İçeriğe Yönlendir

2009 Vw Passat 2.0 Tdi 170 Ps Dsg


Abdussamed Acar

Recommended Posts

Abdussamed Acar
(düzenlendi)

Epeydir çok acele etmeden, kontak anahtarı genellikle Peder Bey'in cebinde taşınsın istediğimiz; oturaklı, rahat, kendini sevdirecek kadar iyi gidebilecek ve makul tüketen otomatik bir araç bakıyordum. Bu arada Peder Bey'in aşırıya kaçmadan geniş araçları sevdiğini belirtmeliyim. S-Max'ti, Mondeo'ydu, 5008'di, Scienic'ti SuperB'di, Variant'tı derken gerçekten toplamda bir çok tarafını değerlendirip kapımızın önüne koyduğum canavar bu araç oldu; :) 1500 Km kadar ilk şehiriçi ve şehirdışı sürüş deneyimimin ardından şimdilik tek gözden geçirmem gereken şey; sanırım kontak anahtarının sadece Peder Bey'in cebinde kalması olacak... :)

Bu kasa motor şanzıman kombinasyonunu daha önce bu kadar detaylıca incelememiştim, ancak bu 1500 Km sonrası, tercihimi bir çok açıdan gerçekten doğru yaptığım kanaatindeyim...

Umarım bu kanaatim sürer...

u630d.jpg

2009 Passat Comfortline 2.0 TDI 170 Ps DSG

Makinamızın detayları şöyle;

Gayet temiz kullanılmış, tüm işlemleri yetkili serviste yapılmış ve tüm geçmişi detaylıca öğrenilmiş 

70.300 Km de

Renk "Demir Gri"

B6 kasa Passatlarda kullanılan en güncel ve güçlü 2.0 TDI motora sahip;

Motor enjektör problemlerinden arındırılmış 170 Ps güç ve 350 Nm Tork sunuyor ki, o kocaman kasa ile ivme hissi harika...

Gerçekten sessiz ve ekonomik sayılabilecek CBB kod adlı bir 2.0 TDI CR en büyük hazinesi

Şanzıman ıslak tip 6 ileri DSG

Donanım paketi Comfortline olmasına rağmen;

Far Sensörü, Yağmur sensörü, Çift Bölgeli Klimatronic Klima, 220 V/150Watt Elektrik Prizi, Cruise Kontrol, Lastik Basınç Sensörü,  

Elektrikli Bel Desteği, Otomatik Kararan Ayna, Ön/Arka Görsel Destekli Park Sensörü, ESP, 10 Hava Yastığı gibi donanımlar standart...

Şimdilik sihirli cümle şu;

Makine gerçekten sağlam yürüyor, az yakıyor ve rahat...

:)

Daha insafsız detaylar ve değerlendirmeler balayından sonra... :D


tarihinde Abdussamed Acar tarafından düzenlendi
  • Beğen 19
Yorum bağlantısı
Mert Yeldan

:wub: meleğimi buldum cennete gidiyorum mode on :p


:nazar: abi allah nazarlardan saklasın tam benlik araba. Golf olmadı ama bunu alırım senden :D


Güle güle kullanın, tekere taş, şanzumana tıkırtı değmeden :p


Hemen bir VagCom kablo edinip Mehmet Mert Erdoğan ile iletişme geç, bununla yapılacak şeylerde sınır yok :p

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Ayhan Sırtıkara

VW 2.0 dizelde 140-150 ps ile öndeydi zaten 170 ps ile arayı açtı. Güle güle kullanın pek güzel bir dizel.

