Gökhan Çoşkun 22 Kasım 2014 Paylaş 22 Kasım 2014 Daha öncede konuşulmuştu.Her ne kadar Mercedes kalite düşürüyor densede git gide bize yaklaşıyor yeni kasalarıyla. Önce 3.20dizel BMW , Audi A5 2.0 TDI 190 hp yeni motorunun yakıt değerlerinin 1.6 TDCI Focustan bile az olmasıyla başladı şimdide Mercedes C kasanın 1.6 dizeli satışa sunmasıyla devam ediyor Yinede fiyatı 160 bin tl gibi bi rakam olsada vergi ,yakıt vs. artık bunlardan korkutmuyor adamı. Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 23 Kasım 2014 Paylaş 23 Kasım 2014 Oo, Renault motoruna 6hp daha eklemişler. Asıl 1.6 160hp gelince ne olacak, merak ediyorum 1 Yorum bağlantısı
Abdussamed Acar 23 Kasım 2014 Paylaş 23 Kasım 2014 2015 Martta da otomatik şanzıman kombinasyonu ile geleceği söyleniyor... Evet yüksek fiyat ama ucuz araba kalmadı ki piyasa da anasını satiim 1 Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 23 Kasım 2014 Paylaş 23 Kasım 2014 1.6 dizel araba 170bin etmez be abi 120bin falan dese anlayacağım. Ford'ta bile 70bin yani. Mercedes için 100bin fazla kim verir... Yorum bağlantısı
Misafir 23 Kasım 2014 Paylaş 23 Kasım 2014 Önden çekiş olur bu kesin. Önden çekiş de merso olmaz. Olsa da bu kadar para etmez. Yorum bağlantısı
Hakan Gürsu 23 Kasım 2014 Paylaş 23 Kasım 2014 (düzenlendi) Şu ortadaki tableti A serisinden sonra C ye de koydularya pes diyorum. Bu fiyatlara araba alabilecek olsam o ortadaki tablet yüzünden başka markaya yönelirim. Bence o kadar kötü duruyor. Motor konusundada Renault'tan alınan motorun Mercedes'in kalitesini düşürdüğü fikrine katılmıyorum.Renaultun yeni 1.6 160 Bg dizelide E serisinde kullanılacak.Renaultta 160 bg motoru kendi D segmentinde kullanacakmış. 23 Kasım 2014 tarihinde Hakan Gürsu tarafından düzenlendi 3 Yorum bağlantısı
Gökhan Çoşkun 23 Kasım 2014 Yazar Paylaş 23 Kasım 2014 (düzenlendi) Her firma hata yapar ama adamlar 1.5 dizelden sonra 1.6 dizelide getiriyorsa vardır bi hikmeti. Mengerlerde staj yapmıştım. Satışların %70 i abartısız A ve CLA nın 1.5 dizel otomatik motorları oluyodu. Bende beklemiyordum,Mercedes ulan bu 2.0 motordan aşağısı olmaz diyordumki şimdi param olsada CLA alabilsem diyorum Ve gerçekten 40bin tl si olan gelip üstünü krediyle alıyordu.ev gibi kredi ödüyolardı şaşıyorum. CLA- GLA- A kasadaki Benzinli 1.6 156hp motorlarda önden çekişli.Bu önden çekiş meselesi daha mı iyi oluyor ki ? bu firma arkadan çekişliydi bu zamana kadar hep. 23 Kasım 2014 tarihinde Gökhan Çoşkun tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Eray Alicikoğlu 23 Kasım 2014 Paylaş 23 Kasım 2014 İyi hoş güzel ama koskoca mercedes reno motoruna devam ediyo hala 1.6 dci gerçekten güzel ve teknolojik bi motor ama merso mersoluktan çıkıyo gitgide kangoo bozması citana bindikten sonra yazık dedim önden çekiş merso alacağıma audi alırım daha iyi Yorum bağlantısı
Serkan Karadağ 23 Kasım 2014 Paylaş 23 Kasım 2014 Safkan araba kaldı mı ki merso saf olsun. 2 Yorum bağlantısı
İlker Yüksel 23 Kasım 2014 Paylaş 23 Kasım 2014 Vahşi kapitalizm geldiği nokta budur. Kapitalizm gölgesini satmadığı ağacı keser. Rekabet bu kadar yoğun olduğu bir dönemde maliyeti düşürmek için herşey olur. Adam bir sürü para harcayıp motor yapacağına satın alıyor. 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 23 Kasım 2014 Paylaş 23 Kasım 2014 altımızdaki arabaların kıymetini bilelim vesile ile üst üste eski arabasını mekanik olarak yenileştirip binmeye devam edenler çoğaldı piyasada, bu da 2ç elde ki rakamların bir seviye daha artacağına işaret. 2 Yorum bağlantısı
Mesut Eyibil 23 Kasım 2014 Paylaş 23 Kasım 2014 (düzenlendi) okadar para vereceğinize alın bir bmw i3 yada tesla model s binin hem vergiden muaf hemde elektirikli madem dizel araç alıcaksınız hemde gösterişli süper araba 2 side tabi model s başka. 23 Kasım 2014 tarihinde Mesut Eyibil tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Furkan Avcı 23 Kasım 2014 Paylaş 23 Kasım 2014 O tableti göğüse gömülü monte edemiyorlarsa araba üretmeyi bıraksınlar. 