İçeriğe Yönlendir

Hepsiburada.com'un Ilgisizliği


Ali Özgen

Recommended Posts

Ali Özgen

Aşağıya ilgili firmayla olan yazışmaların tümünü hiç dokunmadan kopyalıyorum. Pek açıklamaya gerek olacağını sanmam ama isteyene mümkünse ayrıntı verebilirim. Konuyu niye açtığımın yanıtı da zaten yazışmada mevcut.

Soru: Üzerinde "IOS7 uyumlu" yazan şarj ve data kablosu uyumsuz çıktı ve çalışmadı. İade için başvurdum ve tarafıma yurtiçi kargodan ücretsiz gönderim ve iade için onay verildi. Yurtiçi kargonun 4449999 numaralı telefonunu 24.05.2014 cumartesi sabah arayarak kayıt yaptırdım. Aynı gün alınacağı söylenen kargo için gelen olmadı. 26.05.2014 pazartesi günü tekrar aradım. Yoğunluk nedeniyle alamadıklarını ancak o gün alacaklarını bildirdiler, gelen olmadı. 27.05.2014 salı günü sabah tekrar aradım. Yine ilgili şubeye bildirdiklerini, mutlaka o gün alacaklarını söylediler ancak yine gelen olmadı.

Ürünler elimde ancak iade için anlaşmalı firmanız teslim almaya gelmiyor. Data kablolarının ücretinin iadesini talep ediyorum. Çalışmayan bu kabloları da nasıl isterseniz o şekilde aldırın ya da aldırmayın.

28.05.2014 10:09:19

Cevap: Değerli Müşterimiz,

Tarafımızdan ürünü ücretsiz göndermeniz için kod verildikten sonra kargolama işlemi tarafınızdan yapılması gerekmektedir.

Konuyla ilgili dilerseniz kargo firması çağrı merkezi ile irtibata geçebilirsiniz.

Saygılarımla

30.05.2014 15:13:11

Soru: Ya konuyu anlayamayacak kadar idrak sorununuz var ya da anlamak işinize gelmiyor. Ben iyi niyetle ilk olasılık üzerinde durarak bir kez daha açıklayayım; Anlaşmalı kargo firmanız ile 3 kez görüştüm. Üçünde de "alacağız" deyip almadılar. Firma ile anlaşmalı olan sizsiniz. İsterseniz siz görüşün kabloları iade alsınlar. Beni ilgilendiren paramın iadesidir.

"Saygılarımla" diyemeyeceğim.

30.05.2014 15:47:12

Cevap: Değerli Müştermiz,

Tarafımızdan ürünün iade alınması için kargo firması ve şubesine tarafımdan bilgi aktarılmıştır.

Ürün teslimatı yarın gün içerisinde alınmaz ise tekrardan bilgi iletmenizi rica ederim.

saygılarımla

02.06.2014 10:27:10

Soru: Kargo firması yine gelmedi.

Artık kargo firması ile de sizinle de irtibat kurmayacağım.

Bu son mesajımdır.

24 saat içinde param iade edilmezse bu rezilliği her yerde duyurmayı kendime hobi edineceğim.

04.06.2014 09:34:01

Cevap: Değerli Müşterimiz,

Ürün tarafımıza ulaşmadan ücret iadesi maalesef yapılamamaktadır.

Ürünü göndermeniz durumunda tarafımızdan işlemleriniz başlatılacaktır.

Saygılarımla

05.06.2014 08:51:58

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu
(düzenlendi)

Burada hatalı olan Hepsiburada değilki, sen ve kargo firması hatalı, gidip elden kargoya versen olay biter, kargo firmasıda gelip almayarak hatalı, satıcının tek hatası ürünün denildiği gibi çıkmaması, hepsiburada mal iade edilip geri teslim almadıktan sonra para iadesi zaten yapmaz, bunu hiçbir firma yapmaz.

 

Sen ya gidip elden kargoya vereceksin yada kargoya fırçayı basacaksın, başlık hatalı, "Yurtiçi kargo nun ilgisizliği" olmalıydı...

tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi
  • Beğen 7
Yorum bağlantısı
Abdurrahman Balaban

Kargoya verip karşı ödemeli postalayın, sitede de iade işlemi açın sorun hallolur

Yorum bağlantısı
Recep Güney

yurtiçi kargonun vurdumduymazlığı daha büyük bence hatta problemin sebebi de o gibi.

Yorum bağlantısı
Ayhan Onaran

Kargo firmasında sıkıntı var.. Böyle durumlarda ben şubeye götürüyorum bizzat veriyorum.

Yorum bağlantısı
Ali Özgen

Benim çalışma saatlerim nedeniyle alışveriş imkanım sınırlı. Bu yüzden internet üstünden alışveriş yapıyorum. Gün içinde çıkıp kargoyla uğraşacak zamanım olsa zaten yaparım. İnternetten alışverişin bir esprisi malın ayağına kadar gelmesi. Teorik olarak iadenin de öyle olması gerekir. Hepsiburada.com Yurtiçi Kargo ile anlaşmalı. Benim ana muhattabım alışveriş yaptığım firmadır, taşıyıcı değil. Nasıl ürünü gönderiyorsa o şekilde de geri aldırması gerekir. Aldırmıyorsa ya da aldıramıyorsa bu benim görevim haline gelmez.

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu
(düzenlendi)

Benim çalışma saatlerim nedeniyle alışveriş imkanım sınırlı. Bu yüzden internet üstünden alışveriş yapıyorum. Gün içinde çıkıp kargoyla uğraşacak zamanım olsa zaten yaparım. İnternetten alışverişin bir esprisi malın ayağına kadar gelmesi. Teorik olarak iadenin de öyle olması gerekir. Hepsiburada.com Yurtiçi Kargo ile anlaşmalı. Benim ana muhattabım alışveriş yaptığım firmadır, taşıyıcı değil. Nasıl ürünü gönderiyorsa o şekilde de geri aldırması gerekir. Aldırmıyorsa ya da aldıramıyorsa bu benim görevim haline gelmez.

Hatalı kargo firması, mal ayağına kadar geldimi? Evet, geri yollamak senin sorumluluğun, yollamayan veya senin durumunda çağırmana rağmen gelip almayan sorumludur, satıcı değil.

tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi
  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Ayhan Onaran

Bence bu stresi yaşayacağınıza bir tanıdıkla kargoya verseydiniz daha iyi olurdu. Gerçekten insanın sinirlerini yıpratıcı oluyor bu tip yazışmalar. Çünkü yazdıklarınızı her defasında başkaları okuyor. Hep başa almak zorunda kalıyorsunuz falan filan..

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Aydın Akdeniz

yurtiçi kargo ücretsiz evinizi taşıyoruz dese bile onlara çöp kovasını bile taşıtmam . burdakiler çok ilgisiz ,yalancı . merkezlerine şikayet esajı attım geri dönüş yaptılar . gerisini bilmiyorum . 3 senedir çalışmıyorum onlarla . bana göre en iyisi ve hızlısı mng kargo. 

Yorum bağlantısı
Ünal Doğar

Ali Bey siz tamamen haklısınız.Ama birde işleyiş var, kargo şirketleri işi iyice abarttı.Bende geçenlerde köye bir ürün almıştım.Haftada iki gün servisleri var köye.Araç dolu diye ürünü beklettiler, ürün çapa makinesiydi.En sonunda 50tl önüne atınca araç bir anda boşaldı, ürünü getirdiler.Kargo firmasına durumu anlattığımda yapılan hiçbir şey olmadı.Sıkıntı tamamen kargo firmalarında.

Yorum bağlantısı

Benim çalışma saatlerim nedeniyle alışveriş imkanım sınırlı. Bu yüzden internet üstünden alışveriş yapıyorum. Gün içinde çıkıp kargoyla uğraşacak zamanım olsa zaten yaparım. İnternetten alışverişin bir esprisi malın ayağına kadar gelmesi. Teorik olarak iadenin de öyle olması gerekir. Hepsiburada.com Yurtiçi Kargo ile anlaşmalı. Benim ana muhattabım alışveriş yaptığım firmadır, taşıyıcı değil. Nasıl ürünü gönderiyorsa o şekilde de geri aldırması gerekir. Aldırmıyorsa ya da aldıramıyorsa bu benim görevim haline gelmez.

 

Siz uzaktan alışveriş sözleşmenize bir daha bakın isterseniz. Vaktiniz olmadığı için internetten alışveriş yapıyorsanız bu sözleşmeler sizin için çok daha önemli. Uzaktan yaptığınız alışverişlerde firmanın sorumluluğu malın size ulaştırılması ile kargonun çapraz sorumluluğu biter. Siz iade talep ettiğinizde ters yönlü yeniden bir mukavele başlar. Bu da tüketici yasasına göre size değişim ya da ücret iadesidir. Teorik olarak nasıl firma size ürünün ulaşmasını taahhüt ediyorsa, sözleşmedeki ücreti iadesi/değişim  için sizin malı kendisine ulaştırmasını ister. Bu noktada anlaşmalı kargo şirketi yoktur bunu ister elden, ister kargo ister başka şekilde yaparsınız o size kalmış. Muhattabınız kargo şirketi, bu mesajları hepsiburadanın çok fazla dikkate aldığını düşünnmüyorum açıkçası.

Saygılarımla.

Yorum bağlantısı
Mustafa Yenigün
(düzenlendi)

Bugüne kadar yaptığım internet alışverişinin %80'ini Hepsiburada üzerinden yapmışımdır. Bunların 3'ünde geri iade yaptım. O iadelerde de, site üzerinden iade formunu aldıktan sonra Yurtiçi Kargo şubesine gittim. Zaten iade sürecinde Hepsiburada ile anlaşmaları vardı ve kargo ücreti talep etmeden direk teslim alıp ulaştırdılar.

 

Şu anda yaşadığınız sorun, aslında şubeye gidildiği anda direk çözülebilecek bir sorun ama zaman probleminiz nedeniyle çözemiyorsunuz. Yurtiçi Kargo bildiğim kadarıyla evden teslim alma durumunda düşük de olsa bir ücret talep ediyor. Hepsiburada ile iade konusunda anlaşmaları olduğu için, normalde şube gönderimlerinizde sizden ücret talep etmeyecektir. Ama evden teslim biraz daha farklı bir durum olduğu için, belki müşteriler bunu alışkanlık haline getirmesin diye kendi mantıklarına göre böyle bir politika uyguluyor olabilirler.

tarihinde Mustafa Yenigün tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı

Sorun kargoda hepsiburadada değil. Sonuçta isterdeniz aras veya mng ile de yolluyorlar çoğu zaman. Kaldi ki kargo firmalari da tek bir parça icin gidip kapıdan çoğu zaman teslim almıyor. Zaten dağıtım ve sirketlerin gönderileri için anlasmali sirketlerde toplarken zaman bulamiyorlar. Sizin ayağınizdan gelip teslim alma mecburiyetleri maalesef yok. Bir şekilde sizin ulaştırmanız gerekiyor.

Yorum bağlantısı
Safak Acar

Biri yurt içi kargomu dedi :D

 

Hayatta kargo vermem onlara.. Kocaeli nden istanbul a 150km lik mesafede   4 günde ufacık bir kutuyu getiremediler..  :i-ih:

 

Bence Aras kargo daha hızlı ve daha iligili ;)

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı

HB kadar düzgün bir alışveriş sitesi görmedim daha.

benim de alışverişim oldu,bir keresinde araba için pasta almıştım,geldi yapmaktan vazgeçtim geri gönderdim,koşulsuz iade ettiler ve paramı hemen iade ettiler

bir keresinde arkadaşım bir ürün almıştı,ürünü temin edemediler, ve kendisine 75 tl hediye çeki verdiler,hemde daha ilk alışverişiydi

Yorum bağlantısı
Ali Gürsoy
(düzenlendi)

Bencede kargo şirketi kaynaklı sorun . Hatta şube kaynaklı , Hepsiburada ve yurtiçi kargo ile alakalı ben çok memnunum mesela . Size verilen bir kod var ise ve müsait değilseniz bir yakınınıza rica edebilirsiniz kargo şubesine gitmesi için ... Süper hızlı gönderi ile 3 adet ürün aldım H.burda'dan sabah verdiğim siparişi akşam 18.00'e kadar iş yerime göndermeleri gerekiyordu , 17,30 da arandım trafik yoğunluğundan gelemiyoruz dediler ev adresimi verdim 1 saat sonra eve geçtiğimde arkam sıra siparişim bana ulaştı . Bence bu müşteri memnuniyetidir .

tarihinde Ali Gürsoy tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı

Hepsiburada.com ile ilgili mesajınızı oludum, diğer yorumları okumadan kendi yazıma geçiyorum.

 

Arızalı ürünümü,  kaybettilergeri yolladım, yaptık dediler, tekrar yolladım, kaybettiler.

 

Call center duvarı arkasına saklanmış yöneticilerden oluşan bir şirket. Kriz yönetimi, aksaklık davranışı veya bir B planları yok. Herşey tıkırındaysa tamam. Az bir aksaklıkta direk mavi ekran veriyorlar "hönk" diye kalıyorlar. Ulaşmak mümkün değil.

 

Tüketici hakem heyeti sayesinde kaybettikleri ürünümün parasını geri aldım. Sayısız aramalardn sonra.

 

Hakem heyeti başvurumdan, paramı almama kadar geçen süre içerisinde düzenli olarak her gün telefon açıp, sipariş numaramı ve ad-soyadımı verip küfürler ettim.

 

Paramı geri verdiler.

 

Bazen bu forumda da sitenin linkleri yayınlanıyor. Ziyaretçi sayıları yüksek çıkmasın diye o linklere bile tıklamıyorum.

 

Alışveriş yapmayın.

