Abdussamed Acar 3 Kasım 2013 Paylaş 3 Kasım 2013 (düzenlendi) Epeydir çok acele etmeden, kontak anahtarı genellikle Peder Bey'in cebinde taşınsın istediğimiz; oturaklı, rahat, kendini sevdirecek kadar iyi gidebilecek ve makul tüketen otomatik bir araç bakıyordum. Bu arada Peder Bey'in aşırıya kaçmadan geniş araçları sevdiğini belirtmeliyim. S-Max'ti, Mondeo'ydu, 5008'di, Scienic'ti SuperB'di, Variant'tı derken gerçekten toplamda bir çok tarafını değerlendirip kapımızın önüne koyduğum canavar bu araç oldu; 1500 Km kadar ilk şehiriçi ve şehirdışı sürüş deneyimimin ardından şimdilik tek gözden geçirmem gereken şey; sanırım kontak anahtarının sadece Peder Bey'in cebinde kalması olacak... Bu kasa motor şanzıman kombinasyonunu daha önce bu kadar detaylıca incelememiştim, ancak bu 1500 Km sonrası, tercihimi bir çok açıdan gerçekten doğru yaptığım kanaatindeyim... Umarım bu kanaatim sürer... 2009 Passat Comfortline 2.0 TDI 170 Ps DSG Makinamızın detayları şöyle; Gayet temiz kullanılmış, tüm işlemleri yetkili serviste yapılmış ve tüm geçmişi detaylıca öğrenilmiş 70.300 Km de Renk "Demir Gri" B6 kasa Passatlarda kullanılan en güncel ve güçlü 2.0 TDI motora sahip; Motor enjektör problemlerinden arındırılmış 170 Ps güç ve 350 Nm Tork sunuyor ki, o kocaman kasa ile ivme hissi harika... Gerçekten sessiz ve ekonomik sayılabilecek CBB kod adlı bir 2.0 TDI CR en büyük hazinesi Şanzıman ıslak tip 6 ileri DSG Donanım paketi Comfortline olmasına rağmen; Far Sensörü, Yağmur sensörü, Çift Bölgeli Klimatronic Klima, 220 V/150Watt Elektrik Prizi, Cruise Kontrol, Lastik Basınç Sensörü, Elektrikli Bel Desteği, Otomatik Kararan Ayna, Ön/Arka Görsel Destekli Park Sensörü, ESP, 10 Hava Yastığı gibi donanımlar standart... Şimdilik sihirli cümle şu; Makine gerçekten sağlam yürüyor, az yakıyor ve rahat... Daha insafsız detaylar ve değerlendirmeler balayından sonra... 5 Kasım 2013 tarihinde Abdussamed Acar tarafından düzenlendi 19 Yorum bağlantısı
Mert Yeldan 3 Kasım 2013 Paylaş 3 Kasım 2013 meleğimi buldum cennete gidiyorum mode on abi allah nazarlardan saklasın tam benlik araba. Golf olmadı ama bunu alırım senden Güle güle kullanın, tekere taş, şanzumana tıkırtı değmeden Hemen bir VagCom kablo edinip Mehmet Mert Erdoğan ile iletişme geç, bununla yapılacak şeylerde sınır yok 2 Yorum bağlantısı
Ayhan Sırtıkara 3 Kasım 2013 Paylaş 3 Kasım 2013 VW 2.0 dizelde 140-150 ps ile öndeydi zaten 170 ps ile arayı açtı. Güle güle kullanın pek güzel bir dizel. 2 Yorum bağlantısı
Abdussamed Acar 3 Kasım 2013 Yazar Paylaş 3 Kasım 2013 meleğimi buldum cennete gidiyorum mode on abi allah nazarlardan saklasın tam benlik araba. Golf olmadı ama bunu alırım senden Güle güle kullanın, tekere taş, şanzumana tıkırtı değmeden Hemen bir VagCom kablo edinip Mehmet Mert Erdoğan ile iletişme geç, bununla yapılacak şeylerde sınır yok Saflığı ve oynanmamışlığı beni cezbediyor aslında...Bu yüzden bence şiddetli güneşi kıracak açık renkli bir cam filmi dışında hiç dokunmaya niyetim yok... Yorum bağlantısı
Mert Yeldan 3 Kasım 2013 Paylaş 3 Kasım 2013 Saflığı ve oynanmamışlığı beni cezbediyor aslında...Bu yüzden bence şiddetli güneşi kıracak açık renkli bir cam filmi dışında hiç dokunmaya niyetim yok... Orjinalliği bozacak şeyler değil ki, kapalı gelen özellikler açılıyor. Misal benim araçta açtığı bir şey var tam adını da unuttum iyimi ilk kalkışta gaza yüklendin torktan direksiyon sağa sola kaçma olayı yapmıyor kendi düz gitmeye yön veriyor. Bir sürü şey var Tercih senin yine de abi. Bu arafa farlar xenon mu? Yorum bağlantısı
Sami Demirpaz 3 Kasım 2013 Paylaş 3 Kasım 2013 Masallah cok guzel arac Iyi gunlerde kullanin.. 1 Yorum bağlantısı
Hakan Gürsu 3 Kasım 2013 Paylaş 3 Kasım 2013 Valla bazen diyorumki arabayı satıp bu kasanın 1.4 tsi nı alsammı, çok beğeniyorum bu kasayı.Güle güle kullanın. 1 Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 3 Kasım 2013 Paylaş 3 Kasım 2013 Güle güle kullanın. İyi vw'ci oldunuz ailece 1 Yorum bağlantısı
Hasan Basri Bayraktar 3 Kasım 2013 Paylaş 3 Kasım 2013 Güle güle kullanın...arabaya bayıldım...Maşallah... 1 Yorum bağlantısı
Guest Mert Boran 3 Kasım 2013 Paylaş 3 Kasım 2013 Maşallah süper araç kesinlikle harika. Bir dün vw bayiinde exculisive diye bir donanım vardı, rengi ,koltukları, herşeyi değişikti bilgin var mı abi bu donanım hakkında? 1 Yorum bağlantısı
Ahmetcan Yiğit 3 Kasım 2013 Paylaş 3 Kasım 2013 Variant'lar daha bir hoşuma gidiyor 1 Yorum bağlantısı
Erhan Güler 3 Kasım 2013 Paylaş 3 Kasım 2013 Araç az yakıyor derken ? bilgi verebilir misiniz ? 1 Yorum bağlantısı
Servet Aydın 3 Kasım 2013 Paylaş 3 Kasım 2013 " abi, birisi geldi buraya FENA bi araçla, seni soruyor" Ne soruyo olm ? " abi, organize işlerlerdenmiş" Hasss. yakalandık.... 4 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 3 Kasım 2013 Paylaş 3 Kasım 2013 Acayip organize olmuştuk ama seni yakalayamadık Servet. Kardeşim güle güle kullan. Gelince bi tur verir misin. 2 Yorum bağlantısı
Murat Günyüzlü 3 Kasım 2013 Paylaş 3 Kasım 2013 Arabanızı güle güle kullanın,gerçekten süper bir aaç bayıldım herşeyinee..Allah kazadan ve nazardan korusunn.. 1 Yorum bağlantısı
Halis Parlak 3 Kasım 2013 Paylaş 3 Kasım 2013 Aracınız hayırlı uğurlu olsun.İyi günlerde kazasız belasız kullanın. Bir düzeltme yapayım b6 passat 2.0 TDI CR 170 ps lerde tork 350 nm dir.B7 kasalarda ise tork 380 nm dir. Emin olmamakla beraber comfortline donanımda 170 ps motor yoktur.Sadece highline donanımda 170 ps sunuluyor diye biliyorum.Motor kodu doğru eğer ruhsatta 125 kw ise demekki var.Bi kontrol edip yazarsanız ben de öğrenmiş olurum 2 Yorum bağlantısı
Oğuzhan Deniz 3 Kasım 2013 Paylaş 3 Kasım 2013 Çok güzel bir araba almışsınız maşallah.Allah ağız tadıyla kazasız belasız gönlünüze göre binmeyi nasip eder inşallah. İlk önce DSG6 olması çok iyi çünkü kuru 7 şanzumanla arasında ciddi dayanıklılık farkı var. İyi ki PD motor almamışsınız çünkü bakımsız PD motor tekrar düzen tutmuyor ve enjektör pompa çok pahalı. Bu arada Comfortline da da 170 ps motor çıktı ama çoğunluk Highline'larda vardı. Vag-com ile kafanıza göre bir kaç düzenleme yapabilirsiniz. XDS açtırmanızı öneririm böylece araç patinaja düşerse kalkış sırasında direksiyon sabit kalıyor. Ayrıca park lambalarının olduğu yere Sciroccolarda olduğu gibi Day-light takılıyor o da hoş olur. Tekrar kazasız belasız inşallah güzel bir araba 1 Yorum bağlantısı
Süha Demirtaş 3 Kasım 2013 Paylaş 3 Kasım 2013 Hayırlı uğurlu olsun iyi günlerde kullanın abi canavarı Benim merakım 1.6 tdi 4400rpm@max hp iken 2.0 tdi da 4200@max hp olmasının nedeni Yorum bağlantısı
Abdussamed Acar 3 Kasım 2013 Yazar Paylaş 3 Kasım 2013 (düzenlendi) Öncelikle herkesin iyi dilekleri için teşekkürler... Umarım daha iyilerine siz binersiniz... Maşallah süper araç kesinlikle harika. Bir dün vw bayiinde exculisive diye bir donanım vardı, rengi ,koltukları, herşeyi değişikti bilgin var mı abi bu donanım hakkında? Biliyorum, son üç kasadır, vw passat kasasının bitişine yakın bu donanımı çıkarıyor ve birazcık eksiği olmakla hemen hemen highline a yakın bir donanımı var... Exclusive i diğerlerinden ayıran en büyük numarası deri döşemeli ve ısıtmalı koltukları.. ancak tam deri döşemeyi ben pek kullanışlı bulmuyorum... Araç az yakıyor derken ? bilgi verebilir misiniz ? Oldukça akıllı uslu kullanırsanız 4,5 litre/100 km agresif, limitlerde ve buraya yazamayacağım kadar hızlı kullanırsanız 8,5 litre/100 Km şehir dışı tüketimi var, sürüşte verdiği gücü dikkate alınca bana acayip düşük geldi tüketimi... Verimli araç vesselam... Acayip organize olmuştuk ama seni yakalayamadık Servet. Kardeşim güle güle kullan. Gelince bi tur verir misin. Yok yazdım abi ben onu, tutuklayacaz adam işyerinde yok ki, saat pm 4 tü gitmiş eve... Bi tur nedir ki abi ayıp edion senin Mondeo'yu tutmasada değişelim istersen, yalnız gelmeden haber verirsen benim pederin cebinden çalmam lazım kontağı.. Aracınız hayırlı uğurlu olsun.İyi günlerde kazasız belasız kullanın. Bir düzeltme yapayım b6 passat 2.0 TDI CR 170 ps lerde tork 350 nm dir.B7 kasalarda ise tork 380 nm dir. Emin olmamakla beraber comfortline donanımda 170 ps motor yoktur.Sadece highline donanımda 170 ps sunuluyor diye biliyorum.Motor kodu doğru eğer ruhsatta 125 kw ise demekki var.Bi kontrol edip yazarsanız ben de öğrenmiş olurum Ruhsatta 125 KW yazıyorsa da, ruhsatta yazan ile amel edilmez bu ülkede hocam, tecrübeyle sabit.. Araç CBB kodlu motora sahip 170 Ps hatta Almanya Mosel fabrikasında üretilmiş İlginizi çekiyor ise üretim tarihine ve yakıt besleme sistemlerine göre çıkan dizel motorlar şöyle sıralanıyor; en sondaki herkesçe kabul görmüş olan sorunsuz motordan bahsediyorum bu arada... ,) 1.6 TDI (CR)[D 1][D 2] 4/16 1598 cm³ 77 kW (105 PS) bei 4400 250 Nm bei 1500–2500 CAYC 08/2009–07/20101.9 TDI (PD)[D 3][D 4][D 5] 4/8 1896 cm³ 77 kW (105 PS) bei 4000 250 Nm bei 1900 BKC/BXE/BLS 02/2005–10/20082.0 TDI (CR)[D 1][D 4][D 6] 4/16 1968 cm³ 81 kW (110 PS) bei 4200 250 Nm bei 1500–2500 CBDC 10/2008–07/20102.0 TDI (PD)[D 7][D 8][D 9] 4/16 1968 cm³ 88 kW (120 PS) bei 4000 320 Nm bei 1750–2500 03/2006–02/20082.0 TDI (PD)[D 7][D 8][D 9] 4/16 1968 cm³ 90 kW (122 PS) bei 4000 320 Nm bei 1750–2500 BVD/BVE 02/2005–02/20062.0 TDI (PD)[D 7][D 8][D 9] 4/16 1968 cm³ 100 kW (136 PS) bei 4000 320 Nm bei 1750–2500 AZV 02/2005–02/20082.0 TDI (PD)[D 1][D 8][D 9] 4/8 1968 cm³ 100 kW (136 PS) bei 4000 320 Nm bei 1750–2500 BMA 02/2005–02/20082.0 TDI (PD)[D 7][D 8][D 10] 4/16 1968 cm³ 103 kW (140 PS) bei 4000 320 Nm bei 1750–2500 BKP 02/2005–02/20082.0 TDI (PD)[D 1][D 8][D 10] 4/8 1968 cm³ 103 kW (140 PS) bei 4000 320 Nm bei 1800–2500 BMP 02/2005–02/20082.0 TDI (CR)[D 1][D 8][D 10] 4/16 1968 cm³ 103 kW (140 PS)[D 11] bei 4200 320 Nm bei 1750–2500 CBAB 01/2008–07/20102.0 BlueTDI (CR)[D 1][D 8] 4/16 1968 cm³ 105 kW (143 PS) bei 4200 320 Nm bei 1750–2500 CBAC 01/2009–07/20102.0 TDI (PD)[D 1][D 8][D 12] 4/16 1968 cm³ 125 kW (170 PS)[D 13] bei 4200 350 Nm bei 1800–2500 BMR 10/2005–04/20082.0 TDI (CR)[D 1][D 8][D 10][D 12] 4/16 1968 cm³ 125 kW (170 PS)[D 13] bei 4200 350 Nm bei 1750–2500 CBBB 04/2008–07/2010 3 Kasım 2013 tarihinde Abdussamed Acar tarafından düzenlendi 3 Yorum bağlantısı
Abdussamed Acar 3 Kasım 2013 Yazar Paylaş 3 Kasım 2013 Hayırlı uğurlu olsun iyi günlerde kullanın abi canavarı Benim merakım 1.6 tdi 4400rpm@max hp iken 2.0 tdi da 4200@max hp olmasının nedeni Keyif almak adına benim daha ziyade dikkat ettiğim şey genelde maks. tork ve güç değil. Ne kadar geniş süre, kesintisiz ve tatminkar güç verdiği çok daha önemli, yani grafiğin tamamını okumak lazım, peak değerler modifiyeci işi ... Yoksa 2.0 litre motora binmenin ne anlamı var... ,) 2 Yorum bağlantısı
Mehmet Ali Karakaya 3 Kasım 2013 Paylaş 3 Kasım 2013 Allah kaza bela vermesin, gerçekten sahip olmak istediğim araç. İlerde tabi ki. Fotoğrafları da detaylandırsak güzel olur, ilerde alacağımız arabayı yakından görmüş oluruz 2 Yorum bağlantısı
Abdussamed Acar 3 Kasım 2013 Yazar Paylaş 3 Kasım 2013 (düzenlendi) Allah kaza bela vermesin, gerçekten sahip olmak istediğim araç. İlerde tabi ki. Fotoğrafları da detaylandırsak güzel olur, ilerde alacağımız arabayı yakından görmüş oluruz Biraz daha detaylı fotoğrafını vereyim o halde... 3 Kasım 2013 tarihinde Abdussamed Acar tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Süha Demirtaş 3 Kasım 2013 Paylaş 3 Kasım 2013 Keyif almak adına benim daha ziyade dikkat ettiğim şey genelde maks. tork ve güç değil. Ne kadar geniş süre, kesintisiz ve tatminkar güç verdiği çok daha önemli, yani grafiğin tamamını okumak lazım, peak değerler modifiyeci işi ... Yoksa 2.0 litre motora binmenin ne anlamı var... ,) 4400 olursa band daha uzun olur işte abi bende onu diyorum yeni motorda buda kalktı 3000-4000 arası oldu 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts