İçeriğe Yönlendir

Niğde/ Bor Söğürme Kebabı Toplantı Fotoğrafları


Kemal Korkmaz

Recommended Posts

Emre Şimşek

Söğürmenin tam olarak ne olduğunu az önce öğrendim ben 2014'te foruma katılmış birisi olarak.

Forumun mazisi dipsiz kuyu gibi Dharma Girişimi mübarek. 

 

who-were-the-dharma-initiative-1643125624.jpg

  • Mutlu 4
Yorum bağlantısı
Selçuk Bakış

Foruma ilk girdiğim zamanlarda yapılmıştı, katılamadık o zaman, olsa da yesek :onder3:

  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk
Selçuk Bakış yazdı:

Foruma ilk girdiğim zamanlarda yapılmıştı, katılamadık o zaman, olsa da yesek :onder3:

Artık simit çay

  • Beğen 1
  • Üzgün 2
Yorum bağlantısı
Ali Darbaz
(düzenlendi)
Mehmet Göktürk yazdı:

C3?


Niğde söğüc planı yapılırsa Citroen C3 test için katılma yönünde planlama yapabilirim. 750 km kadar mesafe. Epey bi ölçmek biçmek lazım

tarihinde Ali Darbaz tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Serhan Gürbüzol

Bence o lezzet için 3 şarj da 750 km mesafe ölçümüde ve hatta her türlü yakıt tüketimi göze alınır diye düşünüyorum :good1:

  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek

Ev sahibi görmedi henüz. Peşin vergileri de bitirdi ama. Kamyonla sefere mi gitti ne.. 

  • Beğen 1
  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Ali Darbaz

Abi hesapladımda, yeni dünya düzeni ekonomi programımı aşacak kadar yüksek mebla çıkıyor. 

 

Kriter Citroen C3 (2012 1.4 VTi BMP) Hyundai i20 (2025 1.0 T-GDI DCT)
Motor & Teknoloji Atmosferik (Eski Nesil) - 5 İleri Yarı Otomatik Turbo (Yeni Nesil) - 7 İleri Çift Kavrama
90 km/h Tüketim (Ort.) ~5.3 - 5.4 Litre / 100 km ~4.8 - 5.0 Litre / 100 km
Toplam Yakıt Maliyeti ~4.400 TL ~4.125 TL
Otoyol Ücreti (O-4) ~540 TL ~540 TL
Yağ Eksiltme Maliyeti ~0.6 Litre eksiltir (Yanına 1LT yağ alman lazım: +300 TL) Yok / İhmal edilebilir
Yorgunluk / Konfor Yüksek. (Vites geçiş sarsıntısı, motor sesi, süspansiyon sertliği) Düşük. (Sessiz kabin, sarsıntısız vites, daha iyi yol tutuş)
Yokuş Performansı Düşük. (Bayılma riski, vites küçültme ihtiyacı) Yüksek. (Turbo torku ile 7. viteste tırmanır)
Amortisman / Eskime Kendi aracın 1.500 km yaşlanır, lastiklerin eskir. Şirket aracı olduğu için sana maliyeti Sıfır.
GENEL TOPLAM CEP MALİYETİ ~5.240 TL (Yakıt + Yol + Yağ) ~4.665 TL (Yakıt + Yol)
Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek
Ali Darbaz yazdı:

Abi hesapladımda, yeni dünya düzeni ekonomi programımı aşacak kadar yüksek mebla çıkıyor. 

 

Kriter Citroen C3 (2012 1.4 VTi BMP) Hyundai i20 (2025 1.0 T-GDI DCT)
Motor & Teknoloji Atmosferik (Eski Nesil) - 5 İleri Yarı Otomatik Turbo (Yeni Nesil) - 7 İleri Çift Kavrama
90 km/h Tüketim (Ort.) ~5.3 - 5.4 Litre / 100 km ~4.8 - 5.0 Litre / 100 km
Toplam Yakıt Maliyeti ~4.400 TL ~4.125 TL
Otoyol Ücreti (O-4) ~540 TL ~540 TL
Yağ Eksiltme Maliyeti ~0.6 Litre eksiltir (Yanına 1LT yağ alman lazım: +300 TL) Yok / İhmal edilebilir
Yorgunluk / Konfor Yüksek. (Vites geçiş sarsıntısı, motor sesi, süspansiyon sertliği) Düşük. (Sessiz kabin, sarsıntısız vites, daha iyi yol tutuş)
Yokuş Performansı Düşük. (Bayılma riski, vites küçültme ihtiyacı) Yüksek. (Turbo torku ile 7. viteste tırmanır)
Amortisman / Eskime Kendi aracın 1.500 km yaşlanır, lastiklerin eskir. Şirket aracı olduğu için sana maliyeti Sıfır.
GENEL TOPLAM CEP MALİYETİ ~5.240 TL (Yakıt + Yol + Yağ) ~4.665 TL (Yakıt + Yol)

 

2000 liraya gider gelirim ben.. 

Yorum bağlantısı
Ali Darbaz
(düzenlendi)
Mehmet Ozyurek yazdı:

 

2000 liraya gider gelirim ben.. 

 

Ha ha ha ha . Boş koltuk varmı. Koltuk için 500 öderim. :D

 

Abi yapay zeka senin için 2900 dedi.. artı 2,5 saat şarş süresi ekledi. 

 

Harcama Kalemi 1. Citroen C3 (Sizin Araç) 2. Hyundai i20 (Şirket Aracı) 3. Opel Corsa-e (Elektrikli)
Yakıt / Enerji ~4.455 TL (Benzin) 4.225 TL (Kullanım Ücreti) ~2.350 TL (Elektrik)*
Otoyol Ücreti (O-4) ~540 TL 0 TL (Şirket Ödüyor) ~540 TL
Yağ / Bakım / Aşınma ~1.550 TL (Yağ+Yıpranma) 0 TL ~600 TL (Sadece Lastik)
Zaman Kaybı Yok Yok +2.5 Saat (Şarj Molası)

TOPLAM "CEP" MALİYETİ

 

(Anlık Çıkan Nakit)

~5.345 TL 4.225 TL ~2.890 TL
FARK En Pahalısı Orta Yol En Ucuzu 🏆
tarihinde Ali Darbaz tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk

bunlar adil değil Ali...algı yapma. 

image.png.71f9e9a52bca4fcf02a7b0544f85de3c.png

Niğdeye mola vermeden gidebilecek adam sınırlıdır. Ben iki kez 40 dk mola verdim. Birinde kahvaltı diğerinde de yemek yedim. 

40 değil 30 olur muydu olurdu. ama 20 olmazdı. 

Yorum bağlantısı
Ali Darbaz
(düzenlendi)
Mehmet Göktürk yazdı:

bunlar adil değil Ali...algı yapma. 

image.png.71f9e9a52bca4fcf02a7b0544f85de3c.png

Niğdeye mola vermeden gidebilecek adam sınırlıdır. Ben iki kez 40 dk mola verdim. Birinde kahvaltı diğerinde de yemek yedim. 

40 değil 30 olur muydu olurdu. ama 20 olmazdı. 

 

Abi i20 boşver, ben C3 satırı ile kıyaslıyorum. Ayrıca Yakıt verimliliği tekniklerini kullanacağımda alacağım sonucu hesaba katmıyorum. 

tarihinde Ali Darbaz tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   2 kullanıcı

    • Emre Şimşek
    • Mehmet Göktürk
×
×
  • Yeni Oluştur...