Cemil Akyol 11 Mayıs 2014 Paylaş 11 Mayıs 2014 Merhaba arkadaşlar aracım rolantide tekliyordu enjektörlerden oldugunu tahmin ediyordum ve bugun test etme şansım oldu fakat hangisinin arızalı oldugunu bilemiyorum bu sonuçlara göre ne yapmam gerekiyor hangi enjektörüm arızalı olabilir test süresi 10 dk ve geri dönüş oringlerine baglanan hortumların boyları eşit olacak şekilde yaptım videonun nasıl eklendigini bulamadım link i yazdım videoda sallantı belli oluyor ve araç içinde koltuklar masaj koltugu gibi sallanıyor http://youtu.be/jpQFqp3geg8 Yorum bağlantısı
Ersen Tapan 11 Mayıs 2014 Paylaş 11 Mayıs 2014 İlginç bir test olmuş, sonucu merakla bekliyorum. 2 Yorum bağlantısı
Oğuzhan Demir 12 Mayıs 2014 Paylaş 12 Mayıs 2014 Test yöntemi hoşuma gitti sonuçları ve güvenirliğini çok merak ettim İçimden bir ses (tamamiyle sallamasyon) 1 ve 3 arızalı (1 daha kötü) 2 ve 4 sağlam diyor. Sakın bana güvenmeyin konuyu takip edeceğim 1 Yorum bağlantısı
M.Fatih Yüce 12 Mayıs 2014 Paylaş 12 Mayıs 2014 (düzenlendi) Resma bakınca soldan 1 ve 3 eşit olduğuna göre bu enjektörler iyi diğer 2 sinin temizliğe ihtiyacı var desem doğru olurmu acaba mazotun rengi çok hoşmuş hangi firma ? 12 Mayıs 2014 tarihinde M.Fatih Yüce tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 12 Mayıs 2014 Paylaş 12 Mayıs 2014 Önce yarım depoya Wurth katkı atıp bir dene, bakalım sonuçta değişiklik olacakmı? Yorum bağlantısı
Abdurrahman Balaban 12 Mayıs 2014 Paylaş 12 Mayıs 2014 Test sonrası araç hava yapıp çalışmamazlık yaptı mı? 1 ve 3 te sıkıntı var gibi duruyor..würth enjektör temizleyici kullanıp testi tekrarlamak işe yarayıp yaramadığını anlamak adına foruma katkı sağlar..Önce yarım depo, sonra çeyrek depo şeklinde 2 adet kullanmanızı ve mümkünse uzun yolda tüketmenizi öneririm. 4 Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 12 Mayıs 2014 Paylaş 12 Mayıs 2014 Aynen, önce ucuz ve kolay teknikten başlamak lazım. 3 Yorum bağlantısı
Cemil Akyol 12 Mayıs 2014 Yazar Paylaş 12 Mayıs 2014 Yakiti devamli shell den ve ayni istasyondan aliyorum daha onceden 3. Silindirde yanma hatasi veriyordu whurt mazot katkisi kullandiktan sonra birdaha hata vermedi fakat katki ilaveli depo bittikten sonra tekleme devam ediyor bugun whurt magazasini aradim iki kutu enjektor temizleyici sipatis ettim fakat yarim ve ceyrek depoda kullanmak sorun yaratmazmi pistonlari eritmeyelim . Bu arada bu enjektorler 2 kez sokulerek pompaciya gitti ya pompacida is yoktu yada simens piezo enjektorler icin soylenen tamir olmaz soylentisi dogru katkiyi kullandiktan sonra sonuclari resimli olarak buradan paylasicam fakat hic umidim yok kendimi manevi olarak 4 adet enjektor icin hazirladim bile Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 12 Mayıs 2014 Paylaş 12 Mayıs 2014 Yarım depoda kullan, bitince tekrar yarım depoda kullan, çeyrek az, o şekilde kullanma, en az 20 lt. olsun. Seimens lerin uç meme kısmı değişiyor diye biliyorum, ama elektriksel arıza varsa tamiri yok ne yazıkki. 1 Yorum bağlantısı
M.Fatih Yüce 12 Mayıs 2014 Paylaş 12 Mayıs 2014 (düzenlendi) 3 kutu würth!e verilen para ile cc yaptırsaydınız bence daha faydalı olurdu. Yaşadığınız şehir yazılmamış ama enjöktör temizliği yapan yerlerdede yaptırmak en köklü çözüm eğer sadece kirlenmeden dolayı problem oluyorsa...würth gibi kaliteli katkılar kemikleşmiş pislikleri maalesef temizleyemiyor. Başlangiçtan itibaren düzenli kullanıldımı uzun vadede enjektörlerin temiz kalmasına faydalı olmaktadır. 12 Mayıs 2014 tarihinde M.Fatih Yüce tarafından düzenlendi 2 Yorum bağlantısı
Abdurrahman Balaban 12 Mayıs 2014 Paylaş 12 Mayıs 2014 Yakiti devamli shell den ve ayni istasyondan aliyorum daha onceden 3. Silindirde yanma hatasi veriyordu whurt mazot katkisi kullandiktan sonra birdaha hata vermedi fakat katki ilaveli depo bittikten sonra tekleme devam ediyor bugun whurt magazasini aradim iki kutu enjektor temizleyici sipatis ettim fakat yarim ve ceyrek depoda kullanmak sorun yaratmazmi pistonlari eritmeyelim . Bu arada bu enjektorler 2 kez sokulerek pompaciya gitti ya pompacida is yoktu yada simens piezo enjektorler icin soylenen tamir olmaz soylentisi dogru katkiyi kullandiktan sonra sonuclari resimli olarak buradan paylasicam fakat hic umidim yok kendimi manevi olarak 4 adet enjektor icin hazirladim bile Korkma kullan çeyrek depoya,bişey olursa buradayım.. Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 12 Mayıs 2014 Paylaş 12 Mayıs 2014 Pislik kemikleşmisse CC de hikaye yalnız, wurth yada CC ikiside düzenli kullanılmadığı sürece çok şey beklemeyin, tabii 2 kutu wurth yerine CC yaptırmakta doğru olurdu, wurth kolay geldiğinden servise falan gitmekle uğraşmadan işe giderken bile yapabileceğiniz birşey olduğundan öneriyorum şahsen, karar sizin tabii.... 1 Yorum bağlantısı
Cemil Akyol 12 Mayıs 2014 Yazar Paylaş 12 Mayıs 2014 (düzenlendi) Yarım depoda kullan, bitince tekrar yarım depoda kullan, çeyrek az, o şekilde kullanma, en az 20 lt. olsun. Seimens lerin uç meme kısmı değişiyor diye biliyorum, ama elektriksel arıza varsa tamiri yok ne yazıkki. Hocam bobinler olculdu hepsi esit deger veriyo meme ve ignelerde 10000 km once degisti 12 Mayıs 2014 tarihinde Cemil AKYOL tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Cemil Akyol 12 Mayıs 2014 Yazar Paylaş 12 Mayıs 2014 (düzenlendi) Bu testi yaparken bi galerici ile tanistim http://www.hepsiburada.com/liste/carbon-clean-enjektor-temizleyici-ve-yakit-katkisi-dizel-madein-usa-114018/productDetails.aspx?productId=otctn114018&categoryId=26005 Bu urunu tavsiye etti defalarca enjektor arizasi veren aracta bunu kullandigini tekleme vuruntu siyah duman veya ariza kodu kalmadigini soyledi siz ne dersiniz kullanilmaya degermi 12 Mayıs 2014 tarihinde Cemil AKYOL tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 12 Mayıs 2014 Paylaş 12 Mayıs 2014 O zaman 1 kutu wurth kullan, kullandığında düzelir etkisi geçtikten sonra tekrar başlarsa sıkıntı başka, enjektörlerin geri dönüşleri eşit olmalı, püskürtme şekli ve debisi eşitse sorun enjektörden değildir. Bu testi yaparken bi galerici ile tanistimhttp://www.hepsiburada.com/liste/carbon-clean-enjektor-temizleyici-ve-yakit-katkisi-dizel-madein-usa-114018/productDetails.aspx?productId=otctn114018&categoryId=26005Bu urunu tavsiye etti defalarca enjektor arizasi veren aracta bunu kullandigini tekleme vuruntu siyah duman veya ariza kodu kalmadigini soyledi siz ne dersiniz kullanilmaya degermi Onun yerine wurth kullan, CC sadece makineye bağlanınca iyidir, bu ürün öylesine birşey, zaten kıvırmak için destek üründür yazmışlar, işe yaramaz. 1 Yorum bağlantısı
