Selçuk Keleş 8 Mayıs Yazar Paylaş 8 Mayıs Selçuk Bakış yazdı: Girişte de var bozuk yolda giderken de manevralar da biraz vücudunu sıkıyorsun gibi geldi bana Armor yüzünden olabilir, sıkıyor, içinde de mont var. 1 Yorum bağlantısı
Selçuk Keleş 17 Mayıs Yazar Paylaş 17 Mayıs Evde bakım zamanı Gaz kolunun ve rölantinin ayarlanması, arka sinyalin düzenlenmesi, konjektör bağlantılarının kontrolü, bazı civataların değişimi, biraz yağ eklenmesi. Deli diğerlerinin pabucunu dama attı. Gidondaki ikinci kamerayı kullanmıyorum artık, onu sökünce ona takılı olan ayna da gitti, diğer aynam da sorunluydu o yüzden yenilerini taktım. 4 Yorum bağlantısı
Selçuk Keleş 18 Mayıs Yazar Paylaş 18 Mayıs Mehmet Ozyurek yazdı: Şarj sorunun yok artık değil mi? Sıkıntımız yok. Hepsi de bir civata yüzündenmiş Aydınlatmaları led'e çevirmenin ciddi faydası oldu, tüketimi 65W'dan 25W'a düşürdük. Akü 12.65'e kadar rahatça doluyor. 2 Yorum bağlantısı
Emre Şimşek 18 Mayıs Paylaş 18 Mayıs Dron çekimleri çığır açmış. Çayı içerken manzaraya bakıp dron yokmuş gibi davranırsanız daha güzel bir çekim olabilir. soru: armor kullanışlı mı? Aynı sürüşlerde mont yeterli olmaz mı? Aynı türden makine almayı planlıyorum malum. 1 Yorum bağlantısı
Selçuk Keleş 18 Mayıs Yazar Paylaş 18 Mayıs Emre Şimşek yazdı: Dron çekimleri çığır açmış. Çayı içerken manzaraya bakıp dron yokmuş gibi davranırsanız daha güzel bir çekim olabilir. soru: armor kullanışlı mı? Aynı sürüşlerde mont yeterli olmaz mı? Aynı türden makine almayı planlıyorum malum. "Haberim yokmuş gibi çek panpa" diyorsun Armor pek de kullanışlı değil, hareketini fazla kısıtlıyor. Sıcak havalarda ızdırap. Motor kullanmaya ilk başladığımızda birazcık hard enduro yapanların etkisinde kaldığımız için almıştık , o zamanların alışkanlığı. Mont yeterli olur diyemem çünkü göğüs ve sırt koruması yok. 2 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 3 Haziran Paylaş 3 Haziran Selçuk Keleş yazdı: Gel diyince geliyor mu o 1 Yorum bağlantısı
Selçuk Keleş 4 Haziran Yazar Paylaş 4 Haziran Mehmet Ozyurek yazdı: Gel diyince geliyor mu o Telefonla yönetiyorsan hayır. Kumandaya bağladıysan uçuşa başladığında GPS'i gördüğü ilk noktayı başlangıç olarak işaretler. Daha sonra bunu istediğin yere göre ayarlayabilirsin. Eve dön seçtiğin zaman o noktaya en kısa yoldan geri döner, dönüş rotasını ekranda gösterir. Ek olarak uçuş öncesi geri dönüş irtifası seçmek engellerle karşılaşmamak için önemli, o irtifaya çıkarak dönüyor çünkü. 1 Yorum bağlantısı
Selçuk Keleş 4 saat önce Yazar Paylaş 4 saat önce Voltmetrelerim yukarıya yuvarlayıp gerçekten 0.1 - 0.15 V fazla gösteriyordu ki bu benim hoşlandığım bir şey değil. Çünkü aküde 0.1V fark çok ciddi bir değer. Üzerinde kalibrasyon vidası olduğunu farkettim, daha aşağıya çektim artık aşağı yuvarlıyor Yorum bağlantısı
Selçuk Keleş 3 saat önce Yazar Paylaş 3 saat önce Merak ettiğimiz bir iki ara yolda keşif. Mudarlı yakınları. Sıcaklık 24 derece hafif rüzgarlı , rahatız. Uydudan sanki göl gibi görünen yer kuru otlak çıktı Dereler de kurumuş. Dönüş yolculuğu biraz heyecanlıydı. Youtube hızlandırılmış videoları neden kalitesiz gösteriyor nedenini bulamadım, orjinali HD ve gayet iyii halbuki. 2 Yorum bağlantısı
İlkay Başaran 2 saat önce Paylaş 2 saat önce 250 kg lik at arazide bayar gibi sonuçta amatörüm. ktm adv 250, 390 ya da honda crf 250 rally. Ne dersin abi.? at = africa twin. Yorum bağlantısı
Selçuk Keleş 2 saat önce Yazar Paylaş 2 saat önce İlkay Başaran yazdı: 250 kg lik at arazide bayar gibi sonuçta amatörüm. ktm adv 250, 390 ya da honda crf 250 rally. Ne dersin abi.? at = africa twin. CRF rally, ama sanırım amortisör vb değişiklikler istiyor. pekala standart haliyle başlanabilir. Adv KTM'lerin arazi odaklı olduğunu düşünmüyorum zaten sevmem. İlla KTM diyosan 390. Suzuki DR-Z4S 'da çok iyi bir seçenek. O segmentte 400 cc'ye çok gerek olmasa da, tecrübe yapınca geçilebilir. 1 Yorum bağlantısı
İlkay Başaran 1 saat önce Paylaş 1 saat önce Selçuk Keleş yazdı: CRF rally, ama sanırım amortisör vb değişiklikler istiyor. pekala standart haliyle başlanabilir. Adv KTM'lerin arazi odaklı olduğunu düşünmüyorum zaten sevmem. İlla KTM diyosan 390. Suzuki DR-Z4S 'da çok iyi bir seçenek. O segmentte 400 cc'ye çok gerek olmasa da, tecrübe yapınca geçilebilir. Suzukiye baktım abi eski. 2016 Tenere nasıl seçenek ? Yorum bağlantısı
Recommended Posts