İçeriğe Yönlendir

Ford Mondeo Mu Ford Focus Mu ?


Bayram Aktaş

Recommended Posts

Bayram Aktaş

Sen Temiz bir mondeo bulmayı kolay mı sanıyorsun sen kardeş. :) Benim gibi çelebi olup il il gezer sin kafaya koyduysan, çünkü hınk denilince bulunmuyor:)

 

Bulunur ya hocam nie bulunmasın benim peder gibi çok insan vardır arabasını garajında tutan hafta sonları binen vs vs elbet satar birileri :)

 

Yalnız senin bakacağının vergisi 127 olmayacak. 2003-2006 lar için vergi aşağıdaki gibi ödeyeceksin  ;) Ben sırf bu yüzden Modi den vazcayıp C-Max e yönelmiştim..

 

lP0uSsR.jpg?1

 

 

127 liradan nereye geldi konu abi naptın gözümü korkuttun yıllık bu arabayı aldığımda bin lira vergi binlira kasko binlira bakım yine 3 binlik olduk hersene desenize :)

Yorum bağlantısı

Bulunur ya hocam nie bulunmasın benim peder gibi çok insan vardır arabasını garajında tutan hafta sonları binen vs vs elbet satar birileri :)

 

 

 

127 liradan nereye geldi konu abi naptın gözümü korkuttun yıllık bu arabayı aldığımda bin lira vergi binlira kasko binlira bakım yine 3 binlik olduk hersene desenize :)

C-Max al bak keyfine  ;)  :nargile:

Yorum bağlantısı
Bayram Aktaş

C-Max al bak keyfine  ;)  :nargile:

 

 

Pahallı hocam ya örnek güzel bir fiyat olanı varmı inceliyim.

Yorum bağlantısı
Bayram Aktaş

Bütçen nekadar? 23-25 bine temiz 2004-2005 model bulursun..

 

18 19 a benimkini satarsam şayet 25 kadar çıkarım hocam

Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu

18 19 a benimkini satarsam şayet 25 kadar çıkarım hocam

Bence az zorla ve c-max al, sonra focusa binince bune böyle dersin  :biggrin:

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı

18 19 a benimkini satarsam şayet 25 kadar çıkarım hocam

Ok. Gayet güzel. Biraz araştırırsan 2004-2005 temiz bir Ghia alınır. Lpg yada dizel ;)

Hayırlısı olsun diyelim mi?

Yorum bağlantısı
Guest Mert Boran

Ok. Gayet güzel. Biraz araştırırsan 2004-2005 temiz bir Ghia alınır. Lpg yada dizel ;)

Hayırlısı olsun diyelim mi?

Abi 25'e temiz dizel çok çok zor yalnız. Ya trend dizel olur yada ghia benzinli. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı

Abi 25'e temiz dizel çok çok zor yalnız. Ya trend dizel olur yada ghia benzinli.

Araştırılacak, benim gibi çok çok zor olan bulunacak ;) Olmadı Lpg li alınacak..
Yorum bağlantısı
Emre Yaşar

valla mondeoya hiç binmeden sadece tipini çok beğendiğim ve d sınıfı bir araba alacağım için almıştım. ben aldıktan kısa bi süre sonra bi arkadaşın 2008 focus ghia sına binmiştim.. arabadayken iyiki mondeo almışım, focusla kıyaslanmaz diye düşünmüştüm. birde şunu hiç unutmuyorum uzun yola giderken hanım arkada bebekle otururken ki memnuniyeti.. valla evin salonunda oturuyorum derdi hep.. 2002-2007 mondeolar abartmıyorum ama bence 2002-2007 merc. e200 ayarındadır.  konfor ve rahatlık olarak.. merc sadece biraz daha lüx ve ekstralar vardır. merc. kullanan biri olarak söylüyorum bunu.. bu arada her mondinine trend değil ghiası olmalıdır. olurda birde ghia x olursa merc. le lüxüde kafa kafaya gelir..  

 

sonuç olarak focusla kıyaslanmaz...

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Guest Mert Boran

Araştırılacak, benim gibi çok çok zor olan bulunacak ;) Olmadı Lpg li alınacak..

Sahibinden de 25bine bulunacak C-Max'ten hayır gelmez ama. Çok temiz diye satılan araçları görüyoruz. Geçen galeride vardı bir tane. Ancak bu kadar yıpratılır bir araç 

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
(düzenlendi)

Bayram,

Mondeo, Focus'a bakarken fiyatı uygunmuş diyerk tercih edilecek bir model değil bunu söylemek gerek. Fiyatının uygun olması başkalarının keşfedemediğini, senin farketmenden kaynaklı değil, başkalarının senden önce tecrübelerinin yansıması. Yoksa focus ile mondeo aynı fiyata satılmazdı.

Öncelikle orta üst sınıf araçlar özellikle ötv artışı yapılan 2000 yılına kadar uygun fiyatlı değillerdi. Marmara depreminin etkisi ile ekstra ötv uygulaması ile Türkiyede 2.0 vectra üretimi yapan opel'in fabrika kapatmasına neden olacak kadar negatif tepkiler verdi. O zamanlarda araçlarını 0 alanlar için kötü bir dönemdi. Araç dünyasında motor hacmi yükseldikçe donanımlarda yükselir. Bunun nedeni müsrif motora binenin yakıt derdi olmaz dolayısıyla lüks talep eder düşüncesidir. Ford 2007 yılına kadar Mondeo'yu 2.0'dan düşük hacimle getirmeyerek zaten çok satmamayı göze almıştı. Ancak üst seviye donanımla gelen bu araçların ikinci el değeri; yakıt tüketimi, yüksek vergi ve parça fiyatları nedeni ile doğal olarak düşük seyrederken mk2 kasanın bir dönem ikinci elde fiyat performans aracı olmasının da etkisi ile öncelikle Mondeo kullanıcıları akabinde uygun fiyatlı araçlar arayanlar tarafından mk3 kasa tercih edilir oldu.

Lpg'nin giderek yaygınlaşması, modernleşmesi bu araçları kullanılabilir kılmasına rağmen piyasası diğer araçlar kadar artmadı. Çünki bir aracı idame etmek yakıtla olmuyor sadece. Orta üst sınıf aracın parça fiyatları orjinalde genelde bir alt sınıfa göre çok daha pahalıdır. İşin kötü yanı yan sanayisi aracın tutulması ile alakalı olarak piyasada uygun fiyatlı yer alır. Orta üst sınıf araçlar ikinci planda olduğundan ikame parça kolay bulunamaz, bulunsa da alt orta sınıf aracın orjinal parçasına denk olur. Vergi ise 2005 modelde bile 1040tl ile 1.6 motora göre 100 pahalıdır. Kısacası Mondeo için baştan az verirsin ama sonrasında harcamak üzere bir birikim olması gerekir.

Lpg kullanımı ile hatalı montaj, aksatılan bakımlar, yanlış kullanım gibi nedenlerle arızalanan parçalar idare eder pozisyonda tutulmaya çalışınca Mondeo kabusa dönüşebilir, 1 parçanın değişmesi için katlanılmayan maliyet, uzun dönemde birçok parçanın etkilenmesi ile altından hiç kalkılamayacak hale gelebilir.

Orta üst ve lüks sınıf araçlar sanıldığının aksine çok daha fazla arıza verirler. Parça ömürleri küçük sınıf araçlar kadar uzun ömürlü olmayabilir ve yine kapital sorunu olmayan tüketiciye hitap ettiklerinden bu parçaların değişim maliyetlerini üreticiler pek düşünmezler, ağır kasa, güçlü motor, oldukça fazla elektronik aksam ve sensör daha çok arıza ihtimali demektir ki bunların hepsi orta üst ve lüks sınıf araçlardadır.

Bir Mondeo kullanıcısı olarak, hem mk2'de hem de mk3'te araçlarım düzenli bakımlara sahip olmasına rağmen, diğer markada kullandığım araçlara göre daha çok masrafım olmuştur. En son mondeo'nun bobin, buji kablosu, buji ve benzin pompası takımına 850tl harcadım. Örneğin şarj dinamosu 700tl'dir. Piyasası maksimum 30.000tl olan bir araç için her araç sahibinin hassas yaklaşacağını düşünmemek gerekir. Sonuçta değişecek bir parçası aracın 1/30'u kadar. Focus bu haliyle Mondeo'dan, fiesta ise Focus'tan daha ucuz ve uzun ömürlü parça maliyeti sunar.

Bunları sana şu anda aracını satılığa çıkarmış inatla lpg montajını aracına yaptırmamış Mondeo sahibi olarak yazdım. Yukarda yazdıklarım fiyat avantajı nedeni ile değil temiz bir mondeo arayışındaki gerçek alıcıyı çok ilgilendirmez. Fiyatından çok temizliğine önem veren için Mondeo keyif verecektir ama nerdeyse Focus fiyatına Mondeo alırım diyerek düşeş gelmedikten sonra ucuz yollu Mondeo arayan hüsrana uğrar diyerek tamamlayayım.

Saygılarımla.

tarihinde Evren İskent tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Sertaç Karginer

Ben kullanım olarak büyük şehirde de yaşadığım için focusu tercih ederim fakat uzun yolculuklar sık çıkılacaksa ve bagaj hacmi önemli ise modeo tercih edilmeli diye düşünüyorum... :)

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Bayram Aktaş

Bayram,

Mondeo, Focus'a bakarken fiyatı uygunmuş diyerk tercih edilecek bir model değil bunu söylemek gerek. Fiyatının uygun olması başkalarının keşfedemediğini, senin farketmenden kaynaklı değil, başkalarının senden önce tecrübelerinin yansıması. Yoksa focus ile mondeo aynı fiyata satılmazdı.

Öncelikle orta üst sınıf araçlar özellikle ötv artışı yapılan 2000 yılına kadar uygun fiyatlı değillerdi. Marmara depreminin etkisi ile ekstra ötv uygulaması ile Türkiyede 2.0 vectra üretimi yapan opel'in fabrika kapatmasına neden olacak kadar negatif tepkiler verdi. O zamanlarda araçlarını 0 alanlar için kötü bir dönemdi. Araç dünyasında motor hacmi yükseldikçe donanımlarda yükselir. Bunun nedeni müsrif motora binenin yakıt derdi olmaz dolayısıyla lüks talep eder düşüncesidir. Ford 2007 yılına kadar Mondeo'yu 2.0'dan düşük hacimle getirmeyerek zaten çok satmamayı göze almıştı. Ancak üst seviye donanımla gelen bu araçların ikinci el değeri; yakıt tüketimi, yüksek vergi ve parça fiyatları nedeni ile doğal olarak düşük seyrederken mk2 kasanın bir dönem ikinci elde fiyat performans aracı olmasının da etkisi ile öncelikle Mondeo kullanıcıları akabinde uygun fiyatlı araçlar arayanlar tarafından mk3 kasa tercih edilir oldu.

Lpg'nin giderek yaygınlaşması, modernleşmesi bu araçları kullanılabilir kılmasına rağmen piyasası diğer araçlar kadar artmadı. Çünki bir aracı idame etmek yakıtla olmuyor sadece. Orta üst sınıf aracın parça fiyatları orjinalde genelde bir alt sınıfa göre çok daha pahalıdır. İşin kötü yanı yan sanayisi aracın tutulması ile alakalı olarak piyasada uygun fiyatlı yer alır. Orta üst sınıf araçlar ikinci planda olduğundan ikame parça kolay bulunamaz, bulunsa da alt orta sınıf aracın orjinal parçasına denk olur. Vergi ise 2005 modelde bile 1040tl ile 1.6 motora göre 100 pahalıdır. Kısacası Mondeo için baştan az verirsin ama sonrasında harcamak üzere bir birikim olması gerekir.

Lpg kullanımı ile hatalı montaj, aksatılan bakımlar, yanlış kullanım gibi nedenlerle arızalanan parçalar idare eder pozisyonda tutulmaya çalışınca Mondeo kabusa dönüşebilir, 1 parçanın değişmesi için katlanılmayan maliyet, uzun dönemde birçok parçanın etkilenmesi ile altından hiç kalkılamayacak hale gelebilir.

Orta üst ve lüks sınıf araçlar sanıldığının aksine çok daha fazla arıza verirler. Parça ömürleri küçük sınıf araçlar kadar uzun ömürlü olmayabilir ve yine kapital sorunu olmayan tüketiciye hitap ettiklerinden bu parçaların değişim maliyetlerini üreticiler pek düşünmezler, ağır kasa, güçlü motor, oldukça fazla elektronik aksam ve sensör daha çok arıza ihtimali demektir ki bunların hepsi orta üst ve lüks sınıf araçlardadır.

