İçeriğe Yönlendir

2012 Ford Modelleri Sustalı Anahtar Mekanizma Sorunu


Tahir ARIT

Recommended Posts

Tahir ARIT
(düzenlendi)

Merhaba arkadaşlar,

 

Bildiğiniz üzere, 2012 Yeni Kasa Ford Focus Style Plus ve 2012 Yeni Kasa Ford Ranger XLT araçlarım var, ikisinide aynı bayii den sıfır aldım.

 

İki aracımında sustalı anahtarının mekanizması arızalı...

 

- Düğmeye basınca sustalı anahtar hiç açılmıyor, tırnak takıp çekmek gerekiyor anahtarı.

- Düğmeye basınca yarım açılıyor.

- Anahtar açıkken hiç kapanmıyor. Sanki sustalı anahtar değilmiş gibi.

 

Biraz araştırmada bulundum konuyla ilgili ve bu sorunun kronik olduğu, 2012 model sustalı Ford anahtar modellerinde yaygın olduğunu öğrendim.

 

Bugün yetkili servise gittim, durumu anlattım... İki aracım anahtarınındada aynı mekanizma probleminin olduğunu söyledim. Servis çalışanları, aynı sıkıntıyla birçok müşterinin geldiği ve garantiden anahtar değişimi yapılmasını istediğini, isteklerinin Ford Otosan tarafından RED karşılandığını söylediler.

 

Bende şansımı denemek istedim. Ranger aracıma " 250829 " nolu servis kart açtırdım. Aracı bilgisayara bağlayıp anahtar kodlarını aldılar ve Ford Otosan 'a garantiden değişim talebinde bulundular. Yarım saat sonra gelen yanıt RED.

 

Şaka gibi... 60.000TL ye araç satıyorlar ama sustalı anahtarlarının arkasında durmuyorlar. Ford Otosan 'a durumla ilgili mail attım ve yanıt bekliyorum. Olumsuz yanıt geldiği takdirde, bir daha Ford araç almamaya karar vereceğim ve aklımdaki "Ford Otosan 'dan sadece Transit alınır" düşüncesi üzülerek söylüyorum ama netleşecek.

 

Sizlerle paylaşmak istedim. Yorumlarınızı bekliyorum arkadaşlar. Saygılar.

tarihinde Tahir ARIT tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Sani Gerşon

Bence de mahkemeye verin. Bu kadar şikayet varsa aksiyon da olmalı.

Sıkıcı bir durum.

Yorum bağlantısı
Safak Acar

Bencede mahkemeye başvurun.. Vallahi ford dan soğmaya başladım resmen .. 

Yorum bağlantısı

Ford artık piyasada iyi bir yer edindiği için pek sallamıyor sanırım. Peşin satan misali yani. İster al ister alma mantığındalar gibi. Aslında önyagılardan kurtulup farklı modellere yönelmek lazım. Aynı fiyata daha donanımlı araçlara.

Yorum bağlantısı
Turgut Ünal

anahtarın garanti kapsamı dışında olduğunu duymuştum belki o yüzden kabul edilmemiştir.

Yorum bağlantısı
Ayhan Sırtıkara

Ford müşterisine yabancı, millet müşteri sadakati için çabalıyor Ford ise uzaklaştırma derdinde...

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

Ford müşterisine yabancı, millet müşteri sadakati için çabalıyor Ford ise uzaklaştırma derdinde...

tabana uzak......

Yorum bağlantısı
  • 2 hafta sonra...
Sami Yıldız

mail ile olmaz beni bikaç kez OTOSAN dan aradılar gitmiş olduğunuz METİNLER yetkili servisinden memmunmusunuz şudur budur diye cevaben bi şikayetim yok laki diğer servisiniz ÜNALLAR dan çok şikayetçiyim diyecekken biz sadece METİNLER servisi için iletişim kurduk dedi ve çatttt telefonu kapattı.Bu mantıktaki anlayışla helede MAİL ile asla irtbat kuramazsınız?İşlerine nasıl gelirse onlara göre müşteriler okyanusta bi damla misali duymazlar bile...Bence siz SERVİSİNİZE gidip iyice bu konuyu bastıra bastıra şikayet edin SERVİS isterse çok kolay halleder OTOSAN la ne uğraşmayın boşa derim... 

Bu arada benimde bi sorum olacak....

kaybedilen anahtarın yedek anahtarı ile yetkili servisten GARANTİ kapsamında yenisi çıkartılabilir mi?

Yorum bağlantısı
  • 1 ay sonra...
Tahir ARIT

Anahtarı sonunda garantiden degiştirip yenisini verdiler :)

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...