İçeriğe Yönlendir

1.4 Tdci Siemens Piezo Enjektör Testi Sonucu


Cemil Akyol

Recommended Posts

Cemil Akyol

Bulunduğun şehir İzmir yada İstanbul'a yakınmı? tavsiye edeceğimiz yerlere gösterirdin...

 

 

 

abi istanbulda yaşıyorum usta tavsiye ederseniz çok sevinirim

Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu

Ben bu tip ıvır zıvırları foruma ilk üye olduğumda gaza gelip kullanmıştım. Onun ile  Almanlara vereceğim para ile 2 ihtiyaç sahibinin gönlünü yapıyorum...

Sevap herzaman iyidir tabii,  bense hem ihtiyaç sahiplerini görüyor hemde Wurth kullanıyorum, ikisi bir arada garanti iş...

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Abdurrahman Balaban

Tersi olmalıydı yalnız :) araç sıfırdan beri sendeyse sadece düzenli wurth yeter...

Uzun süre kullanılmış ama hiç wurth-cc vs. yapılmadıysa önce CC, 10 bin km sonra wurth, bir 10 bin sonra tekrar CC, ve devamında min. 10 binde bir sadece wurth yeter, cc yi canın isterse yaptır, gereği olmaz zaten, tabii bu 100-150 bin km yapmış arabada geçerli, 200 bini devirmiş araçta ikiside işe yaramaz zaten, üst kapak açılmalı enjektörler sökülüp temizlenmelidir. :)

Cc dediğim,yukarıda resmini eklediğim ürün..Enjektör temizleyici yani

Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu
(düzenlendi)

Cc dediğim,yukarıda resmini eklediğim ürün..Enjektör temizleyici yani

O cc değil, adı cc sadece, destek ürün yazar açıklamada, yani öylesine işte...  :)   wurth le kıvama getirdin tamam, devamıda wurth olmalıyıdı bence...

 

Neyse, madem kullandım memnunum diyorsun sıkıntı yok, zararının olduğunu sanmam, kullan bitir boşa gitmesin bari...

tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
M.Fatih Yüce

teşekkürler bu hafta sonu gidicem

 

Sizin derdiniz würth falan değil zaten yapılması gereken her şeyi yapmışsınız. Enjektörlerde teknik olaraka bir sıkıntı var gibi. Ya tamirat tam olmadı yada başka bir şey...Osman yada Fatih ile bir konuşun baksınlar varsa çözümü bulurlar mutlaka.

Yorum bağlantısı
  • 3 hafta sonra...
Cemil Akyol

Ariza belli oldu 2004 model fiestanin beyini ile denedik arac saat gibi calisti simdi bu beyini kime tamir ettirebiliriz veya cikma bulma sansimiz varmi ustanin dedigine gore 2 ve 3 nolu enjektorlere ön puskurtme yaptiramiyomus

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Cemil Akyol
(düzenlendi)

Istanbulda tavsiye edeceginiz biyer varmi

ateşleme entegresi yanmış, ehil tamircide tamiri mümkün sıfırı çok para

Bir kere yolda kalmistim aracin enjektor tesisatinda kisa devre olusmus sanirim o yuzden yandi tarihinde Cemil AKYOL tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
  • 2 hafta sonra...
Cemil Akyol

bu fiesta bana kafayı yediricek beyindede arıza cıkmadı biz yineden aynı kodda (sid 802) olan bir beyin ile yazılım güncelleyerek denedik yine tekliyor ve sacma sapan arıza kodları çıkartıyor ama 2004 modelin üzerinde bulunan sid 804 ile denedigimizde sorunsuz çalışıyor sadece kızdırma rolesi farklı oldugu için kızdırma hatası veriyor bir elektronikci önerdi eski beyine yeni araçların yazılımını yükletmemi söyledi bana göre araç bir sensörü okuyamıyor ve sapıtıyor sorun sadece rolanti devrinde ufak bir gaz verdiginde sorun kalmıyor sizce ne yapayın arkadaşlar.

 

sorun rail müşürü veya mazot pompa müşüründen olabilirmi.

Yorum bağlantısı
Cemil Akyol
(düzenlendi)

mesela araçta abs yok ama arıza veriyodu ustam otosan emeklisi saolsun bi mühendis cagırdı fordun sitesinden son versiyon yazılımı indirerek güncelleme yaptılar bu sorun düzeldi su anda elle tutulur iki arıza veriyo oda yakıt sistemi ile ilgili kodları hatırlamıyorum birde bu gelen mühendir 2003 fiestaların hepsi tekliyor o yüzden ford beyin ve tesisat güncellemesine gitti diyor tek çözün beyin kırılarak içerisine yeni modellerin yazılımı yüklenmesi oldugunu söyledi ama inanasım gelmiyor ford yılların arabası bu şekilde çalışan bir motoru piyasaya nasıl sürer anlamadım


bu arada benim araç 2003 model geçen hafta sonu sanayideydim ustanın çayını içmeye gittim 2007 model fiesta tdci vardı oda zangır zangır tekliyo 

tarihinde Cemil AKYOL tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

öyle bir kronik arıza hiçbir zaman olmadı, ford sitesinden yazılım indirme diye de bir çalışma yok, beyni açıp içinden entegreyi sökerek , tuning yazılımı atılır zira bazı beyinlere obd den veri girişi yapılamaz. beyni kırmak da rutin bir işlem yani tuning için. yalnız tam ehil olmayan yerlerde gezdiğinizi tahmin ediyorum anlatımdan


sanayide zaten arızalı araçalr olur hep yani genelemmeyi modeller için yapamayız

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Cemil Akyol

yok hocam genelleme yapmıyorum  bu arızaya düşmüş araçların sonuca ulaşamadıgını düşünmeye başladım sadece. no name osman ustaya göstericem birde.

Yorum bağlantısı
Süha Demirtaş

Enjektörlerin sadece geri dönüşlerini ölçmüşsünüz, bu yetersiz kaldıki enjektör tamircileri bile arızalı enjektörü yaptıkları testler sonucunda bile bulamıyorlar. Sorunu çözmenin kolay yolu ustanızda bulunan enjektör takımı ile denemek, ustada takım yok ise net sorunu ustanızın tecrübesine güvenip yapmak. Usta enjektör der bir takım yenisini alırsınız sorun düzelmez masrafı malesef sizden çıkar.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Cemil Akyol
(düzenlendi)

aracın üzerinde 4 adet sıfıt enjektör var şu anda

tarihinde Cemil AKYOL tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Süha Demirtaş

enjektörleri değiştiniz tekleme devam mı ediyor yoksa sadece titreşim mi var 

Yorum bağlantısı
Cemil Akyol

Tekleme devam ediyor 1000 deviri gecince duzeliyor rolantide araba traktor gibi pir pir yaparak calisiyor ve motor sallantisi kabin icerisinden hissediliyor

Ama gucte bi kayip yok hatta cok dik olmayan yokuslarda hic gaz vermeden yarim debyaj ile arac hareket ediyo

Yorum bağlantısı
Süha Demirtaş

enjektörler ne marka? ve ne kadara aldınız?

Üst kapağa gider mi üstadım bu durum

Yorum bağlantısı
Cemil Akyol

Siemens marka 1600 liraya aldim aracin uzerindeki silindir kapagida degisti ama mekanik bir ariza olsa sid 804 ilede teklemesi gerekmezmi

Hatta aracimdan cikan eski enjektorleri sattik su an takan kisinin araci sorunsuz calisiyor

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...