Kutay Yıldız 27 Şubat 2014 Paylaş 27 Şubat 2014 ölçen var mı hiç bizim focuslarla 0-100 ü. bana araç gitmiyor gibi geliyo gaz yememe sorununu çözmeme rağmen. hele 5. vites ölü. 130 dan sonra falan stabilliği gidiyor sanki aracın 165 te değişik rüzgar sesleri kulağınıza uçakta motorun üstünde gidiyomuş hissi veriyor. deneyen varsa düz yolda benzinde veya lpg de belirterek söylerse ben de ona göre ölçüm normal mi değil mi anlayabilirim Ölçenler bir yazsa çok memnun olurum. Yorum bağlantısı
Şahin Topaloğlu 27 Şubat 2014 Paylaş 27 Şubat 2014 Otomatik ve sw olmasına rağmen 0-100 arası 13 saniye ,100-130 arası tiridine bandım.. .130-160 arası ver coşkuyu ver coşkuyu ağa diyor..160-210 arası, la 4 ileri yetmiyor duymuyonmu diyor. ..Ses yok gürültü yok rüzgar sesi yok, sadece radyoda çalan nefis bir Wamos alla var.... 5 Yorum bağlantısı
Kutay Yıldız 27 Şubat 2014 Yazar Paylaş 27 Şubat 2014 baskı balata iyi ve ateşleme yeni değişti. 1.6 dizel 407 vardı. tabiiki aynı performansı konforu veremez ama rüzgar sesi çok fazla geliyor 165 gibi bir hızda hele radyoyu kapatınca bide büyük çoğunlukla meraktan sordum 0-100 ümüz kaç acaba diye. 13 saniye biraz fazla gibi geldi bana tabii ki yanlış anlamayın herkese yeten bir rakam herkesin bir memnuniyeti vardır. ben 10 s üzerinde çıkarsan yüzümü buruşturucam açıkcası. 2 Yorum bağlantısı
Şahin Topaloğlu 27 Şubat 2014 Paylaş 27 Şubat 2014 Benim aracım statıonwagon ve otomatik olduğu için anca toparlıyor. Ses konusunda bir sıkıntı var kesinlikle F-1 kasalarda rüzgar sesi pek olmaz... 1 Yorum bağlantısı
Oğulcan Akıncıoğlu 27 Şubat 2014 Paylaş 27 Şubat 2014 (düzenlendi) ölçen var mı hiç bizim focuslarla 0-100 ü. bana araç gitmiyor gibi geliyo gaz yememe sorununu çözmeme rağmen. hele 5. vites ölü. 130 dan sonra falan stabilliği gidiyor sanki aracın 165 te değişik rüzgar sesleri kulağınıza uçakta motorun üstünde gidiyomuş hissi veriyor. deneyen varsa düz yolda benzinde veya lpg de belirterek söylerse ben de ona göre ölçüm normal mi değil mi anlayabilirim Ölçenler bir yazsa çok memnun olurum.bende rüzgar sesi aynalardan dolayı oluyor gibi giderken kısa süreliğine sol aynayı kapayın:) Performans konusu göreceli 4 te 208 civarı kesiciye girdi.hızlanması banada yetmiyor bundan önce tigram vardı kısa şanzıman 106 hp hafif iyiydi 0-100 ü...100 hp 1.6 nispeten agır bi araca göre normal bence focusun performansı ve tabi uzun şanzıman aralıkları törpülüyor aracı.Bi kıyaslama yaparsak 1.6 ies civic ile 1.6 focus arasında performans farkı çokmu?ciddi ciddi satıp civic düşünmeye başladım ? 27 Şubat 2014 tarihinde Oğulcan Akıncıoğlu tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Kutay Yıldız 27 Şubat 2014 Yazar Paylaş 27 Şubat 2014 407 1,6 dizelde tork faktörü var Focus 1 le kesinlikle kıyaslama... Bence; sen bu kadar takıntı yapma Ankara'da her yer 70 km radar olmuş... 0-70 km kaç sn? Bence artık buna bakmamız lazım... abi güldürdün ya sağolasın 90 a çıkıcakmış ama bugun baktım hala 70 ti. ama eskişehir yolunda sol şerit boş olduğu sürece 70 i geçtikten sonra uçan uçana. okuldan çıkınca acelem oluyor bazen. ne güzel çıkmışken 130 140 a en solda 60 la arkasına bakmadan giden adama tatlı tatlı bakıyor insan.. Yorum bağlantısı
onurdursun 27 Şubat 2014 Paylaş 27 Şubat 2014 araban bakımsız, fitilleride perte bağlamış ki bu sorunları yaşamışsın, sen cıvıc al izolasyonda 10 numara hiç ses gelmez ! Yorum bağlantısı
Oğulcan Akıncıoğlu 27 Şubat 2014 Paylaş 27 Şubat 2014 araban bakımsız, fitilleride perte bağlamış ki bu sorunları yaşamışsın, sen cıvıc al izolasyonda 10 numara hiç ses gelmez !cevabınız bana galiba ? Yorum bağlantısı
Misafir 27 Şubat 2014 Paylaş 27 Şubat 2014 ölçen var mı hiç bizim focuslarla 0-100 ü. bana araç gitmiyor gibi geliyo gaz yememe sorununu çözmeme rağmen. hele 5. vites ölü. 130 dan sonra falan stabilliği gidiyor sanki aracın 165 te değişik rüzgar sesleri kulağınıza uçakta motorun üstünde gidiyomuş hissi veriyor. deneyen varsa düz yolda benzinde veya lpg de belirterek söylerse ben de ona göre ölçüm normal mi değil mi anlayabilirim Ölçenler bir yazsa çok memnun olurum. Alt orta sınıf için 165km hızdan sonra konforsuzluk ve keyifsizliğin başlaması normal. Lastiğin aşınmışlık veya hız sınıfı da buna katkıda bulunur. Focus'un sınıfında üstün özelliklerine rağmen yol sesi alma problemi de eklendiğinde gözlemlediğimi söylemiş olurum:) Saygılarımla. Yorum bağlantısı
Sedat Ünsal 27 Şubat 2014 Paylaş 27 Şubat 2014 0-100 değerlerini artık önemsemiyoruz. artık bizim için önemli olan 100-0 bu arada civic daha mı sessiz miymiş? benzin döker yakarım leynnnn........ 1 Yorum bağlantısı
onurdursun 27 Şubat 2014 Paylaş 27 Şubat 2014 cümlenin sonunda koymuş olduğum ! işareti ile kinaye yaptığımı belirtmek istemiştim ama o detayı farketmemişsiniz. Yorum bağlantısı
Harun Aydın 27 Şubat 2014 Paylaş 27 Şubat 2014 Otomatik ve sw olmasına rağmen 0-100 arası 13 saniye ,100-130 arası tiridine bandım.. .130-160 arası ver coşkuyu ver coşkuyu ağa diyor..160-210 arası, la 4 ileri yetmiyor duymuyonmu diyor. ..Ses yok gürültü yok rüzgar sesi yok, sadece radyoda çalan nefis bir Wamos alla var.... Abi ne dedin sen ya 3 kere okudum anlamadm ben Yorum bağlantısı
Serkan Ünsalan 27 Şubat 2014 Paylaş 27 Şubat 2014 F1 sessiz mi benim aractada ses cok aynayi kapatinca ses kesiliyor bunu nasil çozeriz onu dusunelim 1 Yorum bağlantısı
Sedat Ünsal 28 Şubat 2014 Paylaş 28 Şubat 2014 profil resminize çok güldüm, çok güzelmiş Yorum bağlantısı
Misafir 28 Şubat 2014 Paylaş 28 Şubat 2014 2005 model Daihatsu Sirion Touring 1,3 lt benzin, 105 HP, 850-900 kg.. Full+full. Sunroof, deri koltuklar, 2 airbag, klima, alaşımlı jant, %100 Toyota vs.. Tam bir şehiriçi faresi. Kırmızı ışık düşmanı.. 0-100 km hızlanma 8 saniye Ah eskiler ah.. 1,6 tdci C-Max, 20 sn filan herhalde Yorum bağlantısı
Kutay Yıldız 1 Mart 2014 Yazar Paylaş 1 Mart 2014 Sadık Abi; levhalar, ışıklı tabelalar 70 km yazıyor...Ekipler radarı kurmuş bekliyor, hadi levha yanlış... Ekip aracının ön camına gel vatandaş gel bizde limit 90 km falan yazsa kötümü olur... Ekipler arasında rekabet yok, promosyon yok... dün cepaya arka yoldan gidiym derken farkedemedim radarı tahminim frene dokunmamla 97-98 gibi bir rakamla girdim. arabada 7 kişiydik okul çıkışı öğrenci işi malum bagajda dahi adam vardı. ah dedim rahat 500-600 tl 2 tane ceza yedik sökülün paraları. durdurmadı polis cevirmede. tahminim radarlar artık 90 a göre ve %10 la 99 u geçmemiş olmamla kurtardım. yine de buna güvenmeyin siz 0-100 ü kronometreyle denemiş olan hiç mi yok yani Yorum bağlantısı
