Selçuk Keleş 23 Eylül 2014 Paylaş 23 Eylül 2014 KTM Freeride E Hafif ve sağlam şase yapısı, sadece 110 kg. Su soğutmalı 21.5 HP, 42 Nm elektrikli motor 1.5 saatte şarj edilebilen, 360 Li-Ion pil hücresinden oluşan batarya ile yaklaşık 1 saatlik sürüş keyfi Ergonomik gövde yapısı. 900 mm sele yüksekliği istenirse 25 mm alçaltılabiliyor. Hız, sürüş modu, batarya durumunu gösteren göstergeler Vitessiz bi motosiklet ne kadar keyifli tartışılır 4 Yorum bağlantısı
Serkan Turan 23 Eylül 2014 Paylaş 23 Eylül 2014 Güzel icatmış abi. Fiyatıda güzelmi acaba Yorum bağlantısı
Selçuk Keleş 23 Eylül 2014 Yazar Paylaş 23 Eylül 2014 Henüz fiyatı belirlenmemiş. Normal freeride modelleri 8500€ 'dan başlıyor, bu da ondan aşağı olmaz sanıyorum. Yorum bağlantısı
Önder Özcan 23 Eylül 2014 Paylaş 23 Eylül 2014 elektrikli motor mu,enduro mu hemi de 1 saat,hemi de fitessiz.cıks. 1 Yorum bağlantısı
Selçuk Keleş 23 Eylül 2014 Yazar Paylaş 23 Eylül 2014 KTM'de böyle. Diğer markalarda cadde motorları pahalıdır, ktm'de endurolar. Uzmanlığı ne de olsa Ki söylediğim freeride modeli aslında bebeler için yapılmış başlangıç modelidir. Safkan enduro motorları 15000€'ya çıkıyor. Ki üstünde far mar ekstra şeyler yok, trafiğe çıkamadığın modelleri. 8500 € mu bovvv Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 23 Eylül 2014 Paylaş 23 Eylül 2014 Vitessiz motor, sessiz motor... Ne keyfi var ki... Ayrıca hala halojen ampuller... 1 Yorum bağlantısı
Serkan Turan 23 Eylül 2014 Paylaş 23 Eylül 2014 KTM'de böyle. Diğer markalarda cadde motorları pahalıdır, ktm'de endurolar. Uzmanlığı ne de olsa Ki söylediğim freeride modeli aslında bebeler için yapılmış başlangıç modelidir. Safkan enduro motorları 15000€'ya çıkıyor. Ki üstünde far mar ekstra şeyler yok, trafiğe çıkamadığın modelleri. Bunlar beni aşar abi.. Deli paralar dönüyor bu işlerde valla.. Yorum bağlantısı
Selçuk Keleş 23 Eylül 2014 Yazar Paylaş 23 Eylül 2014 Bunlar beni aşar abi.. Deli paralar dönüyor bu işlerde valla.. Haklısın, o yüzden KLX Mesele sadece para değil, bunları kullanmak için usta olman, hakkını vermen lazım. 95 kg'luk bir freeride arazide inanılmaz rahatlık, esneklik sağlasa da uçuk motor gücü bir acemi için çok tehlikeli. KLX zaten eşek gibi ağır olduğundan viraja tepeye ona göre giriyorsun, gazı ona göre açıyorsun, daha az güç var. Vitessiz motor, sessiz motor... Ne keyfi var ki... Ayrıca hala halojen ampuller... Yasal yönetmelikler ışık gücünü yeterli gördüğü sürece halojen piyasada kalır. Ama enerji konuları üreticileri zorla da olsa lede yönlendiriyor artık. Güzel bir nokta yakaladın, halojen deli gibi enerji tüketir, E araca led far yapılmalıydı ama fazla kaynak ayırmak istememişler demek ki. Çalışır durumdayken farlar otomatik yanmıyordur. Yorum bağlantısı
Misafir 23 Eylül 2014 Paylaş 23 Eylül 2014 Elektrikli olmasından dolayı fiyatı uçmuş sanırım,oysaki bu motorlar zaten az yakar diye biliyorum.. Yorum bağlantısı
Serkan Turan 23 Eylül 2014 Paylaş 23 Eylül 2014 Arazideki gidişi çok hoşuma gitti. Ben sürüyorum gibi keyiflendim.. Maddi açıdan rahat olup keyif için binecen bunlara abi. 1 Yorum bağlantısı
Uğur Gürkan 23 Eylül 2014 Paylaş 23 Eylül 2014 Güzel fikir ama kros motor da ses yoksa zevki de olmaz bence. O zaman bisiklete binmeli Yorum bağlantısı
Misafir 23 Eylül 2014 Paylaş 23 Eylül 2014 Cross denilen motor catara patara gidecek Yorum bağlantısı
Servet Aydın 23 Eylül 2014 Paylaş 23 Eylül 2014 2bin TL işler benden Geotech vaa lazerli hemide Yorum bağlantısı
Lokman Ceritlioğlu 1 Ekim 2014 Paylaş 1 Ekim 2014 sen uçmaya kararlısın herhalde Selçuk. Yorum bağlantısı
Selçuk Keleş 2 Ekim 2014 Yazar Paylaş 2 Ekim 2014 sen uçmaya kararlısın herhalde Selçuk. Yok be abi. Bu yaşımda anca ağacın tepesine uçabilirim ceviz toplarım hem de Pek sık kullanamıyorum Atılgan'ı fırsat olmuyo hep acemi kalıcam bu gidişle Yorum bağlantısı
Recommended Posts