İçeriğe Yönlendir

2014 Mercedes V Serisi


Yusuf Bahri Aslan

Recommended Posts

Yusuf Bahri Aslan

2014-Mercedes-V-Serisi-02.jpg

2014-Mercedes-V-Serisi-10.jpg2014-Mercedes-V-Serisi-48.jpg2014-Mercedes-V-Serisi-45.jpg

 

2014 Mercedes V Serisi’nin örtüsü Münih’te kalktı. Almanya merkezli üreticinin mevcut Viano modeli yerine geliştirdiği yeni V-Serisi resmi olarak duyuruldu.

Tam-boyutlu MPV olarak lanse edilen 2014 Mercedes V Serisi firmadan yapılan açıklamaya göre sınıfının tasarım, konfor ve güvenlik standartlarını yeniden belirliyor. Alman üretici, modelin lüks VIP veya otel servisi olarak kullanılmasının yanı sıra, mevcut R-Serisi müşterilerinin ihtiyaçlarına yönelik olarak hazırladığını da dile getiriyor.

2014 V-Serisi dışta tipik bir modern van görünüme sahip iken iç mekana geçildiğinde Mercedes-Benz’in binek araçlarında sunduğu kalite, lüks ve stilin aynen aktarıldığı açıkça anlaşılıyor. Eğer yeni C-Serisi ya da GLA sahibi iseniz V-Serinin sürücü koltuğunda evinizde gibi hissedeceksiniz. Aradaki fark sekiz yolcunun S-Serisi’nden daha fazla diz ve baş mesafesi sahip olması…

“Yeni V-Serisi ile Mercedes-Benz premium binek otomobil yelpazesini sekiz kişilik bir salon ile genişletiyoruz” şeklinde konuşan Daimler AG Yönetim Kurulu Başkanı ve CEO’su Dr. Dieter Zetsche, “İşlevsellik bir MPV için zorunluluktur. Konfor ve stil kek üzerindeki krema gibidir. Yeni V-Serisi bu özellikleri segmentinde başka hiçbir aracın sunamayacağı bir şekilde birleştiriyor” dedi.

Donanım paketlerine göz attığımızda V-Class ve V-Class Avantgarde olmak üzere iki versiyon ve Exterior Sports ve Interior Design paketleri ile sipariş edilebilecek 2014 Mercedes V Serisi’nde iki farklı dingil mesafesi (3,200 mm veya 3,430 mm), 4,895 mm’den 5,370 mm’ye kadar değişen üç farklı şasi uzunluğu, üç motor seçeneği ve bol miktarda opsiyonel donanım sunulacak.

Listelenen diğer özellikler arasında LINGUATRONIC sesli kontrol sistemi, dünya genelindeki her seyahat rotasına uygun hava durumu verileri,internet tarayıcısı, tüm ses, telefon ve navigasyon fonksiyonlarını birleştiren yeni nesil COMAND Online multimedya sistemi ve iklimlendirme otomatiği THERMOTRONIC yer alıyor.

Öte yandan, arka pencerenin daha küçük çaplı kargolar için bagaja direk olarak açıldığı 2014 Mercedes V Serisi’nde elektrikle çalışan bagaj kapağı opsiyonel ‘Easy Pack’ ile sunuluyor.

2014 Mercedes V Serisi’nin kaputu altında görev yapan dört-silindirli 2.1-litre hacimli turbo-dizel motorun üç farklı güç seçeneği bulunuyor:

- V200 CDI 136PS (134hp) ve 330Nm

- V220 CDI 163PS (161hp) ve 380Nm (Yakıt tüketimi 5.7litre/100km)

- V250 BlueTEC 190PS (187hp) ve 440Nm (Yakıt tüketimi 6.0litre/100km)

2014 Mercedes-Benz V 250 BlueTEC‘de direksiyondan kumanda edilebilen yedi-ileri vitesli 7G-TRONIC PLUS otomatik şanzıman standart olarak sunuluyor. V 200 CDI ve V 220 CDI’da ise manuel vites kutusu standart donanımda.

2014 Mercedes V Serisi’nin standart güvenlik sistemleri arasında Crosswind Assist (Yan rüzgar yrd.) ve sürücülerin uykulu ve dikkatsiz halde olduklarını fark etmelerine yardımcı olan ve mola vermeye teşvik eden ATTENTION ASSIST yer alıyor.

Ön ve arka taraflardaki dört kameradan gelen görüntü bilgilerini kullanarak, aracın ve çevresinin kuş bakışı görünüşünü çıkaran, manevra sırasında, park yerlerine giriş çıkışta kolaylık sağlayan 360-derece kamera, çarpma risklerini azaltan çarpışma önleme sistemi ‘Collision Prevention Assist’, ‘Blind Spot Assist’ (Kör nokta yrd.), uzun hüzmeli farları, trafik durumuna göre diğer araç sürücülerinin gözünü almayacak şekilde otomatik ayarlayan ‘Highbeam Assist’, aracın şerit içinde kalmasını denetleyen ve aktif müdahalede bulunan şerit takip yardımcısı ‘Lane Keeping Assist’, takip edilen araç ile aradaki mesafeyi sürekli koruyan, hatta trafik sıkıştığında otomatik olarak dur-kalk yapmasını sağlayan ‘Distronic Plus’, ‘Traffic Sign Assist’ ve ‘LED Intelligent Light System’ gibi donanımlar OPSİYONEL!

Mart ayında Cenevre Otomobil Fuarı’nda görücüye çıkacak 2014 Mercedes V Serisi, fuardan kısa bir süre sonra da satışa sunulacak.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Yusuf Bahri Aslan

elin oğlu yapıyor brader.. Bizde öyle bakıyoruz işte :unsure2:


orta konsoldaki "şey " vites değil heralde  :blush:

konsoldaki tabletin mousesu olmalı.

Yorum bağlantısı
Alper Keskin

Çok tatlı olmuş bence.Otomobil konforunu hatta daha fazlasını vanda yaratmışlar.Dünya para verip minibüsünü VIP yaptıranlar direk bunu alır yakıtı koyar gider :) Yakıtı da çok iyi fabrika verilerince... Tabi anahtar teslim fiyatını unutmamak gerek  :fiuw:  :biggrin:

Yorum bağlantısı
Ali Eren

Jantları hiç beğenmedim. Gerisi süper.

Ben de hiç yakıştıramadım jantları. 

Yorum bağlantısı
Sermet Gündoğdu
(düzenlendi)

Baz modelin de resmini koysalar da baksak karşılaştırsak.10 sayfa opsiyon listesi vardır kesin :)

tarihinde Sermet Gündoğdu tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Fatih Altınoluk

On numara olmuş ama ben bu sınıf araçlarda tek marka model bilirim gerisi tırt.oda neymişşşş:VW Carevella 180 ps mişşşş :)

Yorum bağlantısı
Umut Taşlı

iyi hoş da, baz donanımdan haber versinler. halojen farlarla, 16'' çelik hatta kapak jantlarla nasıl görünecek, ondan haber versinler önce. ayrıca manuelde vites kolu da cepten çıkmayacak, ortada kabak gibi duracak gene o kol. ekran da küçülecek tabi.  :police:

Yorum bağlantısı
Yusuf Bahri Aslan

iyi hoş da, baz donanımdan haber versinler. halojen farlarla, 16'' çelik hatta kapak jantlarla nasıl görünecek, ondan haber versinler önce. ayrıca manuelde vites kolu da cepten çıkmayacak, ortada kabak gibi duracak gene o kol. ekran da küçülecek tabi.  :police:

2014-Mercedes-V-Serisi-54.jpg

 

Manuel viteside böyleymiş...

Yorum bağlantısı
Yasir Uslan

orta konsoldaki "şey " vites değil heralde  :blush:

 

Aynen bende baktım bu ne diye :)

Aşağıda tek pedal var. Ben beğenmedim. Mındar! :rolleyes:

 

Bacanak basınca gaz geri çekince fren oluyomuş. :p

Yorum bağlantısı
Murat Dere

Aynen bende baktım bu ne diye :)

 

Bacanak basınca gaz geri çekince fren oluyomuş. :p

 

E mındar işte. ;)

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı

Arka süspansiyon ve denge sistemini yenilemişlerdir umarım.Vito ve viano kullandım virajlarda tırt tı. Özellikle test ettim virajlarda önden kayıyor.

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...