İçeriğe Yönlendir

Atılgan'ın Seyir Defteri


Selçuk Keleş

Recommended Posts

Selçuk Keleş
Selçuk Bakış yazdı:

Girişte de var bozuk yolda giderken de manevralar da biraz vücudunu sıkıyorsun gibi geldi bana


Armor yüzünden olabilir, sıkıyor, içinde de mont var.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek

Dron sana cevap da verebilse iyi olurmuş :)

 

  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
  • 2 hafta sonra...
Selçuk Keleş

Evde bakım zamanı :)

Gaz kolunun ve rölantinin ayarlanması, arka sinyalin düzenlenmesi, konjektör bağlantılarının kontrolü, bazı civataların değişimi, biraz yağ eklenmesi.

 

Deli diğerlerinin pabucunu dama attı. :)

Gidondaki ikinci kamerayı kullanmıyorum artık, onu sökünce ona takılı olan ayna da gitti, diğer aynam da sorunluydu o yüzden yenilerini taktım.

 

IMG_20250517_164008.jpg.447b830e8be9cf99d9b90837cb33eb24.jpg

 

  • Beğen 4
Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek

Şarj sorunun yok artık değil mi?

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Selçuk Keleş
Mehmet Ozyurek yazdı:

Şarj sorunun yok artık değil mi?

Sıkıntımız yok. Hepsi de bir civata yüzündenmiş :)

Aydınlatmaları led'e çevirmenin ciddi faydası oldu, tüketimi 65W'dan 25W'a düşürdük. Akü 12.65'e kadar rahatça doluyor. 

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Emre Şimşek

Dron çekimleri çığır açmış. Çayı içerken manzaraya bakıp dron yokmuş gibi davranırsanız daha güzel bir çekim olabilir.

 

soru:

armor kullanışlı mı? Aynı sürüşlerde mont yeterli olmaz mı? Aynı türden makine almayı planlıyorum malum.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Selçuk Keleş
Emre Şimşek yazdı:

Dron çekimleri çığır açmış. Çayı içerken manzaraya bakıp dron yokmuş gibi davranırsanız daha güzel bir çekim olabilir.

 

soru:

armor kullanışlı mı? Aynı sürüşlerde mont yeterli olmaz mı? Aynı türden makine almayı planlıyorum malum.

 

"Haberim yokmuş gibi çek panpa" diyorsun :) 

Armor pek de kullanışlı değil, hareketini fazla kısıtlıyor. Sıcak havalarda ızdırap.

Motor kullanmaya ilk başladığımızda birazcık hard enduro yapanların etkisinde kaldığımız için almıştık , o zamanların alışkanlığı. Mont yeterli olur diyemem çünkü göğüs ve sırt koruması yok. 

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
  • 3 hafta sonra...
Selçuk Keleş

 

  • Beğen 4
  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
H.Cenk Bayrakçı

Nasıl paylaşacağız? İstiyoruz. :)

  • Beğen 1
  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek
Selçuk Keleş yazdı:

 

 

Gel diyince geliyor mu o :)
 

  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Selçuk Keleş
Mehmet Ozyurek yazdı:

Gel diyince geliyor mu o :)


Telefonla yönetiyorsan hayır. Kumandaya bağladıysan uçuşa başladığında GPS'i gördüğü ilk noktayı başlangıç olarak işaretler. Daha sonra bunu istediğin yere göre ayarlayabilirsin. 
Eve dön seçtiğin zaman o noktaya en kısa yoldan geri döner, dönüş rotasını ekranda gösterir. Ek olarak uçuş öncesi geri dönüş irtifası seçmek engellerle karşılaşmamak için önemli, o irtifaya çıkarak dönüyor çünkü. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
  • 3 hafta sonra...
Selçuk Keleş

Voltmetrelerim yukarıya yuvarlayıp gerçekten 0.1 - 0.15 V fazla gösteriyordu ki bu benim hoşlandığım bir şey değil. Çünkü aküde 0.1V fark çok ciddi bir değer.
Üzerinde kalibrasyon vidası olduğunu farkettim, daha aşağıya çektim artık aşağı yuvarlıyor :) 
 

IMG_20250623_110755.jpg

IMG_20250624_141246.jpg

IMG_20250623_124557.jpg

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Selçuk Keleş

Merak ettiğimiz bir iki ara yolda keşif. Mudarlı yakınları. Sıcaklık 24 derece hafif rüzgarlı , rahatız.
Uydudan sanki göl gibi görünen yer kuru otlak çıktı :) Dereler de kurumuş. :( 

 

IMG_20250622_182206.jpg

IMG_20250622_175137.jpg

IMG_20250622_162246.jpg

IMG_20250622_162042.jpg

320609598_Ekrangrnts2025-06-24171246.png.525c76c3e92e72c9d39bc1bc7603b0ec.png

Dönüş yolculuğu biraz heyecanlıydı. Youtube hızlandırılmış videoları neden kalitesiz gösteriyor nedenini bulamadım, orjinali HD ve gayet iyii halbuki.

 

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
İlkay Başaran

250 kg lik at arazide bayar gibi sonuçta amatörüm. ktm adv 250, 390 ya da honda crf 250 rally. Ne dersin abi.?

at = africa twin.

Yorum bağlantısı
Selçuk Keleş
İlkay Başaran yazdı:

250 kg lik at arazide bayar gibi sonuçta amatörüm. ktm adv 250, 390 ya da honda crf 250 rally. Ne dersin abi.?

at = africa twin.


CRF rally, ama sanırım amortisör vb değişiklikler istiyor. pekala standart haliyle başlanabilir.
Adv KTM'lerin arazi odaklı olduğunu düşünmüyorum zaten sevmem. İlla KTM diyosan 390.

Suzuki DR-Z4S 'da çok iyi bir seçenek. O segmentte 400 cc'ye çok gerek olmasa da, tecrübe yapınca geçilebilir.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
İlkay Başaran
Selçuk Keleş yazdı:


CRF rally, ama sanırım amortisör vb değişiklikler istiyor. pekala standart haliyle başlanabilir.
Adv KTM'lerin arazi odaklı olduğunu düşünmüyorum zaten sevmem. İlla KTM diyosan 390.

Suzuki DR-Z4S 'da çok iyi bir seçenek. O segmentte 400 cc'ye çok gerek olmasa da, tecrübe yapınca geçilebilir.

Suzukiye baktım abi eski. 2016 Tenere nasıl seçenek ?

Yorum bağlantısı
Selçuk Keleş
İlkay Başaran yazdı:

Suzukiye baktım abi eski. 2016 Tenere nasıl seçenek ?


Ben sıfır kastetmiştim. Tenere 200 kg. Senin motorun yerine mi bakıyorsun ? Yoksa arada oynayacağın bişey mi ? 

Yorum bağlantısı
İlkay Başaran
Selçuk Keleş yazdı:


Ben sıfır kastetmiştim. Tenere 200 kg. Senin motorun yerine mi bakıyorsun ? Yoksa arada oynayacağın bişey mi ? 

Yerine. Bundan daha kabiliyetli birşey ve daha hafif iyi olur arazide. 

Yorum bağlantısı
Selçuk Keleş
İlkay Başaran yazdı:

Yerine. Bundan daha kabiliyetli birşey ve daha hafif iyi olur arazide. 

Crf rally ile daha mutlu olacağına eminim. Diğerlerinin çok da artısı yok senin motoruna göre olsa da senin aradığın bu değil.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...