İçeriğe Yönlendir

G1W-C Dünyanın En Iyi F/p Araç Kamerası 42 $ Hemde Kapasitörlü


Olgu Erhan

Recommended Posts

Mehmet Kaya
  Sami Demirpaz yazdı:

Hakan abi eşekler cennetine gidecekmiş az daha eleman. Yanlız senin kamerada sol taraf görünmüyor aparattan. 

Bence de.

Yorum bağlantısı
Burak Beykurt
(düzenlendi)

https://www.youtube.com/watch?v=bZjOFohbNOQ

 

Bu da ikinci video.O beyaz çizgiler çıktıktn sonra kamera donuyor işlem yapmıyor malesef.Ben hareket halinde değilim diye anlaşılmıyor ama süre falan dikkat ederseniz donuyor

tarihinde Burak Beykurt tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Cihat Küçükay

Yahu hakan hocam biraz daha gelsen bizim evdeymişsin

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Hüseyin Sönmez
  Köksal Yılmaz yazdı:

Ptt takip sayfasında bir tuhaflık mı var yoksa halen benim takip no mu düşmedi, sanki geçen sayfa değişik gibiydi :search:

Evet var, takip edilemiyor. :)

Yorum bağlantısı
  Mehmet Kaya yazdı:

Bence de.

Hocam,sıkıntı yok.

Bana göre yeri iyi,gece göz almıyor.

  Burak Beykurt yazdı:

Kameram bozuk çıktı  :sorry:

Çok üzüldüm cidden.. :(

  Galip Kandemir yazdı:

Bağcılar Malta ışıklardan meydana giden yol değilmi burası :D

Aynen öyle Galip. :p

 

  Cihat Küçükay yazdı:

Yahu hakan hocam biraz daha gelsen bizim evdeymişsin

Cihat abi,bir dahakine sizdeyim  :D

Yorum bağlantısı
Burak Beykurt
  Yasin Tokgöz yazdı:

Cozulebilir bir sikinti gibi isinin ehli bi elektronikci halleder diye umuyorum.Kuvvetle muhtemel soguk lehim kaynakli.

Videoda dikkat ediyorsanız o çizgilerden sonra sadece görüntü bozulmuyor cihaz da kayıt işlemini kesip donuyor ve çakmaklıktan elektirigi kesip tekrar taksam da bir süre çalışmıyor.

Yorum bağlantısı
Köksal Yılmaz
(düzenlendi)
  Hüseyin Sönmez yazdı:

Evet var, takip edilemiyor. :)

 

Bu ptt sistemi de bir hoş, gelecekten haber verir oldu :D

 

1 07/05/2015 20:55:00 Gonderi (Cikis) alip verme merkezinde alindi Receive item at office of exchange (Otb) - - Netherlands (the) (Yurt Disi)

2 07/05/2015 20:55:00 Gonderi yurt disina sevk edildi (Giden) The item was forwarded to the destination country (Otb) - - Netherlands (the) (Yurt Disi)

3 09/05/2015 15:00:00 Gonderi yurtdisina sevk edildi Send item abroad (EDI-received) - - Netherlands (the) (Yurt Disi)

 

  Burak Beykurt yazdı:

Videoda dikkat ediyorsanız o çizgilerden sonra sadece görüntü bozulmuyor cihaz da kayıt işlemini kesip donuyor ve çakmaklıktan elektirigi kesip tekrar taksam da bir süre çalışmıyor.

 

Geçmiş olsun burak cım o kadar hevesle beklerken moralin bozulmuştur muhakkak, umarım ufak bir lehimle kolayca hallolur.

tarihinde Köksal Yılmaz tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
  Burak Beykurt yazdı:

Videoda dikkat ediyorsanız o çizgilerden sonra sadece görüntü bozulmuyor cihaz da kayıt işlemini kesip donuyor ve çakmaklıktan elektirigi kesip tekrar taksam da bir süre çalışmıyor.

