Hamdi KAYA 9 Aralık 2013 Paylaş 9 Aralık 2013 Merhaba arkadaşlar. Aracım 96 1.6 CLX araç efi motor ancak sıralı siatem değil tek nokta enjeksiyon lpg takılmış sabah benzinde hemen çalışıyor ve anında tüpe geçiyor. Bir kaç km sıkıntısız gittikten sonra gaz yememe tekleme yapıyor bir bakıyorum lpg beyni donmuş aracın kalorifer peteğini devirdaimi trigeri termostatı değiştirdim. Ama düzelme olmadı. Bir de ışıklarda rolantide beklerken kalorifer soğuyor. Acaba sorun ne olabilir yatdımcı olursanız sevinirim. Lpg kiti atiker. Saygılarrr. Yorum bağlantısı
Misafir 9 Aralık 2013 Paylaş 9 Aralık 2013 Hortum ters bağlanmış olmasın? Sıcak soğuk hortumları? Kolarifer soğumasıda,termostatı işaret ediyor sanki... Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 9 Aralık 2013 Paylaş 9 Aralık 2013 Tüpe geçmesi için bir kriter olmalı.. Mesela devrin 3000 devire gelmesi gibi.. Böyle br ayar varsa baktırın.. Gazı çok açık regulatörler çabuk donar, Buna da baktırın.. Aracın soğuması ile ilgili Bence termostatı tekrar kontrol ettirin, yan sanayi ise bozuk olabilir.. Bunun dışında, bazı markalar çabuk donuyor bazı markalar donmuyor, yine bazı araçlarda donma pek yaşanmıyor, örnek şahin doğan bu konuda çok başarılı.. Yorum bağlantısı
Hamdi KAYA 9 Aralık 2013 Yazar Paylaş 9 Aralık 2013 Cevaplar için teşekkürler. Su hortumlarında T var biri kalorifer diğeri beyne gidiyor t yi kaldırıp önce beyne sonra kalorifere gitse ? Termostattan bende şüphe ediyorum ama öyle bir şey ki lpg beyni donuk vaziyette iken kalorifer sıcak oluyor. Benzinde 1 2 saniye çalışıp tüpe geçiyor bu bir sorun oluşturacak gibi evet. Bende geçici olarak manuel sıralı sistem yapıyorum. Tüpü kapatıp biraz benzinde gidiyorum hararet N ye yaklaşınca (yaklaşık 3- 4 km ) sonra tüpe geçiyorum :-) Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 9 Aralık 2013 Paylaş 9 Aralık 2013 Bende geçici olarak manuel sıralı sistem yapıyorum. Tüpü kapatıp biraz benzinde gidiyorum hararet N ye yaklaşınca (yaklaşık 3- 4 km ) sonra tüpe geçiyorum :-) Mantıklı çözüm.. Soğuklarda kendiniz kontrol edin.. Ancak ışıkta durunca hararet düşüyor demiştiniz.. Termostatı yine de kontrol ettirin.. Yorum bağlantısı
Hamdi KAYA 9 Aralık 2013 Yazar Paylaş 9 Aralık 2013 Soğutma suyunuz ne alemde? Soğutma suyunda ve seviyesinde bir sıkıntı yok Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 9 Aralık 2013 Paylaş 9 Aralık 2013 O zaman ben de termostat hakkımı kullanıyorum. 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 9 Aralık 2013 Paylaş 9 Aralık 2013 tek nokta cfi püskürtme, nasıl bir lp g takılmış mikserli mi? Yorum bağlantısı
Serdar Okur 9 Aralık 2013 Paylaş 9 Aralık 2013 radyatör yedek su deposundan çıkan kalın hortum var radyatörün yedek su deposu olan tarafının alt kısmına bağlanıyor o hortum katlanmış veya eskimiş olabilir aynı sıkıntı bendede vardı benimki oradandı kontrol edin bir Yorum bağlantısı
