Misafir 17 Haziran 2013 Paylaş 17 Haziran 2013 (düzenlendi) Öncelikle herkese merhabalar Nisan ayında 2000 1.25 Fiesta Flair aldım. Aracım çok temizdi,yani anlaşılır bir şey yoktu.Geçen gün çalışmadı akşam geç saat olduğundan kendi ustama ulaşamadım bende arkadaşın ustasını çağırdım. Krank devir sensörü kırılmış dendi ve değişti.Bir gün sonra yine aynı sorun... kendi ustama gösterdim aracı yine sensör kırmış. yatak değişecek denildi,söktüler tedbirli seviye krank yatağı varmış. Tüm Türkiye'yi aradım yok. Üretimden kalkmış mecbur krank değişimine gittik motor indi 1250 liraya mal oldu araba bana çıkan krankı gördüm yarım santime yakın aşınmış araç 118.000 km de. Benden önceki sahibi bayan ayağını debriyajda çok tutmuş ,ve hiç bir şekilde anlaşılmadı bu durum alırken arabayı. Amacım herkese hem bir merhaba hem de olası arızalarda fikir sahibi olmasını istedim arabaya aldım alalı yaptıklarımı ileri ki zamanlarda paylaşacağım.Şimdiden herkesle tanıştığıma memnun oldum.kazasız belasız yolculuklar. 21 Haziran 2013 tarihinde Adnan Çakır tarafından düzenlendi İmla Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 17 Haziran 2013 Paylaş 17 Haziran 2013 14 yaşında araç, debriyajla alakası yoktur bence. Km den de emin olamayız. Bunlara takmayın bence, aracınız çok güzel zevkle binin. 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 17 Haziran 2013 Paylaş 17 Haziran 2013 gezici ay tabir ederler, bu sorun olmuştur , kullanım ile alakalı değil Yorum bağlantısı
Misafir 17 Haziran 2013 Paylaş 17 Haziran 2013 (düzenlendi) Evet aracımdan çok memnunum km orijinal eminim kayıtları elimde mevcut.Arabayı aldım lpg taktırdım malum benzin çok pahalı şuan 2.20 tl litre fiyatından 18 kuruş yakıyor şehir içi. Yaptıklarım manifolt çıkışı temizlendi yaklaşık 3 kürek kurum çıktı,ön fren diskleri değiştirdim eğrilik vardı, maf sensörü,gaz kelebeği temizlendi gaz pedalında sertlik oluşuyordu 100 km/s den sonra gaz teli pas sökücü sprey ile temizlendi yağlandı,direksiyon yağı, şanzuman yağı, motor yağını değiştirdim. Benden önce triger, akü, lastikler, bujiler kabloları,filtreler değişmiş zaten yakın zamanda. Ufak tefekleri yazmıyorum aldıktan sonra lpg dahil 3200 tl masraf yaptım ama değdi aracıma artık gönül rahatlığıyla biniyorum uzun bir sürede bineceğim zaten... Aracı almamda aslında sizlerinde çok yararı oldu almadan önce de forumu pasif olarak takip ediyordum ve aracı öven gerçekten çoktu. Hepinize çok teşekkürler. 21 Haziran 2013 tarihinde Adnan Çakır tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Murat_Durmaz 21 Haziran 2013 Paylaş 21 Haziran 2013 Selam, "manifolt çıkışı temizlendi yaklaşık 3 kürek kurum çıktı" bu işlemi sen mi yaptın motorcu mu? bilgi almak istiyorum nasıl yapıldığı konusunda, Yorum bağlantısı
Misafir 22 Haziran 2013 Paylaş 22 Haziran 2013 Selam, bu işlemi sen mi yaptın motorcu mu? bilgi almak istiyorum nasıl yapıldığı konusunda, yok ben yapmadım tamirci 100 lira istedi eksozun motorla birleştği yerı kesilecek ordan temizlenecek dedi bende bir eksozcuya gittim 50 liraya hallettim . yaptıgı işlem şöyle; motordan eksoza giden yeri kaynakla kesti ve levye ile yukarı dogru temizlik yaptı o vurdukça kurumlar döküldü kül renginde sonra yeniden kaynakladı o bölgeyi.. tam araştırma yapmadım ama manifolt motora baglıymıs bizim modellerde değişimi için 800-900 tl gibi bir fiyat söylediler bende temizleme yoluna gittim.. Yorum bağlantısı
Recommended Posts