İçeriğe Yönlendir

B-Max Powershift Çalışmıyor


Tolga Ören

Recommended Posts

Tolga Ören

Arkadaşlar merhaba. Aracımda ki yeni sorunum marş basmıyor.kontağı açtığımda tık sesi bile gelmiyor.cuma gününden beri serviste ama serviste bulamadı sorunu.sizlerden başına böyle bir sorun gelen var mı acaba.bir de daha önce yapılanları da aşağıya ekliyorum maddeler halinde.bu kadar arızadan sonra yapabileceğim ne var acaba bilgisi olan paylaşabilir mi?

1 araç alındığında şanzumandan ses gelmesi sebebi ile debriyaj seti değiştirildi.(20,05,2013 )

2 tireme sorunu nedeni ile serviste yeniden debriyaj seti ve debriyaj ayırma kolu değişti.Soğutma suyu pompası değişti.(03.12.2013 )

3 ön cam rezistans arızası dolayısı ile değişti. Ön disk komple değişti.(13.01.2014 )

4.titreme sebebi ile motor ön ve arka takozlar değişti.(10.02.2014)

5 şu anda araç çalışmıyor.02.05.2014 tarihinde servise çekici ile götürüldü ve problem hala çözülemedi.(03.05.2014 )

Yorum bağlantısı
Alkım Hoşgör

Öncelikle geçmiş olsun bu kadar yeni bir araçta bu sorunlar gerçekten tatsızdır.

20 mayıstan önce tekrar parça değişirse bildiğim kadarıyla çoklu gelişten araç değişimi yada ücret iadesi hakkınız olacaktır.

Elektronik piyasasında (Bilgisayar,gsm gibi) bir yıl içerisinde 5sefer servise geldiyse ve parça değiştirildiyse ücret iadesi yada ürün değişimi hakkı doğuyor.

Umarım önceki işlemlere ait evraklarınızı saklıyorsunuzdur.

Yorum bağlantısı
Korhan Şenörer

Merhaba, öncelikle çok can sıkıcı bir durum. Bu tür sorunlar üst üste geldikçe İnsanı araçtan soğutuyor. Aklıma ilk gelen tüketici hakları kapsamında ayıplı mal konusu oldu. Sıfır alınan bir araçta kısa sürede bu kadar arıza olması çok normal değil bence. Garanti kapsamında sorunlara çözüm bulunsa bile bu kadar arıza ve sorunun aynı araçta toplanmış olması aracın hatalı veya sorunlu imal edilmiş olabileceğini gösterebilir. Tüketici hakları kapsamında ayıplı malın tanımı aşağıdaki linkte mevcut ve bu konuda hakkınızı arayabilirsiniz. 

 

http://www.hukukrehberi.net/Details.aspx?Status=Link&id=20

Yorum bağlantısı
Celalettin Süğürtin

Arkadaşlar merhaba. Aracımda ki yeni sorunum marş basmıyor.kontağı açtığımda tık sesi bile gelmiyor.cuma gününden beri serviste ama serviste bulamadı sorunu.sizlerden başına böyle bir sorun gelen var mı acaba.bir de daha önce yapılanları da aşağıya ekliyorum maddeler halinde.bu kadar arızadan sonra yapabileceğim ne var acaba bilgisi olan paylaşabilir mi?

1 araç alındığında şanzumandan ses gelmesi sebebi ile debriyaj seti değiştirildi.(20,05,2013 )

2 tireme sorunu nedeni ile serviste yeniden debriyaj seti ve debriyaj ayırma kolu değişti.Soğutma suyu pompası değişti.(03.12.2013 )

3 ön cam rezistans arızası dolayısı ile değişti. Ön disk komple değişti.(13.01.2014 )

4.titreme sebebi ile motor ön ve arka takozlar değişti.(10.02.2014)

5 şu anda araç çalışmıyor.02.05.2014 tarihinde servise çekici ile götürüldü ve problem hala çözülemedi.(03.05.2014 )

