Nuri Demir 13 Mart 2014 Paylaş 13 Mart 2014 Arkadaşlar merhaba.... Herkese rehberlik etmesi amacıyla tüm araçların bilinen kronik sorunlarını yazarsak çok faydalı bir başlık olacağını düşünüyorum...Aklıma gelenleri yazayım devamını sizlerden bekliyorumAe101 kasa toyota: kızaklama sorunu2001-2002 toyota:yağ eksiltme sorunuFord focusların bazı modellerinde (modelini hatırlamıyorum):kronik hareret sorunu vardır Yorum bağlantısı
Ali Ozan Yurtsever 13 Mart 2014 Paylaş 13 Mart 2014 Fiesta direksiyon kutusu sorunu. 1 Yorum bağlantısı
Murat Gök 13 Mart 2014 Paylaş 13 Mart 2014 Iyi cok guzel olur da boyle konu cok daginik olmaz mi?Cok genel kaciyor sanki.. 1 Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 13 Mart 2014 Paylaş 13 Mart 2014 Iyi cok guzel olur da boyle konu cok daginik olmaz mi?Cok genel kaciyor sanki.. Katılıyorum. Zaten başlıklar altında forumda sıralanıyor bir çoğu. 4 Yorum bağlantısı
İ.Göksel Yaman 13 Mart 2014 Paylaş 13 Mart 2014 Modellere göre ayrılması gerekiyor bence bu şekilde çok dağınık olur 1 Yorum bağlantısı
Rıfat Çakar 13 Mart 2014 Paylaş 13 Mart 2014 Kronik sorun olduğunu kanısına nasıl varacağız ? Bir ya da birkaçımızın başına gelen bir duruma kronik sorun demek , marka ve modeli haksız yere karalamak olmaz mı ? Araçlarımızda karşılaştığımız sorunları , ilgili bölüm ve konularda sorun-çözüm şeklinde belirtebiliryoruz. Öneriniz gerçekten önemli bir arşiv oluşturabilir , fakat sorunun kronikliği kanısına varma hususunda bir standart belirmek imkansız. 2 Yorum bağlantısı
İ.Göksel Yaman 13 Mart 2014 Paylaş 13 Mart 2014 Kronik sorun olduğunu kanısına nasıl varacağız ? Bir ya da birkaçımızın başına gelen bir duruma kronik sorun demek , marka ve modeli haksız yere karalamak olmaz mı ? Araçlarımızda karşılaştığımız sorunları , ilgili bölüm ve konularda sorun-çözüm şeklinde belirtebiliryoruz. Öneriniz gerçekten önemli bir arşiv oluşturabilir , fakat sorunun kronikliği kanısına varma hususunda bir standart belirmek imkansız. Örneğin focus mk 2 ve 2.5 için, milyonları ilgilendiren kronik sorunları yazabilirim ben, çözümleriyle birlikte hemde 4 Yorum bağlantısı
Misafir 13 Mart 2014 Paylaş 13 Mart 2014 Model vermeden tüm araçların kronik sorunu "YAKIT, LASTİK ve AŞINAN TÜM PARÇALAR" Bitmeyen/ kaybolmayan/ masrafsız araç istiyorum.. Yorum bağlantısı
Serkan Karadağ 13 Mart 2014 Paylaş 13 Mart 2014 Kronik sorun olduğunu kanısına nasıl varacağız ? Bir ya da birkaçımızın başına gelen bir duruma kronik sorun demek , marka ve modeli haksız yere karalamak olmaz mı ? Araçlarımızda karşılaştığımız sorunları , ilgili bölüm ve konularda sorun-çözüm şeklinde belirtebiliryoruz. Öneriniz gerçekten önemli bir arşiv oluşturabilir , fakat sorunun kronikliği kanısına varma hususunda bir standart belirmek imkansız. Servislerin kabul etttiği kronik sorunlar var. Bir kriter servis olabilir. 1 Yorum bağlantısı
Rıfat Çakar 13 Mart 2014 Paylaş 13 Mart 2014 Örneğin focus mk 2 ve 2.5 için, milyonları ilgilendiren kronik sorunları yazabilirim ben, çözümleriyle birlikte hemde Yani aynı sorun tüm mk II Focus'larda var ve Firma ya da servisleri bu durumu kabul ediyor. Bu şekilde ise kronik denilir. Fakat yalnızca bir ya da birkaç araçta oluşmuş bir soruna kronik denilirse ne yapacağız ? Böyle bir durumu denetleyecek bir otorite yahut merci lazım. O da yok. Aksi taktirde marka ya da bir modeli karalamış oluruz. Servislerin kabul etttiği kronik sorunlar var. Bir kriter servis olabilir. Evet , yetkili servis kabul ediyor ise , sorun kroniktir. Yorum bağlantısı
