İçeriğe Yönlendir

2011 Vw Polo Bluemotion 1.2 Tdi Uzun Dönem Testi


Abdussamed Acar

Recommended Posts

H.Cenk Bayrakçı

Eline sağlık Abdussamed, çok güzel bir yazı olmuş. İyi de km yapmışssın kısa sürede. Kardeşimde 2004 TDi var. O da yedek depodan bahsedip duruyor. Çağlar Abi sayesinde onun yede depo olmadığını öğrendik. Tüketim konusunda YSB'ye katılıyorum. VW grubu araçlarda böyle demek ki...

Yorum bağlantısı
Abdussamed Acar

Vakit buldukça hakkında birşeyler karaladığım diğer araç; 2011 VW Golf 1.4 TSI 160 Ps DSG Highline... ama bundaki tecrübem  en fazla 10 Bin Km ye yaklaştı, ötesi yok...

 

Henüz tamamlamadım ama üşenmez isem arkasından gelecek araçta belli; 2009 VW Passat 2.0 TDI 170 Ps DSG Comfortline :D

 

Bence hobi olarak yaptığım bu iş karşılığında VW nin bana maaş bile ödemesi gerek :biggrin:  

Ama doğruya kötü taraflarını da yazıyom die ödemezler sanırım :D

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ergin Ertuğrul

Bu aracı almak isteyen birine önerebileceğim eksiksiz,muazzam bir anlatım olmuş  :flowers:  Elinize emeğinize sağlık

Yorum bağlantısı
Abdussamed Acar

10 dakika da anca bitti :p eline sağlık abi

 

Aklımdakileri de keşke o kadar kısa sürede yazabilseydim :)

 

Herneyse sen çok konuşmada bana ucuzundan bluetutlu RNS 315 bul :)

Yorum bağlantısı
Mert Yeldan

Aklımdakileri de keşke o kadar kısa sürede yazabilseydim :)

 

Herneyse sen çok konuşmada bana ucuzundan bluetutlu RNS 315 bul :)

 

Olsa ben alacam :p 

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

Aklımdakileri de keşke o kadar kısa sürede yazabilseydim :)

 

Herneyse sen çok konuşmada bana ucuzundan bluetutlu RNS 315 bul :)

şart tabii bence bunq teyp değişmeli

Yorum bağlantısı
Abdussamed Acar

şart tabii bence bunq teyp değişmeli

 

yok mu maslakta hesaplısından bi RNS 315 abi, oradayken aklıma gelmedi de iyi mi :D

Yorum bağlantısı
  • 1 ay sonra...
Abdussamed Acar

Aracın 90 bin bakımı ile birlikte detaylıca incelendi ve ortaya seyrek çıkan arıza ile ilgili olarak marş motorunun değiştirilmesine karar verildi... Aracı yetkili servis haricinde hiçbir yere götürmediğimiz için çıkan masrafın %70 kadarı iyi niyet garantisi kapsamında distribütörce karşılandı.. Bugün teslim aldık aracı... 90 binden yola devam... :)

  • Beğen 4
Yorum bağlantısı
Abdussamed Acar

Maalesef araçta marş motoru ünitesi değişmiş olmasına karşın bugün arızayı tekrarladı, yarın sanırım servisle sıkıntılı bir görüşmemiz var, güya %70 i iyi niyet garantisinden karşılandı ancak bana bir masraf ettirdiler ve problem çözülmedi...

Yorum bağlantısı
Abdussamed Acar
(düzenlendi)

Yaklaşık haftada bir karşılaşıyoruz;

Auto start-stop devrede iken boş viteste araç stop ettiğinde debriyaj ile birlikte araç tekrar çalıştırmayı deniyor ancak başarılı olamıyor, arıza sonrasında mazot ısıtıcı ışığının (yay şeklinde) yanıp yanıp sönmesi şeklinde bir arıza ortaya çıkıyor ancak arızanın mazot ısıtması ile alakası olmadığı söyleniyor... Aracı manuel olarak kontaktan çalıştırmayı denediğimizde çalışıyor... Zaten kitapçıkta da sürekli yanarsa mazot ısıtıcısı ile ilgili bir arıza, yanıp yanıp sönüyorsa motor kontrol ünitesi arızası diyor... Aracı stop ettikten bir kaç saat sonra ekran da arızaya dair herhangi bir belirti kalmıyor, ekrandaki ışıkta sönüyor... Ama serviste teşhis için yeterli arıza kaydı gözükmediği söyleniyor...

tarihinde Abdussamed Acar tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Mahmut Şahin

abi akşam yazını okuyacam inşallah. tadını çıkara çıkara.

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

Yaklaşık haftada bir karşılaşıyoruz;

Auto start-stop devrede iken boş viteste araç stop ettiğinde debriyaj ile birlikte araç tekrar çalıştırmayı deniyor ancak başarılı olamıyor, arıza sonrasında mazot ısıtıcı ışığının (yay şeklinde) yanıp yanıp sönmesi şeklinde bir arıza ortaya çıkıyor ancak arızanın mazot ısıtması ile alakası olmadığı söyleniyor... Aracı manuel olarak kontaktan çalıştırmayı denediğimizde çalışıyor... Zaten kitapçıkta da sürekli yanarsa mazot ısıtıcısı ile ilgili bir arıza, yanıp yanıp sönüyorsa motor kontrol ünitesi arızası diyor... Aracı stop ettikten bir kaç saat sonra ekran da arızaya dair herhangi bir belirti kalmıyor, ekrandaki ışıkta sönüyor... Ama serviste teşhis için yeterli arıza kaydı gözükmediği söyleniyor...

akü......

normalde tek veya 2 sefer yapılan yükelem testi 9-10 defa yapıpıl aküye bakılır

yeni sistemlere, yeni testler üretmek şart

Yorum bağlantısı
  • 7 ay sonra...
Sani Gerşon

Yaklaşık haftada bir karşılaşıyoruz;

Auto start-stop devrede iken boş viteste araç stop ettiğinde debriyaj ile birlikte araç tekrar çalıştırmayı deniyor ancak başarılı olamıyor, arıza sonrasında mazot ısıtıcı ışığının (yay şeklinde) yanıp yanıp sönmesi şeklinde bir arıza ortaya çıkıyor ancak arızanın mazot ısıtması ile alakası olmadığı söyleniyor... Aracı manuel olarak kontaktan çalıştırmayı denediğimizde çalışıyor... Zaten kitapçıkta da sürekli yanarsa mazot ısıtıcısı ile ilgili bir arıza, yanıp yanıp sönüyorsa motor kontrol ünitesi arızası diyor... Aracı stop ettikten bir kaç saat sonra ekran da arızaya dair herhangi bir belirti kalmıyor, ekrandaki ışıkta sönüyor... Ama serviste teşhis için yeterli arıza kaydı gözükmediği söyleniyor...

Ne oldu bu Polo :)

Yorum bağlantısı
Abdussamed Acar

117 binde, problemsiz boyasız değişensiz yola devam ,) yukarıda alıntıladığın problem sonraki bakımında marş motorunun iyi niyet garantisinden ( işçilik + parçanın %70 i karşılandı) değiştirilmesiyle giderildi... Garantisi dolmuştu zira...

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
  • 6 ay sonra...
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...