Hakan Türkoğlu 17 Şubat 2014 Yazar Paylaş 17 Şubat 2014 Bahsettiğiniz Plastik bir bileziktir ve sıkı geçmedir tornavida ile biraz dikkatlice uğraşırsanız çıkar çıkartırken deforme etmemeye çalışın aksi takdirde bilezik tek olarak satılmaz topuz almanız gerekir. ama endişelenmeyin ben bir iki kez çıkartıp taktım hala sağlam. sökmeden körüğün bilezikle nasıl sabitlendiğini incelerseniz takarken nasıl takmanız gerektiği konusunda size bilgi verecektir. çok teşekkürler Yorum bağlantısı
Hakan Türkoğlu 19 Şubat 2014 Yazar Paylaş 19 Şubat 2014 eskisi yenisi yenisi pek hoşuma gitmedi ilerleyen zamanlarda tekrar değiştirebilirim kendin yapınca bu kadar olur Yorum bağlantısı
Alaattin Zeki 20 Şubat 2014 Paylaş 20 Şubat 2014 Yenisi pek hoşuma gitmedi derken eskisinin daha güzel olduğunu kastetmiyorsundur umarım. Bence eski yırtık halinden çok daha güzel. Yalnız körüğün alt kısmını çerçeveye tam oturtamamışsın sanırım. Güle güle kullan. Yorum bağlantısı
Hakan Türkoğlu 21 Şubat 2014 Yazar Paylaş 21 Şubat 2014 Yenisi pek hoşuma gitmedi derken eskisinin daha güzel olduğunu kastetmiyorsundur umarım. Bence eski yırtık halinden çok daha güzel. Yalnız körüğün alt kısmını çerçeveye tam oturtamamışsın sanırım. Güle güle kullan. renk olarak biraz açıl geldi hocam çıkartırken körüğün zımbalı olguğu plastik çerçevenin iki ayağını kırdım çok nazik bişeymiş zaten ondan olabilir Yorum bağlantısı
Sabri Kahraman 18 Nisan 2015 Paylaş 18 Nisan 2015 Merhaba arkadaşlar bende aracı aldığımda körük yırtıktı. bir fiyat araştırması yaptım. orijinal takım 250tl dediler yan sanayi sadece körük 30tl dediler ama oda derinin kalitesi çok kötüydü. oto döşemecilere gittim pek yanaşmıyorlar veya bırak bize yarın yaparız 60tl masrafı olur gibi laflar ediyorlar. Bende koltuk döşeme kumaşı satan bir dükkandan aynı deriyi buldum hatta daha yumuşak ve de esnek ( Bu arada deri dediğimiz suni deri Focus titanium nasıl suni deri kullanıyor anlam veremiyorum.) Sökme işlemi ilk önce alt parlak çerçeveyi ( vites rakamlarını baz alıyorum) 3 tarafından bir tornavida yardımı ile kaldırtıyoruz ve yine aynı noktada 3 yönüne doğru çekiyoruz. körük kısmı çerçeve ile birlikte boşa çıkmış oldu sonra topuzu saat yönünün tersine çıkana kadar çevirip alıyoruz. Parlak dış çerçeve ile içindeki siyah çerçeveyi tırnaklardan kurtarıp ayırıyoruz. yalnız burada dikkat edin fazla bastırıp tırnakları kırmayın. sonra içindeki siyah çerçeve ile deriyi birbirine tutturan zımbaları söküyoruz ( bildiğimiz ofis zımbası ) Sonra körüğü tersini çevirip vites topuzunun altına sabitleyen tırnaklı bileziği yine tornavida yardımı ile dikkatlice söküp deriyi alıyoruz. Burada söktüğümüz körüğün dikişlerini güzelce söküp tamamen düz bir şekilde açıyoruz , ben biraz ütü yardımı ile dümdüz yaptım ve yeni derinin üzerine koyup birebir aynı ölçülerde kesmek için şablon olarak kullandım. dikiş noktalarını işaretledim. Dikiş yaptırmak için komşu terziye götürdüm. 2 dakikada dikip verdi. Söktüğümüz gibi aynı şekilde toplayıp yerine taktım baktığım orjinalinden daha hoşuma gitti. Yaptığım masraf ise Terzi dikiş için para almadı sağ olsun. 1 mt suni deri 10 tl tuttu 1mt den ise herhalde 15 adet körük rahat çıkar kalan parçayı katladım dolaba koydum. yani 10 tl ye işi bitirdim Yırtık hali Yeni hali Yorum bağlantısı
Recommended Posts