Sertaç Karginer 18 Mayıs 2014 Paylaş 18 Mayıs 2014 Yeni Renault Clio R.S. 200 EDC: Tutku, Tasarım ve Sportiflik bir arada. Yeni Clio R.S. 200 EDC, duygu odaklı, yüksek performans ile F1’e göz kırpan, yalın, duygusal ve sıcak bir tasarım sunuyor. Renault, yeni tasarım kimliğini yüksek performans ve sportiflikle birleştiriyor. Maksimum sürüş keyfi sunan R.S. serisi, Renault’nun Formula 1 uzmanlığını gözler önüne seriyor. Yeni Clio R.S. 200 EDC ve Megane R.S. 265, Renault’nun konfor ve çok yönlülük konusundaki deneyimine, aynı zamanda Renault Sport Technologies’nin yarış alanında oluşturduğu uzmanlığına dayanıyor. Yeni Clio R.S. 200 EDC, çift kavramalı EDC vites kutusu ve Renault Sport tarafından yeni geliştirilen 1.6 Turbo 200 bg motora sahip. Yeni Megane R.S 1998 cm3 silindir hacmine, 265 bg maksimum güce sahip 6 ileri manuel vites kutusu ile donatılmış 360 Nm tork değeri ile benzinli motora sahip. Clio R.S. Dieppe (Normandiya) fabrikasında ve Megane R.S. ise Palencia (İspanya)’da üretiliyor. Yeni Clio R.S. 200 EDC 44.000Euro, Megane R.S. 2.0T ise 45.000Euro fiyat ile Türkiye’de Haziran 2014’ten itibaren sipariş üzerine satışa sunuluyor. Yeni Megane R.S. yenilenen tasarımı ile çok daha dinamik ve çok daha güçlü Maksimum sürüş keyfi sunmak üzere dizayn edilen, Megane serisinin en üst modeli Yeni Megane R.S. Renault markasının yeni tasarım kimliğine kavuştu. Güçlü ve sportif tasarımı ile her zaman sınıfının simgesi olan Yeni Megane R.S., tamamen değişen ön tamponu, belirgin Renault logosu ve bu güçlü yapıyı destekleyen etkileyici çizgiler ile artık çok daha dinamik ve güçlü. Etkileyici yeni far tasarımı ile desteklenen Yeni Megane R.S’in çekim gücü Renault’nun Formula 1 başarısına bir gönderme olan kırmızı F1 kanadı ile tamamlanıyor. İç tasarımında da sportif detayları ve kırmızı dokunuşları ile dikkat çeken Yeni Megane R.S., Renault Sport nakışlı Recaro koltukları ile üst düzeyde seçkinlik ve ayrıcalık sunuyor. Yeni Megane R.S. 2.0 T, 1998 cm3 silindir hacmine sahip, 265 bg motoru ve 360 Nm tork değeri ile gerçek bir sportif sürüş heyecanı yaşatıyor. Bu güçlü motor, 254 km/maksimum hız değeri ve 6”’de gerçekleştirdiği 0-100 km hızlanması ile performans ve tutkuyu birleştiriyor. Yeni Megane R.S. Renault Sport’un bilgi birikiminin kalbinde yer alan bir dizi teknolojiyi ve sürüş dinamiğini de yollara taşıyor. Kilitli Diferansiyel, Chassis Cup ve R.S. Monitör teknolojileri ile sürücüye sadece şasinin mükemmelliğinden ve motorun yüksek performansından yararlanmak kalıyor. Kaynak:www.Milliyet.com.tr 2 Yorum bağlantısı
Misafir 18 Mayıs 2014 Paylaş 18 Mayıs 2014 1000€ fark için hayatta clio almam. Tamamen hayal kırıklığı. Eski clio rs neydi öyle. Geçen gün pist etkinliginde ne arabalara kafa tutuyordu bi tanesi. Megane rs'in motoru her zamanki gibi canavar Yorum bağlantısı
Onur Yeşil 18 Mayıs 2014 Paylaş 18 Mayıs 2014 Clio RS 5 kapı mı ben mi yanlış görüyorum? Yorum bağlantısı