Dün bir arkadaşın otomatik (otomatikleştirilmiş) citroen nemo'sunun çalışmadığını öğrendik. Ekranda vitesi N konumuna alın şeklinde bir yazı vardı. Vites kolu çeşitli pozisyonlarda hareket ettirilmiş olmasına rağmen hiç bir değişiklik olmuyordu. Derken, akü bağlantısını söküp resetleyelim düşüncesi oluştu.Bu yapıldı, yine sonuç değişmedi. Derken akü şarjının yeterli gelmediği düşüncesiyle takviye yapmaya karar verildi. Takviye yapıldı ve araç vites kolunun oynanmasına tepki vermeye başladı, hangi pozisyona getirirsen o pozisyonu ekranda göstermeye başladı. Araç çalıştırıldı. Sonuç itibariyle aküyle ilgili bir problem nedeniyle araç çalışmıyordu. Sizin aracınızda da benzer bir durum olabilir.

Yorum bağlantısı
Tolga Ören

Dün bir arkadaşın otomatik (otomatikleştirilmiş) citroen nemo'sunun çalışmadığını öğrendik. Ekranda vitesi N konumuna alın şeklinde bir yazı vardı. Vites kolu çeşitli pozisyonlarda hareket ettirilmiş olmasına rağmen hiç bir değişiklik olmuyordu. Derken, akü bağlantısını söküp resetleyelim düşüncesi oluştu.Bu yapıldı, yine sonuç değişmedi. Derken akü şarjının yeterli gelmediği düşüncesiyle takviye yapmaya karar verildi. Takviye yapıldı ve araç vites kolunun oynanmasına tepki vermeye başladı, hangi pozisyona getirirsen o pozisyonu ekranda göstermeye başladı. Araç çalıştırıldı. Sonuç itibariyle aküyle ilgili bir problem nedeniyle araç çalışmıyordu. Sizin aracınızda da benzer bir durum olabilir.

akü ölçüldü ve sorun olmadığı söylendi hala araştırılıyormuş :(

 

Marş yapıyormuydu araç..İmmobilizer bozuk olabilir mi 

yedek anahtarla da denedim. maalesef sonuç aynı.

Yorum bağlantısı
Sani Gerşon

Öncelikle geçmiş olsun bu kadar yeni bir araçta bu sorunlar gerçekten tatsızdır.

20 mayıstan önce tekrar parça değişirse bildiğim kadarıyla çoklu gelişten araç değişimi yada ücret iadesi hakkınız olacaktır.

Elektronik piyasasında (Bilgisayar,gsm gibi) bir yıl içerisinde 5sefer servise geldiyse ve parça değiştirildiyse ücret iadesi yada ürün değişimi hakkı doğuyor.

Umarım önceki işlemlere ait evraklarınızı saklıyorsunuzdur.

Yeni kanuna göre 3 kereden fazla (4. kere) aynı sebepten ve 5 kereden fazla (6. kere) farklı sebeplerden parça değişimi olursa bu tip durum ortaya çıkıyor.

Yine yeni kanunla 30 iş günü de 20 iş gününe düşüyor garanti süresinde.

Yorum bağlantısı
Tolga Ören

Öncelikle geçmiş olsun bu kadar yeni bir araçta bu sorunlar gerçekten tatsızdır.

20 mayıstan önce tekrar parça değişirse bildiğim kadarıyla çoklu gelişten araç değişimi yada ücret iadesi hakkınız olacaktır.

Elektronik piyasasında (Bilgisayar,gsm gibi) bir yıl içerisinde 5sefer servise geldiyse ve parça değiştirildiyse ücret iadesi yada ürün değişimi hakkı doğuyor.

Umarım önceki işlemlere ait evraklarınızı saklıyorsunuzdur.

evet değişen parçaların evrakları duruyor.ama bir sonuç çıkar mı bilmiyorum.