Misafir 13 Mart 2014 Paylaş 13 Mart 2014 focus 1 lastik sesi ve arka koltukların mütiş derecede rahat olmaması Yorum bağlantısı
İ.Göksel Yaman 13 Mart 2014 Paylaş 13 Mart 2014 (düzenlendi) Yani aynı sorun tüm mk II Focus'larda var ve Firma ya da servisleri bu durumu kabul ediyor. Bu şekilde ise kronik denilir. Fakat yalnızca bir ya da birkaç araçta oluşmuş bir soruna kronik denilirse ne yapacağız ? Böyle bir durumu denetleyecek bir otorite yahut merci lazım. O da yok. Aksi taktirde marka ya da bir modeli karalamış oluruz. Örneğin vites halatının, ısı kalkanına değmesi 10 focustan birinde mutlaka rastlıyorum.. Titaniumlarda torpido üst kapağının bozulması yetkili servis 530TL fiyat ile yapıyor. Ama yetkili bunu kabullenmiyor. Ama tüm kullanıcılarda bu kanseri bilir ne yapacağız ? 13 Mart 2014 tarihinde İ.Göksel Yaman tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Hüseyin Kuvvet 13 Mart 2014 Paylaş 13 Mart 2014 Focus1lerde geri vitese bazen geçmeme sorunu ? bir kaç kişide daha duymuştum ben. Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 13 Mart 2014 Paylaş 13 Mart 2014 (düzenlendi) Fiesta direksiyon kutusu sorunu.Son kasada tabii...Örneğin vites halatının, ısı kalkanına değmesi 10 focustan birinde mutlaka rastlıyorum..Titaniumlarda torpido üst kapağının bozulması yetkili servis 530TL fiyat ile yapıyor. Ama yetkili bunu kabullenmiyor. Ama tüm kullanıcılarda bu kanseri bilir ne yapacağız ?Biri cikip mahkemeye verecek ve kesin kazanacak, diğerlerinde emsal gösterip kazanacak, zaman içinde otosan da buna uygun davranmayı öğrenecek, hak aramayi bilmeyen bir toplumuz ne yazikki... 13 Mart 2014 tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi 2 Yorum bağlantısı
Nuri Demir 13 Mart 2014 Yazar Paylaş 13 Mart 2014 Servislerin kabul etttiği kronik sorunlar var. Bir kriter servis olabilir. Evet bu kesin olarak bize kronik sorun olacağını gösterir...Diğer türlü çoğunluğun ortak sıkıntılarıda sayılabilir ama bilimsellik açısından bi kesinlik sağlamayabilir gerçi burası da forum zaten görüşler paylaşılıyor Tübitak ın dünya çağındaki bilimsel istatistik forumu değil zaten... bence herkes rahat bi şekilde gerek servisin kabul ettiği gerekse halk arasında en sık rastlanan sorunları paylaşabilir...Diğer bir husus her markaya ayrı başlık açma hususunu modereatör abiler daha iyi bilir her markanın teknik bölümüne bu konu kopyalanıp o modelle ilgili herkesin görüşü o başlık altında yazılabilir böylece aradığı marka için tek tek sayfalarca okumasına gerek kalmaz direkt istediği markaya ait sabit başlığı açar ve okur...yönetici abilerime duyururulur.... Yorum bağlantısı
Hakan Türkoğlu 13 Mart 2014 Paylaş 13 Mart 2014 megane2 de açı kaydırıcı (yağlı kasnak) sorunu var Yorum bağlantısı
Ahmet Çankaya 13 Mart 2014 Paylaş 13 Mart 2014 207 ve 308 de kullanılan BMW motorlarında yağ eksiltme sorunu var... Yorum bağlantısı
Nuri Demir 15 Mart 2014 Yazar Paylaş 15 Mart 2014 Anladağım kadarıyla focus 1 ,2, 2.5 larda sağlam bir aks sorunu mevcut...en iyisi focus 3 sanırım Yorum bağlantısı
Mustafa Cerci 15 Mart 2014 Paylaş 15 Mart 2014 2002-2008 arasi fiesta tdci lerde enjektor pullarinin kacirmasi Yorum bağlantısı
Recommended Posts