Sertaç Karginer 18 Mayıs 2014 Yazar Paylaş 18 Mayıs 2014 (düzenlendi) 1000€ fark için hayatta clio almam. Tamamen hayal kırıklığı. Eski clio rs neydi öyle. Geçen gün pist etkinliginde ne arabalara kafa tutuyordu bi tanesi. Megane rs'in motoru her zamanki gibi canavar Tamamıyla katılıyorum Megane rs'ın duruşu bile bir başka... 18 Mayıs 2014 tarihinde Sertaç Karginer tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Çağlar Adakoğlu 18 Mayıs 2014 Paylaş 18 Mayıs 2014 Megane çok kaslı görünüyor gerçekten. Yorum bağlantısı
M.Fatih Yüce 18 Mayıs 2014 Paylaş 18 Mayıs 2014 clio 1618 cc.17 cc eksik olaydı ne güzel olurdu En az 10,000 euro 17 cc farka verimez Tr.de şansı hiç yok... Yorum bağlantısı
Erkam Elma 18 Mayıs 2014 Paylaş 18 Mayıs 2014 Clioya ne giydirirsen giydir gene clio megane da önden fena bakmıyor değil ancak parası kimbilir nerelerdedir sonuç tırt Yorum bağlantısı
İ.Göksel Yaman 18 Mayıs 2014 Paylaş 18 Mayıs 2014 Ufff arabalara bak ecu varmıdır ki bu renoğlarda ? 1 Yorum bağlantısı
Umut Taşlı 18 Mayıs 2014 Paylaş 18 Mayıs 2014 rs departmanı'na saygım sonsuz, renault'umuza da öyle ama diş macunu kadar hacim için değer miydi şu ülkeyi üzmeye? zaten 3-5 tane satılıyordu, o da olmaz artık. gerçi bir tane var şu an yollarımızda. ek: motor juke'deki motor yanılmıyorsam. juke'de bayağı iyiydi. bunda düşünemiyorum. Yorum bağlantısı
Servet Aydın 18 Mayıs 2014 Paylaş 18 Mayıs 2014 Ufff arabalara bak ecu varmıdır ki bu renoğlarda ? Vakti zamanında 0-100 de kacamadığın kangoo trekka'da vardı 3 Yorum bağlantısı
İ.Göksel Yaman 18 Mayıs 2014 Paylaş 18 Mayıs 2014 Vakti zamanında 0-100 de kacamadığın kangoo trekka'da vardı Manav Arabasına ve şöförüne saygımız sonsuzdur Abim 3:08 pist zamanı ile ne delikanlılar harcadı pistte şahidiz ki bu en donanamsızı ilki tam bir yılandı 1 Yorum bağlantısı
Servet Aydın 18 Mayıs 2014 Paylaş 18 Mayıs 2014 Pistin ortasında iken. esp olmadığını öğrenip arabadan atlamaya çalışmanı unutmuyoruz 3 Yorum bağlantısı
Misafir 18 Mayıs 2014 Paylaş 18 Mayıs 2014 Pistin ortasında iken. esp olmadığını öğrenip arabadan atlamaya çalışmanı unutmuyoruz Videoyu çok net hatırlıyorum ben de virajda lastiklerden ses gelince -abi esp ışığı yandı mi? -ne espsi yok bunda Yorum bağlantısı
Umut Taşlı 19 Mayıs 2014 Paylaş 19 Mayıs 2014 Juke sport modellerinden birinde Clio Rs motoru kullanıyor evet. Clio Rs yeni değil uzun zamandır piyasada kısacası juke tan alıp kullanmadı. Nıssan Renault Sport tan alıp kullandı. sport modeli değil ya, ilk çıktığı zaman 1.6 motor diye bunları satıyorlardı. 50 bin lira bile değildi arkadaşın babasının orta donanıma ödediği para. daha sonra gelmedi diye biliyorum. juke nismo çıktı şimdi de. motor konusunda dediğin doğrudur, zaten renault-nissan ortaklığında devamlı olan şeyler. ilk juke'de kullanılınca, ondan almıştır demiştim. motoru kim yaptı bilmiyorum şahsen. eski rs'ler 2 lt'ydi diye hatırlıyorum bu arada. Yorum bağlantısı
Recommended Posts