Serhat Özel 3 Şubat 2015 Paylaş 3 Şubat 2015 Merhabalar Aracımızda bagaj lastiğinin tırnak gibi olan şeyleri (4 tane kadarı) çıkmış ve bagaj lastiği hafif sarkıyor.Ve bazen kapatırken sıkıntı yaratıyor.Uğraştım ama takamadık.Acaba bunu takmanın yöntemi ney.Çok kolay bişey olmalı ama bulamadım malesef.Acaba bu konu hakkında bana yardımcı olabilir misiniz?Resimlerini ekliyorum. Yorum bağlantısı
Serhat Özel 4 Şubat 2015 Yazar Paylaş 4 Şubat 2015 Yardım edebilecek biri yok mu acaba ? Yorum bağlantısı
Serhat Özel 5 Şubat 2015 Yazar Paylaş 5 Şubat 2015 fitile geçirilen tırnakları yerinden sökmeyi denediz mi ?, onlar çıkıp fitile geçirilecek ve öyle takılacak diye düşünüyorum. benim 99 transitte böyle değil ama mantığı aynı. Yardımınız için teşekkür ederim mustafa bey ancak tırnaklar acaba yerinden sökülebilir mi ve söktüğümde aynı şekilde takabilir miyim acaba?Sizin bu konuda tecrübeniz var mı ? Yorum bağlantısı
Sermet Gündoğdu 5 Şubat 2015 Paylaş 5 Şubat 2015 Tırnakların geçtiği delikler yırtık değilse tırnaklar çıktıktan sonra fitile takıp sonra takıyorsunuz kapaktaki yerine.Ama tırnakları kırmadan çıkarmak zor. Yorum bağlantısı
Recommended Posts