Ayhan Onaran 4 Ocak 2014 Paylaş 4 Ocak 2014 Hayırlı , uğurlu olsun.. Allah kaza, bela göstermesin Yorum bağlantısı
Mahmut Şahin 22 Ağustos 2014 Yazar Paylaş 22 Ağustos 2014 Bugun ilk kazami yaptim yildizla. Geri geri gelirken yol kenarinda satis yapan arac ve civarindaki kisilere dikkatle bakayim derken sag arkadan elektrik diregine bodoslama carptim. Kirilan far camindansa acilan boyun zedelenmesi engelleyici sistem fisekleri yuzunden sanirim maliyet biraz daha artacak gibi. Mala gelsin de tek cana birsey olmasin demekten baska care yok. ve iyiki direkle araba arasinda canli birsey yoktu sukurler olsun. 1 Yorum bağlantısı
Sami Demirpaz 22 Ağustos 2014 Paylaş 22 Ağustos 2014 Bugun ilk kazami yaptim yildizla. Geri geri gelirken yol kenarinda satis yapan arac ve civarindaki kisilere dikkatle bakayim derken sag arkadan elektrik diregine bodoslama carptim. Kirilan far camindansa acilan boyun zedelenmesi engelleyici sistem fisekleri yuzunden sanirim maliyet biraz daha artacak gibi. Mala gelsin de tek cana birsey olmasin demekten baska care yok. ve iyiki direkle araba arasinda canli birsey yoktu sukurler olsun. Geçmiş olsun. Allah büyüğünden korusun sizi.. Yorum bağlantısı
Köksal Yılmaz 22 Ağustos 2014 Paylaş 22 Ağustos 2014 Hem hayırlı, hem geçmiş hem de son olsun inşallah Yorum bağlantısı
Furkan Avcı 22 Ağustos 2014 Paylaş 22 Ağustos 2014 Bugun ilk kazami yaptim yildizla. Geri geri gelirken yol kenarinda satis yapan arac ve civarindaki kisilere dikkatle bakayim derken sag arkadan elektrik diregine bodoslama carptim. Kirilan far camindansa acilan boyun zedelenmesi engelleyici sistem fisekleri yuzunden sanirim maliyet biraz daha artacak gibi. Mala gelsin de tek cana birsey olmasin demekten baska care yok. ve iyiki direkle araba arasinda canli birsey yoktu sukurler olsun.Abi çok çok geçmiş olsun, kimsenin canına bir şey olmamış ya gerisi yalan. Bana fotoğraf gönderecektin abi Yorum bağlantısı
Mahmut Şahin 22 Ağustos 2014 Yazar Paylaş 22 Ağustos 2014 Sonunda su gicik tableti zorla kullanabilsemde resim yukleyebildim. Ilk fotoda boyun zedelenmelerini engellemek icin carpma aninda koltuk kafaliklarinin acilmis halleri. Malesef su an carpismadan onceki konumlarina geri gelmiyorlar. Ikinci fotoda ise yerinden cikan tampon baglantisinin tarafimdan yerine takilmis ve en azindan Sivasa gidene kadar arkamdan gelenler icin fonksiyonlar tamam ama sagini solunu japon yap. Koli bandi marifetiyle bir araya getirdigim yarali arka far gorunmekte. Yorum bağlantısı
Furkan Avcı 22 Ağustos 2014 Paylaş 22 Ağustos 2014 Sonunda su gicik tableti zorla kullanabilsemde resim yukleyebildim. Ilk fotoda boyun zedelenmelerini engellemek icin carpma aninda koltuk kafaliklarinin acilmis halleri. Malesef su an carpismadan onceki konumlarina geri gelmiyorlar. Ikinci fotoda ise yerinden cikan tampon baglantisinin tarafimdan yerine takilmis ve en azindan Sivasa gidene kadar arkamdan gelenler icin fonksiyonlar tamam ama sagini solunu japon yap. Koli bandi marifetiyle bir araya getirdigim yarali arka far gorunmekte.Abi birazdan eve geçer WIS dan bakarım yerine takılıyor mu, nasıl bir işlem yapmak gerekiyor diye. Yorum bağlantısı
M.Fatih Yüce 22 Ağustos 2014 Paylaş 22 Ağustos 2014 (düzenlendi) Çok geçmiş olsun. Konuyu daha önce görmemişim hayırlı olsun biraz geç oldu Önden 30 km hız üstünde çarpmalarda airbag'ler patlarken bu kafalıklar niye bu kadar hassas yapılmışlarki? Arkaya 3-5 km hızda çarpmada devreye girmişler ? 22 Ağustos 2014 tarihinde M.Fatih Yüce tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Furkan Avcı 22 Ağustos 2014 Paylaş 22 Ağustos 2014 Mahmut abi kaza anında sağ koltukta kimse oturuyor muydu? Yorum bağlantısı
Mahmut Şahin 22 Ağustos 2014 Yazar Paylaş 22 Ağustos 2014 Mahmut abi kaza anında sağ koltukta kimse oturuyor muydu? Yok baskanim. Onde sadece ben vardim dogal olarak. Arkada ise bir yetiskin birde ellerinden oper bizim iki numarali cocuk vardi. Ama ne hikmetse her iki kafalik birden firladi. Ama su kadarini soylemeliyim ki, iyi bir hacatmis benim koltugum asiri dercede geriye yatik oldugu halde, carpmayla kafamin boyunluga yapismasi neredeyse eszamanli gibi oldu. 1 Yorum bağlantısı
Furkan Avcı 22 Ağustos 2014 Paylaş 22 Ağustos 2014 Yok baskanim. Onde sadece ben vardim dogal olarak. Arkada ise bir yetiskin birde ellerinden oper bizim iki numarali cocuk vardi. Ama ne hikmetse her iki kafalik birden firladi. Ama su kadarini soylemeliyim ki, iyi bir hacatmis benim koltugum asiri dercede geriye yatik oldugu halde, carpmayla kafamin boyunluga yapismasi neredeyse eszamanli gibi oldu. Abi parça görevini on numara yapmış. Bilgisayarı açtım birazdan bu konuya eklerim abi gerekenleri. 2 Yorum bağlantısı
Mahmut Şahin 22 Ağustos 2014 Yazar Paylaş 22 Ağustos 2014 Abi parça görevini on numara yapmış. Bilgisayarı açtım birazdan bu konuya eklerim abi gerekenleri. Wis i olmayan mersedesci harbi fisssss. Evde olaydim acardim mis gibi wisimi bakardim isime. Allah eksikligini gostermesinki sizler varsiniz hamdolsun. 1 Yorum bağlantısı
Furkan Avcı 22 Ağustos 2014 Paylaş 22 Ağustos 2014 Wis i olmayan mersedesci harbi fisssss. Evde olaydim acardim mis gibi wisimi bakardim isime. Allah eksikligini gostermesinki sizler varsiniz hamdolsun. Ne demek abi, lafımı olur. Ayrıca sana mail attım. Belki işine yarayan olur diye burada da paylaşıyorum. 1 Yorum bağlantısı
İ.Göksel Yaman 22 Ağustos 2014 Paylaş 22 Ağustos 2014 (düzenlendi) Maaşallah güle güle Kullan Abi olay bitmiş Kaza içinde çok çok geçmiş olsun 22 Ağustos 2014 tarihinde İ.Göksel Yaman tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Mahmut Şahin 22 Ağustos 2014 Yazar Paylaş 22 Ağustos 2014 Furkanim su aracin ilk tesliminde verilen ve yayi geri kurmak icin verilen aparatin resmini ve GF91.16-P 2004PM prosedurunu de sana zahmet olazsa onceki mesajindaki gibi iletebilir misin. Buyuk ihtimalle o aparat benim arabanin ilk sahibinden aldigim avadanlikta olabilir. Cunku avadanlikta anlam veremedigim bir metal hacat var. Belkide aranan kan bizde vardir da haberimiz yoktur. Allah razi olsun simdiden. Yorum bağlantısı
Ali Elöver 22 Ağustos 2014 Paylaş 22 Ağustos 2014 Gecmis olsun, en buyuk kazasi bu olsun yildizin Yorum bağlantısı
Furkan Avcı 22 Ağustos 2014 Paylaş 22 Ağustos 2014 Furkanim su aracin ilk tesliminde verilen ve yayi geri kurmak icin verilen aparatin resmini ve GF91.16-P 2004PM prosedurunu de sana zahmet olazsa onceki mesajindaki gibi iletebilir misin. Buyuk ihtimalle o aparat benim arabanin ilk sahibinden aldigim avadanlikta olabilir. Cunku avadanlikta anlam veremedigim bir metal hacat var. Belkide aranan kan bizde vardir da haberimiz yoktur. Allah razi olsun simdiden. Abi o prosedürde el aletinden bahsetmemiş, ama senin için ararken 204 için olan şunu buldum; Muhtemelen sistem aynıdır. Bulduğum online link http://www4.mercedes-benz.com/manual-cars/ba/cars/w204/tr/manual_base.shtml burada alet olmaksızın nasıl yapabileceğini söylemiş, eğer zor olursa alet yardımıyla şu şekilde yapabilirsiniz demiş. 1 Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 22 Ağustos 2014 Paylaş 22 Ağustos 2014 geçmiş olsun abi. bu aralar bizim araç içinde fazla nazar çıkıyor bu gün tüm gün cam açık kalmış. geçende birisi arka kapıdan bana dalıyordu bu arada abi bundaki motor ile c200 k daki motorun tam farkı ne? ikiside 1.8 değil mi? 200 K 163ps ise bu kaçlık Yorum bağlantısı
Furkan Avcı 22 Ağustos 2014 Paylaş 22 Ağustos 2014 geçmiş olsun abi. bu aralar bizim araç içinde fazla nazar çıkıyor bu gün tüm gün cam açık kalmış. geçende birisi arka kapıdan bana dalıyordu bu arada abi bundaki motor ile c200 k daki motorun tam farkı ne? ikiside 1.8 değil mi? 200 K 163ps ise bu kaçlık Bunlar aynı motor ama sanırım ya yazılımsal yada kompresörlerinde fark var Mustafa. Bunlar 143 BG. w203 180K-200K-230K hepsinin motor bloğu aynı ama sanırım sıkıştırma oranlarında bir fark var. Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 22 Ağustos 2014 Paylaş 22 Ağustos 2014 230K larda mı 1.8 motor. 2.0 motor olanı hangileri 203 de Yorum bağlantısı
Furkan Avcı 22 Ağustos 2014 Paylaş 22 Ağustos 2014 230K larda mı 1.8 motor. 2.0 motor olanı hangileri 203 de Hepsi 1.8, 2.000 cc yok w203 de Kullanılan motor M271 http://en.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_M271_engine Yorum bağlantısı
Recommended Posts