Memet Çakmak 10 Aralık 2013 Paylaş 10 Aralık 2013 Kalorifere giden hortumu beyine, beyinden çıkanı ise kalorifere bağlamak mantıklı. beyin ne kadar ılık olursa o kadar araç gazı rahat yakar. öyle düşünüyorum. ama LPG beyni çok sıcak olursa beyin içindeki diyafram ömrünü çabuk yitirir (genleşmeden dolayı) heçen hafta termostadı ve antifirizi değiştirdim. havasını motor ısınana kadar alamadım. LPG beyni dondu buz tuttu. motor ısınıp termostat açınca havasını ancak alabildim. * belki sizin aracınızda su devirdaim sisteminde hava vardır * kalorifer peteğinden sıcak hava gelmesi için hararet ibresi en düşük Ryi göstermeli 86 derecede olmalı Yorum bağlantısı
Hamdi KAYA 10 Aralık 2013 Yazar Paylaş 10 Aralık 2013 tek nokta cfi püskürtme, nasıl bir lp g takılmış mikserli mi? Abi araç clx efi motor ama tek nokta enjeksiyonun sistemi takılmış radyatör yedek su deposundan çıkan kalın hortum var radyatörün yedek su deposu olan tarafının alt kısmına bağlanıyor o hortum katlanmış veya eskimiş olabilir aynı sıkıntı bendede vardı benimki oradandı kontrol edin bir Haklısın abi yarın baktırayım o hortuma hatta ben devirdaim değişikliğinde bir aksaklık oşabileceğini düşünüyorum Bugün bir şey daha farkettim trafik ışığında beklerken kalorifer soğumaya başlıyor. Hatta hararet ibresinin düştüğü gözle görülüyor sorunu bulmakta bu da bir yardım sağlayabilir. Yorum bağlantısı
Serdar Okur 10 Aralık 2013 Paylaş 10 Aralık 2013 Abi araç clx efi motor ama tek nokta enjeksiyonun sistemi takılmış Haklısın abi yarın baktırayım o hortuma hatta ben devirdaim değişikliğinde bir aksaklık oşabileceğini düşünüyorum Bugün bir şey daha farkettim trafik ışığında beklerken kalorifer soğumaya başlıyor. Hatta hararet ibresinin düştüğü gözle görülüyor sorunu bulmakta bu da bir yardım sağlayabilir. sonucu bekliyorum o zaman inşallah düzelir Yorum bağlantısı
Mustafa Gökmen 10 Aralık 2013 Paylaş 10 Aralık 2013 Renault spring marka aracımda lpg mikseri donduğunda yada ani hararet göstergesi yükselmesi, inmesi vs olduğunda direk radyatör hortumlarından havasını alırdım ve düzelirdi.. Yorum bağlantısı
Memet Çakmak 11 Aralık 2013 Paylaş 11 Aralık 2013 escordun radyatör hortumunda hava alma vidası yok. abimde manager vardı onda hava alma vidası vardı sonradan takılabiliniyor mu? Yorum bağlantısı
Hamdi KAYA 24 Aralık 2013 Yazar Paylaş 24 Aralık 2013 Evet aracın su eksiltmesi tespit edildi silindir kapak Contası teşhisi konuldu Bu işlemle birlikte debriyaj seti de değişti Yapılan masraf: Luk marka debriyaj seti 170 tl Şanzuman kulağı yağlı 35 tl Silindir kapak contası 30 tl 3 adet silindir kapak saplaması 15 tl Tofaşın fan müşürü 14 tl Parça temizliği için benzin 10 tl Radyatör üst hortumu 25 Toplam işçilik taşlamacı dahil 500 Toplam 799 tl harcadık yoklukta çok kötü ve ağır oldu ama yaptırdık Yorum bağlantısı
Serdar Okur 24 Aralık 2013 Paylaş 24 Aralık 2013 geçmiş olsun escorta değer daha başın ağrımaz Yorum bağlantısı
Hamdi KAYA 25 Aralık 2013 Yazar Paylaş 25 Aralık 2013 (düzenlendi) Sağol Serdar. 25 Aralık 2013 tarihinde Hamdi KAYA tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Recommended Posts