İçeriğe Yönlendir

Hepsiburada.com'un Ilgisizliği


Ali Özgen

Recommended Posts

Sercan Eskin

Malum siteden çok kez alışveriş yaptım sadece 1 kez sorun yaşadım onu da çözdüler, fakat yurtiçi kargo o kadar sorumsuz bir kargo ki; bizim orada ücretsiz olan kargoları eve getirmiyorlar, arayıp şubemizden alın diyorlar. Sebep olarak da güzergahımız dışındasınız diyorlar. Bir gün sağlam küfredip kapıma kadar getirdim ama tabi tatlı dil ile olmayınca gelen malın hayrını da göremiyorsunuz..

Bana kalırsa YK'nın genel merkezini arayıp sorununuzu bildirin anında ilgileneceklerdir..

Yorum bağlantısı
Serdar Akgül

Bende internetten ve hb den sık alisveris yapan biri olarak ilgili firmalarin yk ile ilskilerini tekrar dusunmesi gerektigine inananlardanim...

Yorum bağlantısı
Osman Nuri Köknar

Bu konu ile ilgili değil ama Hepsiburada.com'un rezilliğini bende yaşadım. PS3 uyumlu titreşimli wifi bağlantılı oyun kolu aldım. Aldığım ürün ilk geldiğinde wifi bağlantısı çalışmıyordu kablo ile bağlantı kurabiliyordum. Aradım iade etmek istedim "siz gönderin teknik servis baktıktan sonra iadesine onlar karar veriyorlar." dediler. Kargo şirketini aradım gelip alsınlar diye 2 gün sonra geldiler. Tabi ben o arada 2-3 kere aradım. Ürünü iade ettim servisten onarıp geri gönderdiler. Ürün geldiğinde halen daha wifi çalışmıyor ayrıca vidaları söküldükten sonra takılmamıştır. iki üç vida ile tutturup geri göndermişler. 50 lira para için bu kadar değmez deyip işin peşini bıraktım ve bir daha hepsiburada.com'dan ürün almadım almayacağım da. Üç beş reklam yapılarak kalite firma olunmuyor malesef.

Yorum bağlantısı
Tahir İlter

Geçen haftalarda HB'den navigasyon cihazı aldık bir arkadaşa.cihaz arızalı çıktı ve hemen iade işlemini başlattık. İade ederken arızalı seçeneğini işaretlemedim ama açıklama kısmında belirttim. Hemen kabul ettiler kargonun HB'ye varmasından sonra iade işlemini yaptılar ama bu seferde kargo ücretini iade etmediklerini gördük ve bir kaç yazışma ile önce hediye kuponu teklif ettiler biz kabul etmeyince kargo ücretini iade ettiler.

Yorum bağlantısı
(düzenlendi)

Bence bütün sorun; ürünün kargo firması tarafından alınmaması ve bir şekilde kargoya ulaştırılmaması. Ben zamanında Vatan Bilgisayardan ekran kartı aldı bozuk çıktı. Ürünü geri göndermemi istediler ve yazıştığım kişi acil olarak göndermemi istedi. Cuma akşamı yazışmamı yaptım ama cumartesi iş için Konya'da olmam gerekiyordu. Cihazı yanımda götürüp Konya'da kargo firmasının acentesini bulup, kargoya verdim. Bence olayda sinirbozucu bir durum yok. O kablo birşekilde bırakılsaydı kargo firmasına bu kadar sorun olmayacaktı. Eğer bırakılıp, hepsi burada ödeme yapmasaydı, o zaman da hepsiburada ile kötü tecrübeler paylaşılırdı.

