Mesut Eyibil 24 Temmuz 2014 Paylaş 24 Temmuz 2014 Arkadaşlar merhaba; Bir kaçgün önce elimde bulunan logitech in eski bir kablosuz mause unu gördüm cihazın alıcısı kaybolmuştu bende acaba nasıl bulurum ederim die merak ederek araştırmaya koyuldum, bazı yerlerde türkiye distribütörün mause un fiyatı kadar para istedikleri yazdığını gördüm. Tesadüf eseri bir forumda logitechin yurtdışı destek birimine mail attıklarını ve kendilerine bu cihazı ücretsiz olarak gönderdiklerini belirtmişler. Bende bunun üzerine denemekte fayda var dedim ve kendilerine mail yolladım daha aradan birkaç saat geçmesine rağmen Logitech Türkiyeden dönüş oldu, verilen cevapta teksefere mahsus olarak onay verilirse gönderim yapılacağını belirtmişler ve benden adresimi içeren bilgilerimi yollamamı istediler. Bilgilerimi yolladıktan 2 gün sonra ürünün onaylandığını ve UPS den mail alacağımı söylediler, ardından UPS den gelen maile istinaden ürünü 22sinde Hollanda'dan yolladılar bugün itibari ile elime geçti, Logitech'i bu tutumundan ve yardımları için çok çok teşekkür ediyorum ve herkese tavsiye ediyorum. Normalde istanbul içi kargo 2-3 günde gelemezken,adamlar Hollanda'dan 2 günde yollayabiliyorlar.Çok çok tebrikler.... 15 Yorum bağlantısı
Ayhan Onaran 24 Temmuz 2014 Paylaş 24 Temmuz 2014 Evet bunu bende duymuştum. Mallarının arkasında durmaları güzel.. Yorum bağlantısı
Tahir İlter 24 Temmuz 2014 Paylaş 24 Temmuz 2014 Bir bana yapmadılar şunu ya Gerçi benim ki sonradan çalışmaya başladı :D Yorum bağlantısı
Misafir 24 Temmuz 2014 Paylaş 24 Temmuz 2014 Bende aynı memnuniyeti Karaca da yaşamıştım. Tamamen kullanıcı hatası olarak tencerelerin saplarını tam 3 defa yaktık ve 3 defada sorgusuz anında değişim yaptılar. Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 24 Temmuz 2014 Paylaş 24 Temmuz 2014 Benim arızalanan ürünümü teknik servise bile almadan direkt yenisini yolladılar. Hem de, arızalanan ürünümün üst serisi ile. Şirkette kaybolan alıcımızı yine yolladılar. Logitech'ten çok memnunuz valla. 1 Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 24 Temmuz 2014 Paylaş 24 Temmuz 2014 (düzenlendi) Logi iyi markadır, severim, bizdeki tırtlara örnek olur inşallah diyeceğim ama nasılsa olmayacak, kimkimeee dumduma bir ülkede yaşıyoruz ne yazıkki.... Her markayı katmıyoruz tabii, mesela Darçelik adamlara 6-7 senelik çaydanlığım su kaçırıyor, üretim hatası olduğunu düşünüyorum, memnuniyet açısından değişim istiyorum dedim, servis 50 dereden su getirdi, kıvrdı, maili bir attım, yarımsaat sonra Bursa Fabrikadan aradılar bastılar fırçayı ve yenilediler ürünümü 24 Temmuz 2014 tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Tahir İlter 24 Temmuz 2014 Paylaş 24 Temmuz 2014 Logi iyi markadır, severim, bizdeki tırtlara örnek olur inşallah diyeceğim ama nasılsa olmayacak, kimkimeee dumduma bir ülkede yaşıyoruz ne yazıkki.... Hah Ali abi kesin tırt lafını kullanmıştır diye girdim ve yanılmadım Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 24 Temmuz 2014 Paylaş 24 Temmuz 2014 (düzenlendi) Hah Ali abi kesin tırt lafını kullanmıştır diye girdim ve yanılmadım : :D Diğer tırtlar dedim, Logi demedim ama, yanlış olmasın şuan elimin altında Logi nano laser mosue, hoparlör vs. var, yan birimlerim tamamen Logitech 24 Temmuz 2014 tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Tahir İlter 24 Temmuz 2014 Paylaş 24 Temmuz 2014 Diğer tırtlar dedim, Logi demedim ama, yanlış olmasın şuan elimin altında Logi nano laser mosue, hoparlör vs. var, yan birimlerim tamamen Logitech Sonuçta giydirdin tırtı yine birine Yorum bağlantısı
Volkan Doğrular 24 Temmuz 2014 Paylaş 24 Temmuz 2014 Western Dijital hardiskim arızalanmıştı. Gold bilgisayardan almış olduğum hdd'nin faturası olmamasından dolayı Gold bilgisayarı aradım seri numarasını verdim fakat sistemlerinde gözükmediği bilgisi almıştım. Bir kaç firmaya daha sordum yine aynı cevabı aldım. Kısacası ürünü satın aldığım firmayı bulamadım. Bende o sinir ile wd sistesinden sorgulama yaptım ve garantisinin devam ettiğini gördüm. Hemen bir şikayet formu doldurdum. Kısa süre içerisinde geri döndüler. Bana İstanbul'da bir toplama merkezi adresi verdiler .Oraya kargolayacakmışım ve oradan Hollanda'ya gidecekmiş. Ürünü gönderdim ve maksimim 15 gün içerisinde yenisi geldi . Hatta 80gb olan hard diskim 120 Gb olarak geri dönmüştü. ( bu olay yaklaşık 7-8 yıl önce olmuştu sanırım) Kısacası kaliteli firmalar satış sonrasında desteklerini tam olarak vermekte. Türkiye'de bulunan distribütörler bu desteklerin üçte birini bile vermemekte. Uluslararası garanti uluslararası firmalarda sorunsuzca işlemektedir. Benzer durumu Türkiye'deki distribütör ile yaşasam eminim ki 30 iş gününün dolmasını bekler daha sonra tüketici hakları ile uğraştırırdı. 