İçeriğe Yönlendir

Astra J Sedan 115 Lpg


Hüseyin Kasap2
Çözüme git Misafir tarafından,

Recommended Posts

Hüseyin Kasap2
(düzenlendi)

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-opel-acil-satilik-opel-astra-sedan-183771863/detay

 

İlandaki astra j ye bir süredir bakıyorum ve bu seri araçlarla ilgileniyorum bizden aracı olan var mı acaba yada kullanan bende 180liği vardı fakat hiç 115lik kullanmadım açıkcası motor&çekiş durumu nasıldır acaba saygılar

tarihinde Hüseyin Kasap2 tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Hakan Gürsu

180 liğini kullandıysanız 115 bg atmosferiğe hiç bakmayın. Zaten 115 liği gitmiyor vede deli gibi yakıyor 2 sene kadar kullandım, gerçi lpg ile yakış olayını tolere edersiniz ama birde astra'nın motorlarının lpg ye olan uyumsuzluğu hakkında söylentiler var.

Yorum bağlantısı
Aydın Akdeniz

yakın arkadaşım 2013 sıfır olarak j kasa hb astra almıştı 6 ay sonra zararına ve lanet ederek geri verdi . sebebi depodan sürekli çalkantı sesinin gelmesiydi. ve serviste kbul etmişti bu sorunu. kronik demişler. aklınızda olsun.

Yorum bağlantısı
Hakan Çelik
(düzenlendi)

Aynı aracın hatchback karoserli, Sport donanımlı, Prins LPG'lisi arkadaşımda var. Performans beklemezseniz sizi hayal kırıklığına uğratmaz ama biraz da aracın ağırlığından dolayı (sürücüyle beraber yaklaşık 1400 kg) hantal kalıyor. Yeni ve az km'de olduğu için sorun çıkaracağını sanmıyorum ama ileriki zamanlarda kronik bazı problemlere sahip olabilecek bir motor.

 

Arkadaşım 70.000 km'de aldı 10.000 km'dir biniyor. Önceki sahiplerinden kalan yağ soğutucusu, termostat, soğutma gibi problemler ve değişimler yaşadı. Baskı balatası da biraz hassastır, ağırlıktan dolayı çok zorlamaya müsait bir araç değil. Ama ses yalıtımı, malzeme kalitesi, tokluk olarak güzel araçtır. Kısaca normal ve zorlanmadan kullanımda sorun çıkarmadan keyifle binilebilecek araçtır.

 

Bunlar son 7 aydır yaptığım gözlemler ve araştırmalarım sonucu söylediklerim, farklı fikirler de çıkabilir tabii ki.

 

Edit: LPG uyumu hakkında genel kanı; subaplar sanırım magnezyum alaşım olduğundan dolayı ileride problem yaratabiliyor, en kötü ihtimalle subap yağlama sistemi ile bu süre uzatılabilir.

tarihinde Hakan Çelik tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Hüseyin Kasap2

Aynı aracın hatchback karoserli, Sport donanımlı, Prins LPG'lisi arkadaşımda var. Performans beklemezseniz sizi hayal kırıklığına uğratmaz ama biraz da aracın ağırlığından dolayı (sürücüyle beraber yaklaşık 1400 kg) hantal kalıyor. Yeni ve az km'de olduğu için sorun çıkaracağını sanmıyorum ama ileriki zamanlarda kronik bazı problemlere sahip olabilecek bir motor.

 

Arkadaşım 70.000 km'de aldı 10.000 km'dir biniyor. Önceki sahiplerinden kalan yağ soğutucusu, termostat, soğutma gibi problemler ve değişimler yaşadı. Baskı balatası da biraz hassastır, ağırlıktan dolayı çok zorlamaya müsait bir araç değil. Ama ses yalıtımı, malzeme kalitesi, tokluk olarak güzel araçtır. Kısaca normal ve zorlanmadan kullanımda sorun çıkarmadan keyifle binilebilecek araçtır.

 

Bunlar son 7 aydır yaptığım gözlemler ve araştırmalarım sonucu söylediklerim, farklı fikirler de çıkabilir tabii ki.

 

Edit: LPG uyumu hakkında genel kanı; subaplar sanırım magnezyum alaşım olduğundan dolayı ileride problem yaratabiliyor, en kötü ihtimalle subap yağlama sistemi ile bu süre uzatılabilir.