Saygılarımla.

tarihinde Evren İskent tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu
(düzenlendi)

 

Açıkçası problemin sadece kargo firmasında olduğunu ya da iadenin sadece benim sorumluluğumda olduğunu iddia eden arkadaşlara oldukça şaşırdım. Ben bu işlemi yaparken ve iade talebinde bulunurken ezbere iş yapmadım. Bakınız hepsiburada.com sayfalarında iade için neler yazıyor. İzninizle bazı cümleleri koyu yapacağım;

 

Başvuru formunda ürünle ilgili sorunu ve talebinizi net bir şekilde ifade etmeniz, sorunun çözümü için yapılacak işlemleri hızlandıracaktır. Başvurunuz sonrasında ürün geri gönderime uygun ise size gönderi onay kodu verilir. Bu onay koduyla ürünü bize kargo bedeli ödemeden gönderebilirsiniz. Gönderinizi mutlaka Yurtiçi Kargo'yla yapmalısınız.

 

Satın aldığınız ürünü, kargodan teslim aldığınız günden itibaren 14 gün içinde hepsiburada.com’a başvuruda bulunarak aşağıdaki koşullar dahilinde iade edebilirsiniz. Bu kapsamda geri göndereceğiniz ürünler için herhangi bir “kargo bedeli” ödemezsiniz.

 

• Yurtiçi Kargo ’ya aşağıda belirtildiği gibi ulaşabilirsiniz.Gönderim aşamasında kargo görevlisine gönderi kodunuzla birlikte alıcının hepsiburada.com olduğunu belirtmeniz yeterlidir.

• Yurtiçi Kargo Çağrı Merkezi’ni (444 99 99) arayarak adresinize kurye talep edebilir,

http://www.yurticikargo.com web sitesinde “Gönderi Yap” menüsü altındaki “Tıkla Gönder” servisini kullanarak online kurye talep edebilir,

http://www.yurticikargo.com web sitesi üzerinden bireysel internet şubesine kayıt olarak online gönderi yapabilir,

• Bu linkden size en yakın Yurtiçi Kargo şubesinin adresini öğrenerek doğrudan şubeye teslim edebilirsiniz.

 

Ben hepsiburada.com'un talep ettiği yukarıdaki tüm işlemleri yerine getirdiğime göre sorun nasıl bende oluyor ya da neden elden teslim etmek zorundayım anlamakta çok zorluk çekiyorum. 

 

Burada altı çizili yazılardan çıkan anlam, yurt içi kargoyla anlaşmaları olduğu, sadece bu firmayla gönderi istendiği, çünki parasız gönderim anlaşmaları olduğu anaşılıyor, kuryede çağırırsınız diyor, bu zaten kargonun özelliği, HB nin değil.

 

Kısaca, iade üründe sorumluluk sizin, hb ya yurt içi kargoyla ulaştırmanız isteniyor, elden verseniz zaten 50 kere giderdi, siz kurye çağırmışsınız, gelmediyse yine yurt içi kargo sorumlu.

 HB nin sorumluluğu sıfırdır, isterseniz mahkemeye verin, kaybedersiniz:

 

HB baa malı şu şartlarda ulaştır paranı al diyor, ulaştırmak öncelikle sizin, sonrada yurt içi kargonun yani, istediğiniz kadar mesaj atın HB ya, değişen olmaz, kurye gelmediyse sıkıntılı olan kargo firmasıdır, kızacağınız yerde orasıdır Ali bey, HB tarafını asla tutmam, ama adamlar haklı....

tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Ayhan Onaran

Burada kargo firması yapması gerekeni yapmamış bu açıkça belli. Siz şöyle yapsaydınız nasıl olurdu ; Yurt içini arasaydınız HB den falan hiç bahsetmeseydiniz. Gönderilcek bir kargom var gelin adresten alın deseydiniz. Geldiklerinde de durumu izah etseydiniz. Bundan başka benim aklıma başka birşey gelmiyor :)

Yorum bağlantısı
Zafer Ayvacı

Gereksiz uzamış. Hepsiburada size fazla bile cevap vermiş.

Kargo firması gelip benden ürünü almadı diye hepsiburada suçlu olur mu? Kargo başka, hepsiburada başka.

Ayrıca ben YK kapıya gelip ürünü sizden alsa, ücretini almayacağını sanmıyorum. Kapıdan teslim için ücret isterler bence. 2-3 TL tarifesi neyse artık.

Bence hb.com burada haksız kötüleniyor. Yönetim bunu görüşmeli.

Yorum bağlantısı
  • 2 ay sonra...
Serkan Ünsalan

Ben elden goturup birakiyorum.kargo ile olan sorun hepsiburadayi niye ilgilendirsin ki?

Bence bütün sorun; ürünün kargo firması tarafından alınmaması ve bir şekilde kargoya ulaştırılmaması. Ben zamanında Vatan Bilgisayardan ekran kartı aldı bozuk çıktı. Ürünü geri göndermemi istediler ve yazıştığım kişi acil olarak göndermemi istedi. Cuma akşamı yazışmamı yaptım ama cumartesi iş için Konya'da olmam gerekiyordu. Cihazı yanımda götürüp Konya'da kargo firmasının acentesini bulup, kargoya verdim. Bence olayda sinirbozucu bir durum yok. O kablo birşekilde bırakılsaydı kargo firmasına bu kadar sorun olmayacaktı. Eğer bırakılıp, hepsi burada ödeme yapmasaydı, o zaman da hepsiburada ile kötü tecrübeler paylaşılırdı.

Saygılarımla.

Dediklerine aynen katiliyorum

Sizin sikayet etmeniz gereken kargo firmasi oluyor bu durumda

Yorum bağlantısı
Mahmut Sayar

Size tavsiye arızalı ürünleri tamir ya da çalışmıyor diye göndermeyin, 14 gün içinde koşulsuz iade hakkı var ürün bozuk çıktı bu yüzden iade ediyorum diye kayıt oluşturursanız kesin iade alıyorsunuz.

Konuyla ilgili HB bence de suçlu değil fakat bu onların çok duyarlı olduğu anlamı taşımıyor, maalesef ülkemizde e-ticarette liderler ve bunu çok iyi kullanıyorlar. YK ise rezalet bir şirket kutuları her seferinde ezik araçları eski, burda dağıtım yaptıkları minibüs Hurdacıların kullandığı ile aynı rezalet.

Yorum bağlantısı
  • 1 yıl sonra...
Sani Gerşon

Bir yurtici kargo rezaleti ile daha başbaşayız.

Sahibinden.com'dan aldığım bir üründen dolayı 22 ekim'de şubeye ulaşan kargom hala "dağıtım günü"nü beklemektedir. Arada HB'den bir ürün daha aldım, o da hala şubede beklemektedir. Rezillik resmen...

 

bYvjnV.jpg


OBrkY5.jpg

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Misafir

24 ekimde gelen kargoyu getirmediler ertesi gün gittim kendim aldım. Face te zaten bu siteyle ilgili baya bi boykot var.

Yorum bağlantısı
Serkan Karadağ
(düzenlendi)

Benim de aldığım kargo beklemede bakalım ne zaman getirecekler.

tarihinde Serkan KARADAĞ tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu

Ben direk gidip alıyorum, şubeye sağlam geldiğine şükür  :angry:

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Sani Gerşon

Az evvel şansa 444'lü numarasına ulaşabildim. Şikayet kaydı oluşturuldu, kısmetse yarın da aynı numaraya ulaşıp durum sorgulaması yapılması istendi.

Yorum bağlantısı
Misafir

Yurtiçi kargo sanırım bu aralar düzgün yönetilmiyor. Ben bizzat yaşamasamda bir çok şikayet duyuyorum etrafımdan

Yorum bağlantısı
Serkan Ünsalan

Yurtici kargo ve hepsiburada cok sıkıntılı ben olabildigince kullanmamaya calisyorum ikisinide

Yorum bağlantısı
Fırat Önal

Ah yurtiçi kargo ah. Dün sabah itibariyle kargom ilçedeki şubeye ulaştı. Akşama kadar evdeydik. Ha geldi ha gelecek diye beklerken saat 6 da bir daha kontrol edeyim dedim. Sözde eve gelmişler ve kimseyi bulamamışlar. Atladım şubeye gittim. Kapı kapalıydı ama içerde idiler. Açmak istemediler kapıyı. Zorda olsa açtırdım. Demek eve geldiniz ve ben evde yoktum ! İsterseniz buyrun eve gidelim ve aşağıdaki dükkanlardan kamera kayıtlarını inceleyelim dedim. Sonra kıvırmaya özür dilemeye başladılar. Çoğu site bunlarla çalışıyor maalesef.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Emre Şimşek

Ah yurtiçi kargo ah. Dün sabah itibariyle kargom ilçedeki şubeye ulaştı. Akşama kadar evdeydik. Ha geldi ha gelecek diye beklerken saat 6 da bir daha kontrol edeyim dedim. Sözde eve gelmişler ve kimseyi bulamamışlar. Atladım şubeye gittim. Kapı kapalıydı ama içerde idiler. Açmak istemediler kapıyı. Zorda olsa açtırdım. Demek eve geldiniz ve ben evde yoktum ! İsterseniz buyrun eve gidelim ve aşağıdaki dükkanlardan kamera kayıtlarını inceleyelim dedim. Sonra kıvırmaya özür dilemeye başladılar. Çoğu site bunlarla çalışıyor maalesef.

Aynı sorunu geçen gün Aras Kargo ile yaşadım. Gittim ben de tepkimi dile getirdim. Bir dahaki kargomu tık demeden getirdiler.

Bizim ilçede Yurtiçi güzel çalışıyor. UPS ve Aras berbat, MNG çok güzel. Bu işler şubeden şubeye değişiyor.

Yorum bağlantısı
Volkan Dinçel

İşimiz dolayısıyla her kargo şirketi ile çalışıyoruz..Açık ara en iyi kargo yurt içi kargodur..Ancak son 3 aydır belirgin bir hizmet kalitesinde düşüş var..N11 den aldığım bir ürünü iade için yurt içi kargoyu çağırdım 48 saatte gelmedi..Çağrı merkezini aradım kargo Şubesi benim adres şubelerinden uzak olduğu için itiraz etmiş gelmemişler..e kardeşim ben aramasam ne arayan var ne soran..ayrıca çağrı merkezi elemanının Türkçesi aşırı bozuktu..adresimi okuyamıyor dediğini anlamıyorum..neyse güç bela geldilerde yolladım kargoyu..

Yurt içi kargo biraz çeki düzen vermeli kendinede yoksa işleri zor.

Yorum bağlantısı
Mehmet Kaya

Kargo şirketlerinde sorunlar şube ile ilgili.

Maraş'ta mng şikayet etmekten bıktım. Çalışanlar çıkarıldı yine aynı.

Aras ile hiç sorun yaşamadım. Bir şube açtı. Bayan Müdürü boğacaktım yalancı demeye getirdi olayı. Şükür kapandı yeni şube aynı gün evimde.

PTT kargo müthiş. Sorunsuz ( yurtdışı hariç)

Yurtiçi kargo burda kendi halinde pek sıkıntı yok.

Yorum bağlantısı
Sani Gerşon

Maalesef kargom bana hala gelmediği için apartman görevlimizi göndermek durumunda kaldım. Şube, telefonların artık direkt olarak çağrı merkezine bağlandığını, elemanlarının emekli olduğundan dolayı teslimatların yapılamadığını söyledi. Rahatsızım biraz, yoksa telefonda çok sağlam kavga ederdim...

Yorum bağlantısı
Tahir İlter

Yurtiçi kargoda toplu iş bırakma söz konusuymuş galiba. Burası içinde ciddi sıkıntılar varmış. İnsanlar şubeye gidip kendileri bulmak zorunda kalıyormuş kargolarını. Bir çok paket açılmış içlerinden ürünler çalınmış vs vs .

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...