Raşit Akfırtına 7 Ekim 2014 Paylaş 7 Ekim 2014 Arkadaşlar benim sorunum aracımın 2000 devirde ve 100 km hızda gidergen aracımı sanki arkadan biri çekiyor 100 üstüne çıkınca çekiçte sorun olmuyor ve 2500 ve 3500 devir arasında siyah duman atıyor sanki Mozart ibresi 15 km bir düşüyor egr ve turbo valfinde sorun yok dediler turbo hortumlarını baktırdım sorun yok bana yardımcı olurmusunuz acaba enjektor memelerinde sorun varmıdır bilgisayar bağladığımızda hiç bir sorun göstermiyor enjektor lerde Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 7 Ekim 2014 Paylaş 7 Ekim 2014 başa yere baktırın bakan iyi bakamış demek 1 Yorum bağlantısı
Raşit Akfırtına 7 Ekim 2014 Yazar Paylaş 7 Ekim 2014 Mesala ben 4 yere götürdüm hiçbiri de sorun olmadığını söylediler ama enjektörlere baktırmadım Yorum bağlantısı
Süha Demirtaş 7 Ekim 2014 Paylaş 7 Ekim 2014 (düzenlendi) kronik manifolda giren son kıvrımlı plastik borunun delinme durumuna benziyor. 7 Ekim 2014 tarihinde Süha Demirtaş tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Raşit Akfırtına 7 Ekim 2014 Yazar Paylaş 7 Ekim 2014 Selenoid valfi bilgisayarda bağladığında acaba sorun göstermez mi kronik manifolda giren son kıvrımlı plastik borunun delinme durumuna benziyor. onuda bir göstericim birde turbo Demir kısmın alt kısmında yağ var gibi gördüm acaba terlemeden dolayı olabilir mi Yorum bağlantısı
Raşit Akfırtına 7 Ekim 2014 Yazar Paylaş 7 Ekim 2014 göstermez meknaik parça tamam yarın mutlak gösterecem acaba bu yakıtı etkiler mi Yorum bağlantısı
Korhan Şenörer 7 Ekim 2014 Paylaş 7 Ekim 2014 Turbo hortumunda çatlak veya yırtık olabilir, egrden ise egr fiziki olarak iptal edilmeli. Maf sensörüde göz önünde bulunmalı. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 7 Ekim 2014 Paylaş 7 Ekim 2014 net rakam vereyim: 5.5lt/100 km den ayno yolda aynı sürüş hızında 4.5 e düşer. Yorum bağlantısı
Raşit Akfırtına 7 Ekim 2014 Yazar Paylaş 7 Ekim 2014 Turbo hortumunda çatlak veya yırtık olabilir, egrden ise egr fiziki olarak iptal edilmeli. Maf sensörüde göz önünde bulunmalı. yok üç 4 yere gösterdim kendim de kontrol ettim çatlak veya patlak yok egr arızası yok Yorum bağlantısı
Süha Demirtaş 7 Ekim 2014 Paylaş 7 Ekim 2014 net rakam vereyim: 5.5lt/100 km den ayno yolda aynı sürüş hızında 4.5 e düşer. bu değeler reno 1.5dci için mi ? Yorum bağlantısı
Raşit Akfırtına 7 Ekim 2014 Yazar Paylaş 7 Ekim 2014 net rakam vereyim: 5.5lt/100 km den ayno yolda aynı sürüş hızında 4.5 e düşer. tamam ilk işim yarın göstermek bir şey söyleyim gaza bastığım zaman duman olayını keser mi ve subap da şakırtama olayı başladı Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 7 Ekim 2014 Paylaş 7 Ekim 2014 bu değeler reno 1.5dci için mi ? focus Stdci plazma ekranlı için..... tamam ilk işim yarın göstermek bir şey söyleyim gaza bastığım zaman duman olayını keser mi ve subap da şakırtama olayı başladı duman ayrı sorundan da olabilir valf genelde kısar tersine duman atmaz 1 Yorum bağlantısı
Raşit Akfırtına 7 Ekim 2014 Yazar Paylaş 7 Ekim 2014 focus Stdci plazma ekranlı için..... duman ayrı sorundan da olabilir valf genelde kısar tersine duman atmaz duman için enjektörlere göstereyim mi ve birde şakırtama için ne yapmayalım Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 7 Ekim 2014 Paylaş 7 Ekim 2014 tdci gibi motorda ezbere çalışma yapılmaz önce mekanik kontrol yaplır basit bir emiş hortumu yırtılması da olabilir. ancak şakırtı duman ve çekişi az olan motor enjektöre kuvvetli işarettir Yorum bağlantısı
Raşit Akfırtına 7 Ekim 2014 Yazar Paylaş 7 Ekim 2014 tdci gibi motorda ezbere çalışma yapılmaz önce mekanik kontrol yaplır basit bir emiş hortumu yırtılması da olabilir. ancak şakırtı duman ve çekişi az olan motor enjektöre kuvvetli işarettir tam anlamadım yani biraz açıcı olurmusunuz Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 7 Ekim 2014 Paylaş 7 Ekim 2014 motoru dinlemeden tavsiye olarak direkt enjektör testi tavisyesi zor olur zira sadece testi 400 tl gibi bir masraftır ancak anlattıklarınız bu testin ihtyiacını doğruluyor. Ancak bundan önce tüm hava emişi hortumlarına bakmalı. Yorum bağlantısı
Raşit Akfırtına 7 Ekim 2014 Yazar Paylaş 7 Ekim 2014 motoru dinlemeden tavsiye olarak direkt enjektör testi tavisyesi zor olur zira sadece testi 400 tl gibi bir masraftır ancak anlattıklarınız bu testin ihtyiacını doğruluyor. Ancak bundan önce tüm hava emişi hortumlarına bakmalı. tamam anladım ilgin için teşekkürler Yorum bağlantısı
Raşit Akfırtına 9 Ekim 2014 Yazar Paylaş 9 Ekim 2014 Evet arabayı sanayi göttürdük ve enjektörleri söktük ve ayarlar hepsi bozuk çıktı ayarları yapıldı duman yok oldu çok şükür hava akımların hiç bir sorun yokmuş Yorum bağlantısı
Raşit Akfırtına 4 Şubat 2015 Yazar Paylaş 4 Şubat 2015 nasıl masraflı mı bu enjektör ayarı? yok kardeşim ben den tam olarak 400 tl gitti Yorum bağlantısı
Mustafa AYSAN 9 Şubat 2015 Paylaş 9 Şubat 2015 yok kardeşim ben den tam olarak 400 tl gitti enjektörün temizliği de dahil mi? Yorum bağlantısı
Recommended Posts