 

Merhaba, öncelikle çok can sıkıcı bir durum. Bu tür sorunlar üst üste geldikçe İnsanı araçtan soğutuyor. Aklıma ilk gelen tüketici hakları kapsamında ayıplı mal konusu oldu. Sıfır alınan bir araçta kısa sürede bu kadar arıza olması çok normal değil bence. Garanti kapsamında sorunlara çözüm bulunsa bile bu kadar arıza ve sorunun aynı araçta toplanmış olması aracın hatalı veya sorunlu imal edilmiş olabileceğini gösterebilir. Tüketici hakları kapsamında ayıplı malın tanımı aşağıdaki linkte mevcut ve bu konuda hakkınızı arayabilirsiniz. 

 

http://www.hukukrehberi.net/Details.aspx?Status=Link&id=20

Korhan bey bu konuda ben de bir avukata danıştım avukatın söylediği dava acar ve kazanırız ama sadece arabaya ödediğiniz parayı alırsınız dedi.şu anda benim araca ödediğim para 2. el fiyatının da altında :( sıfır fiyatı 62.000 TL olmuş servisten de yardımcı olan yok maalesef mahkemeye ver diyorlar sadece.buyuk ihtimalle yapılabilirse satacağım sanırım.ama bu şekilde sorunlarla karşılaşıp araç değişikliği yaşayanlar var mı acaba aramızda.varsa nasıl bir yol izlediler acaba

Yeni kanuna göre 3 kereden fazla (4. kere) aynı sebepten ve 5 kereden fazla (6. kere) farklı sebeplerden parça değişimi olursa bu tip durum ortaya çıkıyor.

Yine yeni kanunla 30 iş günü de 20 iş gününe düşüyor garanti süresinde.

Benim şartlarım bunları sağlıyor sanırım şu anda.Peki böyle bir durumda izlemem gereken yol nedir ?bir bilginiz var mı? kiminle muhatap olmam gerekiyor.bu arada arabalar için hala 30 iş günüymüş maalesef

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

yolda kalacak şekilde olan arızalrdaki parça değişimidir söz konusu ancak tüketici mahkemeleri uzun süreli mağduriyeti de göz önünde bulundurur, ancak henüz 2-3 günlük bir arıza sürecinde derhal cevap beklemeyin derim

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Alkım Hoşgör

Sani bey 6 kere demiş, onu netleştirmek gerek. Bende tam emin değilim ama yetkli serviste çalışıyorum biz her sorana 5 sefer parça değiştikten sonra diyoruz. Türkçe'nin azizliği olabilir. 5 sefer parça değiştikten sonra 6.ya değişmesi gerekirse mi? yoksa 5.parça takılması gerektiği andan itibaren mi?

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

6. değişim gerektiğğinde, ancak bu mesela 6. cam krikosu ise, yolda bırakacak parça değpildir

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Tolga Ören

yolda kalacak şekilde olan arızalrdaki parça değişimidir söz konusu ancak tüketici mahkemeleri uzun süreli mağduriyeti de göz önünde bulundurur, ancak henüz 2-3 günlük bir arıza sürecinde derhal cevap beklemeyin derim

evet bu arıza daha yeni oldu.şimdilik sorunu bulamadılar daha ama daha önce yapılan işlemlere göre bir şeyler yapılamaz mı acaba arabam belki 1.5 aydan fazla serviste kaldı bu işlemler için.daha 1 yıl olmadı arabayı alalı

Yorum bağlantısı
Sani Gerşon

6. değişim gerektiğğinde, ancak bu mesela 6. cam krikosu ise, yolda bırakacak parça değpildir

Camım düştü ve soğuktan donuyorum, arabaya binemiyorum. Ne olacak :crazy:

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

Camım düştü ve soğuktan donuyorum, arabaya binemiyorum. Ne olacak :crazy:

kazak giy

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Tolga Ören

Servis bugün arızayı buldu sanırım. Şanzıman modülü arızalıymış

Yorum bağlantısı
Alkım Hoşgör

Hadi hayirlisi umarim sorununuz cozulur de keyifle binersiniz

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...