1 Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 24 Temmuz 2014 Paylaş 24 Temmuz 2014 Sonuçta giydirdin tırtı yine birine Eeee orası öyle, tırt dolu, yalanmı yani Western Dijital hardiskim arızalanmıştı. Gold bilgisayardan almış olduğum hdd'nin faturası olmamasından dolayı Gold bilgisayarı aradım seri numarasını verdim fakat sistemlerinde gözükmediği bilgisi almıştım. Bir kaç firmaya daha sordum yine aynı cevabı aldım. Kısacası ürünü satın aldığım firmayı bulamadım. Bende o sinir ile wd sistesinden sorgulama yaptım ve garantisinin devam ettiğini gördüm. Hemen bir şikayet formu doldurdum. Kısa süre içerisinde geri döndüler. Bana İstanbul'da bir toplama merkezi adresi verdiler .Oraya kargolayacakmışım ve oradan Hollanda'ya gidecekmiş. Ürünü gönderdim ve maksimim 15 gün içerisinde yenisi geldi . Hatta 80gb olan hard diskim 120 Gb olarak geri dönmüştü. ( bu olay yaklaşık 7-8 yıl önce olmuştu sanırım) Kısacası kaliteli firmalar satış sonrasında desteklerini tam olarak vermekte. Türkiye'de bulunan distribütörler bu desteklerin üçte birini bile vermemekte. Uluslararası garanti uluslararası firmalarda sorunsuzca işlemektedir. Benzer durumu Türkiye'deki distribütör ile yaşasam eminim ki 30 iş gününün dolmasını bekler daha sonra tüketici hakları ile uğraştırırdı. HDD olayı öyledir, yinede olayın düzelme sebebi dış kaynaklı, bunuda unutmayalım. 1 Yorum bağlantısı
Rifat Berber 24 Temmuz 2014 Paylaş 24 Temmuz 2014 2008'de aldığım microlab marka ses sisteminin taşınırken kumandasını kaybettim. Geçen yıl japonyaya mail attım,10gün içinde elime ulaştırdılar. Alırken tereddüt etmeyeceğimiz ürün markalarını böylelikle öğreniyoruz. Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 24 Temmuz 2014 Paylaş 24 Temmuz 2014 2008'de aldığım microlab marka ses sisteminin taşınırken kumandasını kaybettim. Geçen yıl japonyaya mail attım,10gün içinde elime ulaştırdılar. Alırken tereddüt etmeyeceğimiz ürün markalarını böylelikle öğreniyoruz. Bende vestelin 5+1 seti vardı, kumandasını bulamadık 1 Yorum bağlantısı
Ünal Doğar 24 Temmuz 2014 Paylaş 24 Temmuz 2014 Logitech 310 oyun kolunu bozmak için yapmadığım kalmadı.Hala taş gibi, diğer kollar bir hafta dayanmıyor. Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 24 Temmuz 2014 Paylaş 24 Temmuz 2014 Logitech 310 oyun kolunu bozmak için yapmadığım kalmadı.Hala taş gibi, diğer kollar bir hafta dayanmıyor. Al bendende o kadar, 10 sene oldu sanırım, banamısın demedi, arada hala kurcaladğım oluyor. Wingman Force 3D Yorum bağlantısı
Guest Mert Boran 24 Temmuz 2014 Paylaş 24 Temmuz 2014 Logitech in herşeyini gözüm kapalı alırım. Ses sistemi,mouse vs çok şey aldım ve hepsinden memnun kaldım. Ses sistemini şimdi samsung tvde kullanıyorum. Sonuç çok iyi. 1 Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 24 Temmuz 2014 Paylaş 24 Temmuz 2014 (düzenlendi) Logi iyi harbiden, birde ses sisteminde şu markayı acaip severim TEAC Halen kullanırım, kristal berraklıkta ses verir ve 10 seneyi geçti banamısın demedi giriş seviyesidir ama çoğu orta sınıf sisteme 10 basar.... 24 Temmuz 2014 tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Misafir 24 Temmuz 2014 Paylaş 24 Temmuz 2014 2+1 30-40 tl ye sırf laptopa destek rahat duyabilecegim bir ses sistemi olsun az da yer kaplasin diye logi almıştım gayet memnunum. Boyundan büyük işler yapıyor Yorum bağlantısı
Semih İzgi 24 Temmuz 2014 Paylaş 24 Temmuz 2014 Boşuna takım tam değil... Mükemmel bir markadır. Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 24 Temmuz 2014 Paylaş 24 Temmuz 2014 Boşuna takım tam değil... Mükemmel bir markadır. Bu varsa buda olacak yalnız Yorum bağlantısı
Lokman Ceritlioğlu 24 Temmuz 2014 Paylaş 24 Temmuz 2014 logi m185 serisini kullanıyorum, bir seneye yakın oldu hala pil değişmedi. Yorum bağlantısı
Recommended Posts