H.Cenk Bayrakçı 5 Kasım 2013 Paylaş 5 Kasım 2013 Eline sağlık Abdussamed, çok güzel bir yazı olmuş. İyi de km yapmışssın kısa sürede. Kardeşimde 2004 TDi var. O da yedek depodan bahsedip duruyor. Çağlar Abi sayesinde onun yede depo olmadığını öğrendik. Tüketim konusunda YSB'ye katılıyorum. VW grubu araçlarda böyle demek ki... Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 5 Kasım 2013 Paylaş 5 Kasım 2013 Şu deponun şemasını bulamaz mıyız acaba? Çok merak ettim. Yorum bağlantısı
Abdussamed Acar 5 Kasım 2013 Yazar Paylaş 5 Kasım 2013 Vakit buldukça hakkında birşeyler karaladığım diğer araç; 2011 VW Golf 1.4 TSI 160 Ps DSG Highline... ama bundaki tecrübem en fazla 10 Bin Km ye yaklaştı, ötesi yok... Henüz tamamlamadım ama üşenmez isem arkasından gelecek araçta belli; 2009 VW Passat 2.0 TDI 170 Ps DSG Comfortline Bence hobi olarak yaptığım bu iş karşılığında VW nin bana maaş bile ödemesi gerek Ama doğruya kötü taraflarını da yazıyom die ödemezler sanırım 1 Yorum bağlantısı
Ergin Ertuğrul 5 Kasım 2013 Paylaş 5 Kasım 2013 Bu aracı almak isteyen birine önerebileceğim eksiksiz,muazzam bir anlatım olmuş Elinize emeğinize sağlık Yorum bağlantısı
Mert Yeldan 10 Kasım 2013 Paylaş 10 Kasım 2013 10 dakika da anca bitti eline sağlık abi Yorum bağlantısı
Abdussamed Acar 10 Kasım 2013 Yazar Paylaş 10 Kasım 2013 10 dakika da anca bitti eline sağlık abi Aklımdakileri de keşke o kadar kısa sürede yazabilseydim Herneyse sen çok konuşmada bana ucuzundan bluetutlu RNS 315 bul Yorum bağlantısı
Mert Yeldan 10 Kasım 2013 Paylaş 10 Kasım 2013 Aklımdakileri de keşke o kadar kısa sürede yazabilseydim Herneyse sen çok konuşmada bana ucuzundan bluetutlu RNS 315 bul Olsa ben alacam Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 10 Kasım 2013 Paylaş 10 Kasım 2013 Aklımdakileri de keşke o kadar kısa sürede yazabilseydim Herneyse sen çok konuşmada bana ucuzundan bluetutlu RNS 315 bul şart tabii bence bunq teyp değişmeli Yorum bağlantısı
Abdussamed Acar 10 Kasım 2013 Yazar Paylaş 10 Kasım 2013 şart tabii bence bunq teyp değişmeli yok mu maslakta hesaplısından bi RNS 315 abi, oradayken aklıma gelmedi de iyi mi Yorum bağlantısı
Abdussamed Acar 20 Aralık 2013 Yazar Paylaş 20 Aralık 2013 Aracın 90 bin bakımı ile birlikte detaylıca incelendi ve ortaya seyrek çıkan arıza ile ilgili olarak marş motorunun değiştirilmesine karar verildi... Aracı yetkili servis haricinde hiçbir yere götürmediğimiz için çıkan masrafın %70 kadarı iyi niyet garantisi kapsamında distribütörce karşılandı.. Bugün teslim aldık aracı... 90 binden yola devam... 4 Yorum bağlantısı
Abdussamed Acar 22 Aralık 2013 Yazar Paylaş 22 Aralık 2013 Maalesef araçta marş motoru ünitesi değişmiş olmasına karşın bugün arızayı tekrarladı, yarın sanırım servisle sıkıntılı bir görüşmemiz var, güya %70 i iyi niyet garantisinden karşılandı ancak bana bir masraf ettirdiler ve problem çözülmedi... Yorum bağlantısı
Abdussamed Acar 22 Aralık 2013 Yazar Paylaş 22 Aralık 2013 (düzenlendi) Yaklaşık haftada bir karşılaşıyoruz; Auto start-stop devrede iken boş viteste araç stop ettiğinde debriyaj ile birlikte araç tekrar çalıştırmayı deniyor ancak başarılı olamıyor, arıza sonrasında mazot ısıtıcı ışığının (yay şeklinde) yanıp yanıp sönmesi şeklinde bir arıza ortaya çıkıyor ancak arızanın mazot ısıtması ile alakası olmadığı söyleniyor... Aracı manuel olarak kontaktan çalıştırmayı denediğimizde çalışıyor... Zaten kitapçıkta da sürekli yanarsa mazot ısıtıcısı ile ilgili bir arıza, yanıp yanıp sönüyorsa motor kontrol ünitesi arızası diyor... Aracı stop ettikten bir kaç saat sonra ekran da arızaya dair herhangi bir belirti kalmıyor, ekrandaki ışıkta sönüyor... Ama serviste teşhis için yeterli arıza kaydı gözükmediği söyleniyor... 22 Aralık 2013 tarihinde Abdussamed Acar tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Mahmut Şahin 23 Aralık 2013 Paylaş 23 Aralık 2013 abi akşam yazını okuyacam inşallah. tadını çıkara çıkara. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 23 Aralık 2013 Paylaş 23 Aralık 2013 Yaklaşık haftada bir karşılaşıyoruz; Auto start-stop devrede iken boş viteste araç stop ettiğinde debriyaj ile birlikte araç tekrar çalıştırmayı deniyor ancak başarılı olamıyor, arıza sonrasında mazot ısıtıcı ışığının (yay şeklinde) yanıp yanıp sönmesi şeklinde bir arıza ortaya çıkıyor ancak arızanın mazot ısıtması ile alakası olmadığı söyleniyor... Aracı manuel olarak kontaktan çalıştırmayı denediğimizde çalışıyor... Zaten kitapçıkta da sürekli yanarsa mazot ısıtıcısı ile ilgili bir arıza, yanıp yanıp sönüyorsa motor kontrol ünitesi arızası diyor... Aracı stop ettikten bir kaç saat sonra ekran da arızaya dair herhangi bir belirti kalmıyor, ekrandaki ışıkta sönüyor... Ama serviste teşhis için yeterli arıza kaydı gözükmediği söyleniyor... akü...... normalde tek veya 2 sefer yapılan yükelem testi 9-10 defa yapıpıl aküye bakılır yeni sistemlere, yeni testler üretmek şart Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 20 Ağustos 2014 Paylaş 20 Ağustos 2014 Yaklaşık haftada bir karşılaşıyoruz; Auto start-stop devrede iken boş viteste araç stop ettiğinde debriyaj ile birlikte araç tekrar çalıştırmayı deniyor ancak başarılı olamıyor, arıza sonrasında mazot ısıtıcı ışığının (yay şeklinde) yanıp yanıp sönmesi şeklinde bir arıza ortaya çıkıyor ancak arızanın mazot ısıtması ile alakası olmadığı söyleniyor... Aracı manuel olarak kontaktan çalıştırmayı denediğimizde çalışıyor... Zaten kitapçıkta da sürekli yanarsa mazot ısıtıcısı ile ilgili bir arıza, yanıp yanıp sönüyorsa motor kontrol ünitesi arızası diyor... Aracı stop ettikten bir kaç saat sonra ekran da arızaya dair herhangi bir belirti kalmıyor, ekrandaki ışıkta sönüyor... Ama serviste teşhis için yeterli arıza kaydı gözükmediği söyleniyor... Ne oldu bu Polo Yorum bağlantısı
Abdussamed Acar 20 Ağustos 2014 Yazar Paylaş 20 Ağustos 2014 117 binde, problemsiz boyasız değişensiz yola devam ,) yukarıda alıntıladığın problem sonraki bakımında marş motorunun iyi niyet garantisinden ( işçilik + parçanın %70 i karşılandı) değiştirilmesiyle giderildi... Garantisi dolmuştu zira... 1 Yorum bağlantısı
Abdussamed Acar 19 Mart 2015 Yazar Paylaş 19 Mart 2015 135 bin, sorun yok binmeye devam... ,) 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts