İçeriğe Yönlendir

Atılgan'ın Seyir Defteri


Selçuk Keleş

Recommended Posts

Selçuk Keleş

Qicycle N3

Otomobil, bisiklet vs hazır modları da var. Optimize edilen yeni nesil silindir teknolojisi ile daha önceki jenerasyonlardan %25 daha hızlı olduğu, 0'dan 35 psi'a 2.5 tane 205/55/16 lastik şişirebildiği belirtilmiş.

Ayarlanan değere gelince otomatik duruyor, SOS sinyalli yanabilen led lambası da mevcut. Ek olarak diğer sübapların uçları ve type c şarj kablosu var. Fiyatı 3 lira.

IMG_20260513_102803.jpg

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
İlkay Başaran
Çağlar Bayur yazdı:

700-800tl idi bunlar 

Düşmüş o zaman iyi 3 tl yazmış Selçuk abi :crazy:

  • Mutlu 3
Yorum bağlantısı
Selçuk Keleş

o fiyata da vardır ama çok param olduğu için pahalısını aldım :fiuw:

Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek
Selçuk Keleş yazdı:

o fiyata da vardır ama çok param olduğu için pahalısını aldım :fiuw:

 

Çok para bu, Xiaomi al. 

 

Oha Xiaomi de 3000 lirayı geçmiş. 4000 liraya yaklaşmış.. daha kaç ay oldu ben alalı ya. 

1900 e mi ne almıştım. 

 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Selçuk Keleş
Mehmet Ozyurek yazdı:

Çok para bu, Xiaomi al. 

Oha Xiaomi de 3000 lirayı geçmiş. 4000 liraya yaklaşmış.. daha kaç ay oldu ben alalı ya. 

1900 e mi ne almıştım. 

 


Xiaomi dükkanlarda bu vardı zaten, internette de paralel ithalat mı çakma mı ne bir sürüsü var ama o topa girmem. :) 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Selçuk Keleş

Arka balatalar azalmıştı.EBC 1.3 lira. Ön biraz daha gider. 

IMG_20260519_175331.jpg.aaf4e2ba040e643091319fc75f7f841d.jpgIMG_20260519_175527.jpg.ca36474ebb2487e8cf082f87766cb896.jpgIMG_20260519_175819.jpg.94583bf26a9a3f6b0e6becc6492cbed0.jpgIMG_20260519_192536.jpg.457d721b6b1bcacfca43da9b44a9bd17.jpg

  • Beğen 4
Yorum bağlantısı
Ahmet Kiriş

Michelin aldım, testten geçti. Karavan lastiklerini 26 psi den  42 psi ye bastım, arabanın lastiklerini de şişirdim, az bişey ısındı, 3/4 şarjı duruyor.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
  • 2 hafta sonra...
Selçuk Keleş

Küçük bir tur. Ortalık genel olarak sakindi pek piknikçi görmedim.

Dere kenarında duramadım havada polenler uçuşuyordu. Gerçi burada da sinekler rahat vermedi :)

 

IMG_20260531_142917.jpg

IMG_20260531_160926.jpg

IMG_20260531_161445.jpg

IMG_20260531_155058.jpg

dji_fly_20260531_162706_0009_1780247752152_photo.jpg

dji_fly_20260531_162522_0008_1780247752688_photo.jpg

  • Beğen 5
Yorum bağlantısı
  • 2 hafta sonra...
Selçuk Keleş

Yine değiştiriyoruz bir şeyler. Araba lastiğinden daha pahalı olması biraz canımı sıktı tabii :)

IMG_20260612_160115.jpg.dcbcbdf7ed8c28f5afdddb4c34ebbe8a.jpg

  • Beğen 2
  • Teşekkür 1
Yorum bağlantısı
İlkay Başaran

Hayırlı olsun. Soldakinde diş varmış daha aslında :P

  • Teşekkür 1
Yorum bağlantısı
Selçuk Keleş
İlkay Başaran yazdı:

Hayırlı olsun. Soldakinde diş varmış daha aslında :P

Evet fazla viraj yapmamışım yanlar yepyeni :)

 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
  • 2 hafta sonra...
Selçuk Keleş

Lastik değiştirirken benim ustaya hava atıyım diye çıkardım bunla ölçiyim dedim ama  basınç sensörü  çalışmadı elimde patladı iyi mi, :crazy:neyse sonra bi baktım pil kutup kontağı karttan çıkmış hemen profösyönelce bi lehim attım kendine geldi :)

 

IMG_20260621_105404.jpg

IMG_20260621_105851.jpg

Screenshot_2026-06-21-21-01-22-849_com.bekubee.sytpms.jpg

  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Selçuk Keleş

Lastikleri değiştirdik. Biraz kullandım tabii asfaltta önceki lastiklerin vızıltısından sonra bu kaymak gibi geldi :)

Toprak, ince mıcır, çakıl yolda bu daha iyi ama tabii çamura pek gelmez.

Bir de basıncı 22'den 17'ye düştü, siboptan mı kaçırdı ne oldu ben de anlamadım umarım tekrarlamaz. İç lastik sılıntı ya patlasa bir şey olsa ben hayatta uğraşamam :)

 

IMG_20260621_074018.jpg

dji_mimo_20260620_194040_0_1781973914017_photo.jpg

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...