Yorum bağlantısı
Ali Özgen

Açıkçası problemin sadece kargo firmasında olduğunu ya da iadenin sadece benim sorumluluğumda olduğunu iddia eden arkadaşlara oldukça şaşırdım. Ben bu işlemi yaparken ve iade talebinde bulunurken ezbere iş yapmadım. Bakınız hepsiburada.com sayfalarında iade için neler yazıyor. İzninizle bazı cümleleri koyu yapacağım;

 

Başvuru formunda ürünle ilgili sorunu ve talebinizi net bir şekilde ifade etmeniz, sorunun çözümü için yapılacak işlemleri hızlandıracaktır. Başvurunuz sonrasında ürün geri gönderime uygun ise size gönderi onay kodu verilir. Bu onay koduyla ürünü bize kargo bedeli ödemeden gönderebilirsiniz. Gönderinizi mutlaka Yurtiçi Kargo'yla yapmalısınız.

 

Satın aldığınız ürünü, kargodan teslim aldığınız günden itibaren 14 gün içinde hepsiburada.com’a başvuruda bulunarak aşağıdaki koşullar dahilinde iade edebilirsiniz. Bu kapsamda geri göndereceğiniz ürünler için herhangi bir “kargo bedeli” ödemezsiniz.

 

• Yurtiçi Kargo ’ya aşağıda belirtildiği gibi ulaşabilirsiniz.Gönderim aşamasında kargo görevlisine gönderi kodunuzla birlikte alıcının hepsiburada.com olduğunu belirtmeniz yeterlidir.
• Yurtiçi Kargo Çağrı Merkezi’ni (444 99 99) arayarak adresinize kurye talep edebilir,
http://www.yurticikargo.com web sitesinde “Gönderi Yap” menüsü altındaki “Tıkla Gönder” servisini kullanarak online kurye talep edebilir,
http://www.yurticikargo.com web sitesi üzerinden bireysel internet şubesine kayıt olarak online gönderi yapabilir,
• Bu linkden size en yakın Yurtiçi Kargo şubesinin adresini öğrenerek doğrudan şubeye teslim edebilirsiniz.

 

Ben hepsiburada.com'un talep ettiği yukarıdaki tüm işlemleri yerine getirdiğime göre sorun nasıl bende oluyor ya da neden elden teslim etmek zorundayım anlamakta çok zorluk çekiyorum. 

Yorum bağlantısı
Tahir İlter

Kargo firması ile uğraşırken ürünün iade süresini geçirmemeye dikkat edin ;)

Yorum bağlantısı
Sani Gerşon

 

Açıkçası problemin sadece kargo firmasında olduğunu ya da iadenin sadece benim sorumluluğumda olduğunu iddia eden arkadaşlara oldukça şaşırdım. Ben bu işlemi yaparken ve iade talebinde bulunurken ezbere iş yapmadım. Bakınız hepsiburada.com sayfalarında iade için neler yazıyor. İzninizle bazı cümleleri koyu yapacağım;

 

Başvuru formunda ürünle ilgili sorunu ve talebinizi net bir şekilde ifade etmeniz, sorunun çözümü için yapılacak işlemleri hızlandıracaktır. Başvurunuz sonrasında ürün geri gönderime uygun ise size gönderi onay kodu verilir. Bu onay koduyla ürünü bize kargo bedeli ödemeden gönderebilirsiniz. Gönderinizi mutlaka Yurtiçi Kargo'yla yapmalısınız.

 

Satın aldığınız ürünü, kargodan teslim aldığınız günden itibaren 14 gün içinde hepsiburada.com’a başvuruda bulunarak aşağıdaki koşullar dahilinde iade edebilirsiniz. Bu kapsamda geri göndereceğiniz ürünler için herhangi bir “kargo bedeli” ödemezsiniz.

 

• Yurtiçi Kargo ’ya aşağıda belirtildiği gibi ulaşabilirsiniz.Gönderim aşamasında kargo görevlisine gönderi kodunuzla birlikte alıcının hepsiburada.com olduğunu belirtmeniz yeterlidir.

• Yurtiçi Kargo Çağrı Merkezi’ni (444 99 99) arayarak adresinize kurye talep edebilir,

http://www.yurticikargo.com web sitesinde “Gönderi Yap” menüsü altındaki “Tıkla Gönder” servisini kullanarak online kurye talep edebilir,

http://www.yurticikargo.com web sitesi üzerinden bireysel internet şubesine kayıt olarak online gönderi yapabilir,

• Bu linkden size en yakın Yurtiçi Kargo şubesinin adresini öğrenerek doğrudan şubeye teslim edebilirsiniz.

 

Ben hepsiburada.com'un talep ettiği yukarıdaki tüm işlemleri yerine getirdiğime göre sorun nasıl bende oluyor ya da neden elden teslim etmek zorundayım anlamakta çok zorluk çekiyorum. 

 

Sorun sizde değil ki? Hepsiburada da değil. Siz üstünüze düşeni yapmışsınız. Hepsiburada iade almayacağım da demiyor. Sorun kargo firmasında. Kargo firması ile durumu çözmeniz lazım.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...