İçeriğe Yönlendir

2013 1.25 Chip Tuning Hakkında


Emre Candan

Recommended Posts

Emre Candan

1.25 2013 model makyajlı kasa Fiesta sahibiyim. Chip Tuning yaptıranlar var mı? Aradım pek bulamadım detaylı bilgi 1.25'ler için. Araç 3000 devire kadar isteksiz sonra canlanıyor, chip tuning ile bunu en azından 2500 devire fln çekme şansı olabilir belki

Yorum bağlantısı
Cem Işık

Hem atmosferik,hem de düşük hacimli motorla chip tuningden pek beklentiniz olmasın bana kalırsa..

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Misafir

Hiç birşey farketmez atmosferikte. Bir ihtimal açık hava filtresi tercih edilebilir ancak onun da temiz serin hava alabilecek bir yere çekilmesi gerek

Yorum bağlantısı
Cengiz Koşak

1.25 2013 model makyajlı kasa Fiesta sahibiyim. Chip Tuning yaptıranlar var mı? Aradım pek bulamadım detaylı bilgi 1.25'ler için. Araç 3000 devire kadar isteksiz sonra canlanıyor, chip tuning ile bunu en azından 2500 devire fln çekme şansı olabilir belki

Yaptiracaginiz yazilima bakar hersey alt devirleri canlandirma olasılığiniz cok yuksek ama bi ihtimal 1. Vites boş geçer

1.25 2013 model makyajlı kasa Fiesta sahibiyim. Chip Tuning yaptıranlar var mı? Aradım pek bulamadım detaylı bilgi 1.25'ler için. Araç 3000 devire kadar isteksiz sonra canlanıyor, chip tuning ile bunu en azından 2500 devire fln çekme şansı olabilir belki

Araciniz dizel dimii ?

Yorum bağlantısı
Abdullah Aladı

Yaptiracaginiz yazilima bakar hersey alt devirleri canlandirma olasılığiniz cok yuksek ama bi ihtimal 1. Vites boş geçer

Araciniz dizel dimii ?

Araç benzinli ve o yüzden pek faydası olmaz.

Yorum bağlantısı
Cengiz Koşak

Araç benzinli ve o yüzden pek faydası olmaz.

Benzinde yazilimla atmosferik sekilde en fazla 5 ile 8 hp bi isinize yaramaz onun yerine komple headers egzoz hava filtresi yapin 10 hp :D

Yorum bağlantısı
Cengiz Koşak

Headers ekzost sistemi araç muayenesinde takılıyor mu peki ?

Ustaniza bağlı :) adana da takilmiyor

Yorum bağlantısı
Emre Candan

Arabanın garantisini veya orjinalliğini pek bozmaya niyetim yok :)

 

Amacım beygir artırmak da değil aslında, sadece 2. vites ve 3. viteslerin daha düşür devirlerde, gerçek tork değerine yakın değerler vermesini sağlamak. Bir yoldan, sağa bir sokağa 90 derece dönüp direk yokuş tırmanmak ve bu yokuşta yaya fln geçiyorsa, yavaşlayıp 2. vitesin 2500 devire gelene kadar baygın halini beklemek can sıkıcı oluyor. İstersen o an 1. vitese takar toparlarsın ama boş yere seni yoran ve aracı hırpalayan/fazla yakmasına sebep olan bir hamle. 

 

Yoksa aracın genel olarak performansı benim için yeterli, Ankara Cinnah'ı bile 5 kişi varken 3. vitesle çok rahat çıktım. :)

Yorum bağlantısı
Ayhan Onaran

Cinnahı 5 kişiyle 3.vites çıkıyorsanız hiç bir yeri kurcalatmayın :)

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...