Cemil Akyol 12 Mayıs 2014 Yazar Paylaş 12 Mayıs 2014 Bulunduğun şehir İzmir yada İstanbul'a yakınmı? tavsiye edeceğimiz yerlere gösterirdin... abi istanbulda yaşıyorum usta tavsiye ederseniz çok sevinirim Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 12 Mayıs 2014 Paylaş 12 Mayıs 2014 Ben bu tip ıvır zıvırları foruma ilk üye olduğumda gaza gelip kullanmıştım. Onun ile Almanlara vereceğim para ile 2 ihtiyaç sahibinin gönlünü yapıyorum... Sevap herzaman iyidir tabii, bense hem ihtiyaç sahiplerini görüyor hemde Wurth kullanıyorum, ikisi bir arada garanti iş... 1 Yorum bağlantısı
Abdurrahman Balaban 12 Mayıs 2014 Paylaş 12 Mayıs 2014 Tersi olmalıydı yalnız araç sıfırdan beri sendeyse sadece düzenli wurth yeter... Uzun süre kullanılmış ama hiç wurth-cc vs. yapılmadıysa önce CC, 10 bin km sonra wurth, bir 10 bin sonra tekrar CC, ve devamında min. 10 binde bir sadece wurth yeter, cc yi canın isterse yaptır, gereği olmaz zaten, tabii bu 100-150 bin km yapmış arabada geçerli, 200 bini devirmiş araçta ikiside işe yaramaz zaten, üst kapak açılmalı enjektörler sökülüp temizlenmelidir. Cc dediğim,yukarıda resmini eklediğim ürün..Enjektör temizleyici yani Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 12 Mayıs 2014 Paylaş 12 Mayıs 2014 (düzenlendi) Cc dediğim,yukarıda resmini eklediğim ürün..Enjektör temizleyici yani O cc değil, adı cc sadece, destek ürün yazar açıklamada, yani öylesine işte... wurth le kıvama getirdin tamam, devamıda wurth olmalıyıdı bence... Neyse, madem kullandım memnunum diyorsun sıkıntı yok, zararının olduğunu sanmam, kullan bitir boşa gitmesin bari... 12 Mayıs 2014 tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
M.Fatih Yüce 12 Mayıs 2014 Paylaş 12 Mayıs 2014 abi istanbulda yaşıyorum usta tavsiye ederseniz çok sevinirim http://www.otoclubturkiye.com/forum/topic/254633-osman-ve-fatih-maslakta-no-name-servis/ bir ara gidersen sorunu anlat varsa çaresi burdaki arkadaşlar bulur... Yorum bağlantısı
Cemil Akyol 12 Mayıs 2014 Yazar Paylaş 12 Mayıs 2014 http://www.otoclubturkiye.com/forum/topic/254633-osman-ve-fatih-maslakta-no-name-servis/ bir ara gidersen sorunu anlat varsa çaresi burdaki arkadaşlar bulur... teşekkürler bu hafta sonu gidicem Yorum bağlantısı
M.Fatih Yüce 13 Mayıs 2014 Paylaş 13 Mayıs 2014 teşekkürler bu hafta sonu gidicem Sizin derdiniz würth falan değil zaten yapılması gereken her şeyi yapmışsınız. Enjektörlerde teknik olaraka bir sıkıntı var gibi. Ya tamirat tam olmadı yada başka bir şey...Osman yada Fatih ile bir konuşun baksınlar varsa çözümü bulurlar mutlaka. Yorum bağlantısı
Cemil Akyol 3 Haziran 2014 Yazar Paylaş 3 Haziran 2014 Ariza belli oldu 2004 model fiestanin beyini ile denedik arac saat gibi calisti simdi bu beyini kime tamir ettirebiliriz veya cikma bulma sansimiz varmi ustanin dedigine gore 2 ve 3 nolu enjektorlere ön puskurtme yaptiramiyomus 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 3 Haziran 2014 Paylaş 3 Haziran 2014 ateşleme entegresi yanmış, ehil tamircide tamiri mümkün sıfırı çok para Yorum bağlantısı
Cemil Akyol 3 Haziran 2014 Yazar Paylaş 3 Haziran 2014 (düzenlendi) Istanbulda tavsiye edeceginiz biyer varmi ateşleme entegresi yanmış, ehil tamircide tamiri mümkün sıfırı çok paraBir kere yolda kalmistim aracin enjektor tesisatinda kisa devre olusmus sanirim o yuzden yandi 3 Haziran 2014 tarihinde Cemil AKYOL tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 3 Haziran 2014 Paylaş 3 Haziran 2014 birebir tamiri kim yapar bilemem de, Osman a ulaşın derim Yorum bağlantısı
Cemil Akyol 3 Haziran 2014 Yazar Paylaş 3 Haziran 2014 Yarin kendisini bir ariyayim tesekkurler Yorum bağlantısı
Cemil Akyol 17 Haziran 2014 Yazar Paylaş 17 Haziran 2014 bu fiesta bana kafayı yediricek beyindede arıza cıkmadı biz yineden aynı kodda (sid 802) olan bir beyin ile yazılım güncelleyerek denedik yine tekliyor ve sacma sapan arıza kodları çıkartıyor ama 2004 modelin üzerinde bulunan sid 804 ile denedigimizde sorunsuz çalışıyor sadece kızdırma rolesi farklı oldugu için kızdırma hatası veriyor bir elektronikci önerdi eski beyine yeni araçların yazılımını yükletmemi söyledi bana göre araç bir sensörü okuyamıyor ve sapıtıyor sorun sadece rolanti devrinde ufak bir gaz verdiginde sorun kalmıyor sizce ne yapayın arkadaşlar. sorun rail müşürü veya mazot pompa müşüründen olabilirmi. Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 17 Haziran 2014 Paylaş 17 Haziran 2014 Yazılım değişme taktiğini uygulayın, sonra müşüre bakın bence... Yorum bağlantısı
Abdurrahman Balaban 17 Haziran 2014 Paylaş 17 Haziran 2014 Hangi kodları alıyor,ipucu verebilirler Yorum bağlantısı
Cemil Akyol 17 Haziran 2014 Yazar Paylaş 17 Haziran 2014 (düzenlendi) mesela araçta abs yok ama arıza veriyodu ustam otosan emeklisi saolsun bi mühendis cagırdı fordun sitesinden son versiyon yazılımı indirerek güncelleme yaptılar bu sorun düzeldi su anda elle tutulur iki arıza veriyo oda yakıt sistemi ile ilgili kodları hatırlamıyorum birde bu gelen mühendir 2003 fiestaların hepsi tekliyor o yüzden ford beyin ve tesisat güncellemesine gitti diyor tek çözün beyin kırılarak içerisine yeni modellerin yazılımı yüklenmesi oldugunu söyledi ama inanasım gelmiyor ford yılların arabası bu şekilde çalışan bir motoru piyasaya nasıl sürer anlamadım bu arada benim araç 2003 model geçen hafta sonu sanayideydim ustanın çayını içmeye gittim 2007 model fiesta tdci vardı oda zangır zangır tekliyo 17 Haziran 2014 tarihinde Cemil AKYOL tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 17 Haziran 2014 Paylaş 17 Haziran 2014 öyle bir kronik arıza hiçbir zaman olmadı, ford sitesinden yazılım indirme diye de bir çalışma yok, beyni açıp içinden entegreyi sökerek , tuning yazılımı atılır zira bazı beyinlere obd den veri girişi yapılamaz. beyni kırmak da rutin bir işlem yani tuning için. yalnız tam ehil olmayan yerlerde gezdiğinizi tahmin ediyorum anlatımdan sanayide zaten arızalı araçalr olur hep yani genelemmeyi modeller için yapamayız 1 Yorum bağlantısı
Cemil Akyol 17 Haziran 2014 Yazar Paylaş 17 Haziran 2014 yok hocam genelleme yapmıyorum bu arızaya düşmüş araçların sonuca ulaşamadıgını düşünmeye başladım sadece. no name osman ustaya göstericem birde. Yorum bağlantısı
Süha Demirtaş 17 Haziran 2014 Paylaş 17 Haziran 2014 Enjektörlerin sadece geri dönüşlerini ölçmüşsünüz, bu yetersiz kaldıki enjektör tamircileri bile arızalı enjektörü yaptıkları testler sonucunda bile bulamıyorlar. Sorunu çözmenin kolay yolu ustanızda bulunan enjektör takımı ile denemek, ustada takım yok ise net sorunu ustanızın tecrübesine güvenip yapmak. Usta enjektör der bir takım yenisini alırsınız sorun düzelmez masrafı malesef sizden çıkar. 1 Yorum bağlantısı
Cemil Akyol 17 Haziran 2014 Yazar Paylaş 17 Haziran 2014 (düzenlendi) aracın üzerinde 4 adet sıfıt enjektör var şu anda 17 Haziran 2014 tarihinde Cemil AKYOL tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Süha Demirtaş 18 Haziran 2014 Paylaş 18 Haziran 2014 enjektörleri değiştiniz tekleme devam mı ediyor yoksa sadece titreşim mi var Yorum bağlantısı
Cemil Akyol 18 Haziran 2014 Yazar Paylaş 18 Haziran 2014 Tekleme devam ediyor 1000 deviri gecince duzeliyor rolantide araba traktor gibi pir pir yaparak calisiyor ve motor sallantisi kabin icerisinden hissediliyor Ama gucte bi kayip yok hatta cok dik olmayan yokuslarda hic gaz vermeden yarim debyaj ile arac hareket ediyo Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 18 Haziran 2014 Paylaş 18 Haziran 2014 enjektörler ne marka? ve ne kadara aldınız? 1 Yorum bağlantısı
Süha Demirtaş 18 Haziran 2014 Paylaş 18 Haziran 2014 enjektörler ne marka? ve ne kadara aldınız? Üst kapağa gider mi üstadım bu durum Yorum bağlantısı
Cemil Akyol 18 Haziran 2014 Yazar Paylaş 18 Haziran 2014 Siemens marka 1600 liraya aldim aracin uzerindeki silindir kapagida degisti ama mekanik bir ariza olsa sid 804 ilede teklemesi gerekmezmi Hatta aracimdan cikan eski enjektorleri sattik su an takan kisinin araci sorunsuz calisiyor 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts