İçeriğe Yönlendir

Superonline Yapılmayan İnternet Nakli


Yusuf Ziya Deniz

Recommended Posts

Yusuf Ziya Deniz

İyi akşamlar.

Bir konu da fikrinize ihtiyacım var. Konu yapılmayan internet nakli. Askerlik münasebetiyle bir süre Antalyadaydım .Orada 24 ay taahhütlü superonline fiber internet kullanmaya başladım. Orada sorun yoktu.Görev bitti. Şimdi Tekirdağa tekrar taşındık ve 11 Ocakta nakil başvurusu yaptık. 7 iş günü içerisinde nakliniz yapılacak fiber alt yapımız olmadığı için normal adsl olacak dediler.Kabul ettik fakat 15 gün geçmesine rağmen defalarca müşteri hizmetlerini aramama rağmen hala bu işi sağlayamadılar. Aboneliğimi iptal ettirmek istediğimde 300 lira indirim, aktivasyon bedeli adı altında fatura çıkacağını söylediler. Benim sorum şu bu 7 iş günü yasal süre mi? Bir de hizmet sağlayamadıkları halde bu cayma bedelini talep etmeye hakları var mı? Hakem heyeti ile görüştüm. Onlar superonline'a dilekçe yaz olumsuz sonuç gelirse bunu hakem heyetine ibraz edip bize müracaatta bulunursunuz dediler. Bu işlemler en iyi ihtimalle ayları bulabileceği söylendi. Şimdi nasıl bir yol izlemem lazım. Böyle bir durum başına gelen veya tecrübesi olan arkadaşların fikirlerine ihtiyacım var.

 

Sabırla okuyup cevap veren herkese şimdiden teşekkürler.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Süha Demirtaş

bende süperonline kullanıyorum biraz sancılı oldu telefon taşıması ttnetten yok analog digital santral felan derken problem 1 aya yakın oldu ama oldu. Bence tüm aşadığın sorunları info,teknik destek, twitter  gibi genel yerlerde paylaşınız

Yorum bağlantısı
Yusuf Ziya Deniz

bende süperonline kullanıyorum biraz sancılı oldu telefon taşıması ttnetten yok analog digital santral felan derken problem 1 aya yakın oldu ama oldu. Bence tüm aşadığın sorunları info,teknik destek, twitter  gibi genel yerlerde paylaşınız

Şikayetvar.com'a yazdım. Superonline temsilcisi aradı ama sonuç değişmedi.

Yorum bağlantısı
Murat Birinci

Geçmiş olsun diyelim. Bende geçen sene superonline hizmetine geçtim. Bana sözleşme yapılırken 2 ay içinde 25Mbit fibere geçeceğimizi söylediler. Aradım şikayet ettim ama it iti ısırmaz sözünün hakkını vererek superonline şubesine, şubesi ise superonline firmasına suçu attı. Kısacası 1 yıla yakın olacak bizde ne fiber altyapı var ne 25Mbit internet. Tavsiye etmiyorum.

Yorum bağlantısı
Sani Gerşon

Firma farketmiyor, nakil her yerde sorunlu.

Taşınan tüm müşterilimi uyarıyorum. Asla nakil istemeyin, yeni hat başvurusunda bulunun, eskisini iptal edin. Ödeyeceği bedel, kaybedeceği vakit yanında solda sıfır kalıyor zira.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Yusuf Ziya Deniz

Bu durumda yapılabilecek birşey var mı yoksa firmanın insafına mı kalmış.

Yorum bağlantısı
Sani Gerşon

Beklemekten başka hiç bir çareniz yok maalesef.

Yorum bağlantısı
Yusuf Ziya Deniz

Resmi yollar kapalı mı? Sadece tüketici heyetinin bahsettiği gibi mi oluyor? Bu konuda bilgisi olan var mı?

Yorum bağlantısı
Misafir

Resmi yollar kapalı mı? Sadece tüketici heyetinin bahsettiği gibi mi oluyor? Bu konuda bilgisi olan var mı?

 

Şikayetvarnoktacom gibi siteler işlevini yitirdi. Şikayetinizi resmi olarak bildirebileceğiniz ve sonuç alacağınızı umduğum yer BTK dır,

https://tuketici.btk.gov.tr/ adresinden üyeliğinizi yaptırıp şikayetinizi resmî yollardan ilgilisine aktarabilirsiniz.

Yorum bağlantısı
Sani Gerşon

Hakem heyetinin dediği doğrudur. Onlarda işlem sonuçlanana kadar nakil gerçekleşir. 1-2 hafta bekleyeceksiniz maalesef. Siz yine de günde 2 kere aramayı ihmal etmeyin.

Yorum bağlantısı
Selim Kaya

TTNet kullanicisi olarak hat taşıma isleminden memnun oldum ben.

7 gun sure verilmisti. 4. gun hallettiler.

Ucreti mukabilindeymis gerci :) Ucretli oldugunu bilmiyordum.

Yorum bağlantısı
Erkan Gültekin1

Sizi en iyi anlayanlardan biriyimdir herhalde. 2014ün ilk ayında yeni evime taşındım ve haliyle taşınmadan kapatmalar iptalleri yapmıştım aklınıza gelen tüm şeyleri iptal ve taşıma yaptım bir bu superonline'ı yapamadım.

 

Müşteri hizmetleri berbat. Sadece telefonda bilgi alıyorlar başka bir işe yaramaz. Benim internetimi iptal edip adsl'e geçmeleri o kadar zaman aldıki yaklaşık 3 ay oyaladılar ve sonuç olarak yapamadılar.

 

Türktelekomun hizmetini satan tüm firmalarda böyle sıkıntı olacağını düşünüyorum. İptal edelim dedim sizin dediğiniz gibi iptal bedeli yansır dediler. Dedim 3 ay geçti internetimi bağlayamadınız bu benim sorunum değil dedim. Bizimle ilgisi yok konu türktelekom ile alakalı dediler. Dedim sözleşmeyi ben sizinle yaptım türktelekomla değil dedik ama hep lafta kaldı. Sonunda bağrışma küfür günde 3-5 defa arayarak ve tüm konuşmaları telefonuma kayıt ettiğimi söyleyerek. Zor zahmet iptal edebildim. Sizede büyük geçmiş olsun ..

 

 

 

Şikayet 1 : https://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/2252350/superonline-1-aydir-internetimi-baglayamadilar/

 

Şikayet 2 : https://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/2306466/superonline-internetimi-bir-turlu-tasimadi/

 

Şikayet 3 : https://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/2385891/bir-superonline-klasigi/

Yorum bağlantısı
Yusuf Ziya Deniz

Sizi en iyi anlayanlardan biriyimdir herhalde. 2014ün ilk ayında yeni evime taşındım ve haliyle taşınmadan kapatmalar iptalleri yapmıştım aklınıza gelen tüm şeyleri iptal ve taşıma yaptım bir bu superonline'ı yapamadım.

 

Müşteri hizmetleri berbat. Sadece telefonda bilgi alıyorlar başka bir işe yaramaz. Benim internetimi iptal edip adsl'e geçmeleri o kadar zaman aldıki yaklaşık 3 ay oyaladılar ve sonuç olarak yapamadılar.

 

Türktelekomun hizmetini satan tüm firmalarda böyle sıkıntı olacağını düşünüyorum. İptal edelim dedim sizin dediğiniz gibi iptal bedeli yansır dediler. Dedim 3 ay geçti internetimi bağlayamadınız bu benim sorunum değil dedim. Bizimle ilgisi yok konu türktelekom ile alakalı dediler. Dedim sözleşmeyi ben sizinle yaptım türktelekomla değil dedik ama hep lafta kaldı. Sonunda bağrışma küfür günde 3-5 defa arayarak ve tüm konuşmaları telefonuma kayıt ettiğimi söyleyerek. Zor zahmet iptal edebildim. Sizede büyük geçmiş olsun ..

 

 

 

Şikayet 1 : https://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/2252350/superonline-1-aydir-internetimi-baglayamadilar/

 

Şikayet 2 : https://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/2306466/superonline-internetimi-bir-turlu-tasimadi/

 

Şikayet 3 : https://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/2385891/bir-superonline-klasigi/

İptal bedeli ödediniz mi peki?

Yorum bağlantısı
Erkan Gültekin1

Hay ayır ödemedim önce borcunuz var dediler bahsettiğim tarzda cümleler kurdum "kandırıyorsunuz" "ilk aramamdan beri söylediğim herseyi kayit altinda tutuyorum" "tum mahkemelerde kanitim var" dedim. Tekrar hesapladik telefonu geldi bir gun, bir borcunuz yok dediler. Yalnizca modemleri iade ederken yine sorun oldu. İade etmediniz vs dediler modem parasi cikarttilar. Dedim elimde kargo teslim belgeleri var ve kargonuzu kim teslim aldi isimleri var dedim. Size dönücez dediler. Ama bunlar hep haftada 1 arama yaptiklari icin insanin canini sıkıyordu. Sonuçta hesaplaştık borcunuz yok dediler ve bitti kurtuldum. Sonraki gun telekomu aradim o gün gelip interneti kurdular hemde ttnet fiber.. Sordum görevliye neden superonline bu işi yapamadı diye. Adam dedi ki; "abi telekom heryerde altyapıyı superonline.a vermiyor heleki yeni yapılanan sokaklarda mahallelerde kendi fiber satmak için sorun çıkartıyor" deyince asıl durumu anladım...

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...