Kerim Ömür 3 Eylül 2013 Paylaş 3 Eylül 2013 (düzenlendi) Selamün Aleyküm arkadaşlar foruma arkadaşımın tavsiyesiyle üye oldum aradığım cevaplar için burayı önerdi.Sorunum şu gerçi pek sorun değilde aklıma takıldı 2001 model focus hb Ambiente tipi focusum var . Geçenlerde motorbakımını yaptırdım.Motor bakımı yaptırmadan önce arabanın çekişinde bi düşüş vardı bazen düzeliyor çekişi bazen düşüyordu neyse gittim Ankara kazımkarabekirde acl ford servisi vardı belki bilenler vardır motor yağını yağ filtresini hava filtresi polen filtresi ve bujilerini değiştirdim.Ordaki ustaya bunun çekişinde düşme var dedim ve ilerde otogaz ayarı yapan yer var dedi oraya gittim durumu izah ettim çekişinde düşme var ve motor arıza ışıgı yaniyor dedim bi cihaz takip ariza ışıgını söndürdü bujileri çikarip buji ayarı yapti sonra kaportayi açip bi fişgibi bişey taktı sanırım tüpün beynine bişey taktı ordan ayarladı çekişini dedim durumu izah ettim eskisinden çok yakarmı araba dedim dedim yok dedi düzelttim az yakar çok kaçar dedi adam şimdi sizlere soruyorum gaz ayarı yaptilar arabaya köpeek gibi çekiyor ama eskisinden daha fazla yakma olasiligi nedir? 2. bir sorum ise sol ön tekerden çukur veya kasislerden geçince lok lok ses geliyor.? Bilen arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim .Şimdiden sağolun. 3 Eylül 2013 tarihinde Ayça Şimşek tarafından düzenlendi Font ayarlarımızı lütfen değiştirmeyelim. Yorum bağlantısı
Selim Kaya 3 Eylül 2013 Paylaş 3 Eylül 2013 2. sorunuzun cevabı büyük ihtimal amortisörünüz patlak. 1 Yorum bağlantısı
Serkan Ünsalan 3 Eylül 2013 Paylaş 3 Eylül 2013 az yakıp nasıl çok kaçacak araç orasını anlamadım. depoyu fulleyim ölçüp yapmadan anlayamazsın bu sonucu.tüpün markasını bilmiyorum sakin kullanımda uzun yolda 0,170-0,180 kuruş arasında bir şeyler yakması lazım tabi her araç ve lpg fiyatına göre değişiyor Yorum bağlantısı
Kerim Ömür 3 Eylül 2013 Yazar Paylaş 3 Eylül 2013 Anladım arkadaşlar yani uzun yol şart ona göre anlarim adama dedim çok yakarsa tekrar getiririm diye Tüpün markasu brc Yorum bağlantısı
Misafir 3 Eylül 2013 Paylaş 3 Eylül 2013 Çok yakmasını ölçmeden anlayamazsınız. Arkadaşın da dediği gibi lt bazından hesaplarsanız daha sağlıklı sonuç alırsınız. 2. Bu tarz sesleri öncelikle küçüklerden başlayarak çözmek lazım. Rot balans yapan bir ustaya götürün ve alt takımı kontrol etsin. Z rot, rot başı bunlara bakılabilir. Yorum bağlantısı
Kerim Ömür 3 Eylül 2013 Yazar Paylaş 3 Eylül 2013 Yunus emre root banlansciya gittim 1 ay olacak bakti z rot ve iç dış körük değişecek dedi gittim değiştirdim ayni ses geliyor tekrar. Yorum bağlantısı
Recommended Posts