Selçuk Keleş 6 Kasım Yazar Paylaş 6 Kasım Emin Önal yazdı: Selçuk abi yorumların ? Belli ki KLE, 60/40 (onroad/offroad) karışımlı bir model olmuş. "Enduro" gözüyle değerlendirmek bizi yanlış sonuca götürür. 86 cm sele yüksekliği ideal. Yerden yüksekliği 17.5 cm, Versys ile niye aynı? Artı yük de yükleyeceğiz, nasıl olacak o iş ? Tamam KTM gibi abartıp 27 olması da mantıklı değil ama hiç değilse 4-5 cm daha yukarıda olmalıydı. Amortisör sertleştirilerek ne kadar tolere edilebilir bilemiyorum. Koruma tablasına çok iş düşecek gibi görünüyor. Eksozun konumuna takılmadım, yükleme kapasitesi ve konforu önceliklendirilmiş, mantıklı da olmuş sonuçta her gün dereden geçmiyoruz, F450 GS de böyle olacak, hatta 390 ADV R'ın eksozu kötü bir tasarım olmuş. İşte bunlar hep ağırlık merkezi yüzünden, aslında aşağıda olması offroad'da da büyük avantaj. 21"/17" lastiklerin dezavantajı daha çok lastik seçiminde alternatifleri azaltacaktır, onun dışında bu motorla sert arazi sürüşü yapılamayacağından pek de farkedilmeyecektir. Ağırlığı açıklanmadı, umarım 180 kilodan çok fazla olmaz. Sürüş geometrisi çok rahat gibi görünüyor. Depo yeterli. Kadran tasarımı düz modelin bile güzel. Aydınlatma iddialı, iki kısa, ortasına da uzun far koymuşlar. Düz modeline neden eski tip halojen sinyal koydun bu kadar mı maliyet farkediyordu ? Lastikler IRC GP410, 60/40 (onroad/offroad) seçim pek de iyi değil, demiştim ya ebat olmadığından seçenekler azaldı ve en azından bir Dunlop Trailmax olmalıydı. Bunların dışında genel olarak "olmuş" diyebilirim, şunu da unutmamak lazım at sahibine göre kişner, önemli olan teknik teferruattan çok bizim pilotajımızdır. 1 Yorum bağlantısı
Emin Önal 6 Kasım Paylaş 6 Kasım Selçuk Keleş yazdı: Belli ki KLE, 60/40 (onroad/offroad) karışımlı bir model olmuş. "Enduro" gözüyle değerlendirmek bizi yanlış sonuca götürür. 86 cm sele yüksekliği ideal. Yerden yüksekliği 17.5 cm, Versys ile niye aynı? Artı yük de yükleyeceğiz, nasıl olacak o iş ? Tamam KTM gibi abartıp 27 olması da mantıklı değil ama hiç değilse 4-5 cm daha yukarıda olmalıydı. Amortisör sertleştirilerek ne kadar tolere edilebilir bilemiyorum. Koruma tablasına çok iş düşecek gibi görünüyor. Eksozun konumuna takılmadım, yükleme kapasitesi ve konforu önceliklendirilmiş, mantıklı da olmuş sonuçta her gün dereden geçmiyoruz, F450 GS de böyle olacak, hatta 390 ADV R'ın eksozu kötü bir tasarım olmuş. İşte bunlar hep ağırlık merkezi yüzünden, aslında aşağıda olması offroad'da da büyük avantaj. 21"/17" lastiklerin dezavantajı daha çok lastik seçiminde alternatifleri azaltacaktır, onun dışında bu motorla sert arazi sürüşü yapılamayacağından pek de farkedilmeyecektir. Ağırlığı açıklanmadı, umarım 180 kilodan çok fazla olmaz. Sürüş geometrisi çok rahat gibi görünüyor. Depo yeterli. Kadran tasarımı düz modelin bile güzel. Aydınlatma iddialı, iki kısa, ortasına da uzun far koymuşlar. Düz modeline neden eski tip halojen sinyal koydun bu kadar mı maliyet farkediyordu ? Lastikler IRC GP410, 60/40 (onroad/offroad) seçim pek de iyi değil, demiştim ya ebat olmadığından seçenekler azaldı ve en azından bir Dunlop Trailmax olmalıydı. Bunların dışında genel olarak "olmuş" diyebilirim, şunu da unutmamak lazım at sahibine göre kişner, önemli olan teknik teferruattan çok bizim pilotajımızdır. Bu da mı gol değil yani 😀 1 Yorum bağlantısı
Servet Aydın 6 Kasım Paylaş 6 Kasım Mehmet Ozyurek yazdı: 1290 ne ya.. Koca Qashqai bile 1332 cc Aslında 1301cc motörü 😁 140-200 geçişi 3 sn civarı şerefsizin Kg başına 1.5 bg beybi🔥🔥 2 1 Yorum bağlantısı
Selçuk Keleş 7 Kasım Yazar Paylaş 7 Kasım 24 bin km'yi geçmişiz. Son yağ değişiminden sonra 7 bin km. geçmiş. Bi bakım yapalım bence 1.3 lt. 10/40 yağ kullanacağız. Eski yağı boşalttıktan sonra az temiz yağ koyup dibini de iyice boşalttım. Mola zamanı Sonra hava filtresine sıra geldi. Biraz kötü durumdaydı. Benzinle mıncıklayıp temizledim. Biraz kuruttuktan sonra yerine takalım, şnorkeli de takıp kapatalım. Artık hazırız. 7 Yorum bağlantısı
Selçuk Keleş 7 Kasım Yazar Paylaş 7 Kasım Emin Önal yazdı: Bu da mı gol değil yani 😀 Gayet iyi bence, YouTube'da saçma sapan eleştiriler var ama şu anda rakipsiz. 1 Yorum bağlantısı
İlkay Başaran 8 Kasım Paylaş 8 Kasım Servet Aydın yazdı: At denmiş bildirim geldi Transit gölgede kalmış 2 Yorum bağlantısı
Selçuk Keleş 16 Kasım Yazar Paylaş 16 Kasım Emin Önal yazdı: Selçuk abi yorumların ? Teknik detayları açıklandı. 51 hp, 173 kg kuru ağırlık, 18.5 cm yerden yükseklik. Diğer japonlardan benzeri gelse bile baya siler süpürür bu. Yorum bağlantısı
Emin Önal 17 Kasım Paylaş 17 Kasım Selçuk Keleş yazdı: Teknik detayları açıklandı. 51 hp, 173 kg kuru ağırlık, 18.5 cm yerden yükseklik. Diğer japonlardan benzeri gelse bile baya siler süpürür bu. Muhafazayı takınca 17cm'e düşüyormuş diye okudum. Kawasaki bayileri ödemede de kolaylık sağlıyor. Bence orta sınıf (A2) bu tarz motorda epey satar gibime geliyor benimde. Yorum bağlantısı
Selçuk Keleş 17 Kasım Yazar Paylaş 17 Kasım Emin Önal yazdı: Muhafazayı takınca 17cm'e düşüyormuş diye okudum. Kawasaki bayileri ödemede de kolaylık sağlıyor. Bence orta sınıf (A2) bu tarz motorda epey satar gibime geliyor benimde. Avrupa sitesine de modelleri eklemişler. Bunlar standart koruma, o şekilde ölçmüşlerdir. Yük koyup binince nolcak bakalım Fiyatı 550-600 olur tahmini. Zaten Kawasaki alıcısı fiyata takılmaz. Yorum bağlantısı
Emin Önal 17 Kasım Paylaş 17 Kasım Selçuk Keleş yazdı: Fiyatı 550-600 olur tahmini Herkesin tahmini o aralıkta. En yakın selefi NX500 gibi o da o fiyat aralığında. Selçuk Keleş yazdı: 173 kg kuru ağırlık Çift silindir o hacim için süper bir ağırlık bence. Yorum bağlantısı
Selçuk Keleş 17 Kasım Yazar Paylaş 17 Kasım Emin Önal yazdı: Herkesin tahmini o aralıkta. En yakın selefi NX500 gibi o da o fiyat aralığında. Çift silindir o hacim için süper bir ağırlık bence. İsteseler daha neler yaparlar da, enduro/adv piyasasında avrupa'da çok yüklenmiyorlar. Yüklenselerdi KTM vesaire şimdi ne kadar 5 defa iflas ederdi, ortalığı boş görünce bir havalara girdiler. Bir de adv/dualsport segmentinde bunların ta 2015'lerden bu yana zaten yapılması gerekiyordu, talebin bu kadar artacağını öngöremediler , çook geç atılmış adımlar bunlar. Japon kafası işte 1 Yorum bağlantısı
Selçuk Keleş Pazartesi 08:50 Yazar Paylaş Pazartesi 08:50 Biraz geç çıktık kısa bi tur atalım dedik. Yağışlar yine de az, buraların göl olması gerekiyordu. Giderken yardım isteyenler için durdum. Baba oğul tura çıkmışlar, küçük 50 cclik motorun benzini bitmiş. Bendeki hortumla diğer motordan benzin aktardık ancak alttan sızdırıp boşalttı, sonrasında öğrendik ki karbüratörü bozukmuş. Çalıştırarak geri gidiceklerdi, vazgeçirdim bendeki halatı peglere bağlayarak gönderdim umarım varmışlardır garajları çok uzak değildi. Güzel bi pide yeriz hayaliyle geldik ama artık yapmıyolarmış, neyse bişeyler yiyip Bozhane'ye çay molasına geçtik. Kahvede insanlarla biraz laflayıp hava kararmaya başlayınca geri döndük. Atılgan çok çamurlanmıştı , temizlemem 40 dk'dan fazla sürmüştür Videomuzu da ekleyelim. 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts