ömer karaman 16 Mart 2014 Paylaş 16 Mart 2014 Türkiyede üretilmeye devam edilen yeni nesil ford transit satışa sunuldu.. Motor ve Güç Aktarım Seçenekleri Transit, Önden Çekişli (FWD), Arkadan İtişli (RWD) ve Dört Tekerden Çekişli (AWD) için olağanüstü Global Duratorq motorun üç versiyonuyla sunulmaktadır. En ağır Euro V gerekliliklerini karşılayabilen 135 PS’lik seçenek de, Minibüs bölümünde açıklanmıştır. • 100 PS / 310 Nm • 125 PS / 350 Nm • 155 PS / 385 Nm Bu güçlü ve esnek motorlar, hem performansı hem de yakıt tasaruufunu 2012 Transit modelinde piyasaya sürülen motorlara kıyasla geliştiren bir dizi detaylı iyileştirmeden faydalanmaktadır. Tüm versiyonlarda 6 vitesli düz vites kutusu kullanılacaktır. ECOnetic Teknolojiler ECOnetic Teknolojisinin kapsamlı kullanımı, mükemmel Yakıt Tasarrufu ve Emisyon seviyelerimizi desteklemektedir: • Gelişmiş Akü Yönetim Sistemi (BMS) • Akıllı Şarj Sistemi (SRC) • ECO Mod • Otomatik Start-Stop • Hızlanma Kontrolü • Ayarlanabilir 110 km/s Hız Sınırlandırıcı 1965’te piyasaya sürülen Transit, Orta Ticari Araç pazarında standartları belirlemektedir. Sektördeki en köklü ve en başarılı araçlardan biridir. Geçen yıla kadar Ford Transit, çoğu rakibinin iki ayrı ürüne sahip olduğu hem “1 Ton” hem de “2 Ton” pazarında çok geniş bir rakip yelpazesiyle rekabet etti. Bu yeni nesil Transit’in piyasaya sürülmesiyle Ford, Ticari Araç pazarının bu segmentindeki ürün sunumunu tümüyle yeniden düzenlemekte ve artık Orta Ticari Araç pazarında açıkça odaklanılmış iki ürün sunmaktadır: • Transit Custom – Stil ve imaja güçlü bir vurgu yapan daha küçük araçlar • Transit – Transit Custom’a göre daha geniş ve büyük ölçüde işlevsel bir araçtır. Transit Custom’a göre müşterileri tarafından daha az dikkate alınsa da araç imajı bu segmentte yine de önemlidir. Transit ismi Ticari Araç dünyasında dayanıklılık ve işlevsellikle eşanlamlıdır ve bu ismi taşıyan uzun bir serinin son halkası olarak Transit, doğrudan Orta Ticari Araç pazarının merkezindeki bir önceki Transit’in yerini alacaktır. Ford, “Transit” ismini aynı zamanda kendi deyimiyle “işin belkemiğini” oluşturan, bir dizi farklı Ticari Aracın aile ismi olarak da kullanmaktadır. Bunlar yalnızca Transit ismini paylaşmakla kalmayıp aynı zamanda Transit’in işlevsellik, dayanıklılık ve uzun vadeli değer DNA’sını da paylaşmaktadır; bununla birlikte her bir araç kendine özgü bir karakter ve müşteri cazibesine sahiptir. Her bir ürün diğerlerini tamamlar ve farklı müşteri ihtiyaçlarını karşılamak üzere tasarlanmıştır. Bu, Transit ailesini Filo müşterileri için özellikle çekici kılmaktadır. Özelde tek markayla çalışan Filo müşterileri için çok geniş yelpazedeki ticari araçlardan oluşan bir tedarikçiye sahip olmak, Filonun yalnızca satın alımını değil aynı zamanda bakımını da büyük ölçüde kolaylaştıracaktır. Transit, piyasadaki en pratik ve yetkin yük taşıyıcılardan biri olarak elde ettiği köklü itibarını geliştirmektedir. Aşağıdaki özelliklerle piyasaya sürülecektir: • 3.5 ton AYA (Azami Yüklü Ağırlık) Sınıfında En İyi yük taşıma alanı • Sınıfında En İyi güvenlik • 3.500 kg AYA Sınıfında En iyi istiap haddi • Çekici, modern tasarım • Takdir toplayan yakıt verimliliğine sahip Global Duratorq dizel motorlar • Geniş ürün yelpazesi – Çeşitli gövde ebatlarında Van, Minibüs, Tek Kabin ve Çift Kabin kamyonet versiyonları • Konforlu ve dayanıklı kabin ortamı • “Mobil ofis” ihtiyaçlarını karşılayacak, akılcı kabin içi saklama olanakları ve teknoloji • Tescilli marka haline gelmiş Ford araç dinamikleri • Teknoloji ve inovasyon. Konfor ve Teknoloji Yeni Transit, kullanıcının deneyimini iyileştirecek teknolojilerle donatılacaktır: • Güvenlik ve Sürücü Destek Sistemleri • Konfor ve Kullanım Kolaylığı. Teknolojilerin pek çoğu Transit Custom ile paylaşılmaktadır. Bunlar hakkında daha fazla bilgi edinmek için lütfen Transit Custom eÖğrenme ve Lansman Kılavuzu’na başvurun. Güvenlik ve Sürücü Yardımı Transit, Ford’un sürücülere pazardaki en kapsamlı güvenlik ve sürücü destek sistemlerinin büyük çoğunluğu standart olarak sağlama yaklaşımını sürdürecektir. Standart özellikler arasında şunlar sayılabilir: • Yeni! Dinamik Tork Kontrolü (TVC) • Yeni! Viraj Fren Kontrolü • Yeni! Motor ve Fren Kontrollü Çekiş Sistemi (TCS) • Yeni! Acil Fren Anında Yanan Dörtlü Flaşör (EBW) • Elektronik Fren Gücü Dağılımı (EBD) ve (ABS) • Elektronik Stabilite Programı (ESP) • Devrilme Kontrol Sistemi (ROM) • Acil Fren Destek Sistemi (EBA) • Yokuş Kalkış Destek Sistemi (HLA) • Otomatik Farlar/Yağmur Algılayıcı Silecekler • Yüke Duyarlı Kontrol Sistemi (LAC). İsteğe bağlı Sürücü Destek Sistemleri arasında şunlar sayılabilir: • Yeni! Acil Durum Yardımı özellikli Ford SYNC • Yeni! Çarpışma Uyarı Sistemli Adaptif Hız Kontrolü • Yeni! Statik Köşe Lambaları • Yeni! Şerit Takip Uyarı Sistemi (LKA) • Yeni! Lastik Basıncı İzleme Sistemi (TPMS) • Yeni! Ayarlanabilir Hız Sınırlandırıcı (ASLD) • Yeni! Ford Kolay Yakıt Sistemi • Geri Görüş Kamerası (RVC) • Ön ve arka park sensörleri. 1 Yorum bağlantısı
Safak Acar 16 Mart 2014 Paylaş 16 Mart 2014 Klima fan düğmeleri için co pilot lazım.. Bu mühendisleri tebrik etmek lazım .. Çok yakına koymuşlar İleride iş gereği lazım olursa almaya düşündüğüm araçlardan birisi 4 Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 16 Mart 2014 Paylaş 16 Mart 2014 Bir yerden alıntı yapılmış sanıyorum ve kötü bir çeviri ile yapılmış galiba? 1 Yorum bağlantısı
Ahmet Ekici 17 Mart 2014 Paylaş 17 Mart 2014 Sanıyorum bu yurtiçine sunulan araç kokpiti ile aynı değil. Yurtiçine otomatik sunmazlar herhalde connectte yaptıkları gibi. Bu araç muhtemelen en fulludur. Fan ızgaraları, klima düğmeleri, gaz pedalı, direksiyon, gösterge, torpido kısmı, koltuk döşemesi, sinyal kolları ve far düğmeleri, kapı kolları, bardaklık customdan alınma. Yorum bağlantısı
Erdem Bozkurt 17 Mart 2014 Paylaş 17 Mart 2014 bana gelen toptancıların çoğu ford transit kullanıyor,geçen renault masterle gelene sordum nasıl die? ehh dedi ford,daha iyi dedi,yükü yedikçe kendine geliyor daha iyi yol tutuyor dedi.ford motor olarak en büyük farkı sanırım...marka olarak 3.rakip duymadım... Yorum bağlantısı
Özgür İncigülcan 17 Mart 2014 Paylaş 17 Mart 2014 Bu araçların acaba 19+1 gibi uzun şaseleri olacakmı? Bilginiz varmı? Yorum bağlantısı
Ahmet Ekici 17 Mart 2014 Paylaş 17 Mart 2014 Bu araçların acaba 19+1 gibi uzun şaseleri olacakmı? Bilginiz varmı? 11+1, 14+1, 16+1, 17+1 seçenekleri mevcut. Yorum bağlantısı
Özgür İncigülcan 17 Mart 2014 Paylaş 17 Mart 2014 19+1 yoksa demekki yine Crafter tercih edilecek 1 Yorum bağlantısı
Ahmetcan Yiğit 17 Mart 2014 Paylaş 17 Mart 2014 Arkası çift teker olursa bizim burada minibüs olamaz Yorum bağlantısı
ömer karaman 17 Mart 2014 Yazar Paylaş 17 Mart 2014 Bir yerden alıntı yapılmış sanıyorum ve kötü bir çeviri ile yapılmış galiba? Abi otosan araç tanıtımından alınma.. resimlerde ordan.. Ama aldığım istihbarata göre torneo courie ile birlikte artık yavaş yavaş 2015 de dizeldede otomatik vites çıkacakmış transitede koyarlar sanırım ..mustang çıkacakmış birde 2015 de Yorum bağlantısı
Recommended Posts