Abdurrahman Balaban 12 Mayıs 2014 Paylaş 12 Mayıs 2014 O zaman 1 kutu wurth kullan, kullandığında düzelir etkisi geçtikten sonra tekrar başlarsa sıkıntı başka, enjektörlerin geri dönüşleri eşit olmalı, püskürtme şekli ve debisi eşitse sorun enjektörden değildir. Onun yerine wurth kullan, CC sadece makineye bağlanınca iyidir, bu ürün öylesine birşey, zaten kıvırmak için destek üründür yazmışlar, işe yaramaz. Ne yani bana işe yaramaz katkı mı kullanıyorsun diyosun Hep würth kullanıyordum bir kaç aydır carbon clean kullanıyorum satış müdürü indirim yapınca koli ile almıştım.. Yorum bağlantısı
Cemil Akyol 12 Mayıs 2014 Yazar Paylaş 12 Mayıs 2014 Su enjektor isini bir turlu anlayamadim ne insanlar taniyorum kiytirik ismi duyulmamis istasyonlardan mazot alip tdci motorlarla 300 bini anahtar degmeden deviriyolar 130 binde de enjektor arizasindan agiz tadiyla arabama binemiyorum 1 Yorum bağlantısı
Abdurrahman Balaban 12 Mayıs 2014 Paylaş 12 Mayıs 2014 Su enjektor isini bir turlu anlayamadim ne insanlar taniyorum kiytirik ismi duyulmamis istasyonlardan mazot alip tdci motorlarla 300 bini anahtar degmeden deviriyolar 130 binde de enjektor arizasindan agiz tadiyla arabama binemiyorum Aracımı 128.000 kilometrede aldım ,her 3-5 bin km de wurth enjektör katkısı kullandım,ben enjektör sorunu yaşamamak için kullandım.Su an 192 bini devirmiş durumdayım sanırım işe yarıyor..Defalarca çeyrek depoya koydum würthü, herhangi bir sıkıntı yaşamadım..Teori bişeydir,tecrübe çok şey 2 Yorum bağlantısı
M.Fatih Yüce 12 Mayıs 2014 Paylaş 12 Mayıs 2014 (düzenlendi) Su enjektor isini bir turlu anlayamadim ne insanlar taniyorum kiytirik ismi duyulmamis istasyonlardan mazot alip tdci motorlarla 300 bini anahtar degmeden deviriyolar 130 binde de enjektor arizasindan agiz tadiyla arabama binemiyorum Bulunduğun şehir İzmir yada İstanbul'a yakınmı? tavsiye edeceğimiz yerlere gösterirdin... O zaman 1 kutu wurth kullan, kullandığında düzelir etkisi geçtikten sonra tekrar başlarsa sıkıntı başka, enjektörlerin geri dönüşleri eşit olmalı, püskürtme şekli ve debisi eşitse sorun enjektörden değildir. Onun yerine wurth kullan, CC sadece makineye bağlanınca iyidir, bu ürün öylesine birşey, zaten kıvırmak için destek üründür yazmışlar, işe yaramaz. Neden işe yaramıyorki ? teoride würth ne ise buda o... 12 Mayıs 2014 tarihinde M.Fatih Yüce tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
M.Fatih Yüce 12 Mayıs 2014 Paylaş 12 Mayıs 2014 Aracımı 128.000 kilometrede aldım ,her 3-5 bin km de wurth enjektör katkısı kullandım,ben enjektör sorunu yaşamamak için kullandım.Su an 192 bini devirmiş durumdayım sanırım işe yarıyor..Defalarca çeyrek depoya koydum würthü, herhangi bir sıkıntı yaşamadım..Teori bişeydir,tecrübe çok şey Würth'ün satış müdürü ile uzun bir muhabbetim sırasında enjektör temizleyiciyi aynen tarifteki gibi kullan ve 10,000 km.de bir yeterli demişti. Daha sık kullansam ne olur diye sorduğumda çok gerekli değil fazla sık kullanmak özellikle eskimiş motorlarda sorunda çıkarabiliyor diye cevap verdi. Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 12 Mayıs 2014 Paylaş 12 Mayıs 2014 (düzenlendi) Ne yani bana işe yaramaz katkı mı kullanıyorsun diyosun Hep würth kullanıyordum bir kaç aydır carbon clean kullanıyorum satış müdürü indirim yapınca koli ile almıştım.. İşe yaramaz : indirim boşa değil, MotorVac CC sadece makinayla yapılır, senin kullandığın aynı şey değil, boşa alma, depoda kullanacakların= Wurth-Tunap gerisi hikaye Koliyle almışsın kullan bari, atacağına mazota katta depo doluluğuna etskisi olsun Neden işe yaramıyorki ? teoride würth ne ise buda o... Aynı maddeler değil, bu üstündede yazdığı gibi destek ürünü, bunun anlamı, yaptık birşey ya tutarsa, ara ürün bu kurtarmaz beni, tersi fikirdeysen kullanmak yasak değil, buyrun kullanın. 12 Mayıs 2014 tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Abdurrahman Balaban 12 Mayıs 2014 Paylaş 12 Mayıs 2014 İşe yaramaz : indirim boşa değil, MotorVac CC sadece makinayla yapılır, senin kullandığın aynı şey değil, boşa alma, depoda kullanacakların= Wurh-Tunap gerisi hikaye Koliyle almışsın kullan bari, atacağına mazota katta depo doluluğuna etskisi olsun Aynı maddeler değil, bu üstündede yazdığı gibi destek ürünü, bunun anlamı, yaptık birşey ya tutarsa, ara ürün bu kurtarmaz beni, tersi fikirdeysen kullanmak yasak değil, buyrun kullanın. Würth ile enjektörleri sıfır kıvamına getirdim, Cc ile formda tutuyorum 1 Yorum bağlantısı
M.Fatih Yüce 12 Mayıs 2014 Paylaş 12 Mayıs 2014 İşe yaramaz : indirim boşa değil, MotorVac CC sadece makinayla yapılır, senin kullandığın aynı şey değil, boşa alma, depoda kullanacakların= Wurh-Tunap gerisi hikaye Koliyle almışsın kullan bari, atacağına mazota katta depo doluluğuna etskisi olsun Aynı maddeler değil, bu üstündede yazdığı gibi destek ürünü, bunun anlamı, yaptık birşey ya tutarsa, ara ürün bu kurtarmaz beni, tersi fikirdeysen kullanmak yasak değil, buyrun kullanın. Ben bu tip ıvır zıvırları foruma ilk üye olduğumda gaza gelip kullanmıştım. Onun ile Almanlara vereceğim para ile 2 ihtiyaç sahibinin gönlünü yapıyorum... 1 Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 12 Mayıs 2014 Paylaş 12 Mayıs 2014 Würth ile enjektörleri sıfır kıvamına getirdim, Cc ile formda tutuyorum Tersi olmalıydı yalnız araç sıfırdan beri sendeyse sadece düzenli wurth yeter... Uzun süre kullanılmış ama hiç wurth-cc vs. yapılmadıysa önce CC, 10 bin km sonra wurth, bir 10 bin sonra tekrar CC, ve devamında min. 10 binde bir sadece wurth yeter, cc yi canın isterse yaptır, gereği olmaz zaten, tabii bu 100-150 bin km yapmış arabada geçerli, 200 bini devirmiş araçta ikiside işe yaramaz zaten, üst kapak açılmalı enjektörler sökülüp temizlenmelidir. 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts