İçeriğe Yönlendir

Mk3 Performans Sorunu


Sancar Tunç

Recommended Posts

Mehmet Kaya

Benzinli düz ile  bir kaç sene önce Ankara-Antalya yapmıştık. 240'a çıkmak çoğu yolda imkansız. 180'den sonra araç çok nazlanıyor.

Ayağı gazdan hiç çekmeden uzun süre gitmek lazım. Bu da otoban bile olsa oldukça zor. Her ne kadar benzinli manuel 240, dizel manuel 220-230 denilse de,

yol şartları göz önüne alındığında (viraj, rampa, başka bir aracın sizi yavaşlatması vb.) düz vites TDCİ benzinli kardeşine çok çok rahat fark atacaktır.

Bence araçta bir sorun var gibi. Otomatik deseniz kabulümdür ama manuel ciddi olarak rampa düz yolu parçalıyor. 200 km çok rahat görür. Hantal şanzımanla ben Adana'dan tekire 160-170 çıkıyorum. düz yolda çok rahat 180 görüyorum.

Yorum bağlantısı
Misafir

Araç arkadaşımındı. 2003 ya da 2004 model 140.000 km civarı Trend ve stil paketti.

İlk kullandığım hatta ilk bindiğim Mondeo oydu. Bende otm. Civic vardı o zamanlar.

 

Hız konusunda sizler öyle diyorsanız aynen kabulum.

Aracın durumunu bilmiyorum. LPG vardı belki o etkiledi.

Ben de benzinlilerin hepsi öyledir diye düşündüm.

Kötü haliyle bile beni etkilemişti.

O aracın sayesinde Civic'i satıp Mondeo aldım.

Yorum bağlantısı
Mehmet Kaya

Araç arkadaşımındı. 2003 ya da 2004 model 140.000 km civarı Trend ve stil paketti.

İlk kullandığım hatta ilk bindiğim Mondeo oydu. Bende otm. Civic vardı o zamanlar.

 

Hız konusunda sizler öyle diyorsanız aynen kabulum.

Aracın durumunu bilmiyorum. LPG vardı belki o etkiledi.

Ben de benzinlilerin hepsi öyledir diye düşündüm.

Kötü haliyle bile beni etkilemişti.

O aracın sayesinde Civic'i satıp Mondeo aldım.

Ben ve Özyürek abim sürekli LPG de test ettik.

Otomatik çok hantal. Özellikle rampalarda hızdan düştüğünde toparlaması çok zor oluyor. 

Ama bir kaç sefer manueli kullandım rampa düz fark etmiyor. araç yolu parçalıyor :)

Yorum bağlantısı
Yusuf Gerdan

Turgay bey kesinlikle aracınızda sıkıntı varmış. 2002 lpgli manuel ile 220ye sanki 120ye çıkıyormuş gibi rahat çıkardık. Sonrasında nazlanırdı fakat 240ıda gorurdu.

Yorum bağlantısı
Misafir

4 vites klasik otomatikler gerçekten hantal oluyor.

Benzinlinin otomatiği de keşke Jatco ve 5 ileri olsaymış.

Yorum bağlantısı
Mehmet Kaya

4 vites klasik otomatikler gerçekten hantal oluyor.

Benzinlinin otomatiği de keşke Jatco ve 5 ileri olsaymış.

Kesinlikle.

Yorum bağlantısı
Mehmet Kaya

Sen bide dizeli gör. :)

Onun manuelini şehir içinde kullandım. 2. 3. viteste patinaj çektirmemek için sol ayağım kasıldı. 

Yorum bağlantısı
İrfan Aşcıoğlu

LPG de 230 gördüm van-muş arası... manuel olunca tadı bi başka oluyor.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Misafir

Onun manuelini şehir içinde kullandım. 2. 3. viteste patinaj çektirmemek için sol ayağım kasıldı. 

 

Bu konuda çok sıkıntıdayım. 6 ileri olunca vites oranları oldukça kısa tutulmuş. 1.800 devir civarlarında gaza yüklenince 330 nm torkun etkisiyle yaşadıklarım.

1. vites yok. 2. vites 1,5-2 sn. 3. vites 2,5-3 sn. Allahtan 4. vites var da gaza yüklenince patinaj korkusu olmadan 5-6 sn gidebiliyorum.

Yorum bağlantısı
Sancar Tunç

Benzinli düz ile  bir kaç sene önce Ankara-Antalya yapmıştık. 240'a çıkmak çoğu yolda imkansız. 180'den sonra araç çok nazlanıyor.

Ayağı gazdan hiç çekmeden uzun süre gitmek lazım. Bu da otoban bile olsa oldukça zor. Her ne kadar benzinli manuel 240, dizel manuel 220-230 denilse de,

yol şartları göz önüne alındığında (viraj, rampa, başka bir aracın sizi yavaşlatması vb.) düz vites TDCİ benzinli kardeşine çok çok rahat fark atacaktır.

inanın hiç te nazlanmadı.araç 180' e kadar gayet akıcı sonrasında nispeten yavaş ama 240 görmesi için öyle uzun mesafeler gerekmedi.+aracım 210000 de ve lpg de.

Yorum bağlantısı
Mehmet Kaya

Mondeoyu kısıtlı kullanmayacaksın. :D

Senin gibi de kullanmayalım canım :)
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...