Bir Mondeo kullanıcısı olarak, hem mk2'de hem de mk3'te araçlarım düzenli bakımlara sahip olmasına rağmen, diğer markada kullandığım araçlara göre daha çok masrafım olmuştur. En son mondeo'nun bobin, buji kablosu, buji ve benzin pompası takımına 850tl harcadım. Örneğin şarj dinamosu 700tl'dir. Piyasası maksimum 30.000tl olan bir araç için her araç sahibinin hassas yaklaşacağını düşünmemek gerekir. Sonuçta değişecek bir parçası aracın 1/30'u kadar. Focus bu haliyle Mondeo'dan, fiesta ise Focus'tan daha ucuz ve uzun ömürlü parça maliyeti sunar.

Bunları sana şu anda aracını satılığa çıkarmış inatla lpg montajını aracına yaptırmamış Mondeo sahibi olarak yazdım. Yukarda yazdıklarım fiyat avantajı nedeni ile değil temiz bir mondeo arayışındaki gerçek alıcıyı çok ilgilendirmez. Fiyatından çok temizliğine önem veren için Mondeo keyif verecektir ama nerdeyse Focus fiyatına Mondeo alırım diyerek düşeş gelmedikten sonra ucuz yollu Mondeo arayan hüsrana uğrar diyerek tamamlayayım.

Saygılarımla.

Evren abi öncelikle şunu söylemek isterim iki 3 sene kadar özel bir otomotiv sitesinde yazarlık yaptım bu tarz sorulara sadece görüş bildirip kapatırdık detaya fazla inmezdik.Sizden iyi olmasın birtane abim vardı şuan marmara ünisinde otomotiv egitmeni oda bu sektöre gönül vermiş binlerce yazısı makalesi mevcut şuraya gelmek istiyorum hayatımda gördügüm iki kişi oldunuz ufak bir soru sordugumda bu denli acıklayan yorum yapabilen nadir kisilerdensiniz. Bu işe nekadar içten baglı oldugunuzu gösterir öncelikle bunun için size teşekkür ediyorum.Görüşleriniz bi nebze olsun yol gösterdi bana kafamda bazı şeyler şekillendi.

Evet haklısınız aracları tipe göre yada fiyata göre degerlendirmiyecegimizi asıl etkenin parça fiyatları tutunulabirlik oldugunu vs vs oldugunu aşıladız bundan sonra araç alırken bunları baz alıcam tekrardan size ve cevap veren abilerime teşekkür ederim saolun

Yorum bağlantısı
Mustafa Kayaalp1

Bayram Bey, iyi akşamlar. Evren Bey'in görüş ve tespitlerine tamamen katılıyorum. Tüm bunların yanı sıra bir aracı nerede ve nasıl kullanacağınız da önemli. Yoğun şehir içi kullanımı için Focus daha iyi bir seçenek.  Ayrı kulvarların araçları, bu bakımdan Mondeo ile Focus'u kıyaslamak biraz mantıksız olur. Her anlamda idame ettirme gücünüz var ise de Mondeo oldukça daha iyi  bir seçenek olarak çıkacaktır karşınıza.                                                     Benim son üç aracım  Ford oldu. İlk Ford'um, '00 Model birFocus Sedan Ambiente G/P idi, finansal bir meseleden dolayı satmak zorunda kaldım. 3 sene önce bir '98 GHIA mondeo almıştım, onu da 2 ay kadar önce satıp şu an kullandığım aracı aldım. Kullanım zevki, performans ve güvenlik anlamında Mondeo açık ara önde gelir benim kanımca. Bir de anımı anlatarak bitireyim sözümü.                                                                                                           Geçen sene eylül ve ekim aylarında hayırlı bir iş için 3 kez Ankara-Trabzon-Ankara seyahati yaptım '98 ile. Son seyahatimizde 3 araçlık bir konvoyduk. Benim '98, bir '04 Civic otomatik ile. Diğer sürücülerin mazeretleri  (ve konvoyda 4 sürücü olmamız) nedeniyle ben üç aracı da kullandım, hem gidişte hem de gelişte. Dönüşte en son Kırıkkale civarında 98 Mondeo'ya geçtim. Ve anladım ki onlar otomobil ise benim Mondeo bir Boeing 737. Çok stabil, sessiz, güven veren, sıcak vs. vs.O andan sonra Mondeo'dan başka bir otomobile binemeyeceğimi anladım. İşte bu yüzden gidip  tekrar bir MK3 Mondeo aldım. Kim ne derse desin duruşu bile bir başka. Ama yerini bulamamış, krizlere,depremlere ne yazık ki hükümetlerimizin vergi gazaplarına uğramış bir sınıf ve model. Tercih sizin. Yararlı olmuşumdur umarım...

  • Beğen 4
Yorum bağlantısı

Bayram Bey, iyi akşamlar. Evren Bey'in görüş ve tespitlerine tamamen katılıyorum. Tüm bunların yanı sıra bir aracı nerede ve nasıl kullanacağınız da önemli. Yoğun şehir içi kullanımı için Focus daha iyi bir seçenek. Ayrı kulvarların araçları, bu bakımdan Mondeo ile Focus'u kıyaslamak biraz mantıksız olur. Her anlamda idame ettirme gücünüz var ise de Mondeo oldukça daha iyi bir seçenek olarak çıkacaktır karşınıza. Benim son üç aracım Ford oldu. İlk Ford'um, '00 Model birFocus Sedan Ambiente G/P idi, finansal bir meseleden dolayı satmak zorunda kaldım. 3 sene önce bir '98 GHIA mondeo almıştım, onu da 2 ay kadar önce satıp şu an kullandığım aracı aldım. Kullanım zevki, performans ve güvenlik anlamında Mondeo açık ara önde gelir benim kanımca. Bir de anımı anlatarak bitireyim sözümü. Geçen sene eylül ve ekim aylarında hayırlı bir iş için 3 kez Ankara-Trabzon-Ankara seyahati yaptım '98 ile. Son seyahatimizde 3 araçlık bir konvoyduk. Benim '98, bir '04 Civic otomatik ile. Diğer sürücülerin mazeretleri (ve konvoyda 4 sürücü olmamız) nedeniyle ben üç aracı da kullandım, hem gidişte hem de gelişte. Dönüşte en son Kırıkkale civarında 98 Mondeo'ya geçtim. Ve anladım ki onlar otomobil ise benim Mondeo bir Boeing 737. Çok stabil, sessiz, güven veren, sıcak vs. vs.O andan sonra Mondeo'dan başka bir otomobile binemeyeceğimi anladım. İşte bu yüzden gidip tekrar bir MK3 Mondeo aldım. Kim ne derse desin duruşu bile bir başka. Ama yerini bulamamış, krizlere,depremlere ne yazık ki hükümetlerimizin vergi gazaplarına uğramış bir sınıf ve model. Tercih sizin. Yararlı olmuşumdur umarım...

+1000
Yorum bağlantısı
Mustafa Kayaalp1

Özür ve düzeltme... Bayram Bey'e hitaben yazdığım mesajı düzeltmeler yaparken, kazaen yayınlamış bulunuyorum ve geri alamıyorum bir türlü. Bu yüzden bazı ifade ve gramer hataları var  Düzeltir özür dilerim. "Ayrıca Konvoyda bulunduğunu söylediğim araçlardan üçüncüsü 99 Model Ford Focus idi." İyi akşamlar.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ayhan Onaran

Ayhan abi sen bir focus'cu olarak bizim yanımızda olmalıydın.  :fiuw:  :yes:

 

Ben FORD cuyum :D

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Bayram Aktaş

Bayram Bey, iyi akşamlar. Evren Bey'in görüş ve tespitlerine tamamen katılıyorum. Tüm bunların yanı sıra bir aracı nerede ve nasıl kullanacağınız da önemli. Yoğun şehir içi kullanımı için Focus daha iyi bir seçenek.  Ayrı kulvarların araçları, bu bakımdan Mondeo ile Focus'u kıyaslamak biraz mantıksız olur. Her anlamda idame ettirme gücünüz var ise de Mondeo oldukça daha iyi  bir seçenek olarak çıkacaktır karşınıza.                                                     Benim son üç aracım  Ford oldu. İlk Ford'um, '00 Model birFocus Sedan Ambiente G/P idi, finansal bir meseleden dolayı satmak zorunda kaldım. 3 sene önce bir '98 GHIA mondeo almıştım, onu da 2 ay kadar önce satıp şu an kullandığım aracı aldım. Kullanım zevki, performans ve güvenlik anlamında Mondeo açık ara önde gelir benim kanımca. Bir de anımı anlatarak bitireyim sözümü.                                                                                                           Geçen sene eylül ve ekim aylarında hayırlı bir iş için 3 kez Ankara-Trabzon-Ankara seyahati yaptım '98 ile. Son seyahatimizde 3 araçlık bir konvoyduk. Benim '98, bir '04 Civic otomatik ile. Diğer sürücülerin mazeretleri  (ve konvoyda 4 sürücü olmamız) nedeniyle ben üç aracı da kullandım, hem gidişte hem de gelişte. Dönüşte en son Kırıkkale civarında 98 Mondeo'ya geçtim. Ve anladım ki onlar otomobil ise benim Mondeo bir Boeing 737. Çok stabil, sessiz, güven veren, sıcak vs. vs.O andan sonra Mondeo'dan başka bir otomobile binemeyeceğimi anladım. İşte bu yüzden gidip  tekrar bir MK3 Mondeo aldım. Kim ne derse desin duruşu bile bir başka. Ama yerini bulamamış, krizlere,depremlere ne yazık ki hükümetlerimizin vergi gazaplarına uğramış bir sınıf ve model. Tercih sizin. Yararlı olmuşumdur umarım...

 

Mustafa abi sizde Evren abi gibi çok güzel özetlemişsiniz teşekkür ediyorum.Evet insan alıştığı konforu başka markalarda modellerde bulamayınca ne yazık ki geri dönüyor.Ben sürekli binici değilm malum hafta içi çalışıyoruz akşam işte binersem biniyorum birde yoğun olarak hafta sonu kullanıyorum bunun dışında araçla işim olmuyor.Keyfe keder yani.Mondeo gerçekten mükemmel bir araba ama dediğiniz gibi vergi parça vs gazabına uğramış.zaten arabanın tipinden herşey anlaşılıyor.Bilmiyorum şuan için düşünüyorum aslında ama vergisi korkutuyor beni açıkca.Senelik hiç olmasa 4 5 bin masraf çıkıyor acaba aldığım zevk ve konfor bu 4 5 bini örter mi acaba pişman olurmuyum onu düşünüyorum.Genciz malum arabamız şekil olsun güzel olsun istiyoruz elimizden geldiğincede birşeyler yapmak istiyoruz.Teşekkürler tekrardan Mustafa abi 

Yorum bağlantısı

Sahibinden de 25bine bulunacak C-Max'ten hayır gelmez ama. Çok temiz diye satılan araçları görüyoruz. Geçen galeride vardı bir tane. Ancak bu kadar yıpratılır bir araç 

:crazy: Tamam Mert, senin dediğin olsun  :crazy:

Birkaç araştırdım, patladı gitti.. "Ama 27 bine filan kadar bakıp, pazarlıkla 25 e düşürebilir" diyeceğim onada birşey bulacaksın diye korkuyorum.. :tırs:

Yorum bağlantısı

Yalnız senin bakacağının vergisi 127 olmayacak. 2003-2006 lar için vergi aşağıdaki gibi ödeyeceksin  ;) Ben sırf bu yüzden Modi den vazcayıp C-Max e yönelmiştim..

 

 

Kasko bedelinden dolayı aracın vergi dilimi düşüyor.Normalde 644 tl benim yıllık ama vergi dilimi düşürüldüğünden dolayı 254 tl ödüyorum yıllık ;) 

Yorum bağlantısı

Kasko bedelinden dolayı aracın vergi dilimi düşüyor.Normalde 644 tl benim yıllık ama vergi dilimi düşürüldüğünden dolayı 254 tl ödüyorum yıllık ;)

Bende baktım ancak 2004-2005 modellerde henüz bu olay yok..

Yorum bağlantısı

Bende baktım ancak 2004-2005 modellerde henüz bu olay yok..

Evet öyleymiş düşmemiş henüz.bende baktım şimdi:(

Yorum bağlantısı
Köksal Yılmaz

ben de bu ikilemi düşünüp rotayı mondeoya çevirdim. benim aklımdaki focus 7-11 yaş aralığına, mondi de 12-15 yaş aralığına giriyor. mondi için 25-26 bin civarı bütçeler yeterken 2-3 yıl daha genç olan focus 29-30 dan aşağı zor görünüyor. yılda 10.000 km yaptığım için yakıt fazla fark etmez, vergi farkı da mondi 644 tl, focus 381 tl (263 tl fark) karşılanabilir gibi. mondinin artıları malum zaten. segment farkı için değer bence.

Yorum bağlantısı
Guest Mert Boran

:crazy: Tamam Mert, senin dediğin olsun  :crazy:

Birkaç araştırdım, patladı gitti.. "Ama 27 bine filan kadar bakıp, pazarlıkla 25 e düşürebilir" diyeceğim onada birşey bulacaksın diye korkuyorum.. :tırs:

Ancak senin mesajda ki deli ifadesinin 2000TL birden ineceğine inanıyorum Abi. :p

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...