murtaza özdal 19 Haziran 2013 Paylaş 19 Haziran 2013 merhabalar: 3 yıldır 98 escort clx tek nokta 1.6 kullanmaktayım.karbiratörün üzerinde CFI yazıyor. geçen sene antalya-fetiye yolunda rampalarda nerdeyse 1. vitese düşecektim. benzine aldığımda 4. vitese çıkıyordum. çok şükür bu sene onuda bulamıyorum.ciddi bir çekiş kaybı var.buji,buji kablosu,yağı her sene değiştiriyorum.birde arabada 4-5 kişi oldumu, fred çakmaktaş gibi ayaklarımla destek olasım geliyor. araba motor mu istiyor. MAP MAF sensörüde yok.bir tek egzos çıkışında sensör var.kompresörünü ölçtürmedim. daha önce iki silindir yatağı arasındaki 3-4mm enindeki motor cotasının tahrip olduğunu ve birbirlerinin basınçlarını yendiğini görmüştüm.aklıma böyle şeyler geliyor.baskı balata değişeli 4000km oldu.şoför hariç arabaya 1-2 kişi bindiğinde baariz şekilde çekiş düşer mi?bende düşüyor. bu arabayı ilk aldığım sıralar otobanda gazda,klima açık 220km/h gördüm.şimdi düz yolda 120km/h sonra canı gitmek istemiyor.biraz yokuş aşşağı oldumu uçuyor,ardından biraz rampa gördümü yine bayılıyor. değerli görüş ve önerilerinizi bekliyorum.... Yorum bağlantısı
Cem Işık 19 Haziran 2013 Paylaş 19 Haziran 2013 Debriyaj balatasını kontrol ettirdiniz mi? Yorum bağlantısı
Misafir 19 Haziran 2013 Paylaş 19 Haziran 2013 Ateşleme sistemi gibi geliyor bana. Abilerimiz yazarlar birazdan. Bobine bi baktırın derim. Yorum bağlantısı
Serdar Okur 19 Haziran 2013 Paylaş 19 Haziran 2013 bence oksijen sensörüyle karter havalandırma sibobunu değiştirin derim ateşlemeyide gözden geçirtin Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 19 Haziran 2013 Paylaş 19 Haziran 2013 aracınız tek nokta enjeksiyonlu, sistem üreticisi bosch. Lpg var mı? bunlarla genelde karbüratörlü lpg si takıp yanlış yapıyorlar. bu sorun lpg de iken diye anladım ben? Yorum bağlantısı
murtaza özdal 19 Haziran 2013 Yazar Paylaş 19 Haziran 2013 Debriyaj balatasını kontrol ettirdiniz mi? dediğim gibi baskı balatasını yeni değiştirdim,ama arabada bu sorunlar baş göstermeden önce değiştirdim. başka bir kontrol olayı varsa bilmiyorum. 1,6 escort klima açık 220km vay be, benim 2007 focus klima kapalı benzinde 180 den sonra nazlanıyor helal olsun geçti o günler be abiciiim Yorum bağlantısı
murtaza özdal 19 Haziran 2013 Yazar Paylaş 19 Haziran 2013 aracınız tek nokta enjeksiyonlu, sistem üreticisi bosch. Lpg var mı? bunlarla genelde karbüratörlü lpg si takıp yanlış yapıyorlar. bu sorun lpg de iken diye anladım ben? valla lpg beyni denilen şey 20cm çapında yuvarlak bişey.uygunmu bilmiyorum. ve nasıl anlarım. bi de lpg kiti 8 yıllık. bunlarda tıkama filan olurmu. Yorum bağlantısı
murtaza özdal 19 Haziran 2013 Yazar Paylaş 19 Haziran 2013 bence oksijen sensörüyle karter havalandırma sibobunu değiştirin derim ateşlemeyide gözden geçirtin oksijen sensörü dediğin hava filtresi ile karbüratör arasında ki cihaz ise o bende yok.karter havalandırma sibobunu ise bilmiyorum.nerdedir ne iş yapar. ben bu konuda bişeyler yapabilirmiyim. Yorum bağlantısı
murtaza özdal 20 Haziran 2013 Yazar Paylaş 20 Haziran 2013 Debriyaj balatasını kontrol ettirdiniz mi? bügün çağlar abinin resetleme olayını yaptım. işe gitmeden 20dk önce çıktım ve akünün + ucunu söktüm.20dk bekledikten sonra (5dk' sıda benden olsun) 7 nolu sigorta sökük iken marşa bastım ve 2000-2100 devirde 2 dk sabit tutmaya çalıştım.sonra ayağımı gazdan çektim ve 7 nolu sigortayı yerine takıp 1.5 dk kadar rölatide bekledim.arabayı stop etmeden işe gittim.yolda vitesleri hep ortalama 4000 d/d ile değiştirdim. yol;12 km. şehir içi trafiği dur-kalk'lar var. en fazla 4. viteste 100km/h kadar çıkabildim.(malum şehir içi)bütün bu süreci benzinle yaptım.uzun zamandır gaza ayağımın ucu ile basıyordum.herhalde araba sümsük olmaya alıştı diye agresif kullandım. her detayı yazdım.doğru yada yanlışım varmı ???? Yorum bağlantısı
murtaza özdal 20 Haziran 2013 Yazar Paylaş 20 Haziran 2013 Debriyaj balatasını kontrol ettirdiniz mi? askerde balatası bitik land rover kullanmıştım. devir saati yükseliyor ama araba hızlanmıyordu.bende ikisi orantılı düşüyor veya yükseliyor. Yorum bağlantısı
Serdar Okur 20 Haziran 2013 Paylaş 20 Haziran 2013 oksijen sensörü dediğin hava filtresi ile karbüratör arasında ki cihaz ise o bende yok.karter havalandırma sibobunu ise bilmiyorum.nerdedir ne iş yapar. ben bu konuda bişeyler yapabilirmiyim. yok o değil karter şurda resim atıyom http://k1306.hizliresim.com/1b/b/p06l2.jpg http://s1306.hizliresim.com/1b/b/p06mh.jpg 1 Yorum bağlantısı
Serdar Okur 20 Haziran 2013 Paylaş 20 Haziran 2013 şuda oksijen sensörü yeri bu parçayı söküp birde temizle olmadı bence bu parçaları değiştir ikisinin toplam fiyatı 170 civarı bir dene temizlemeyi http://img352.imageshack.us/img352/7177/33640923dq4.jpg 1 Yorum bağlantısı
murtaza özdal 21 Haziran 2013 Yazar Paylaş 21 Haziran 2013 şuda oksijen sensörü yeri bu parçayı söküp birde temizle olmadı bence bu parçaları değiştir ikisinin toplam fiyatı 170 civarı bir dene temizlemeyi http://img352.imageshack.us/img352/7177/33640923dq4.jpg bu resimdeki sensör; motordan çıkan 4 adet egzos borusunun birleştiği yerdeki sensör değil mi?eğer oysa, aracı aldığım adam değiştirmiş.arabayı aldığım gün bagajda bir tane duruyordu.peki tam olarak performansı nasıl etkiliyor bu parça. Yorum bağlantısı
murtaza özdal 21 Haziran 2013 Yazar Paylaş 21 Haziran 2013 yok o değil karter şurda resim atıyom http://k1306.hizliresim.com/1b/b/p06l2.jpg http://s1306.hizliresim.com/1b/b/p06mh.jpg temizlemeyi nasıl yapacam. tinere mi yatırıyım yoksa balata spreyi mi sıkıyım. Yorum bağlantısı
murtaza özdal 24 Haziran 2013 Yazar Paylaş 24 Haziran 2013 ikiside olur fark etmez teşekkürler serdar bey. Yorum bağlantısı
Burak Özbek 24 Haziran 2013 Paylaş 24 Haziran 2013 Araçta yağ su eksilme duman atma tekleme varmı yağı 5-30 mu yoksa escort rampaları çok sever kolay kolay yığılmaz Yorum bağlantısı
murtaza özdal 12 Temmuz 2014 Yazar Paylaş 12 Temmuz 2014 lpg motora az geliyormuş.lpg komple değişti sorun bitti....... çok tşk. Yorum bağlantısı
Birkan Akargündüz 1 Ağustos 2014 Paylaş 1 Ağustos 2014 (düzenlendi) Hadi hayırlısı olsun . Bence Hicbirsey yapmadan önce bence kompresör ölçtür. Subablarını bir kontrol ettir. Eğer herşey yolunda ise sırası ile ondan karter havalandırma daha sonra ateşleme sistemine gir. Zira subablarında sorun olabilir. Boşuna ateşleme sistemine para harcama diyecektim Sorun çözülmüş sevindim 1 Ağustos 2014 tarihinde Birkan Akargündüz tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Recommended Posts