İçeriğe Yönlendir

Atılgan'ın Seyir Defteri


Selçuk Keleş

Recommended Posts

Selçuk Keleş
Emin Önal yazdı:

Selçuk abi yorumların ?

 

4dc17061-293c-4f40-99f4-ae1875bacdaa.jpeg.a0f26ddd9968a71ea46d0b67da962be5.jpeg


ba350801-69d5-457c-8a46-afe12653173b.web
bec2ccd3-f150-4c14-ac47-51dfcdb6ce2a.web
abe290c6-ab80-4e32-b091-b7fced2c95b2.web

Belli ki KLE, 60/40 (onroad/offroad) karışımlı bir model olmuş. "Enduro" gözüyle değerlendirmek bizi yanlış sonuca götürür.
86 cm sele yüksekliği ideal. Yerden yüksekliği 17.5 cm, Versys ile niye aynı? Artı yük de yükleyeceğiz, nasıl olacak o iş ? Tamam KTM gibi abartıp 27 olması da mantıklı değil ama hiç değilse 4-5 cm daha yukarıda olmalıydı. Amortisör sertleştirilerek ne kadar tolere edilebilir bilemiyorum. Koruma tablasına çok iş düşecek gibi görünüyor. :) 
 
Eksozun konumuna takılmadım, yükleme kapasitesi ve konforu önceliklendirilmiş, mantıklı da olmuş sonuçta her gün dereden geçmiyoruz, F450 GS de böyle olacak, hatta 390 ADV R'ın eksozu kötü bir tasarım olmuş. İşte bunlar hep ağırlık merkezi yüzünden, aslında aşağıda olması offroad'da da büyük avantaj. 21"/17" lastiklerin dezavantajı daha çok lastik seçiminde alternatifleri azaltacaktır, onun dışında bu motorla sert arazi sürüşü yapılamayacağından pek de farkedilmeyecektir. Ağırlığı açıklanmadı, umarım 180 kilodan çok fazla olmaz. Sürüş geometrisi çok rahat gibi görünüyor. Depo yeterli. Kadran tasarımı düz modelin bile güzel. Aydınlatma iddialı, iki kısa, ortasına da uzun far koymuşlar. Düz modeline neden eski tip halojen sinyal koydun bu kadar mı maliyet farkediyordu ? Lastikler IRC GP410, 60/40 (onroad/offroad) seçim pek de iyi değil, demiştim ya ebat olmadığından seçenekler azaldı ve en azından bir Dunlop Trailmax olmalıydı.
Bunların dışında genel olarak "olmuş" diyebilirim, şunu da unutmamak lazım at sahibine göre kişner, önemli olan teknik teferruattan çok bizim pilotajımızdır. :) 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Emin Önal
Selçuk Keleş yazdı:


ba350801-69d5-457c-8a46-afe12653173b.web
bec2ccd3-f150-4c14-ac47-51dfcdb6ce2a.web
abe290c6-ab80-4e32-b091-b7fced2c95b2.web

Belli ki KLE, 60/40 (onroad/offroad) karışımlı bir model olmuş. "Enduro" gözüyle değerlendirmek bizi yanlış sonuca götürür.
86 cm sele yüksekliği ideal. Yerden yüksekliği 17.5 cm, Versys ile niye aynı? Artı yük de yükleyeceğiz, nasıl olacak o iş ? Tamam KTM gibi abartıp 27 olması da mantıklı değil ama hiç değilse 4-5 cm daha yukarıda olmalıydı. Amortisör sertleştirilerek ne kadar tolere edilebilir bilemiyorum. Koruma tablasına çok iş düşecek gibi görünüyor. :) 
 
Eksozun konumuna takılmadım, yükleme kapasitesi ve konforu önceliklendirilmiş, mantıklı da olmuş sonuçta her gün dereden geçmiyoruz, F450 GS de böyle olacak, hatta 390 ADV R'ın eksozu kötü bir tasarım olmuş. İşte bunlar hep ağırlık merkezi yüzünden, aslında aşağıda olması offroad'da da büyük avantaj. 21"/17" lastiklerin dezavantajı daha çok lastik seçiminde alternatifleri azaltacaktır, onun dışında bu motorla sert arazi sürüşü yapılamayacağından pek de farkedilmeyecektir. Ağırlığı açıklanmadı, umarım 180 kilodan çok fazla olmaz. Sürüş geometrisi çok rahat gibi görünüyor. Depo yeterli. Kadran tasarımı düz modelin bile güzel. Aydınlatma iddialı, iki kısa, ortasına da uzun far koymuşlar. Düz modeline neden eski tip halojen sinyal koydun bu kadar mı maliyet farkediyordu ? Lastikler IRC GP410, 60/40 (onroad/offroad) seçim pek de iyi değil, demiştim ya ebat olmadığından seçenekler azaldı ve en azından bir Dunlop Trailmax olmalıydı.
Bunların dışında genel olarak "olmuş" diyebilirim, şunu da unutmamak lazım at sahibine göre kişner, önemli olan teknik teferruattan çok bizim pilotajımızdır. :) 

Bu da mı gol değil yani 😀

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Servet Aydın
Mehmet Ozyurek yazdı:

1290 ne ya.. 

Koca Qashqai bile 1332 cc 

Aslında 1301cc motörü 😁

140-200 geçişi 3 sn civarı şerefsizin

Kg başına 1.5 bg beybi🔥🔥

  • Beğen 1
  • Şaşkın 1
Yorum bağlantısı
Selçuk Keleş

24 bin km'yi geçmişiz. Son yağ değişiminden sonra 7 bin km. geçmiş.

 

Bi bakım yapalım bence :)

 

1.3 lt. 10/40 yağ kullanacağız.

Eski yağı boşalttıktan sonra az temiz yağ koyup dibini de iyice boşalttım.

 

IMG_20251107_115738.jpg.ef6f70bae6fc36a7cad9167ec3ae9c75.jpgIMG_20251107_111038.jpg.f52c061ce22fb0071c7a47e8e27b876d.jpgIMG_20251107_115817.jpg.0108b66bd432d40a3588878b201381fd.jpgIMG_20251107_115823.jpg.4be8687fb29daf6265a42219f8b0e844.jpg

 

Mola zamanı :)

 

IMG_20251107_131123.jpg.0204f06ad1105df08df60d10c6bba0f0.jpg

 

Sonra hava filtresine sıra geldi. Biraz kötü durumdaydı. Benzinle mıncıklayıp temizledim.

 

IMG_20251107_123639.jpg.c4bda75615fc0c6f94781147fbd01343.jpgIMG_20251107_125437.jpg.879559a7e436454a1782a6b4c312af94.jpgIMG_20251107_130528.jpg.d9b00464e3692cdf3c59b36e4479f6bd.jpg

 

Biraz kuruttuktan sonra yerine takalım, şnorkeli de takıp kapatalım.

 

IMG_20251107_152354.jpg.49417168c9e065a577f83c7012a7a6ab.jpg

IMG_20251107_153508.jpg.12f583b80cbf3554039349c5bf1bc6b5.jpg

 

Artık hazırız.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Selçuk Keleş
Emin Önal yazdı:

Bu da mı gol değil yani 😀

Gayet iyi bence, YouTube'da saçma sapan eleştiriler var ama şu anda rakipsiz. 

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...