İçeriğe Yönlendir

Atılgan'ın Seyir Defteri


Selçuk Keleş

Recommended Posts

Selçuk Keleş
Selçuk Bakış yazdı:

Girişte de var bozuk yolda giderken de manevralar da biraz vücudunu sıkıyorsun gibi geldi bana


Armor yüzünden olabilir, sıkıyor, içinde de mont var.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek

Dron sana cevap da verebilse iyi olurmuş :)

 

  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
  • 2 hafta sonra...
Selçuk Keleş

Evde bakım zamanı :)

Gaz kolunun ve rölantinin ayarlanması, arka sinyalin düzenlenmesi, konjektör bağlantılarının kontrolü, bazı civataların değişimi, biraz yağ eklenmesi.

 

Deli diğerlerinin pabucunu dama attı. :)

Gidondaki ikinci kamerayı kullanmıyorum artık, onu sökünce ona takılı olan ayna da gitti, diğer aynam da sorunluydu o yüzden yenilerini taktım.

 

IMG_20250517_164008.jpg.447b830e8be9cf99d9b90837cb33eb24.jpg

 

  • Beğen 4
Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek

Şarj sorunun yok artık değil mi?

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Selçuk Keleş
Mehmet Ozyurek yazdı:

Şarj sorunun yok artık değil mi?

Sıkıntımız yok. Hepsi de bir civata yüzündenmiş :)

Aydınlatmaları led'e çevirmenin ciddi faydası oldu, tüketimi 65W'dan 25W'a düşürdük. Akü 12.65'e kadar rahatça doluyor. 

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Emre Şimşek

Dron çekimleri çığır açmış. Çayı içerken manzaraya bakıp dron yokmuş gibi davranırsanız daha güzel bir çekim olabilir.

 

soru:

armor kullanışlı mı? Aynı sürüşlerde mont yeterli olmaz mı? Aynı türden makine almayı planlıyorum malum.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Selçuk Keleş
Emre Şimşek yazdı:

Dron çekimleri çığır açmış. Çayı içerken manzaraya bakıp dron yokmuş gibi davranırsanız daha güzel bir çekim olabilir.

 

soru:

armor kullanışlı mı? Aynı sürüşlerde mont yeterli olmaz mı? Aynı türden makine almayı planlıyorum malum.

 

"Haberim yokmuş gibi çek panpa" diyorsun :) 

Armor pek de kullanışlı değil, hareketini fazla kısıtlıyor. Sıcak havalarda ızdırap.

Motor kullanmaya ilk başladığımızda birazcık hard enduro yapanların etkisinde kaldığımız için almıştık , o zamanların alışkanlığı. Mont yeterli olur diyemem çünkü göğüs ve sırt koruması yok. 

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
  • 3 hafta sonra...
Selçuk Keleş

 

  • Beğen 4
  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
H.Cenk Bayrakçı

Nasıl paylaşacağız? İstiyoruz. :)

  • Beğen 1
  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek
Selçuk Keleş yazdı:

 

 

Gel diyince geliyor mu o :)
 

  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Selçuk Keleş
Mehmet Ozyurek yazdı:

Gel diyince geliyor mu o :)


Telefonla yönetiyorsan hayır. Kumandaya bağladıysan uçuşa başladığında GPS'i gördüğü ilk noktayı başlangıç olarak işaretler. Daha sonra bunu istediğin yere göre ayarlayabilirsin. 
Eve dön seçtiğin zaman o noktaya en kısa yoldan geri döner, dönüş rotasını ekranda gösterir. Ek olarak uçuş öncesi geri dönüş irtifası seçmek engellerle karşılaşmamak için önemli, o irtifaya çıkarak dönüyor çünkü. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
  • 3 hafta sonra...
Selçuk Keleş

Voltmetrelerim yukarıya yuvarlayıp gerçekten 0.1 - 0.15 V fazla gösteriyordu ki bu benim hoşlandığım bir şey değil. Çünkü aküde 0.1V fark çok ciddi bir değer.
Üzerinde kalibrasyon vidası olduğunu farkettim, daha aşağıya çektim artık aşağı yuvarlıyor :) 
 

IMG_20250623_110755.jpg

IMG_20250624_141246.jpg

IMG_20250623_124557.jpg

Yorum bağlantısı
Selçuk Keleş

Merak ettiğimiz bir iki ara yolda keşif. Mudarlı yakınları. Sıcaklık 24 derece hafif rüzgarlı , rahatız.
Uydudan sanki göl gibi görünen yer kuru otlak çıktı :) Dereler de kurumuş. :( 

 

IMG_20250622_182206.jpg

IMG_20250622_175137.jpg

IMG_20250622_162246.jpg

IMG_20250622_162042.jpg

320609598_Ekrangrnts2025-06-24171246.png.525c76c3e92e72c9d39bc1bc7603b0ec.png

Dönüş yolculuğu biraz heyecanlıydı. Youtube hızlandırılmış videoları neden kalitesiz gösteriyor nedenini bulamadım, orjinali HD ve gayet iyii halbuki.

 

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
İlkay Başaran

250 kg lik at arazide bayar gibi sonuçta amatörüm. ktm adv 250, 390 ya da honda crf 250 rally. Ne dersin abi.?

at = africa twin.

Yorum bağlantısı
Selçuk Keleş
İlkay Başaran yazdı:

250 kg lik at arazide bayar gibi sonuçta amatörüm. ktm adv 250, 390 ya da honda crf 250 rally. Ne dersin abi.?

at = africa twin.


CRF rally, ama sanırım amortisör vb değişiklikler istiyor. pekala standart haliyle başlanabilir.
Adv KTM'lerin arazi odaklı olduğunu düşünmüyorum zaten sevmem. İlla KTM diyosan 390.

Suzuki DR-Z4S 'da çok iyi bir seçenek. O segmentte 400 cc'ye çok gerek olmasa da, tecrübe yapınca geçilebilir.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
İlkay Başaran
Selçuk Keleş yazdı:


CRF rally, ama sanırım amortisör vb değişiklikler istiyor. pekala standart haliyle başlanabilir.
Adv KTM'lerin arazi odaklı olduğunu düşünmüyorum zaten sevmem. İlla KTM diyosan 390.

Suzuki DR-Z4S 'da çok iyi bir seçenek. O segmentte 400 cc'ye çok gerek olmasa da, tecrübe yapınca geçilebilir.

Suzukiye baktım abi eski. 2016 Tenere nasıl seçenek ?

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...