Süleyman Çetin 7 Haziran 2014 Paylaş 7 Haziran 2014 Aracımla ilgili bugün maalesef ki olumsuz bir durumla karşılaştım. Dün yağan yoğun yağmurdan dolayı aracın arka spoyler bölümündeki mika malzemenin oradan araç su almış. Çok fazla göl olacak kadar değil ama. Yine avuç içi kadar su mevcuttu tabanda. Allah'tan bagaj havuzu vardı da suyun büyük bölümü orada idi. Aile dostu kaportacı abimin yanına gittim. Hemen bagaj kapunun iç platikleri söküldü. Aman Allahım gözlerimize inanamadık. Her yer siyah silikondan geçilmiyor. Hemen soluğu Sakarya yetkili servisinde aldım. Bununla ilgi önceden bir kayıt görünüp görünmediğini öğrendim. Eylül 2013'te araç su alma şikayeti ile Kocaeli Honda Haldız'a gidiyor. Araca garanti kapsamından işlem yapılıyor. Ama yapılan işçiliğin yetkili(!) servis ahlakıyla uzaktan yakından ilgisi yoktur. Ben mi abartıyorum bilmiyorum. Ama fotoğrafları görünce yorum sizin. Neyse fazla uzatmayayım. SAkarya Honda Sandıkçı servis çalışanları; eksik malzeme kullanıldığı, yanlış montaj yapıldığını söylediler. Şimdi düzeltirken de o mika malzemenin büyük bir ihtimalle kırılacağını söylediler. Hemen fotoğrafları çektim. Müşteri hizmetlerine mail olarak şikayet ettim. Yetmedi sözlü olarak da anlattım. Fotoğraflarını da mail yoluyla ulaştırdım. Bana hafta içi bilgi verileceği ve yetkili kişilerce aracın inceleneceğini söylediler. Araca bu konuda kesinlikle yetkili servis dışı müdahale edilmemiştir. Aracı aldığım arkadaşı aradım. Görüştük. Bilgiler doğrulandı. Sizce süreç nasıl işler? Ben nasıl davranmalıyım? Yorum bağlantısı
Uğur Samyeli 7 Haziran 2014 Paylaş 7 Haziran 2014 (düzenlendi) Afedersiniz ama yuh diyorum başkada bişey demiyorum.....Tabi bu durumu Honda ya da mal etmemek lazım... 7 Haziran 2014 tarihinde Uğur Samyeli tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Süleyman Çetin 7 Haziran 2014 Yazar Paylaş 7 Haziran 2014 O silikon çekilen yerde farklı bir malzemenin olması lazımmış. Fakat servis onu takmak yerine silikon kullanmayı tercih etmiş. Mika malzemenin üst bölümündeki contayı da ters takmışlar. Kesinlikle Honda'ya mal etmiyorum. Ama bundan sonraki süreçte Honda'nın ismine yakışır davranıp davranmayacağını ve sorunu nasıl çözeceğini merakla bekliyorum. 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Yeter 7 Haziran 2014 Paylaş 7 Haziran 2014 suleyman hocam gecmis olsun. insaallah en kisa zamanda cozulur. insan bu illa ki yapacak bos durmaz. Yorum bağlantısı
Oğuz Yılmaz 8 Haziran 2014 Paylaş 8 Haziran 2014 Haldız'a Çarşamba gün uğradım, vaktim vardı Civic HB incelemek için. Satış sorumlusu beni bir an önce def etmek için elinden geleni ardına koymadı. Yan taraftaki inşaatları ile daha çok ilgilensinler, servis satış motorlu taşıttan uzak dursunlar madem. 1 Yorum bağlantısı
Süleyman Çetin 8 Haziran 2014 Yazar Paylaş 8 Haziran 2014 suleyman hocam gecmis olsun. insaallah en kisa zamanda cozulur. insan bu illa ki yapacak bos durmaz. Sağol Mehmet. Aynen öyle. Ama yazık, böyle bir uygulamayı özel servisler bile yapmaz be kardeşim. Sen yetkili servissin adına yakışır davranman gerekir. Yapılan uygulama tamamen anı kurtarma mantığı ile yapılmış. Uygulanan silikonun bile rast gele sıkıldığı çok belli. Haldız'a Çarşamba gün uğradım, vaktim vardı Civic HB incelemek için. Satış sorumlusu beni bir an önce def etmek için elinden geleni ardına koymadı. Yan taraftaki inşaatları ile daha çok ilgilensinler, servis satış motorlu taşıttan uzak dursunlar madem. Ben Haldız'ı bilmem. Hiç önünden bile geçmedim. Ama yapılan uygulamayı görünce az çok değerlendirdim kendimce. Yorum bağlantısı
Misafir 8 Haziran 2014 Paylaş 8 Haziran 2014 Şuan Disardayim. Mehmet kaya linki verdi, musait olunca bakicam konuya. Konuyu rahat bulmak için mesajım olsun. Yorum bağlantısı
Süleyman Çetin 8 Haziran 2014 Yazar Paylaş 8 Haziran 2014 Şuan Disardayim. Mehmet kaya linki verdi, musait olunca bakicam konuya. Konuyu rahat bulmak için mesajım olsun. İlgin için teşekkürler Mehmet Hocam(Kaya). Hakan abi özellikle senden bir yönlerdime bekliyordum. Allah razı olsun, Mehmet hocam da seni linkle bilgilendirmiş. Yorum bağlantısı
Misafir 8 Haziran 2014 Paylaş 8 Haziran 2014 Sanırım honda türkiyeye mail attın dimi? Eğer öyleyse,zaten 72saatte dönüş olacaktır. Honda müşteri memnuniyeti konusunda son derece duyarlıdır. Yeri geliyor bizde yapıyoruz. Fakat hiç geri dönüş olmadı bu şekilde. Bundan sonraki gidişhat,aranacaksın telefonla,Müsait bi zamanında randevu vericekler, Sonra spoyler sökülüp,izolesi vs.. yapıldıktan sonra,Tekrar takılacak. Haa söker yada takarken kırılrsa,zaten ücretsiz olarak yenisini isteyecekler. bu arada şase numarasını bana özelden atsana bi ara... Yorum bağlantısı
Şahin Topaloğlu 8 Haziran 2014 Paylaş 8 Haziran 2014 Sanırım honda türkiyeye mail attın dimi? Eğer öyleyse,zaten 72saatte dönüş olacaktır. Honda müşteri memnuyitei konusunda son derece duyarlıdır. Yeri geliyor bizde yapıyoruz. Fakat hiç geri dönüş olmadı bu şekilde. Bundan sonraki gidişhat,aranacaksın telefonla,Müsait bi zamanında randevu vericekler, Sonra spoyler sökülüp,izolesi vs.. yapıldıktan sonra,Tekrar takılacak. Haa söker yada takarken kırılrsa,zaten ücretsiz olarak yenisini isteyecekler. bu arada şase numarasını bana özelden atsana bi ara... Seni seviyorum len ben.... 2 Yorum bağlantısı
Uğur Samyeli 8 Haziran 2014 Paylaş 8 Haziran 2014 Sanırım honda türkiyeye mail attın dimi? Eğer öyleyse,zaten 72saatte dönüş olacaktır. Honda müşteri memnuyitei konusunda son derece duyarlıdır. Yeri geliyor bizde yapıyoruz. Fakat hiç geri dönüş olmadı bu şekilde. Bundan sonraki gidişhat,aranacaksın telefonla,Müsait bi zamanında randevu vericekler, Sonra spoyler sökülüp,izolesi vs.. yapıldıktan sonra,Tekrar takılacak. Haa söker yada takarken kırılrsa,zaten ücretsiz olarak yenisini isteyecekler. bu arada şase numarasını bana özelden atsana bi ara... Hakan şu ilgi ve alakandan dolayı seni kutluyorum.Gerçekten takdire şaayan bir insan olduğunu bir kez daha ortaya koyuyorsun,helal olsun sana Yorum bağlantısı
Süleyman Çetin 8 Haziran 2014 Yazar Paylaş 8 Haziran 2014 Sanırım honda türkiyeye mail attın dimi? Eğer öyleyse,zaten 72saatte dönüş olacaktır. Honda müşteri memnuyitei konusunda son derece duyarlıdır. Yeri geliyor bizde yapıyoruz. Fakat hiç geri dönüş olmadı bu şekilde. Bundan sonraki gidişhat,aranacaksın telefonla,Müsait bi zamanında randevu vericekler, Sonra spoyler sökülüp,izolesi vs.. yapıldıktan sonra,Tekrar takılacak. Haa söker yada takarken kırılrsa,zaten ücretsiz olarak yenisini isteyecekler. bu arada şase numarasını bana özelden atsana bi ara... Aynen abi Honda Türkiye'ye mail attım. Ayrıca aradım ve fotoğrafları da mai yoluyla göndermemi istediler ve gönderdim. Şimdi sıkıntı şu abi. Ben aynı yerde araca işlem yapılmasını istemiyorum. Yer seçme şansım var mı? Varsa Sakarya'da yapılmasını isteyeceğim. Olur da ileride sorun çıkarsa en azından gitmesi kolay olur. Şase numarasını hemen gönderiyorum. Yorum bağlantısı
Misafir 8 Haziran 2014 Paylaş 8 Haziran 2014 Seni seviyorum len ben.... kalp kalbe karşıdır Aynen abi Honda Türkiye'ye mail attım. Ayrıca aradım ve fotoğrafları da mai yoluyla göndermemi istediler ve gönderdim. Şimdi sıkıntı şu abi. Ben aynı yerde araca işlem yapılmasını istemiyorum. Yer seçme şansım var mı? Varsa Sakarya'da yapılmasını isteyeceğim. Olur da ileride sorun çıkarsa en azından gitmesi kolay olur. Şase numarasını hemen gönderiyorum. Ne güzel,En güzelini yapmışsın. tabiki başka serviste yapar. Yorum bağlantısı
Süleyman Çetin 8 Haziran 2014 Yazar Paylaş 8 Haziran 2014 Seni seviyorum len ben.... Hakan şu ilgi ve alakandan dolayı seni kutluyorum.Gerçekten takdire şaayan bir insan olduğunu bir kez daha ortaya koyuyorsun,helal olsun sana Hakan Kurt candır Farklı kişilere aynı duyguyu hissettirebilmek(ben de dahil). :bravo: :bravo: Yorum bağlantısı
Bülent Serdar 8 Haziran 2014 Paylaş 8 Haziran 2014 Haldız'a Çarşamba gün uğradım, vaktim vardı Civic HB incelemek için. Satış sorumlusu beni bir an önce def etmek için elinden geleni ardına koymadı. Yan taraftaki inşaatları ile daha çok ilgilensinler, servis satış motorlu taşıttan uzak dursunlar madem. Haklısınız. Geçen sene araç ararken honda bayilerinden birisini aramıştım. Görevli araç yok diyerek ikinci el bir başka aracı sıfır fiyatına vererek nerdeyse telefonu suratıma kapattı. Araç gelmeden satılıyor. .. bakmaya ne gerek var mantığı olsa gerek.. Yorum bağlantısı
Ayhan Onaran 9 Haziran 2014 Paylaş 9 Haziran 2014 Hakan kurt Canan dır Aman pardon Can dır Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 9 Haziran 2014 Paylaş 9 Haziran 2014 hızlı ve kötü işçilik, malzemede hata, tamamen uygulama hatası 1 Yorum bağlantısı
Süleyman Çetin 9 Haziran 2014 Yazar Paylaş 9 Haziran 2014 hızlı ve kötü işçilik, malzemede hata, tamamen uygulama hatası Kesinlikle katılıyorum abi. Görünmeyen yer olduğu için su almayınca insanın aklına oraya bakmak da gelmez. Bugün genel merkezden ve Haldız'dan aradılar. Hızlı çözüme ulaşılması için araca Haldız'da müdahale edilmesi gerekiyomuş. Ben de istemeye istemeye mecbur kabul etmek zorunda kaldım. Bakalım pazartesi günü aracı Kocaeli'ye götüreceğim. Başta inceleyeceklermiş. Sonra hatanın kimde olduğunu tespit edip ona göre karar vereceklermiş. Muhtemel 1 veya en geç 3 gün içerisinde de teslimi olacakmış. Bakalım hayırlısı. Yorum bağlantısı
Süleyman Çetin 19 Haziran 2014 Yazar Paylaş 19 Haziran 2014 Sonuç: Parça yurt dışından gelecek ve Sakarya Honda'da da değişim yapılacak. 3 Yorum bağlantısı
Mehmet Kaya 11 Temmuz 2014 Paylaş 11 Temmuz 2014 Sonuç: Parça yurt dışından gelecek ve Sakarya Honda'da da değişim yapılacak. Süleyman bey merhaba. Merak ettim sonuç ne oldu? Yorum bağlantısı
Ali Karadağ 11 Temmuz 2014 Paylaş 11 Temmuz 2014 Süleyman bey merhaba. Merak ettim sonuç ne oldu? Olumludur sanırım, yoksa şikayet devam ederdi. Yorum bağlantısı
Fedai Özoğlu 11 Temmuz 2014 Paylaş 11 Temmuz 2014 Honda bu olayı nasıl sonuçlandırdı acaba bende merak ettim. Yorum bağlantısı
Mehmet Kaya 11 Temmuz 2014 Paylaş 11 Temmuz 2014 Honda bu olayı nasıl sonuçlandırdı acaba bende merak ettim.Honda ford gibi değil. Garanti kapsamında olmayan aracı için bile kendinden kaynaklanan hatayı çözüyor. Bunuda çözmesi lazım. Ford gibi eğilen diske suya girmişsin demiyor. 2 Yorum bağlantısı
Recommended Posts