 

Sübap Yağlama Olayının sadece bir pazarlama politikası olduğunu düşünüyorum benim aracımda da vardı manuel yağlama flashlube marka 115 Hplikler lpg ile 180Hp ye göre daha uyumlu aslında en mantıklısı 1.4 140Hp fakat onlarda uçmuş vaziyette

Yorum bağlantısı
Mehmet Atlihan

suan kullandigim astra j fakat bendeki 1.7 cdti türkiye ye vergi olayindan dolayi getirilmemis.lpg vs. ugrasmayin astra j 1.6 cdti cikti bence onara bakin

Yorum bağlantısı
Sedat Ünsal

1.3 cdti kullanmıştım. 2012 de. bayiden sıfır olarak almıştım. bagajda yarım dolu bidon varmış gibi ses gelmesi, 7.000 km de baskı balata arızası, kalkışta motordan gelen sesler, içeri giren rüzgar sesi gibi vb... terslikler yüzünden 3 ay sonra zararına geri satmıştım. sattığım arkadaşa anlattığımda sıkıntı yok demişti. fakat bu j kasalar hep aklımın bir köşesini kemiriyor:) 140 bg alıp lpg taktırmayı çok düşünmüştüm. halen de düşünmekteyim. 115bg olanı diğer motor seçeneklerine göre hantal kalıyor. devir yükseliyor fakat hızlanma aynı oranda olmuyor. kasa acayip ağır kalıyor. bana kalırsa alınmayacak 2 adet motor seçeneği var. 1.3cdti ve 1.6 115bg.

Yorum bağlantısı

1000 km kadar kullandım aynı aracı sedan ve araç 4600 km deydi. Araç benzinliydi ve acaip hantal bi araç ruhsattaki kilosu 1470kg ve kasa mükemmel ağır. Yakıtı uzun yolda iyi gibi geldi. ama tipi çok hoş. 

Yorum bağlantısı
Fatih Öztürk27

Albenisi yüksek öğrendim ki sabıkası da öyle. Dizel de çok sıkıntı duymadım. Genel izlenimde o yönde. (Arkadaş sıfır almıştı 3 yıldır kullanıyor. Dizel ayrıca sadece bindiğini düşünürseniz şikayet etmemesi de normal. ( Cam suyuu motora koymaya kalkmıştı en son :biggrin: ))

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Aydın Akdeniz

1.3 cdti kullanmıştım. 2012 de. bayiden sıfır olarak almıştım. bagajda yarım dolu bidon varmış gibi ses gelmesi, 7.000 km de baskı balata arızası, kalkışta motordan gelen sesler, içeri giren rüzgar sesi gibi vb... terslikler yüzünden 3 ay sonra zararına geri satmıştım. sattığım arkadaşa anlattığımda sıkıntı yok demişti. fakat bu j kasalar hep aklımın bir köşesini kemiriyor:) 140 bg alıp lpg taktırmayı çok düşünmüştüm. halen de düşünmekteyim. 115bg olanı diğer motor seçeneklerine göre hantal kalıyor. devir yükseliyor fakat hızlanma aynı oranda olmuyor. kasa acayip ağır kalıyor. bana kalırsa alınmayacak 2 adet motor seçeneği var. 1.3cdti ve 1.6 115bg.

 

bunu demek istemiştim. 

Yorum bağlantısı

Geçen sene başında 2012 1.6 sport aldım, 1 ay sonra dayanamayıp sattım, klima açınca resmen sürünüyor araba, 36 ya almıştım ben, fiyatlar iyi uçtu valla

Yorum bağlantısı
Cemal Cangöner

2010 model 1.4 / 140 hp Astra J sport modelini sıfır aldım. 1 yıl kadar kullandım (22.000 km) yakıtı fazla geldiği için (şehir içi 12 lt/100 km) satıp 2011 model 1.3 dizel sport versiyonunu aldım.

Attan inip eşeğe binmek gibi oldu. Diğer araca göre son derece sağır ve hantal kaldı. Araç 1000 km olduğunda Race-chip taktım. Aracın ilk kalkıştaki hantallığı ortadan kalktığı gibi maksimum hızı da 200 km ye çıktı.

Sorunsuz şekilde 3 yıl (65.000 km) kullandım. Genelde şehir içi kullandığım için güç ve performans açısından eksiklik hissetmedim.

Yol tutuşu, sessizliği, sürüş kolaylığı, ergonomisi bana göre çok iyiydi. Yakıt tüketimi 5,5 lt/100 km. Hiç bir zaman ekonomik kullanmayı düşünmediğim gibi - aracın sınırlarına kadar performansını kullandım.

Her 2 araç ta en küçük bir arıza çıkartmadı. Lastiği bile patlamadan aracı sattım.

Bana göre aracın yüzü çok eskimişti. Adım başı göre göre araçtan bıktım.

1.4 motorları LPG takmaya uygun değil. (Takılmasına takılır.) Kısa sürede arıza çıkarıyor. Sübap yakma sorunu var. Başınıza dert alırsınız.

1.6 motorlar için LPG kitleri mevcut.

Yorum bağlantısı
  • Çözüm

Bende boş laf yok. Her şey belgeli veya uzmanından;  :)

 

Geçen sene LPG fuarına gitmiştim. Focus aracıma subap yağlama sistemi gerekir mi diye. Her üreticinin ortak sorusu "aracınız Chevrolet Cruze veya Opel mi" oldu. 

 

Hafif metal alaşımlı olduklarından lpg montajından 30-60 bin km sonra subapları hasar görüyormuş. Subap yağlama ile bu 50-80 bin km daha ötelenebiliyormuş.

 

Bu aracı alacaksanız LPG bence düşünmeyin. 

 

Performans da ise beygirin değil torkun önemi vardır. 115 hp olan versiyor 4000 devirde 155 nm torka sahip. 180 hp versiyon ise turbodan sebep henüz 2.200-2.300 devirde 230 nm gibi bir torka sahip. Sizi tatmin etmeyecektir. Bu aracı alacaksanız performans bence düşünmeyin. Yani bu durumda son söz;

 

Hüseyin sen bu araçtan vazgeç.

Yorum bağlantısı
Mustafa Karaaslan

Düz yol arabası yokuş sevmez ani hızlanma sevmez düz yolda uzun yolda alıp sakin kullanırım gazlamam gideceğim yere götürsün denilirse düşünülebilir. Donanım olarak en boş paketi bile tatminkar. Esp tcs vs standart. 1.3 Cdti düşünün aynı paralara zorlarsanız bulabilirsiniz. 

Yorum bağlantısı
Mehmet Atlihan

Valla ne yalan söyleyim bana göre tipi ve ic dizayni en güzel araba 1.6 cdti dizel cikti türkiyede yasiyanlar 1.3 yetmiyor diyorsa 1.6 var.

Yorum bağlantısı
Hakan Gürsu

Valla 1.3 dizeline bindim bir süre arkadaşın aracı ile bir yerlere gittik geldik sonra şirket aracı ile günübirlik İstanbula gidip geldik bence yerden yere vuracak kadar kötü değil bence biraz abartılıyor

Kesinlikle kötü araba değil, benim tek derdim benzindi o yüzden sattım, yoksa tokluk, yol tutuş iç ve dış dizaynı 10 numara idi.

Yorum bağlantısı
Ali Elöver

abi ben 1.3 dizelinin perforMansı için yazdım kesinlikle yeren yere vurulacak kadar kötü değil

Mert dizelin sorunu performans degil, araba yurudukten yani ataletini attiktan sonra gayet yeterli, problem ilk kalkislar, rampalar dur kalk gibi kucuk motorun yuksek agirlikla basa cikma zorunda oldugu ilk kavrama ve kalkislar.

Opel cok iyi arabadir, 5 tane opel im oldu ve her sartta ford a tercih ederim.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mehmet Atlihan

Arkdaslar dedigim gibi 1.6 dizeli cikti 1.3 istemeyen 1.6 ya biner 1.6 cdti 136ps 110 olanida var

Yorum bağlantısı
Cemal Cangöner

Aracın sıfırı 48.400

Satan arkadaşın kampanyalı fiyatlardan haberi yok galiba.

Kararlıysanız aracı almaya gidip sıfır olanını alın.

1.6 Edition modeli için Prins LPG kitleri mevcut.

Yorum bağlantısı
Sedat Ünsal

abi ben 1.3 dizelinin perforMansı için yazdım kesinlikle yeren yere vurulacak kadar kötü değil

 

0 dan 100 km hıza 16 saniyede çıkıyordu. o araç hızlanana kadar mevsim değişiyordu. :D  uzun yolda otobanda hızını alırsan sıkıntı yok. fakat hızlanana kadar insanın ömründen ömür gidiyordu.

Yorum bağlantısı
Hüseyin Kasap2

Abi dediğiniz gibi yaptım bu araçtan vazgeçtim 1.0 ecoboost bakıyorum

Bende boş laf yok. Her şey belgeli veya uzmanından; :)

Geçen sene LPG fuarına gitmiştim. Focus aracıma subap yağlama sistemi gerekir mi diye. Her üreticinin ortak sorusu "aracınız Chevrolet Cruze veya Opel mi" oldu.

Hafif metal alaşımlı olduklarından lpg montajından 30-60 bin km sonra subapları hasar görüyormuş. Subap yağlama ile bu 50-80 bin km daha ötelenebiliyormuş.

Bu aracı alacaksanız LPG bence düşünmeyin.

Performans da ise beygirin değil torkun önemi vardır. 115 hp olan versiyor 4000 devirde 155 nm torka sahip. 180 hp versiyon ise turbodan sebep henüz 2.200-2.300 devirde 230 nm gibi bir torka sahip. Sizi tatmin etmeyecektir. Bu aracı alacaksanız performans bence düşünmeyin. Yani bu durumda son söz;

Hüseyin sen bu araçtan vazgeç.

Yorum bağlantısı
Misafir
Bu konu kapalıdır.
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...