İçeriğe Yönlendir

2008 Transit Bakımları


Fatih Öztürk27

Recommended Posts

Fatih Öztürk27

          Okulumuza verilen 2008 model bir aracımız var.  46000 km de ve çok temiz. Herhangi bir sıkıntısı yok. Minibüs çok bildiğim bir alan olmadığından fikirlerinize ihtiyacım var. Bakımlı da olsa 8 yaşında bir araç. Bakım adına neler yaptırılmalı nerelerine baktırılmalı. Yağ kartı var onun dışında bir bilgi yok.

Yorum bağlantısı
Ahmet Ekici

          Okulumuza verilen 2008 model bir aracımız var.  46000 km de ve çok temiz. Herhangi bir sıkıntısı yok. Minibüs çok bildiğim bir alan olmadığından fikirlerinize ihtiyacım var. Bakımlı da olsa 8 yaşında bir araç. Bakım adına neler yaptırılmalı nerelerine baktırılmalı. Yağ kartı var onun dışında bir bilgi yok.

Yağ ne zaman değiştirilmiş?

Yorum bağlantısı
Ahmet Ekici

Sayın Hüseyin Matur daha iyi bilir ama bir yıl olmadıysa muhtemelen diğer parçalarda değiştirilmiştir. Siz yağ oranını ve antifirizi kontrol edin. Yılı dolunca gerek görürseniz yıllık bakım adı altında ilgili yerde yaptırabilirsiniz. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...