Guest Mert Boran 1 Mart 2014 Paylaş 1 Mart 2014 2005 model Daihatsu Sirion Touring 1,3 lt benzin, 105 HP, 850-900 kg.. Full+full. Sunroof, deri koltuklar, 2 airbag, klima, alaşımlı jant, %100 Toyota vs.. Tam bir şehiriçi faresi. Kırmızı ışık düşmanı.. 0-100 km hızlanma 8 saniye Ah eskiler ah.. 1,6 tdci C-Max, 20 sn filan herhalde 2005 model Daihatsu Sirion Touring 1,3 lt benzin, 105 HP, 850-900 kg.. Full+full. Sunroof, deri koltuklar, 2 airbag, klima, alaşımlı jant, %100 Toyota vs.. Tam bir şehiriçi faresi. Kırmızı ışık düşmanı.. 0-100 km hızlanma 8 saniye Ah eskiler ah.. 1,6 tdci C-Max, 20 sn filan herhalde Abi yeni i30 dizel otomatikten daha iyi 0-100 var c-maxte. Yorum bağlantısı
Misafir 1 Mart 2014 Paylaş 1 Mart 2014 Abi yeni i30 dizel otomatikten daha iyi 0-100 var c-maxte. Artık bir aile arabası sahibi olduğumdan, 0-100 nedir, max hız nekadardır filan ilgilenmiyorum. Benim için max hız 120 dir Yorum bağlantısı
Kutay Yıldız 1 Mart 2014 Yazar Paylaş 1 Mart 2014 2005 model Daihatsu Sirion Touring 1,3 lt benzin, 105 HP, 850-900 kg.. Full+full. Sunroof, deri koltuklar, 2 airbag, klima, alaşımlı jant, %100 Toyota vs.. Tam bir şehiriçi faresi. Kırmızı ışık düşmanı.. 0-100 km hızlanma 8 saniye Ah eskiler ah.. 1,6 tdci C-Max, 20 sn filan herhalde 900 kg lik arabanın 0-100 üne saygı duyar 100-0 ından korkarım Yorum bağlantısı
Misafir 1 Mart 2014 Paylaş 1 Mart 2014 900 kg lik arabanın 0-100 üne saygı duyar 100-0 ından korkarım Oda çok harika. İnanın. Bilmemne destekli ABS var, lastiklerde kışlıktı. Süper bir araç bence bu. "Bu sınıfta temizi 15.000 tl gibi bir paraya çok rahat alınır, gönül rahatlığı ile 0-100 yapılır der" kaçarım Yorum bağlantısı
Kutay Yıldız 1 Mart 2014 Yazar Paylaş 1 Mart 2014 hafif araba daha iyi durur. tecrübelerimden dolayı pek katılmıyorum. hafif aracı rüzgar daha çok itiyor araç yere ağır basamadığından fren anında tekerleri yere daha az yapıştırıyor teker daha erken kitlenip durma mesafesini artırıyor. aynı şekilde virajlarda ağır araba daha avantajlı daha oturaklı.. tabiiki lastik yay viraj demiri gibi etkenler de mevcut Yorum bağlantısı
Sedat Ünsal 12 Mart 2014 Paylaş 12 Mart 2014 profil resminize çok güldüm, çok güzelmiş yanlış hatırlamıyorsam eğer pembe köşk - sarıyer /ist Yorum bağlantısı
Oğuzhan Demir 26 Mart 2014 Paylaş 26 Mart 2014 2005 model Daihatsu Sirion Touring 1,3 lt benzin, 105 HP, 850-900 kg.. Full+full. Sunroof, deri koltuklar, 2 airbag, klima, alaşımlı jant, %100 Toyota vs.. Tam bir şehiriçi faresi. Kırmızı ışık düşmanı.. 0-100 km hızlanma 8 saniye Ah eskiler ah.. 1,6 tdci C-Max, 20 sn filan herhalde Pert kaydı varmış bunun 1,3lt 105 beygiri okuyunca piyasasına bakayım dedim http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-daihatsu-fiyat-dustu-148410319/detay Yorum bağlantısı
Recommended Posts