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Abdussamed Acar

:wub: meleğimi buldum cennete gidiyorum mode on :p

:nazar: abi allah nazarlardan saklasın tam benlik araba. Golf olmadı ama bunu alırım senden :D

Güle güle kullanın, tekere taş, şanzumana tıkırtı değmeden :p

Hemen bir VagCom kablo edinip Mehmet Mert Erdoğan ile iletişme geç, bununla yapılacak şeylerde sınır yok :p

 

Saflığı ve oynanmamışlığı beni cezbediyor aslında...Bu yüzden bence şiddetli güneşi kıracak açık renkli bir cam filmi dışında hiç dokunmaya niyetim yok... :)

Yorum bağlantısı
Mert Yeldan

Saflığı ve oynanmamışlığı beni cezbediyor aslında...Bu yüzden bence şiddetli güneşi kıracak açık renkli bir cam filmi dışında hiç dokunmaya niyetim yok... :)

 

Orjinalliği bozacak şeyler değil ki, kapalı gelen özellikler açılıyor.

 

Misal benim araçta açtığı bir şey var tam adını da unuttum iyimi :p ilk kalkışta gaza yüklendin torktan direksiyon sağa sola kaçma olayı yapmıyor kendi düz gitmeye yön veriyor. Bir sürü şey var :) Tercih senin yine de abi. Bu arafa farlar xenon mu? 

Yorum bağlantısı
Sami Demirpaz

Masallah cok guzel arac :) Iyi gunlerde kullanin.. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Hakan Gürsu

Valla bazen diyorumki arabayı satıp bu kasanın 1.4 tsi nı alsammı, çok beğeniyorum bu kasayı.Güle güle kullanın.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Sani Gerşon

Güle güle kullanın. İyi vw'ci oldunuz ailece :D

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Hasan Basri Bayraktar

Güle güle kullanın...arabaya bayıldım...Maşallah...

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Guest Mert Boran

Maşallah süper araç :nazar: kesinlikle harika. 
Bir dün vw bayiinde exculisive diye bir donanım vardı, rengi ,koltukları, herşeyi değişikti bilgin var mı abi bu donanım hakkında? 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Erhan Güler

Araç az yakıyor derken ? bilgi verebilir misiniz ?

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Servet Aydın

" abi, birisi geldi buraya FENA bi araçla, seni soruyor"

Ne soruyo olm ?

" abi, organize işlerlerdenmiş"

Hasss. yakalandık....

  • Beğen 4
Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek

Acayip organize olmuştuk ama seni yakalayamadık Servet. :D

Kardeşim güle güle kullan. Gelince bi tur verir misin. :wub:

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Murat Günyüzlü

Arabanızı güle güle kullanın,gerçekten süper bir aaç bayıldım herşeyinee..Allah kazadan ve nazardan korusunn..

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Halis Parlak

Aracınız hayırlı uğurlu olsun.İyi günlerde kazasız belasız kullanın. :nazar:

 

Bir düzeltme yapayım b6 passat 2.0 TDI CR 170 ps lerde tork 350 nm dir.B7 kasalarda ise tork 380 nm dir.

 

Emin olmamakla beraber comfortline donanımda 170 ps motor yoktur.Sadece highline donanımda 170 ps sunuluyor diye biliyorum.Motor kodu doğru eğer ruhsatta 125 kw ise demekki var.Bi kontrol edip yazarsanız ben de öğrenmiş olurum :)

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Oğuzhan Deniz

Çok güzel bir araba almışsınız maşallah.Allah ağız tadıyla kazasız belasız gönlünüze göre binmeyi nasip eder inşallah. İlk önce DSG6 olması çok iyi çünkü kuru 7 şanzumanla arasında ciddi dayanıklılık farkı var. İyi ki PD motor almamışsınız çünkü bakımsız PD motor tekrar düzen tutmuyor ve enjektör pompa çok pahalı. Bu arada Comfortline da da 170 ps motor çıktı ama çoğunluk Highline'larda vardı. Vag-com ile kafanıza göre bir kaç düzenleme yapabilirsiniz. XDS açtırmanızı öneririm böylece araç patinaja düşerse kalkış sırasında direksiyon sabit kalıyor. Ayrıca park lambalarının olduğu yere Sciroccolarda olduğu gibi Day-light takılıyor o da hoş olur. Tekrar kazasız belasız inşallah güzel bir araba :)

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Süha Demirtaş

Hayırlı uğurlu olsun iyi günlerde kullanın abi canavarı :nazar: Benim merakım 1.6 tdi 4400rpm@max hp iken 2.0 tdi da 4200@max hp olmasının nedeni

Yorum bağlantısı
Abdussamed Acar
(düzenlendi)

Öncelikle herkesin iyi dilekleri için teşekkürler... Umarım daha iyilerine siz binersiniz...