 

 O kadar bekledikten sonra bozuk çıkması büyük talihsizlik olmuş :( hemen videoları satıcıya ulaştır bence. Paypal 'dan da iade için kayıt aç bi an önce 

Yorum bağlantısı
Burak Beykurt
  Ozan Altundal yazdı:

 O kadar bekledikten sonra bozuk çıkması büyük talihsizlik olmuş :( hemen videoları satıcıya ulaştır bence. Paypal 'dan da iade için kayıt aç bi an önce 

Paypaldan almadım direk kredi kartıyla almıştım malesef :(

  Köksal Yılmaz yazdı:

Bu ptt sistemi de bir hoş, gelecekten haber verir oldu :D

 

1 07/05/2015 20:55:00 Gonderi (Cikis) alip verme merkezinde alindi Receive item at office of exchange (Otb) - - Netherlands (the) (Yurt Disi)

2 07/05/2015 20:55:00 Gonderi yurt disina sevk edildi (Giden) The item was forwarded to the destination country (Otb) - - Netherlands (the) (Yurt Disi)

3 09/05/2015 15:00:00 Gonderi yurtdisina sevk edildi Send item abroad (EDI-received) - - Netherlands (the) (Yurt Disi)

 

 

Geçmiş olsun burak cım o kadar hevesle beklerken moralin bozulmuştur muhakkak, umarım ufak bir lehimle kolayca hallolur.

 

Valla sorma ne hevesle açtım taktım :( Olgu hocama mesaj attm forumdan nasıl bir yol izlemeliyim diye.Ondan cevap bekliyorum

Yorum bağlantısı
  Burak Beykurt yazdı:

Paypaldan almadım direk kredi kartıyla almıştım malesef :(

 

Satıcıya mesaj at ama bence yine de videolarla birlikte iptal hakkı olmalıdır elbet, Olgu abi daha sağlıklı bilgi verecektir.

  Olgu Erhan yazdı:

 

  Olgu Erhan yazdı:

 

Yorum bağlantısı
Burak Beykurt
  Ozan Altundal yazdı:

Satıcıya mesaj at ama bence yine de videolarla birlikte iptal hakkı olmalıdır elbet, Olgu abi daha sağlıklı bilgi verecektir.

Dear Burak,  

Thanks for your message.  

   

After examining your case, we would like to solve the issue by offering you the following options:  

1)Return the items for a full refund or an exchange. 

Please check our warranty return policy here http://www.gearbest.com/about/warranty-and-return.html.  

As you can see customer has to cover the shipping fees to send the item back. Once we receive the item we will refund the order in full. 

2)Partial refund ( No return)  

We can offer a partial refund of 40% your product value on your wallet. This amount can be used for your future orders. 

3)Resending a remplacement (No return) 

We can resend you a replacement but we kindly ask you share 60% cost of item and the shipping fee. 

Could you please let me know your decision? 

                                                                          

Thank you for your cooperation and understanding. 

Best Regards 

Pearl

 

İptal için de geri gönderin ama kargoyuı karşılamanız gerekiyor falan diyor.Ne anladım o işten ben 

En üzen de 36 gün bekledim.Şimdi hem biraz daha para ödemek zorunda bırakıyorlar hemde bi o kadar daha beklemek zorundayım.Ben mi yanlış tercüme ediyorum acaba

45 Day Money Back Guarantee

1. In the unlikely situation that your product is faulty, you can send it back for a refund within 45 days of receiving it. Return shipping reimbursement is unavailable.

2. If the product works (but you do not wish to retain it) you can also send it back within a 45 day period for a refund. A 15% restocking and handling fee will be charged. Return shipping reimbursement is unavailable.

Yorum bağlantısı
  Burak Beykurt yazdı:

Dear Burak,  

Thanks for your message.  

   

After examining your case, we would like to solve the issue by offering you the following options:  

1)Return the items for a full refund or an exchange. 

Please check our warranty return policy here http://www.gearbest.com/about/warranty-and-return.html.  

As you can see customer has to cover the shipping fees to send the item back. Once we receive the item we will refund the order in full. 

2)Partial refund ( No return)  

We can offer a partial refund of 40% your product value on your wallet. This amount can be used for your future orders. 

3)Resending a remplacement (No return) 

We can resend you a replacement but we kindly ask you share 60% cost of item and the shipping fee. 

Could you please let me know your decision? 

                                                                          

Thank you for your cooperation and understanding. 

Best Regards 

Pearl

 

İptal için de geri gönderin ama kargoyuı karşılamanız gerekiyor falan diyor.Ne anladım o işten ben 

En üzen de 36 gün bekledim.Şimdi hem biraz daha para ödemek zorunda bırakıyorlar hemde bi o kadar daha beklemek zorundayım.Ben mi yanlış tercüme ediyorum acaba

45 Day Money Back Guarantee

1. In the unlikely situation that your product is faulty, you can send it back for a refund within 45 days of receiving it. Return shipping reimbursement is unavailable.

2. If the product works (but you do not wish to retain it) you can also send it back within a 45 day period for a refund. A 15% restocking and handling fee will be charged. Return shipping reimbursement is unavailable.

işte bu durumlar için paypal şart sanırım. %100 iade garantisi sağlıyor. Olgu abiden gelecek  cevaba göre hareket etmek gerek.

  Burak Beykurt yazdı:

 

45 Day Money Back Guarantee

1. In the unlikely situation that your product is faulty, you can send it back for a refund within 45 days of receiving it. Return shipping reimbursement is unavailable.

2. If the product works (but you do not wish to retain it) you can also send it back within a 45 day period for a refund. A 15% restocking and handling fee will be charged. Return shipping reimbursement is unavailable.

 

aslında hata durumunda ücret ödememek gerekiyor. Eğer çalıştığı halde sen iade etmek istersen %15 kesintiye uğruyor. 

Yorum bağlantısı
Burak Beykurt

Evet ben bir mesaj yazdım uzunca ama göndermedim Olgu abiye sormadan.Bakalım foruma girdiğinde ne diyecek :(


  Ozan Altundal yazdı:

işte bu durumlar için paypal şart sanırım. %100 iade garantisi sağlıyor. Olgu abiden gelecek  cevaba göre hareket etmek gerek.


 

aslında hata durumunda ücret ödememek gerekiyor. Eğer çalıştığı halde sen iade etmek istersen %15 kesintiye uğruyor. 

 

Return shipping reimbursement is unavailable.   Burda iade içn ödeme karşılanmıyor demiyor mu ama.Parayı iade ediyor da ben kargoya o parayıı yatırdıktan sonra ne anlamı kalır ki

Yorum bağlantısı
  Burak Beykurt yazdı:

Evet ben bir mesaj yazdım uzunca ama göndermedim Olgu abiye sormadan.Bakalım foruma girdiğinde ne diyecek :(

 

Return shipping reimbursement is unavailable.   Burda iade içn ödeme karşılanmıyor demiyor mu ama.Parayı iade ediyor da ben kargoya o parayıı yatırdıktan sonra ne anlamı kalır ki

 

Bu kısım cidden çok saçma olmuş, kargo bedeli de en az 20-30$ tutar gibi, o gidecek de, sana geri iade edecekler de.. Şuan eve gidince denemeye çekiniyorum resmen

Yorum bağlantısı
Burak Beykurt

Aynen ölme eşşeğim ölme yani.Vardır bir yolu ya bu şekilde olmaması lazım.En azından Olgu abi bir yol gösterecektir

Yorum bağlantısı
Koray Demir
  Burak Beykurt yazdı:

Aynen ölme eşşeğim ölme yani.Vardır bir yolu ya bu şekilde olmaması lazım.En azından Olgu abi bir yol gösterecektir

Paypaldan itiraz açın ürün arızalı diye 45 günlük süre geçmesin.
Yorum bağlantısı
Burak Beykurt
  Koray Demir yazdı:

Paypaldan itiraz açın ürün arızalı diye 45 günlük süre geçmesin.

Paypal ile almadım

Yorum bağlantısı
Köksal Yılmaz
(düzenlendi)

Bozuk ürün ile seni mağdur etmesin, basarız forumca kötü yorumu

tarihinde Köksal Yılmaz tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Burak Beykurt
  Köksal Yılmaz yazdı:

Bozuk ürün ile seni mağdur etmesin, basarız forumca kötü yorumu

Valla mağdurum da mağdurum :( Olgu hocam nerdesin sana ihtiyacımız var bir fikir eyle bize.Sanki birinin daha sıkıntılıydı önceki sayfalarda yoksa ben mi yanlış hatırlıyorum

Yorum bağlantısı
Fırat Önal

Geçmiş olsun Burak. O kadar kişi aldık kamerayı şansızlık sana denk geldi :(  Bence kargoyu sen ödeyeceksen iade etme. Sağlam bir elektronikçiye götür baksın. Belki ufak bir problemdir.

Yorum bağlantısı
Burak Beykurt
  Fırat ÖNAL yazdı:

Geçmiş olsun Burak. O kadar kişi aldık kamerayı şansızlık sana denk geldi :(  Bence kargoyu sen ödeyeceksen iade etme. Sağlam bir elektronikçiye götür baksın. Belki ufak bir problemdir.

Ya bu temassızlık da değil bir parça bozuk içerde.Çünkü cihazı açıyorum hiç dokunmuyorum ve 5 saniye sonra ekran garipleşip cihaz donuyor.Kabloyu çıkarıyorum geri takıyorum cihaz açılmıor bile.15 dk sonra deniyorum açılıyor cihaz.

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...