Kadir Çorap 3 Temmuz 2014 Paylaş 3 Temmuz 2014 Merhaba arkadaşlar araç ford fiesta van 1.4 tdci problemler ; 1.) Kontağı açtığım gibi devir saati 800 devire geliyor. 2.) Araç 1. 2. 3. Viteslerde normal gibi gözüksede emsallerine göre kalkış ve toparlama %50 daha düşük 3.) Araç 4. Ve 5. Viteste 2500 deviri hiç geçmiyor hızda 120 yi geçmiyor. 4.) Motor çok ısınınca araçta hissedilir bir sallantı başlıyor. 5.) Aracı sabah ilk çalıştırıp sonrasında gazı verip bırakınca stop ediyor. 6.) Tüm bu saydıklarım dahilinde bayırlarda çekiş problemi yaşanıyor şahinler bile turbolu olan aracımızı solluyorlar. Yaptıklarımız ; 1.) Enjektör problemi demişlerdi ilk olarak enjektörler temizlendi arıza yokmuş bakımı yapıldı sorun çözülmedi. 2.) Bu araçlarda ya enjektör ya turbo problemi olur dendi enjektörler temizlendiğine göre turboda problem vardır dendi türkiyenin sayılı turbocularından turbocu cem arkadaşımıza götürdük turbodada problem yok araç gaz yimiyo yakıt yakamıyor bu araç dendi. 3.) Forumda enjektör problemi olarak başlık açtım orda çeşitli öneriler söylendi turbo enjektör bunlarda problem yok en son olarak kızdırma bujileri dendi kızdırma bujilerinide değiştirdik problem yine çözülmedi. 4.) Son Olarak kızdırma bujilerini değiştiren ustamız bizden bıktı ve bu araçta elektroniksel bir problem var dedi. Şimdi bu konuyu çözebilirmiyiz ? Aynı problemlerden dolayı internette yapmış olduğum araştırmada 3-4 adet ford marka araç gördüm ama sonuçları kimse bildirmemiş kısacası çözümü bulamadım aracımı çok ama çok seviyorum bu problem beni ford marka araçlardanda soğuttu aracımdanda soğuttu lütfen konu hakkkında bilgisi olan arkadaşlar yardımlarınızı bekliyorum aracımı satmak istemiyorum... 6 aydır bu problemi çözmeye çalışıyorum... Yorum bağlantısı
Ahmet İhsan Akşen 4 Temmuz 2014 Paylaş 4 Temmuz 2014 geçmiş olsun, merak ettim 6 ayda çözülmeyen problem neymiş bulunur inşallah sorun. kolay gelsin. Yorum bağlantısı
Kadir Çorap 4 Temmuz 2014 Yazar Paylaş 4 Temmuz 2014 (düzenlendi) Valla arkadaşlar bende problemi merak ediyorum haftaya inşallah elektronikçi arkadaşa götüreceğim oda bulamaz ne yapıcaz bilemiyorum. Baskı balatadan yapacağını zannetmiyor hocam bunun değerlendirmesi yapıldı. Araç gaz yemiyor ama neden 4 Temmuz 2014 tarihinde Kadir Çorap tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Kadir Çorap 7 Temmuz 2014 Yazar Paylaş 7 Temmuz 2014 Arkadaşlar fikir belirtecek veya başına daha önce böyle problem gelipte çözen veya çözemeyen arkadaşlar varsa yorum yaparlarsa en azından bilinçlenmiş oluruz ona göre bir masraf yaparız ona göre değerlendirme yaparız yokmu bu işin pri ford ustası ? Yorum bağlantısı
Misafir 8 Temmuz 2014 Paylaş 8 Temmuz 2014 Arkadaşlar fikir belirtecek veya başına daha önce böyle problem gelipte çözen veya çözemeyen arkadaşlar varsa yorum yaparlarsa en azından bilinçlenmiş oluruz ona göre bir masraf yaparız ona göre değerlendirme yaparız yokmu bu işin pri ford ustası ? İstanbula yolunuz düşüyor mu ? Yorum bağlantısı
Eray Alicikoğlu 8 Temmuz 2014 Paylaş 8 Temmuz 2014 Bi fikir olması için söyliyeyim kuzenin golf 1.6 fsi minübüsten sello yiyodu 120 yi geçmiyodu çocuk deli oldu motoru bile açtırmayı düşündü en son biyere gitti kat dolmuş temizletti araba canavar olmuştu aklınızda bulunsun bi baktırın Yorum bağlantısı
Ali Erhan Güven 8 Temmuz 2014 Paylaş 8 Temmuz 2014 Kat dolması nasıl birşey ? Kat dediği heralde arkadaşın Katalitik konvertör olsa gerek. Evet çekişte önemli bir rol oynadığını duymuştum zamanında. Hatta tamiri yerine iptal ettirtmeyi tercih edenler daha fazla. Yorum bağlantısı
Eray Alicikoğlu 8 Temmuz 2014 Paylaş 8 Temmuz 2014 Aynen katalizör dolmuş ve kuzen 3000 lirayı gözden çıkarmıştı motoru açtıracaktı 50 lira para verdi temizletti eski gücüne kavuştu araç bi baktırın derim Yorum bağlantısı
Kadir Çorap 8 Temmuz 2014 Yazar Paylaş 8 Temmuz 2014 Hocam istanbula yolumuz düşmez katalizörü bende duydum arkadaşlarda şu elektronikci arkadaşa götürelim bakalım bir ne olacak olmassa katalizörüde temizletiriz Yorum bağlantısı
Misafir 8 Temmuz 2014 Paylaş 8 Temmuz 2014 Kat iptali ysptırısanız performans artacaktır.Dpfye de baktırın Yorum bağlantısı
Batuhan Kılıç 14 Temmuz 2014 Paylaş 14 Temmuz 2014 kat iptalinden sonra araç muayeneden geçebilir mi? Yorum bağlantısı
Tamer Terzi 15 Temmuz 2014 Paylaş 15 Temmuz 2014 Merhaba arkadaşlar araç ford fiesta van 1.4 tdci problemler ; 1.) Kontağı açtığım gibi devir saati 800 devire geliyor. 2.) Araç 1. 2. 3. Viteslerde normal gibi gözüksede emsallerine göre kalkış ve toparlama %50 daha düşük 3.) Araç 4. Ve 5. Viteste 2500 deviri hiç geçmiyor hızda 120 yi geçmiyor. 4.) Motor çok ısınınca araçta hissedilir bir sallantı başlıyor. 5.) Aracı sabah ilk çalıştırıp sonrasında gazı verip bırakınca stop ediyor. 6.) Tüm bu saydıklarım dahilinde bayırlarda çekiş problemi yaşanıyor şahinler bile turbolu olan aracımızı solluyorlar. Yaptıklarımız ; 1.) Enjektör problemi demişlerdi ilk olarak enjektörler temizlendi arıza yokmuş bakımı yapıldı sorun çözülmedi. 2.) Bu araçlarda ya enjektör ya turbo problemi olur dendi enjektörler temizlendiğine göre turboda problem vardır dendi türkiyenin sayılı turbocularından turbocu cem arkadaşımıza götürdük turbodada problem yok araç gaz yimiyo yakıt yakamıyor bu araç dendi. 3.) Forumda enjektör problemi olarak başlık açtım orda çeşitli öneriler söylendi turbo enjektör bunlarda problem yok en son olarak kızdırma bujileri dendi kızdırma bujilerinide değiştirdik problem yine çözülmedi. 4.) Son Olarak kızdırma bujilerini değiştiren ustamız bizden bıktı ve bu araçta elektroniksel bir problem var dedi. Şimdi bu konuyu çözebilirmiyiz ? Aynı problemlerden dolayı internette yapmış olduğum araştırmada 3-4 adet ford marka araç gördüm ama sonuçları kimse bildirmemiş kısacası çözümü bulamadım aracımı çok ama çok seviyorum bu problem beni ford marka araçlardanda soğuttu aracımdanda soğuttu lütfen konu hakkkında bilgisi olan arkadaşlar yardımlarınızı bekliyorum aracımı satmak istemiyorum... 6 aydır bu problemi çözmeye çalışıyorum... selenoid valfidegisimi erg ve bağlantı borularinin temizliği, maf temizligi mutlaka baktirin, siteden okuduklarimdan yanlis anlamadiysam selenoid valfi turbonu ihtiyac duydukca acilmasini sagliyor, baktirmanizda fayda var 1 Yorum bağlantısı
Burak Kesen 17 Temmuz 2014 Paylaş 17 Temmuz 2014 Merhaba arkadaşlar araç ford fiesta van 1.4 tdci problemler ; 1.) Kontağı açtığım gibi devir saati 800 devire geliyor. 2.) Araç 1. 2. 3. Viteslerde normal gibi gözüksede emsallerine göre kalkış ve toparlama %50 daha düşük 3.) Araç 4. Ve 5. Viteste 2500 deviri hiç geçmiyor hızda 120 yi geçmiyor. 4.) Motor çok ısınınca araçta hissedilir bir sallantı başlıyor. 5.) Aracı sabah ilk çalıştırıp sonrasında gazı verip bırakınca stop ediyor. 6.) Tüm bu saydıklarım dahilinde bayırlarda çekiş problemi yaşanıyor şahinler bile turbolu olan aracımızı solluyorlar. Yaptıklarımız ; 1.) Enjektör problemi demişlerdi ilk olarak enjektörler temizlendi arıza yokmuş bakımı yapıldı sorun çözülmedi. 2.) Bu araçlarda ya enjektör ya turbo problemi olur dendi enjektörler temizlendiğine göre turboda problem vardır dendi türkiyenin sayılı turbocularından turbocu cem arkadaşımıza götürdük turbodada problem yok araç gaz yimiyo yakıt yakamıyor bu araç dendi. 3.) Forumda enjektör problemi olarak başlık açtım orda çeşitli öneriler söylendi turbo enjektör bunlarda problem yok en son olarak kızdırma bujileri dendi kızdırma bujilerinide değiştirdik problem yine çözülmedi. 4.) Son Olarak kızdırma bujilerini değiştiren ustamız bizden bıktı ve bu araçta elektroniksel bir problem var dedi. Şimdi bu konuyu çözebilirmiyiz ? Aynı problemlerden dolayı internette yapmış olduğum araştırmada 3-4 adet ford marka araç gördüm ama sonuçları kimse bildirmemiş kısacası çözümü bulamadım aracımı çok ama çok seviyorum bu problem beni ford marka araçlardanda soğuttu aracımdanda soğuttu lütfen konu hakkkında bilgisi olan arkadaşlar yardımlarınızı bekliyorum aracımı satmak istemiyorum... 6 aydır bu problemi çözmeye çalışıyorum... Kadir bey öncelikle geçmiş olsun umarım sorunu çözmüşsünüzdür. Aynı sorun eniştemin 307 (1.4 HDI) aracında da oldu. İnanırmısınız rampa çıkarken traktörü sollamaktan korktum karşıdan araba çıkarsa kaçamam diye. Oda servise verdi bujiler enjektörler herşey değişti yaklaşık 4 bin lira masraf etti ama sorun çözülemedi. En son daha fazla para vermem herşey değişti sorun devam ediyor diye kavga ettik. Adamlarda mecbur kabul etti haftasonu araç serviste kaldı artık ne yaptılar bilmiyorum ama bize söledikleri ''egzoz tıkalıymış'' oldu. Nasıl bir olay hala anlamış değilim. Ama araç şuan eski performansına geldi. Belki bir yardımı olur diye paylaşmak istedim. Umarım faydalı olur. Yorum bağlantısı
Mert Ender 17 Temmuz 2014 Paylaş 17 Temmuz 2014 Valla arkadaşlar bende problemi merak ediyorum haftaya inşallah elektronikçi arkadaşa götüreceğim oda bulamaz ne yapıcaz bilemiyorum. Baskı balatadan yapacağını zannetmiyor hocam bunun değerlendirmesi yapıldı. Araç gaz yemiyor ama neden Bu sorunu birebir yaşadım. Araç yokuş çıkamıyordu, düz yolda da gaz yemiyordu. (Focus TDCI). En sonunda motorun arkasından dolaşan plastik bir hortumun aşındığı ortaya çıktı. Öncesinde EGR solenoidi ve akü değişmişti. Turbonuz ve enjektörleriniz sağlamsa sorun buralardadır. İstanbul'a gelin, No Name Service'ten Osman Usta ile görüşün, çözer. 1 Yorum bağlantısı
Kadir Çorap 19 Temmuz 2014 Yazar Paylaş 19 Temmuz 2014 (düzenlendi) Şimdi arkadaşlar En son olarak elektronikci arkadaşa götürdüm. Arkadaş tesisatı komple elden geçirdi. Daha sonra bilgisayara bağladık ve enjektörler düzensiz çalışıyor problemi aldık birde hava akışmetresi arızası çıktı. Hava akışmetresini daha önce denemiştik problem yoktu dedim. O zaman bu problem turbodan kardeşim dedi turboda boşluk var dedi (neyse bilmiyorum) böyle oldu sonrasında bursadan yenişehire geldim araç rolantideyken aşırı bir titreme olmaya başladı sanki motor ayaklarımda sallanıyor o derece rolantideyken buradaki ustama götürdüm yine şuan enjektörler den birisi düzensiz veya hiç çalışmıyor titremeyi ondan yapıyor dedi. enjektörleri daha yeni temizletip konrol yaptırdım başka bir ustaya dedim garantisi yokki bu işin dedi. Bıraktım arabayıda usta dedim bu aracı yapın olmassadan yakın dedim artık çileden çıkarttı beni bu araç bakalım ben halledicem dedi inş. Halleder ama birdaha fordmu kesinlikle kapıdan sokmam içeriye bu kadar uğraşacağımı bilsem yaptırmak için hiç uğraşmazdım vallahi iyice çıkmaza girdi iş yani bu seferde çözülmesin satacam 19 Temmuz 2014 tarihinde Kadir Çorap tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Fedai Özoğlu 19 Temmuz 2014 Paylaş 19 Temmuz 2014 Önce ucuz masraflardan başla bence. Turbo hortumuna bak. Egr yi temizlet. Eksoz a dpfye bir bak. 1 Yorum bağlantısı
Kadir Çorap 23 Temmuz 2014 Yazar Paylaş 23 Temmuz 2014 Valla ucuzu pahalısı enjektörler teste gitmiş memeleri ağrızalı imiş yeni meme takacaklarmış 800 sıfır turbo takılcak 800 tl de turbo imiş toplamda işciliksiz masraf buymuş inş düzelir araç fiyatlar normalmi sizce ? İşcilik ne yazacaklar bilmiyorum 2 gündür bekliyoruz bakalım yine buradan bilgilendirmeye devam edicem arkadaşlar Yorum bağlantısı
Kadir Çorap 28 Temmuz 2014 Yazar Paylaş 28 Temmuz 2014 (düzenlendi) Evet arkadaşlar 3 gün önce usta aradı aracı alabilirsin dedi 200 ü gördük ibrede dedi. Gerçekten bu kadar fark olacağını tahmin etmemiştim araç tam bir hız makinasına dönüşmüş çekiş kalkış toparlama süper ötesi olmuş araca yapılanlar enjektör memeleri yenilenmiş 0 turbo takılmış genel bakım ve temizlik yapılmış motora maliyet 1850 tl şuan aracımız havai fişek gibi oldu patlamaya hazır herkese yardımlarından ötürü teşekkür ediyorum 28 Temmuz 2014 tarihinde Kadir Çorap tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 28 Temmuz 2014 Paylaş 28 Temmuz 2014 Allah patlatmasın Güle güle kullanın. Yorum bağlantısı
Utku Gömeç 31 Temmuz 2014 Paylaş 31 Temmuz 2014 Güle güle kullan keşke en başından yetkili servise gitseydin biraz fazla para verirdin ama bu kadar süre sıkıntı çekmezdin ford danda soğumazdın. Yorum bağlantısı
Özkan Yenigün 22 Temmuz 2017 Paylaş 22 Temmuz 2017 (düzenlendi) Şuan aynı sorunu yaşıyorum...1-2-3-4. viteslerde devir 2500 i gecerken 5. viteste 2200 de ve hızda 110-120 arası kaldı .(Klima Açık) Ne yapılmalı acaba ?Turbo değilde turboyaya gelen boruda yoğun yağlanma gözlemledim... 22 Temmuz 2017 tarihinde Özkan Yenigün tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Servet Aydın 22 Temmuz 2017 Paylaş 22 Temmuz 2017 Yağ turbodan değil. Karter havalandırma borusu kaçırıyor. Araç güç üretmiyor, tubro üstünde olan vgt valfi araç çalışınca tamamen açılmadı, gözle kontrol edilebilir. 1 Yorum bağlantısı
Özkan Yenigün 22 Temmuz 2017 Paylaş 22 Temmuz 2017 18 dakika önce, Servet Aydın yazdı: Yağ turbodan değil. Karter havalandırma borusu kaçırıyor. Araç güç üretmiyor, tubro üstünde olan vgt valfi araç çalışınca tamamen açılmadı, gözle kontrol edilebilir. Ben cok anlamam ama gören usta ilk orayı görüp değerlendirir inşallah çok masraf çıkarmadan.Gözle gözlemlenebilir denilen yeri biraz daha açarsanız sevinirim. Yorum bağlantısı
Recommended Posts