İçeriğe Yönlendir

1.6 Scti Titanium 150 Hp Mi 180 Hp'mi ?


Vedat İrin

Recommended Posts

Vedat İrin

Merhaba Arkadaşlar sizlere iki tane sorum olacakti;

-Bende 1.6 SCTİ Titanium var bu aracamın 150 mi yoksa 180 hp olduğunu nasıl anlayacağım ? Neyine bakmam gerekiyor..

-Yeni üretien focus 3'lerin hepsinde Ecoboost sistemi mevcut mu? Bu araçların hepsi Ecoboost olarak mı üretiliyor..

Şimdi den teşekkür ederim..

Yorum bağlantısı
Ahmet Ertugay

SCTİ motor Tr'de satılmadı diye hatırlıyorum. Bu nedenle beygir gücü konusunda bilgim yok. Yanlışım varsa diğer üyeler düzeltecektir.

Yorum bağlantısı
Vedat İrin
(düzenlendi)

Ben zaten TR'de yaşamıyorum.. SCTİ farklı bir motor seçeneği mi oluyor onu anlayamadım şimdi..

tarihinde Vedat İrin tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Semih Güney

Merhaba Arkadaşlar sizlere iki tane sorum olacakti;

-Bende 1.6 SCTİ Titanium var bu aracamın 150 mi yoksa 180 hp olduğunu nasıl anlayacağım ? Neyine bakmam gerekiyor..

-Yeni üretien focus 3'lerin hepsinde Ecoboost sistemi mevcut mu? Bu araçların hepsi Ecoboost olarak mı üretiliyor..

Şimdi den teşekkür ederim..

Bir şeyine bakmanıza gerek yok scti ise 182hp'dir. En basitinden kaputu kaldırdığınızda motor üstünde ecoboost yazısı varsa scti ve 182hp dir. He bagaj kapağında ecoboost yazısı var ve egzos ucu dışarı çıkık değilde yere bakıyorsa da 1.0 125hp'dir. Yani 150hp olmasına imkan yok. 150lik'ler 2015 2. Çeyrek gibi gelecek deniyor.

Ayrıca tüm F3'ler ecoboost değil atmosferik olanıda var dizel olanıda.

Yorum bağlantısı
Ahmet Ertugay
(düzenlendi)

Ben zaten TR'de yaşamıyorum.. SCTİ farklı bir motor seçeneği mi oluyor onu anlayamadım şimdi..

Sizin de yaşadığınız şekilde, yurtdışında satılan bir motor türü olduğunu düşündüğüm için o şekilde yazmıştım. Ancak SCTİ'nin ecoboost motorla aynı olduğunu öğrenmiş oldum.

tarihinde Ahmet Ertugay tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Vedat İrin

Semih Güney çok yardımcı oldunuz arkadaşım teşekkür ederim iyi günler..

Sizin de yaşadığınız şekilde, yurtdışında satılan bir motor türü olduğunu düşündüğüm için o şekilde yazmıştım. Ancak SCTİ'nin ecoboost motorla aynı olduğunu öğrenmiş oldum.

:-)

Bir şeyine bakmanıza gerek yok scti ise 182hp'dir. En basitinden kaputu kaldırdığınızda motor üstünde ecoboost yazısı varsa scti ve 182hp dir. He bagaj kapağında ecoboost yazısı var ve egzos ucu dışarı çıkık değilde yere bakıyorsa da 1.0 125hp'dir. Yani 150hp olmasına imkan yok. 150lik'ler 2015 2. Çeyrek gibi gelecek deniyor.

Ayrıca tüm F3'ler ecoboost değil atmosferik olanıda var dizel olanıda.

Yardımcı olduğunuz için teşekkür ederim

Yorum bağlantısı
Semih Güney

Semih Güney çok yardımcı oldunuz arkadaşım teşekkür ederim iyi günler..

:-)

Yardımcı olduğunuz için teşekkür ederim

Rica ederim, ne demek
Yorum bağlantısı
Canberk Eken

1.6 Scti 150 kuga ve emin olmamakla birlikte mondeoda kullanılıyor. Focusunuz 182 hp yani.

Yorum bağlantısı
Vedat İrin

1.6 Scti 150 kuga ve emin olmamakla birlikte mondeoda kullanılıyor. Focusunuz 182 hp yani.

Kısa bir araştirma yaptım İnternetten Focus'un mesela :

1.0 SCTİ Titanium 125hp

1.6 SCTİ Titanium 150hp ve 182 hp olanları var

2.0 SCTİ Titaniuml St-1,2,3 250 hp

Yeni çıkan 2015 Focuslar ise;

1.5 SCTİ Titanium 150 hp..

1.6 SCTİ Titaniumların 150 veya 182 hp oldugunu anlamak için mutlaka bir yerlerinde veya acıkca bilgi sahibi olacağımız broşür hiç yoksa motor üzerinde bilgiler olması gerekiyor..

Yarın kesinlikle aracımın kaç HP olduğunu öğrenmek için Garaja soracağım.. :-)

Yorum bağlantısı
Fatih Mehmet Uslu

Tr de 150 lik focus hiç satılmadı, mondeoda 160 lık olarak satıldı yanılmıyorsam. Focus için konuşursak 1,5 turbo motorlar 150 ve 182 bg olarak gelecekler ama onlar da henüz gelmedi. Aracınız çok büyük ihtimalle 182 bg. Ama Avrupada farklı motor kombinasyonları olmuşsa onu bilemeyiz.

Yorum bağlantısı
Canberk Eken

Kısa bir araştirma yaptım İnternetten Focus'un mesela :

1.0 SCTİ Titanium 125hp

1.6 SCTİ Titanium 150hp ve 182 hp olanları var

2.0 SCTİ Titaniuml St-1,2,3 250 hp

Yeni çıkan 2015 Focuslar ise;

1.5 SCTİ Titanium 150 hp..

1.6 SCTİ Titaniumların 150 veya 182 hp oldugunu anlamak için mutlaka bir yerlerinde veya acıkca bilgi sahibi olacağımız broşür hiç yoksa motor üzerinde bilgiler olması gerekiyor..

Yarın kesinlikle aracımın kaç HP olduğunu öğrenmek için Garaja soracağım.. :-)

Ben 150 lik 1.6 ların focusda kullanıldığını bilmiyordum, az önce youtubeda baktım hızlanma testlerini koyan 150 sahipleri varmış, ama sanmıyorum 182 kadar yaygın değil. Sizinki de büyük ihtimal 182 dir.

https://www.etis.ford.com    Burdan kontrol edip emin olabilirsiniz.

Yorum bağlantısı
Vedat İrin

Ben 150 lik 1.6 ların focusda kullanıldığını bilmiyordum, az önce youtubeda baktım hızlanma testlerini koyan 150 sahipleri varmış, ama sanmıyorum 182 kadar yaygın değil. Sizinki de büyük ihtimal 182 dir.

https://www.etis.ford.com Burdan kontrol edip emin olabilirsiniz.

Verdiğiniz Linke de kontrol ettim ama aradğınız araç bulunamadı diyor..

Yorum bağlantısı
Vedat İrin

Aracımın özelliklerini en son verdiiğiniz https://www.etis.ford.com'dansitesinden öğrendim :))
Aracım 150PS yani 150 HP..

Focus 2011-, 1.6L EcoBoost SCTi (150PS), Aytozu Grisi Metalik

VIN Numarası: WF0**************
Tip Onayı Numarası (TAN): E13*2007/46*1138
Temel Özellikler
İmal Tarihi: 02.05.2011
Araç Hattı: Focus 2011-
Gövde Tarzı: 5 Kapı Sedan
Versiyon: 70 Serisi
Motor: 1.6L EcoBoost SCTi (150PS)
Vites Kutusu: 6 Vitesli Düz Vites Kutusu - B6
Çekiş: LHD FWD
Aks Oranı: 3.82
Egzoz Salımı: Kademe V Salımları
Klima: Çift Kum. Otom. Sıc. Den. Klima
Bölge: (+)"CH"
Boya: Aytozu Grisi Metalik
İç Kumaş: Rack/Gecko / Kömür Siyahı

Teşekkürler arkadaşlar..

Yorum bağlantısı
Semih Güney

Aracımın özelliklerini en son verdiiğiniz https://www.etis.ford.com'dansitesinden öğrendim :))

Aracım 150PS yani 150 HP..

Focus 2011-, 1.6L EcoBoost SCTi (150PS), Aytozu Grisi Metalik

VIN Numarası: WF0**************

Tip Onayı Numarası (TAN): E13*2007/46*1138

Temel Özellikler

İmal Tarihi: 02.05.2011

Araç Hattı: Focus 2011-

Gövde Tarzı: 5 Kapı Sedan

Versiyon: 70 Serisi

Motor: 1.6L EcoBoost SCTi (150PS)

Vites Kutusu: 6 Vitesli Düz Vites Kutusu - B6

Çekiş: LHD FWD

Aks Oranı: 3.82

Egzoz Salımı: Kademe V Salımları

Klima: Çift Kum. Otom. Sıc. Den. Klima

Bölge: (+)"CH"

Boya: Aytozu Grisi Metalik

İç Kumaş: Rack/Gecko / Kömür Siyahı

Teşekkürler arkadaşlar..

Net bilgi bulmanıza sevindim lakin ben sizin yurt dışında ikamet ettiğinizi atlamışım ondan rahat rahat 150lik yok diye yazdım :) Bazı ülkelere pazarlanmıştı 150lik ama bizleri pek ilgilendirmediği için kulak arkası etmiştim. Sahip birilerini forumda görmek güzel oldu, iyi günlerde kullanın ve birde aracınızı tanıtan konu bekliyoruz haberiniz olsun
Yorum bağlantısı
Vedat İrin

Net bilgi bulmanıza sevindim lakin ben sizin yurt dışında ikamet ettiğinizi atlamışım ondan rahat rahat 150lik yok diye yazdım :) Bazı ülkelere pazarlanmıştı 150lik ama bizleri pek ilgilendirmediği için kulak arkası etmiştim. Sahip birilerini forumda görmek güzel oldu, iyi günlerde kullanın ve birde aracınızı tanıtan konu bekliyoruz haberiniz olsun

Aracımın hakkında pek uzun birşeyler anlatamayacağım ama öncelik olarak çok memnunum ve yaklaşık 2 yıldır kullanıyorum.. Bundan önce volvo vardı çok uzun süre sürekli arıza veriyordu temiz aractı lakin yürüyen aksamları sürekli arızalanıyordu şimdi aldığım Focus kadar tamir ve garaj parası verdim desem yalan olmaz..

Öncellikle buradakiler araçlar ister Ford olsun ister renault veya bmw veyahut mercedes olsun fiyat olarak aralarında aman aman bir fark yok, sadece büyük motorlu araclar yakıt, sigorta ve vergisi ayrıca servis ve yedek parçaları pahalı bunun üzerinden yürüyen bir piyasa var.. Otobanda en fazla 120 ile gittiğiniz bir ülke bunları. Acısından ford çok kullanışlı ve ekonomik.. Yollar ve yapılan düzen servisler nedeniyle araclar çok yıpranmıyor belki kış ayları biraz sert gecmesi sıkıntı yaratabilir özellikle arka çekişli araçlar pek mevsim olarak buraya uygun değil ya 4 çeker ya da önden çekişli olması daha makül.. Genellikle Alman araclarl tercih ediliyor çünkü Almanya sınır ve ekonomik acıdan kullanıcı memnun kalıyor Ford'da bir alman arabası benim tercihim bu yönde idi..

Aracımından son derece memnunum hızlanma vs ivmelenme olsun gercekten harika.. Zürich'ten paris ve salzburg'a kadar gittim ve kesinlikle insani yormuyor ve zevkli bir yolculuk yaptım.. Büyük yapıdaki araçlar veya büyük motorlu araçlar isviçreye yakışmıyor küçük bir ülke ve trafik kuralları çok sert, insanlar genellikle focus tipi araclar tercih ediliyor..fiesta,astra, Golf, clio, toyotta auiris, megane hb, audi a3 ve bmw 1'ler tercih ediliyor, Aileler kombi dediğimiz aracları çok kalabalık aileler ise minibüs tarzi araclarl tercih ediyor..

Tabi bir Focus ST veya RS olması isterim buna ekonomik durumumda elveriyor lakin burası için gercekten çok lüks kalıyor belki Fransa , avusturya veyahut Almanya da sınırsız hız limiti olan otobanlar çok fazla oralar için uygun ama dediğim gibi isciçreye uygun değil kendi focusumdan çok memnunum ve uzun yıllarda kullanmayı düşünüyorum..

Teşekkürler

Net bilgi bulmanıza sevindim lakin ben sizin yurt dışında ikamet ettiğinizi atlamışım ondan rahat rahat 150lik yok diye yazdım :) Bazı ülkelere pazarlanmıştı 150lik ama bizleri pek ilgilendirmediği için kulak arkası etmiştim. Sahip birilerini forumda görmek güzel oldu, iyi günlerde kullanın ve birde aracınızı tanıtan konu bekliyoruz haberiniz olsun

Aracımın hakkında pek uzun birşeyler anlatamayacağım ama öncelik olarak çok memnunum ve yaklaşık 2 yıldır kullanıyorum.. Bundan önce volvo vardı çok uzun süre sürekli arıza veriyordu temiz aractı lakin yürüyen aksamları sürekli arızalanıyordu şimdi aldığım Focus kadar tamir ve garaj parası verdim desem yalan olmaz..

Öncellikle buradakiler araçlar ister Ford olsun ister renault veya bmw veyahut mercedes olsun fiyat olarak aralarında aman aman bir fark yok, sadece büyük motorlu araclar yakıt, sigorta ve vergisi ayrıca servis ve yedek parçaları pahalı bunun üzerinden yürüyen bir piyasa var.. Otobanda en fazla 120 ile gittiğiniz bir ülke bunları. Acısından ford çok kullanışlı ve ekonomik.. Yollar ve yapılan düzen servisler nedeniyle araclar çok yıpranmıyor belki kış ayları biraz sert gecmesi sıkıntı yaratabilir özellikle arka çekişli araçlar pek mevsim olarak buraya uygun değil ya 4 çeker ya da önden çekişli olması daha makül.. Genellikle Alman araclarl tercih ediliyor çünkü Almanya sınır ve ekonomik acıdan kullanıcı memnun kalıyor Ford'da bir alman arabası benim tercihim bu yönde idi..

Aracımından son derece memnunum hızlanma vs ivmelenme olsun gercekten harika.. Zürich'ten paris ve salzburg'a kadar gittim ve kesinlikle insani yormuyor ve zevkli bir yolculuk yaptım.. Büyük yapıdaki araçlar veya büyük motorlu araçlar isviçreye yakışmıyor küçük bir ülke ve trafik kuralları çok sert, insanlar genellikle focus tipi araclar tercih ediliyor..fiesta,astra, Golf, clio, toyotta auiris, megane hb, audi a3 ve bmw 1'ler tercih ediliyor, Aileler kombi dediğimiz aracları çok kalabalık aileler ise minibüs tarzi araclarl tercih ediyor..

Tabi bir Focus ST veya RS olması isterim buna ekonomik durumumda elveriyor lakin burası için gercekten çok lüks kalıyor belki Fransa , avusturya veyahut Almanya da sınırsız hız limiti olan otobanlar çok fazla oralar için uygun ama dediğim gibi isciçreye uygun değil kendi focusumdan çok memnunum ve uzun yıllarda kullanmayı düşünüyorum..

Teşekkürler

Net bilgi bulmanıza sevindim lakin ben sizin yurt dışında ikamet ettiğinizi atlamışım ondan rahat rahat 150lik yok diye yazdım :) Bazı ülkelere pazarlanmıştı 150lik ama bizleri pek ilgilendirmediği için kulak arkası etmiştim. Sahip birilerini forumda görmek güzel oldu, iyi günlerde kullanın ve birde aracınızı tanıtan konu bekliyoruz haberiniz olsun

Aracımın hakkında pek uzun birşeyler anlatamayacağım ama öncelik olarak çok memnunum ve yaklaşık 2 yıldır kullanıyorum.. Bundan önce volvo vardı çok uzun süre sürekli arıza veriyordu temiz aractı lakin yürüyen aksamları sürekli arızalanıyordu şimdi aldığım Focus kadar tamir ve garaj parası verdim desem yalan olmaz..

Öncellikle buradakiler araçlar ister Ford olsun ister renault veya bmw veyahut mercedes olsun fiyat olarak aralarında aman aman bir fark yok, sadece büyük motorlu araclar yakıt, sigorta ve vergisi ayrıca servis ve yedek parçaları pahalı bunun üzerinden yürüyen bir piyasa var.. Otobanda en fazla 120 ile gittiğiniz bir ülke bunları. Acısından ford çok kullanışlı ve ekonomik.. Yollar ve yapılan düzen servisler nedeniyle araclar çok yıpranmıyor belki kış ayları biraz sert gecmesi sıkıntı yaratabilir özellikle arka çekişli araçlar pek mevsim olarak buraya uygun değil ya 4 çeker ya da önden çekişli olması daha makül.. Genellikle Alman araclarl tercih ediliyor çünkü Almanya sınır ve ekonomik acıdan kullanıcı memnun kalıyor Ford'da bir alman arabası benim tercihim bu yönde idi..

Aracımından son derece memnunum hızlanma vs ivmelenme olsun gercekten harika.. Zürich'ten paris ve salzburg'a kadar gittim ve kesinlikle insani yormuyor ve zevkli bir yolculuk yaptım.. Büyük yapıdaki araçlar veya büyük motorlu araçlar isviçreye yakışmıyor küçük bir ülke ve trafik kuralları çok sert, insanlar genellikle focus tipi araclar tercih ediliyor..fiesta,astra, Golf, clio, toyotta auiris, megane hb, audi a3 ve bmw 1'ler tercih ediliyor, Aileler kombi dediğimiz aracları çok kalabalık aileler ise minibüs tarzi araclarl tercih ediyor..

Tabi bir Focus ST veya RS olması isterim buna ekonomik durumumda elveriyor lakin burası için gercekten çok lüks kalıyor belki Fransa , avusturya veyahut Almanya da sınırsız hız limiti olan otobanlar çok fazla oralar için uygun ama dediğim gibi isciçreye uygun değil kendi focusumdan çok memnunum ve uzun yıllarda kullanmayı düşünüyorum..

Teşekkürler

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...