İçeriğe Yönlendir

2008 Seat Cordoba Stylance 1.4 Tdi Nasıl?


Şükrü Abay

Recommended Posts

Şükrü Abay

2008 Model Seat Cordoba Stylance 1.4 TDİ 118 bin kilometrede Gri Renk.

Tek parça boyası var.

Son fiyatı 26 bin lira.

 

Cordoba Stylance Nasıl arabadır forumda kullanan yorum yapan var mı?

Sizlerin onayıyla yarın bu araca niyetlencem.

Motor rolantide biraz sesli çalışıyor ama sesi sonra kesilir diyorlar

80 beygir 195 tork yakıtı az diyorlar.

Yorumlarınızı bekliyorum.

Yorum bağlantısı
Murat Bal

3 pistonlu olması nedeniyle az yakar, Stylance donanım tatmin edicidir. Yalnız iç döşemeler çabuk soyuluyor. Sesli çalışması, iç malzeme kalite düşüklüğü vb. ufak tefek şeyler kafaya takılmazsa alınabilir bi araç olduğunu düşünüyorum, Km' de gayet uygun bence. Fiyat biraz fazla geldi bana ama takdir sizin.

Yorum bağlantısı
Şükrü Abay

İç döşemeleri felan hepsini kontrol ettim soyulma sökülme birşey yok güzel duruyor. 

2.eli nasıldır satmaya kalksam zor mu gider?

Yorum bağlantısı
Sinan Çiçek

Benim Cordobam da soyulma kesinlikle yoktu. Ic malzeme de oldukca kaliteli diye düşünuyorum. Evet biraz sesli ama 80 90 dan sonra o sesi duymazsin.

Yorum bağlantısı
(düzenlendi)

Makyajdan sonra kapılardaki soyulma problemi çözüldü. 2008'de soyulma yoktur. Aracın sesli çalışmasını çok dert etmeyin. Bu motor çok sağlam ve ekonomik bir motor. Sonuçta aracı size hizmet etsin diye alıyorsunuz. Sesli çalışması zaten içeriye yansımıyor çok fazla ama biraz titreşim hissedersiniz rolantide.

Aracın kronik olabilecek sorunları; kapı switçleri nedeniyle göstergede kapı açık uyarısı verebilmesi, stopların buhar yapması.

Aracın eksileri: dar bir araçtır. Kapıları yayla gergilendirildiğinden biraz zor açılır, umulandan hızlı kapanır. Alışmak gerekir. Arkada ve önde kol koymak için kolçak yoktur. Ön tarafa 200tl civarına orjinal değil ama çok kaliteli modele uygun kolçak alınabilir. Kararan ayna, far yıkama ve çok emin değilim ama far ve yağmur sensörü yoktur. 2 airbag vardır. Esp'li modeli yoktur.

Aracın artıları: en ekonomik araçlardan biridir. Bagajı sınıfına göre çok büyüktür. 480lt bagaj hacmi var ki bir üst sınıfta en büyük bagaj yaklaşık 550lt. Yıl tutuş iyidir, trim sesleri azdır, stylance donanım hız sabitleyiciden, dijital klimaya kadar doludur. İç aydınlatmaları güzel ambiyans katar. Ses sistemi başarılıdır ama Eray'ın sattığı pioneer'dan takılırsa orjinal gibi durur. Double din'e tam uyumludur, ekstra işçilik gerektirmez. Direksiyon sistemi çok keyiflidir. Dönüş manevrası keskindir. Tekerlekler tam turda hafif yatar ve aracın içindeyken hafif yükselmesinden anlarsınız. Metal iç kapı kolları bu sınıfta nadir görülür.

Aracın temiz kullanıldığını anlamak için motor kapağının yerinde olduğundan emin olun.

Fiyatı piyasaya göre uygun gözüküyor. 2009'da kasa kalktığından 2008 için normal fiyat. Fiyat performans aracı alıyorsunuz. Aldığınız Fiyatı söylediğinizde birçok kişi pahalı olduğunu söyleyecek ve yerine alternatif markaları sıralayacaklardır, ancak siz kullanıp onlar da sorunsuzluğuna şahit oldukça bir tane de kendilerine bulmalak isteyeceklerdir.

Saygılarımla.

tarihinde Evren İskent tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Süha Demirtaş

Enjektörü ve turbosu pahalı, tandem pompası sıkıntı açabilir ama tamiri mümkün. Enjektörün tamiri yapılıyor ama verimsiz oluyor bu sebepten tamiride yok diyebiliriz. 3 silindir olduğu için vibrasyonu çok titreşim önleyici kocaman kulaklar var işini yapıyorlar ama kalkışlarda çok sakin biri değil iseniz tireşerek bir harekete başlangıcı yaparsınız. Motoruda 1.4tdi pd80 diye geçer ;) üstten tek egzantrik direk pompa enjeksiyon dur ;) kısacası benim ilk aracımdı ibiza 1.4 tdi kesinlikle tavsiye ederim.

Güzel bir yazılım ile 105-110hp oluyor ve fabrikasyon güç araba ile 0-180 denememizde 10 araba boyu fark olmuştu ;)

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı

Bu aracin 1.4 benzinlilerinde cekiş nasildir bilen varmi?

Cekis sorunu yok, ust devirlerde canli alt devirlerde ise nazli olmayan bir motor. Mesela ben 1,3,5 okarak vites atardim sehir icinde; devir dusuk kalsa.bile sarsilmaz ve sadece hizlanmaya calisir. Cekisin sorun oldugubtek yer klima acikken dik rampalarda kalkmakti. Benim aracin debriyaji cok yukarda kavradigi icin biraz aliskanlik gerekiyordu. Bir de bu araclarda eger kavrama noktasini kacirirsan arac cok zor stop ediyor ama debriyaja basip tekrar bir ayar yapmazsan dogru noktayi bulana kadar da gaz yemiyor buna da laismak lazim. Cok guzel motordur, sessizdir, yuksek hizlara cikmasi hic sorun degil. Yanliz biraz yag eksiltir. 7500km'de yag degistirmek gerekli sorunsuz kullanmak icin. Parvasi ucuz. Benzin 4.60 civariydi herhalde ben kullandigimda. 100tl ile 330-350km menzili vardi. Yol bilgisayarinin 10.000km ortalamasi 6.9lt idi.

Saygilarimla.

Yorum bağlantısı
Serhat Şen

Belirttiğiniz araca sahibiz sıfır olarak aldık, şu an 80000km de, bakımları hariç bir arızası olmadı, çok ekonomiktir, donanımı emsallerine göre üst seviyededir. düşük hızlarda motor sesi yüksek ve yol sesini içeriye normalin üstünde alır..

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...