Onur Yeşil 8 Temmuz 2014 Paylaş 8 Temmuz 2014 Merhaba,2003 model LPG'li focusuma egzoz modifiyesi yapmak istiyorum. İlk amacım performansı arttırmak.Egzoz modifiyesi ile bu mümkün mü?Mümkünse nasıl yapabilirim? İkinci amacım ise hafif tatlı bir ses almak istiyorum,şöyle polis amcaların dikkatini pek çekmiycek ve çevreyi rahatsız etmiycek cinsten. Katalizör iptali ve son susturucu iptali,bunların yerine düz boru tavsiyesi aldım.Ama başka bir yerden de bu şekilde çok gürültülü olacağını çevreyi rahatsız edeceğini duydum.Yardım ve tavsiyelerinizi bekliyorum. Yorum bağlantısı
Süha Demirtaş 8 Temmuz 2014 Paylaş 8 Temmuz 2014 İçerisi sipersiz orta susturucu kullanabilirsiniz. Sesli gelir ise bir tane daha takarsınız. Ama kat ipteli ce son susuturucu iptali gerekli aynen 1 Yorum bağlantısı
Onur Yeşil 8 Temmuz 2014 Yazar Paylaş 8 Temmuz 2014 İçerisi sipersiz orta susturucu kullanabilirsiniz. Sesli gelir ise bir tane daha takarsınız. Ama kat ipteli ce son susuturucu iptali gerekli aynen Kat iptali ve son susturucu iptali ile performans alabilir miyim?Dendiği gibi gürültü fazla olur mu? Yorum bağlantısı
Serkan Çevik 8 Temmuz 2014 Paylaş 8 Temmuz 2014 Açık hava filtresi egzoz hatta tamamen profesyonel çalışma sonuçlarından header sistemi v.s ''ses olup görüntü olmayan'' sistemlerdir. Aracınıza bu tarz uygulamalar motor performansını arttırmaz aksine tamamen zarar verir , keyfe keder yapılabilir. Motor performansı istiyorsanız 2.0 Focus , veya aynı araç üzerinde alman malı olan racechip uygulaması yapılabilir , her aracın motorundaki ticaret ilişkiler maksadıyla stoklanmış %25 Hp gücünü ortaya çıkarırsınız. Kolay gelsin. NOT : chip uygulama maliyeti bildiğim kadarıyla 150-190 Euro arasında değişiyor. 1 Yorum bağlantısı
Onur Yeşil 8 Temmuz 2014 Yazar Paylaş 8 Temmuz 2014 Açık hava filtresi egzoz hatta tamamen profesyonel çalışma sonuçlarından header sistemi v.s ''ses olup görüntü olmayan'' sistemlerdir. Aracınıza bu tarz uygulamalar motor performansını arttırmaz aksine tamamen zarar verir , keyfe keder yapılabilir. Motor performansı istiyorsanız 2.0 Focus , veya aynı araç üzerinde alman malı olan racechip uygulaması yapılabilir , her aracın motorundaki ticaret ilişkiler maksadıyla stoklanmış %25 Hp gücünü ortaya çıkarırsınız. Kolay gelsin. NOT : chip uygulama maliyeti bildiğim kadarıyla 150-190 Euro arasında değişiyor. Ne gibi zararla karşılaşırım? Yorum bağlantısı
Serkan Çevik 8 Temmuz 2014 Paylaş 8 Temmuz 2014 Ne gibi zararla karşılaşırım? 4-1 header sistemlerinde egzoz manifoltlarından cıkan atık duman istenildiği gibi çıkamazsa vuruntuya neden olur , ayrıca açık hava filtresi gibi aksesuarlar takıcaksan da bütün pisliği motorun içine çekersin , motor yağı detarjanını kısa sürede öldürdüğün gibi tıkanabilcek her deliği tıkatırsın istenilen bir durum olmaz. Yine de sen bilirsin , bu işler zevk-keyif = para işi.. kolay gelsin. 1 Yorum bağlantısı
Süha Demirtaş 8 Temmuz 2014 Paylaş 8 Temmuz 2014 Kat iptali ve son susturucu iptali ile performans alabilir miyim?Dendiği gibi gürültü fazla olur mu? Arabasına göre performans alınabilirl deşiyor. 2 Yorum bağlantısı