2 Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 23 Kasım 2014 Paylaş 23 Kasım 2014 C serisi kendini farklı segmente koydu. Çünkü A serisi ve GLA var önünde. Eski 180 e göre yeni kasa biraz daha janjanlı oldu. Passat 65 iken c180 100 idi. şimdi passat 95 c180 ise 160.. çok değişim olmamış. euro olarak ne fiyatlar? artık 2.35 değil euro.. manuel vitesli merso iyi imiş aslında. para olsa da alsak Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 23 Kasım 2014 Paylaş 23 Kasım 2014 (düzenlendi) okadar para vereceğinize alın bir bmw i3 yada tesla model s binin hem vergiden muaf hemde elektirikli madem dizel araç alıcaksınız hemde gösterişli süper araba 2 side tabi model s başka. Model S i alabilsek zaten Türkiyede başka araba almazdım, Mersoda dahil Ferro da, zaten Ferro yuda dumur eden bir araç Tesla Tek akü 400 km. menzil, çift akü takılabilir, 1 saatte şarj olur, 2vites oto şanzıman, 0-100 4-5 sn. civarı, donanım tip süper, daha ne istiyim 23 Kasım 2014 tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Ertuğrul Büber 23 Kasım 2014 Paylaş 23 Kasım 2014 Rakamın yüksek olması birazda AMG donanım olmasından kaynaklı.Standart donanım olsa 135 gibi bir fiyat çıkacaktı. Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 23 Kasım 2014 Paylaş 23 Kasım 2014 (düzenlendi) standardı gelecektir. ucuzcular almasın diye düşünüyorlar. biraz da haklılar. servisler çok yoğunlaştı ve müşteri profili değişti deniyor. 23 Kasım 2014 tarihinde Mehmet Göktürk tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Abdussamed Acar 24 Kasım 2014 Paylaş 24 Kasım 2014 1.6 dizel araba 170bin etmez be abi 120bin falan dese anlayacağım. Ford'ta bile 70bin yani. Mercedes için 100bin fazla kim verir... Focus ile yeni C serisini mi kıyaslıyosun fiyat olarak Müşteri pörtföyü ve satış rakamları açısından çok farklı hedefleri olan araçlar bunlar, bence kıyası böyle yaparsan yanılırsın... Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 24 Kasım 2014 Paylaş 24 Kasım 2014 Focus ile yeni C serisini mi kıyaslıyosun fiyat olarak Müşteri pörtföyü ve satış rakamları açısından çok farklı hedefleri olan araçlar bunlar, bence kıyası böyle yaparsan yanılırsın... Yok kıyaslamıyorum tabii ki. Ama diyorum ki, Focus bile 70bin e çıkmış. Mercedes'te biraz kırpsın fiyatını, pazar payını arttırır Yorum bağlantısı
Övgü Gürşen 24 Kasım 2014 Paylaş 24 Kasım 2014 biraz daha verip 520i alıyorum kısmetse. bunun üstünden de atlar, içinden de geçer, etrafında da döner. c nedense çok kazık satılıyor. hı neymiş bu az yakarmış. 150-200 milyarlık arabalarda "daha az yakmak" yahudi esnaf hesabı geliyor bana. 2 Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 24 Kasım 2014 Paylaş 24 Kasım 2014 biraz daha verip 520i alıyorum kısmetse. bunun üstünden de atlar, içinden de geçer, etrafında da döner. c nedense çok kazık satılıyor. hı neymiş bu az yakarmış. 150-200 milyarlık arabalarda "daha az yakmak" yahudi esnaf hesabı geliyor bana. Merso zaten E den başlar, bunlar yıldızlı masallar, şahsi düşünceme göre, mersoya biniyorum demek isteyen ama gerçek mersoya parası yetmeyenler için üretilmiş modeller bunlar. 2 Yorum bağlantısı
Gürçay Hüseyin 24 Kasım 2014 Paylaş 24 Kasım 2014 Umarim alinan olmaz ama BMW, Audi, Merco ve 1.5, 1.6 motoru ayni cumlede kullanildiginda acayip gulesim geliyor. 2 Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 24 Kasım 2014 Paylaş 24 Kasım 2014 Umarim alinan olmaz ama BMW, Audi, Merco ve 1.5, 1.6 motoru ayni cumlede kullanildiginda acayip gulesim geliyor. 2.0 140hp alacağıma, 1.6 160hp almamam için sebep nedir ki 3 Yorum bağlantısı
Övgü Gürşen 24 Kasım 2014 Paylaş 24 Kasım 2014 Merso zaten E den başlar, bunlar yıldızlı masallar, şahsi düşünceme göre, mersoya biniyorum demek isteyen ama gerçek mersoya parası yetmeyenler için üretilmiş modeller bunlar. aynı şeyi yazmak isterim ama sonra çok kızan olabiliyor bu tip saptamalara. c'nin altını yetersiz buluyorum ben de kalite olarak. mesela 1 o kadar basit gelmiyor ama tasarım olarak rakibi a daha şık bence. e kesinlikle çok kaliteli ama yaşlı işi duruyor. 5'ten üstün geliyor malzeme ve işçilik olarak. sürüş tarzı da bambaşka bu iki arabada. e çok konforlu, rahat. bmw'nin sürüş zevki çok yüksek. ford'dan bmw'ye geçilebilir bu anlamda. vw'dan da merso'ya. Umarim alinan olmaz ama BMW, Audi, Merco ve 1.5, 1.6 motoru ayni cumlede kullanildiginda acayip gulesim geliyor. şahsen alınmam hatta bana da öyle geliyor. 520i dediğim de 516i aslında downsizing bir dünya gerçeği. elektriklilerden önce bunları kullanacağız son olarak. amerika'da bmw 320d ve 328i ile başlıyor. orada bile artık 2 litre çok yaygın ama dertleri vergi değil yakıt ekonomisi. bizdeyse tümüyle vergiden kaynaklı. 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts