Nuh Şerbetci 30 Mart 2015 Paylaş 30 Mart 2015 Yok neden hevesim kırılsın... Amacımız bu yollardan nasıl, ne şekilde geçtiğimizi, bu sorunlardan nasıl ve ne masrafla kurtulduğumuzu bizden sonra yaşayan arkadaşlara aktarabilmek. An itibariyle aracım çıktı çok şükür. İlk izlenim, araç yüksek sesle çalışıyor. Kapağın geldiğini gördüm ayna gibi olmuştu. Resim çekemedim. Kapak taşlamadayken, bütün sökülen parçalar 5lt benzinle yıkandı. Boğaz kelebeğinin üstüne özellikle çok düşmüştüm. Aracımda şuan hiçbir şekilde devir oynaması kalmadı. Normalde vites değiştirirken 800 devirden de aşağı düşüp 400e filan geriliyordu. Şuan öyle bir özellik yok. Birde durmaya yakın ayağım frendeyken motorda bir titreme oluyordu, stop edecek gibi. Çoğu sorunum gitmiş çok şükür, zamanla kullandıkça yazarım hatta videolarım. Değişen parçalar; Üst kapak contası Subap takımı Subap takım lastiği Devirdaim Gergi bilyası Avare gergi bilyası V kayışı Motor yağı Yağ filtresi 5lt pembe antifriz Kapak taşlama (250) Yağ silikon İşçilik Toplam ; 1245 TL idi. Normal müşteri fiyatı bu dedi. Tabi biz anormal müşteri olduğumuz için ölümcül bir pazarlıkla 1000TL hallettik İşçilik normalde 450-500TL'den aşağı kimse almıyor, yarım motor söküyoruz diyorlar. Yine işçilikten kırdıkta 1000tl hallettik. Dün yarım günde söküldü, taşlamaya gitti. Bugün yarım günde toplandı, teslim aldım. Şimdilik herşey çok güzel çok şükür... İyi günler hüseyin bey aynı araçtan bende de var. 2000 model ve 210.000 km de rölantide titreme ve stop etmem sorunu mevcut klimada daha çok artıyor bu sorun. Ustama götürdüm sente atlamamış dedi kompresör ölçümü 11 bar civarında hepsi bence motor sökmeye gerek yok dedi iyi herhangi bir sorun görülmüyor dedi. sizi yazılarınızı okudum sizce ne yapmam lazım aynı sorun sizdede varmış sizin kompresör değerleri tam olarak kaçtı. Yorum bağlantısı
Memet Çakmak 21 Mayıs 2015 Paylaş 21 Mayıs 2015 200 bin kmdeki escort 97 model CFİ araba rolantide sarsıntılı çalışıyordu, çekiş zayıf ve yağ çubuğunu çektiğimde çok buhar atıyordu. Hayrullah yılmaza götürüp gösterdiğimde kompresyon testine bakmadı ve direk rektefe olacak dedi. gözüm korktu. vazgeçtim oradan başka bir tamirciye gittiğimde silindir kapak contası yanık dedi. conta değişti tüm sorunlar düzeldi yağ çubuğundaki buhar tamamen kesildi. araba yalnız çekişten düşük. yılmazla ford ön yargılı davranıp gözümü korkuttuğı için bir daha girmedim. Yorum bağlantısı
SELAMİ AKTAŞLI 21 Mayıs 2015 Paylaş 21 Mayıs 2015 Benzer bir sorun yakalsık bir ay evvel basımdan gectı ozellıkle klıma acık konumda ıken arac stop edıyordu.Debriyaja bastıgımda stop edıyordu.Ustama götürdüğümde klıma kompresörü sarmıs ondan dedı klıma kompresörü degişti.Şuan sadece arada olmak kaydıyla devır dusmesı oluyor bir anda .Dilerim 1000 liralık bi masraf da bana acmaz. Bu arada sizede gecmıs olsun ınsaalah tekrar boyle bır ıs acmaz basınıza Yorum bağlantısı
ömer annadinç 14 Şubat 2016 Paylaş 14 Şubat 2016 Benimde geçen ay subaplar yanmıştı araba patlayarak çalışıyor ve çiğ benzin atyordu açtrdık subaplar maalesef cort yaptrdk üst kapak subaplar triger vs açmışken ne bakım varsa lakin hala ufaktan bir rölanti dalgalanması var gibi subapla alakalı olabilir mi tekrar götürmelimiyim ustaya Yorum bağlantısı
Recommended Posts