 

Maşallah süper araç :nazar: kesinlikle harika. 
Bir dün vw bayiinde exculisive diye bir donanım vardı, rengi ,koltukları, herşeyi değişikti bilgin var mı abi bu donanım hakkında? 

 

Biliyorum, son üç kasadır, vw passat kasasının bitişine yakın bu donanımı çıkarıyor ve birazcık eksiği olmakla hemen hemen highline a yakın bir donanımı var... Exclusive i diğerlerinden ayıran en büyük numarası deri döşemeli ve ısıtmalı koltukları.. ancak tam deri döşemeyi ben pek kullanışlı bulmuyorum...

 

 

Araç az yakıyor derken ? bilgi verebilir misiniz ?

 

Oldukça akıllı uslu kullanırsanız 4,5 litre/100 km agresif, limitlerde ve buraya yazamayacağım kadar hızlı kullanırsanız 8,5 litre/100 Km şehir dışı tüketimi var, :) sürüşte verdiği gücü dikkate alınca bana acayip düşük geldi tüketimi... Verimli araç vesselam...

 

 

Acayip organize olmuştuk ama seni yakalayamadık Servet. :D

Kardeşim güle güle kullan. Gelince bi tur verir misin. :wub:

 

Yok yazdım abi ben onu, tutuklayacaz adam işyerinde yok ki, saat pm 4 tü gitmiş eve...  Bi tur nedir ki abi ayıp edion senin Mondeo'yu tutmasada değişelim istersen, yalnız gelmeden haber verirsen benim pederin cebinden çalmam lazım kontağı.. :D

 

Aracınız hayırlı uğurlu olsun.İyi günlerde kazasız belasız kullanın. :nazar:

 

Bir düzeltme yapayım b6 passat 2.0 TDI CR 170 ps lerde tork 350 nm dir.B7 kasalarda ise tork 380 nm dir.

 

Emin olmamakla beraber comfortline donanımda 170 ps motor yoktur.Sadece highline donanımda 170 ps sunuluyor diye biliyorum.Motor kodu doğru eğer ruhsatta 125 kw ise demekki var.Bi kontrol edip yazarsanız ben de öğrenmiş olurum :)

 

Ruhsatta 125 KW yazıyorsa da, ruhsatta yazan ile amel edilmez bu ülkede hocam, tecrübeyle sabit.. Araç CBB kodlu motora sahip 170 Ps hatta Almanya Mosel fabrikasında üretilmiş  ;) İlginizi çekiyor ise üretim tarihine ve yakıt besleme sistemlerine göre çıkan dizel motorlar şöyle sıralanıyor;

 

en sondaki herkesçe kabul görmüş olan sorunsuz motordan bahsediyorum bu arada... ,)

 

1.6 TDI (CR)[D 1][D 2] 4/16 1598 cm³ 77 kW (105 PS) bei 4400 250 Nm bei 1500–2500 CAYC 08/2009–07/2010
1.9 TDI (PD)[D 3][D 4][D 5] 4/8 1896 cm³ 77 kW (105 PS) bei 4000 250 Nm bei 1900 BKC/BXE/BLS 02/2005–10/2008
2.0 TDI (CR)[D 1][D 4][D 6] 4/16 1968 cm³ 81 kW (110 PS) bei 4200 250 Nm bei 1500–2500 CBDC 10/2008–07/2010
2.0 TDI (PD)[D 7][D 8][D 9] 4/16 1968 cm³ 88 kW (120 PS) bei 4000 320 Nm bei 1750–2500 03/2006–02/2008
2.0 TDI (PD)[D 7][D 8][D 9] 4/16 1968 cm³ 90 kW (122 PS) bei 4000 320 Nm bei 1750–2500 BVD/BVE 02/2005–02/2006
2.0 TDI (PD)[D 7][D 8][D 9] 4/16 1968 cm³ 100 kW (136 PS) bei 4000 320 Nm bei 1750–2500 AZV 02/2005–02/2008
2.0 TDI (PD)[D 1][D 8][D 9] 4/8 1968 cm³ 100 kW (136 PS) bei 4000 320 Nm bei 1750–2500 BMA 02/2005–02/2008
2.0 TDI (PD)[D 7][D 8][D 10] 4/16 1968 cm³ 103 kW (140 PS) bei 4000 320 Nm bei 1750–2500 BKP 02/2005–02/2008
2.0 TDI (PD)[D 1][D 8][D 10] 4/8 1968 cm³ 103 kW (140 PS) bei 4000 320 Nm bei 1800–2500 BMP 02/2005–02/2008
2.0 TDI (CR)[D 1][D 8][D 10] 4/16 1968 cm³ 103 kW (140 PS)[D 11] bei 4200 320 Nm bei 1750–2500 CBAB 01/2008–07/2010
2.0 BlueTDI (CR)[D 1][D 8] 4/16 1968 cm³ 105 kW (143 PS) bei 4200 320 Nm bei 1750–2500 CBAC 01/2009–07/2010
2.0 TDI (PD)[D 1][D 8][D 12] 4/16 1968 cm³ 125 kW (170 PS)[D 13] bei 4200 350 Nm bei 1800–2500 BMR 10/2005–04/2008
2.0 TDI (CR)[D 1][D 8][D 10][D 12] 4/16 1968 cm³ 125 kW (170 PS)[D 13] bei 4200 350 Nm bei 1750–2500 CBBB 04/2008–07/2010
 

tarihinde Abdussamed Acar tarafından düzenlendi
  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Abdussamed Acar

Hayırlı uğurlu olsun iyi günlerde kullanın abi canavarı :nazar: Benim merakım 1.6 tdi 4400rpm@max hp iken 2.0 tdi da 4200@max hp olmasının nedeni

 

Keyif almak adına benim daha ziyade dikkat ettiğim şey genelde maks. tork ve güç değil. Ne kadar geniş süre, kesintisiz ve tatminkar güç verdiği çok daha önemli, yani grafiğin tamamını okumak lazım, peak değerler modifiyeci işi :)... Yoksa 2.0 litre motora binmenin ne anlamı var... ,)

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Mehmet Ali Karakaya

Allah kaza bela vermesin, gerçekten sahip olmak istediğim araç. İlerde tabi ki. :nazar:

Fotoğrafları da detaylandırsak güzel olur, ilerde alacağımız arabayı yakından görmüş oluruz :biggrin:

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Abdussamed Acar
(düzenlendi)

Allah kaza bela vermesin, gerçekten sahip olmak istediğim araç. İlerde tabi ki. :nazar:

Fotoğrafları da detaylandırsak güzel olur, ilerde alacağımız arabayı yakından görmüş oluruz :biggrin:

 

Biraz daha detaylı fotoğrafını vereyim o halde... :)

 

u6k5q.jpg

tarihinde Abdussamed Acar tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Süha Demirtaş

Keyif almak adına benim daha ziyade dikkat ettiğim şey genelde maks. tork ve güç değil. Ne kadar geniş süre, kesintisiz ve tatminkar güç verdiği çok daha önemli, yani grafiğin tamamını okumak lazım, peak değerler modifiyeci işi :)... Yoksa 2.0 litre motora binmenin ne anlamı var... ,)

4400 olursa band daha uzun olur işte abi bende onu diyorum ;) yeni motorda buda kalktı 3000-4000 arası oldu

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Misafir
Bu konu kapalıdır.
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...