Murat Almak 27 Aralık 2014 Paylaş 27 Aralık 2014 Ford scorpio 2.9i v6 cologne tipi 6 silindirli aracım son zamanlarda ateşleme karıştırıyor. sizce neden olabilir. elektronik ateşlemeye sahip ilk önce sorunu nerede aramak lazım. araç biraz geç çalışıyor fakat gaz pedalını sürekli pompalamam gerekiyor yoksa stop ediyor. Tam gaz verince ise farklı bir ses çıkartıyor ve gaz yemiyor stop etmek istiyor. beyinle alakalı değildir inşallah çok canımı sıkıyor. maddi durum suan elverişli değil fakat sizlerin yardımıyla en azından bişeyler deneyebilirim. Yorum bağlantısı
Akif Özkan 27 Aralık 2014 Paylaş 27 Aralık 2014 Scorpio'nun 2.0 üstü motorları çalışma sıcaklıkları yüksek olduğu için tesisatı erken yoruyor diye duymuştum.Yerinizde olsam ilk bakacağım yer tesisat olurdu.Beyine amator olarak bakamazsınız. Extra olaraj boğaz kelebeği ve krank devir sensörü riskli parçalar arasında.Ancak ilk önce tesisat. Yorum bağlantısı
Murat Almak 27 Aralık 2014 Yazar Paylaş 27 Aralık 2014 ilginiz için tşk ederim. boğaz kelebeğini kontrol edebilirim. sanki hava almıyormuş gibide geliyor bana tesisatı elektrikciye göstereyim o zaman Yorum bağlantısı
Serkan Toker 27 Aralık 2014 Paylaş 27 Aralık 2014 Ateşleme karışmaz da boğuluyordur, patlamalar düzensiz olur, avans bozulur.. 2 Yorum bağlantısı
Murat Almak 28 Aralık 2014 Yazar Paylaş 28 Aralık 2014 peki boğulmaya sebep olan nedir ? Yorum bağlantısı
Serkan Toker 28 Aralık 2014 Paylaş 28 Aralık 2014 Gaz vererek çalıştırmanız zaten sorun olduğunu gösteriyor.. Ateşleme veya benzin pompası sisteminde sorun olabilir..Buji, buji kabloları ve benzin pompasını kontrol ettiniz mi ? Yorum bağlantısı
Murat Almak 29 Aralık 2014 Yazar Paylaş 29 Aralık 2014 benzin sisteminde problem var her zaman lpg de çalıştırıyordum sorun yoktu.sorun başlangıcında ilk olarak düşük devirde stop ediyordu fakat map sensöründen hortum hem efı ye hemde benzin basıncına gidiyor. benzin basıncından hortumu çıkarınca stop etmiyordu.(map sensor efı yani enjeksiyondan daha çok emiş yapınca stop etmiyordu) bir ihtimal daha bujilere piston vurdu diye tahmin ediyorum. bujileri orjinal almıştım fakat piston vurup bujinin agzını kapatıyordu. tamirci altına conta yaptırttı. daha sonra sorun çözülmüştü.aracı bir alıcı tanıdık tamircisine götürdü tamirci uzun bir süre 7000-8000 devirde gaz vermeye başladı. motorda sorun çıkmadı ama araç o devirlere hiç çıkmamıştı belkide bujilere vurdu yine aynı sorun olmuştur diye düşünüyorum. bujileri sökmeyi düşünüyorum Yorum bağlantısı
Recommended Posts