Onur Yeşil 8 Temmuz 2014 Yazar Paylaş 8 Temmuz 2014 4-1 header sistemlerinde egzoz manifoltlarından cıkan atık duman istenildiği gibi çıkamazsa vuruntuya neden olur , ayrıca açık hava filtresi gibi aksesuarlar takıcaksan da bütün pisliği motorun içine çekersin , motor yağı detarjanını kısa sürede öldürdüğün gibi tıkanabilcek her deliği tıkatırsın istenilen bir durum olmaz. Yine de sen bilirsin , bu işler zevk-keyif = para işi.. kolay gelsin.Tavsiyeler için teşekkürler. Arabasına göre performans alınabilirl deşiyor.Peki 2003 model focus için? Yorum bağlantısı
Misafir 8 Temmuz 2014 Paylaş 8 Temmuz 2014 Max 10 bg e kadar güç alınır. Eğer emin ellerde yapılırsa motor daha rahat nefes alır.Yakıt hava karışımında hava daha hızlı alınır, böylece araç zorlamayacaktır. Egzos + yazılımla atmosferik motorda anca 15/18 bg arası alınır. Ama turbolu araç varsa oran ciddi değişir.Yazılımla 30/40 bg alınabilir. Yorum bağlantısı
Onur Yeşil 8 Temmuz 2014 Yazar Paylaş 8 Temmuz 2014 Max 10 bg e kadar güç alınır. Eğer emin ellerde yapılırsa motor daha rahat nefes alır.Yakıt hava karışımında hava daha hızlı alınır, böylece araç zorlamayacaktır. Egzos + yazılımla atmosferik motorda anca 15/18 bg arası alınır. Ama turbolu araç varsa oran ciddi değişir.Yazılımla 30/40 bg alınabilir. Benim aracımda (2003 focus atmosferik motor) sonuç alınır diyorsunuz yani kat ve son susturucu iptali ile öyle mi? Yorum bağlantısı
Süha Demirtaş 8 Temmuz 2014 Paylaş 8 Temmuz 2014 Tavsiyeler için teşekkürler. Peki 2003 model focus için? 4-1 manifold + tek orta susuturucu bırakmak + afr ayarı + magnecor buji kablosu + iridyum itv16 buji + air intake kit uygulaması ile güzel sonuçlar alınır. Benzin pompasıda duruma göre bakılır. Ama bu işin hakkı, 1 Yorum bağlantısı
Ersin Özkaya 8 Temmuz 2014 Paylaş 8 Temmuz 2014 (düzenlendi) Bende kat iptalinden sonra arac biraz hormurdanma seklinde calısmaya basladı.Bu hormurdanmanın olmaması için ne yapmam gerekiyor?kat. iptal etmeden önceki haline getirebilir miyim aracımı? 8 Temmuz 2014 tarihinde ersin özkaya tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Süha Demirtaş 8 Temmuz 2014 Paylaş 8 Temmuz 2014 Atmosferik motorra yapılan yazılım ya da racechip gibi uygulamalarla güç artışı elde edilemez Genelleme yapma, fiesta st ile 30hp alınır 1 Yorum bağlantısı
Süha Demirtaş 8 Temmuz 2014 Paylaş 8 Temmuz 2014 Bazır araçlarda işlem sonucunda belki 1hp fazla ölçüm çıkar ama devir bandı yukarı taşınmış olur ve çok güzel güçlendirme kazanılır 1 Yorum bağlantısı
Onur Yeşil 8 Temmuz 2014 Yazar Paylaş 8 Temmuz 2014 Bende kat iptalinden sonra arac biraz hormurdanma seklinde calısmaya basladı.Bu hormurdanmanın olmaması için ne yapmam gerekiyor?kat. iptal etmeden önceki haline getirebilir miyim aracımı?Kat iptalinden sonra performansta bir artış oldu mu? Yorum bağlantısı
Süha Demirtaş 8 Temmuz 2014 Paylaş 8 Temmuz 2014 Adı üstünde st abi ölüsü yeter Haticeye değil neticeye bak sen 1 Yorum bağlantısı
Ersin Özkaya 8 Temmuz 2014 Paylaş 8 Temmuz 2014 Kat iptalinden sonra performansta bir artış oldu mu? cok birsey hissetmedim acıkcası.Sanki hemen hemen aynı gibi. 1 Yorum bağlantısı
Cengiz Koşak 9 Temmuz 2014 Paylaş 9 Temmuz 2014 Hava filtresi egzoz ve haders ile alabilecegin maksimum beygir 8 dir daha fazlasini alamazsin yazilim ile de 3 ila 7 hp arasi alirsin oda bir ise yaramaz Kiy parana tepeli piston darton gomlek egzantirik st ust kapak vs gir olaya yurusun araban atmosferikte oda en fazla 20 hp 1 Yorum bağlantısı
Coşkun Yılmaz 9 Temmuz 2014 Paylaş 9 Temmuz 2014 reis ilk önce otomobil piskolojisinden bak 1 emme 2 egzos emmeden tortlebody yaptırabilirsin ardından güzel bir header, headera gerek yok deme gerek olmasaydı f 1 de ileri derecede güçlü araçlarda header kullanmazlardı ve bunu cift 51 lik susturuculu boru ile aktarman gerekir dışarıya , sonra dereceli egzantirik en fazla 600 700 lira tutar sonra benzin pompası burda yakıtın gidecek onu bilmen gerekir performans buji forget piston bunların peşinede yeni radyatör ve yağ soğucusu ile kapanış yaparsın...bu derece hızlandırdığın arabaya fren gerekecek cunku 12 13 saniyelerden 7 8 saniyelere ineceksin 0-100 de ..4000 5000 liran gider ayardı gelgitti sanayiye derkenmesela şöyle bişey var Ford Focus 1.6 16v 100 hp.. 100 hp ten 130 hp'e..+30 hp..tak kullan performans beyin +kendi eksantrik millerinin cadde modifikasyonu+usta mekanik ayarlari ile... http://www.4ceker.com/index.php/ueruenler/modifiyeli-eksantrik-milleri/huener-kamsaft-dereceli-eksantrik-milleri 1 Yorum bağlantısı
Misafir 9 Temmuz 2014 Paylaş 9 Temmuz 2014 (düzenlendi) Atmosferik motordan yazılımla max 10 bg alınır.Bu da atıyorum bir fiat punto fire için max hızı 10km/h etkiler.Ayrıca biraz daha atikleşir, yokuşta 3le değil 4le çıkılır. Egzos +yazılım yaptıran atmosferik fire motorlu puntoda sonuç bu.Masrafa değer mi? Eğer uzun süre binilecekse benzinden edilen depodaki tasarruf 5/7 liraysa, yokuşta bayılmazsa bence değer.En azından klima açıkken mevcut olan kayıp engellenir. Turbolu benzinli ya da dizel araçta ise sonuçlar mükemmel olur. Sonuç..Egzos ve yazılım+ hava filtresiyle turboda 30+ Atmosferikte 15+ beygir artışı sağlanır. Kanıt isteyen olursa chip tuningcilere sorulabilir.Dyno verileriyle sabittir... 9 Temmuz 2014 tarihinde Misafir tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Onur Yeşil 9 Temmuz 2014 Yazar Paylaş 9 Temmuz 2014 Şimdilik kat iptali ve son susturucu iptali ile olaya giriş yapalım da belki fazlası daha sonraları gelebilir. Yorum bağlantısı
Semih İzgi 9 Temmuz 2014 Paylaş 9 Temmuz 2014 Cat iptali yapma, ariza yaninca kalibrasyon bozuluyor arac karisimi zengin sanip kismaya calisiyor. Duzensizlikler baslar. F1 in cat i oyle dar ve tikisik degil kalsin derim. 1 Yorum bağlantısı
Onur Yeşil 9 Temmuz 2014 Yazar Paylaş 9 Temmuz 2014 Cat iptali yapma, ariza yaninca kalibrasyon bozuluyor arac karisimi zengin sanip kismaya calisiyor. Duzensizlikler baslar. F1 in cat i oyle dar ve tikisik degil kalsin derim. Bunu hiç duymamıştım.Performans alalım derken motorun dengesini bozup daha da performanssız hale getirmeyelim. Yorum bağlantısı
Emre Demir 9 Temmuz 2014 Paylaş 9 Temmuz 2014 Böyle 10 bg isteyen arkadaşlara tek önerim takın 13 Jant 1 Yorum bağlantısı
Onur Yeşil 9 Temmuz 2014 Yazar Paylaş 9 Temmuz 2014 Böyle 10 bg isteyen arkadaşlara tek önerim takın 13 Jant Yorum bağlantısı
Recommended Posts