Taner Gündüz 4 Eylül 2013 Paylaş 4 Eylül 2013 Temizini bulmak çok zor ve artık prestiji çok düşmüş bir araç benim gözümde. geriye kalan aksamları tamamen kullanıcıya bakar. Yorum bağlantısı
Hayrettin Bahadir 4 Eylül 2013 Paylaş 4 Eylül 2013 At kafası http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mercedes-benz-1974-model-alev-kirmizisi-at-kafa-mercedes-135133016/detay Bu kafa neyin kafası Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 4 Eylül 2013 Paylaş 4 Eylül 2013 artık çöp.... enjeksiyon ve ateşleem sistemleri çok ilkeldir, muhtelif potansiyometre, direnç vb. parça bileşimi ile çalışır, eşdeğer kondansatör bulur takarım bile dense olmaz, rölanti düznsizleşir, tüketim uzaya gider, performans zaten biter... muadil denen elektriksel parçaların toleransları birbirini tutmaz, mesela her yeni muadil parça sağlam ve çalışıyor diyelim, 3 parça değişsin, çalışma düzensizleşir gibi..... 2 Yorum bağlantısı
Karani Gülistan 4 Eylül 2013 Paylaş 4 Eylül 2013 artık çöp.... enjeksiyon ve ateşleem sistemleri çok ilkeldir, muhtelif potansiyometre, direnç vb. parça bileşimi ile çalışır, eşdeğer kondansatör bulur takarım bile dense olmaz, rölanti düznsizleşir, tüketim uzaya gider, performans zaten biter... muadil denen elektriksel parçaların toleransları birbirini tutmaz, mesela her yeni muadil parça sağlam ve çalışıyor diyelim, 3 parça değişsin, çalışma düzensizleşir gibi..... Bu konudaki en isabetli yorum bence.Başınıza iş açarsınız.Yine de takdir sizin... Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 4 Eylül 2013 Paylaş 4 Eylül 2013 97 sonrası 5 ileri tip büyük şanzımanlı olsun. Short kasa ve zirhsiz olanı tercih ederdim. Yorum bağlantısı
Alper Demir 4 Eylül 2013 Paylaş 4 Eylül 2013 98 veya 99 var akrabamda. İlk sayfadaki gri renkli olanın aynısı neredeyse. Daha hiç resmi servise girmedi(akrabam güvenmiyor) standart bakımları (yağ su vs) yapıldı. Hala tık yok maşallah. Aslında hiç kasko da yapılmadı(akrabamın kendince bir mantığı var ama işe yaradı.Sonuçta 15 senelik mercedes kaskosu bayağı bir para kazandırdı şimdi Allah korusun pert olsa önemli değil). Otomatik vites, benzinli ve hala taş gibi. Adamlar yapmış. Bu arada belirtmek lazım ki mercedesin kendi deyimi ile amiral gemileri S serisidir. 1 Yorum bağlantısı
Ebrar Tüfek 4 Eylül 2013 Yazar Paylaş 4 Eylül 2013 98 veya 99 var akrabamda. İlk sayfadaki gri renkli olanın aynısı neredeyse. Daha hiç resmi servise girmedi(akrabam güvenmiyor) standart bakımları (yağ su vs) yapıldı. Hala tık yok maşallah. Aslında hiç kasko da yapılmadı(akrabamın kendince bir mantığı var ama işe yaradı.Sonuçta 15 senelik mercedes kaskosu bayağı bir para kazandırdı : şimdi Allah korusun pert olsa önemli değil). Otomatik vites, benzinli ve hala taş gibi. Adamlar yapmış. Bu arada belirtmek lazım ki mercedesin kendi deyimi ile amiral gemileri S serisidir. bunları duymak ne güzel tekrar sevmeye başladım Yorum bağlantısı
Misafir 5 Eylül 2013 Paylaş 5 Eylül 2013 98 modeller ile alt modeller tamamen farklidir. Yine de Mercedes alirken dikkatli olmak gerekir. Resmi girisli bir arac bulmak onemli ki bunlarin fiyatlari biraz daha yuksek seyreder. Diger husus, arac luks yani e sinifi. Parca bakim maliyetleri sinifindaki araclarla mukayese edilmeli. Konforuna kimse laf etmez ama aracin yeni kondisyonunu da beklememk gerekir. Beklenirse de masrafli dememek gerekir cunki epey bir ayrintisi vardir bu araclarin. 98 alti modeller icin konusursak; normal bir aracta kapilari govdeye yapistiran vakum sistemi gibi bir donanim beklentiniz olmaz. Ancak bu araclar diplomatik makam araci olarak bu opsiyona sahip. Bu vakum sistemi de pahali bir parca ve yas dolayisi ile ariza yapar dogal olarak. Diyelim ki Kapidan gelen sesten rahatsiz olup kapi ayarinandir diyip gittiginiz servis vakum sistemine isaret ederse ve sizden 2000tl isterse(fiyati hakkinda bilgim yok) bu sizi rahatsiz eder. Cunki bir mercedeste hayal ettiginiz yola yapisip sessiz sedasiz konfotlu seyahatlari bulamayacaksiniz. Bu araclarda cok fazla ayrinti vardir ve donanimin fazla olmasi maalesef yasi eskiyen aracta makbul degildir. Cikan tum masraflarini yaptirip ilk haline getirseniz de ekonomik olmaz. Bilindik ilk elden bakimlari tam yapilmis bur arac ise dusunulebilir. Saygilarimla. Yorum bağlantısı
Furkan Avcı 5 Eylül 2013 Paylaş 5 Eylül 2013 artık çöp.... enjeksiyon ve ateşleem sistemleri çok ilkeldir, muhtelif potansiyometre, direnç vb. parça bileşimi ile çalışır, eşdeğer kondansatör bulur takarım bile dense olmaz, rölanti düznsizleşir, tüketim uzaya gider, performans zaten biter... muadil denen elektriksel parçaların toleransları birbirini tutmaz, mesela her yeni muadil parça sağlam ve çalışıyor diyelim, 3 parça değişsin, çalışma düzensizleşir gibi..... O kadarda direk çöp değildir Çağlar abi; 90 model nice arabalar var ortalıkta onlar çöp değilse... Ama şunu kabul ederim; arıza çıkarırsa üzebilme durumu diğerlerine göre fazladır. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 5 Eylül 2013 Paylaş 5 Eylül 2013 O kadarda direk çöp değildir Çağlar abi; 90 model nice arabalar var ortalıkta onlar çöp değilse... Ama şunu kabul ederim; arıza çıkarırsa üzebilme durumu diğerlerine göre fazladır. 70 modeli gelsin ama karbüratörlü olsun, bir 70 sene daha toplar çarpar böler binersin. Eski bosch K-E jetronicli motor büyük dert, audi de var, marka bağımlı değil bu dert, escort xr2 mesela 2 Yorum bağlantısı
Furkan Avcı 6 Eylül 2013 Paylaş 6 Eylül 2013 70 modeli gelsin ama karbüratörlü olsun, bir 70 sene daha toplar çarpar böler binersin. Eski bosch K-E jetronicli motor büyük dert, audi de var, marka bağımlı değil bu dert, escort xr2 mesela Anladım abi sen enjeksiyon sisteminden dolayı söylemişin. O detayı kaçırmışım. Yorum bağlantısı
Recommended Posts