Sani Gerşon 16 Mart 2015 Paylaş 16 Mart 2015 İlgili videoda göreceğiniz gibi ikinci harekete girerken sol ön teker (şoför tarafı), kilitleniyor. Ancak araç çizgisinden neredeyse çıkmayıp testi tamamlıyor. Testin standartta 70km hızla yapıldığı, yeni 911'de ise 80km'nin de üstüne çıkılarak testin sorunsuz bitirildiği,Macan'da niye böyle bir sorun yaşandığı soruluyor. Test yapılırken kullanma kılavuzundaki tüm maksimum ağırlıkların uygulandığı ve hatta ilk bir kaç defa aynı sonuç çıkınca ağırlıkların azaltıldığı ancak durumun düzelmediği bildirildi. Porsche yaptığı açıklamada bu frenlemenin (kontrollü kilitlenmenin) maksimum 3sn boyunca sürebileceğini, Devrilme Engelleyicisi Programının aslında devreye girdiğini, hiç bir sorun olmadığını, durumun tamamen kontrol altında olduğunu ve hatta olması gerektiği gibi davrandığını açıkladı. İlgili site Toyota Hilux ve Cherokke'leri de aynı teste sokmuş ve çok kötü sınıfta kalmıştı iki araç ta. Toyota video sonrası anında satışı durdurmuş, durumun yazılımdan kaynaklandığını belirtip yeni yazılım ile durumu düzeltmişti. Jeep firması ise durumu yedirememiş, mühendisleri ile tekrardan test istemiş, mühendislerle de araç testten kalınca güncelleme yoluna gitmişti. Ancak güncelleme sonrası durumunu gösteren video maalesef mevcut değil. http://teknikensvarld.se/porsche-macan-behaves-strangely-in-the-moose-test-162276/ 2 Yorum bağlantısı
İbrahim Aslıoğlu 16 Mart 2015 Paylaş 16 Mart 2015 Benim fiesta ne yapar diye düşümüyor değilim. Yorum bağlantısı
Fatih Emre 16 Mart 2015 Paylaş 16 Mart 2015 Jeep'de meydana gelen olay tam bir skandal olmuş. Yorum bağlantısı
Osman Bilgin 16 Mart 2015 Paylaş 16 Mart 2015 fiorino ile quba aynı mı? nemo uçuyor.. Yorum bağlantısı
Servet Aydın 16 Mart 2015 Paylaş 16 Mart 2015 (düzenlendi) Aynı testi espsiz kargom ile yapmıştık ileri sürüş eğitiminde. 50 kmh ile. Zamanı doğru frenle savrulma yaşanmıyor. Bu tip testlerde ciddi hileler var, bir çoğunda 16 Mart 2015 tarihinde Servet Aydın tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 16 Mart 2015 Paylaş 16 Mart 2015 sol ön tekeri frenlemesi mantıklı bence, dengeyi sağladı. problem yok gibi. Yorum bağlantısı
Mehmet Cihat 16 Mart 2015 Paylaş 16 Mart 2015 ilk izlediğinizde bir sorun yok gibi duruyor ama ikinci videoda vw touareg ve volvoyu izleyince bir sorun olduğunu anlıyorsunuz Yorum bağlantısı
Servet Aydın 16 Mart 2015 Paylaş 16 Mart 2015 (düzenlendi) sol ön tekeri frenlemesi mantıklı bence, dengeyi sağladı. problem yok gibi.+1 16 Mart 2015 tarihinde Servet Aydın tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 16 Mart 2015 Yazar Paylaş 16 Mart 2015 Aynı testi espsiz kargom ile yapmıştık ileri sürüş eğitiminde. 50 kmh ile. Zamanı doğru frenle savrulma yaşanmıyor. Bu tip testlerde ciddi hileler var, bir çoğunda Reel testler makine ile yapılıyor. Burada insan gücü ile yapılmış. Makinede motor ve direksiyona bağlı kayış tekerleri yönetiyor. Yorum bağlantısı
Servet Aydın 16 Mart 2015 Paylaş 16 Mart 2015 Takla atan kangoo sürücü kontrollü idi. Test tekrarı oldu ve stabil çalıştı. Ne hikmetse video uçtu gitti Yorum bağlantısı
Serkan Aktay 16 Mart 2015 Paylaş 16 Mart 2015 Bence bu tür testler bir bilgisayar kontrollü ile yapılmalı.Yani eşit hızda eşit açılarla direksiyon çevrilmeli. 1 derecelik fazla sağa yada solu dönüş bile testlerin farklı sonuçlar vermesine sebep olacaktır. 1 Yorum bağlantısı
Misafir 16 Mart 2015 Paylaş 16 Mart 2015 Aynı hareketleri hiç bir elektronik donanımı olmayan iki Fiesta ile ( diğeri Eray kardeşimin Fiesta S'i) yaptık tırtmış bunlar Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 16 Mart 2015 Paylaş 16 Mart 2015 (düzenlendi) Aynı hareketleri hiç bir elektronik donanımı olmayan iki Fiesta ile ( diğeri Eray kardeşimin Fiesta S'i) yaptık tırtmış bunlar Hız kaç? 16 Mart 2015 tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 16 Mart 2015 Paylaş 16 Mart 2015 Aynı testi espsiz kargom ile yapmıştık ileri sürüş eğitiminde. 50 kmh ile. Zamanı doğru frenle savrulma yaşanmıyor. Bu tip testlerde ciddi hileler var, bir çoğunda Hız 80 olacak, bu şekilde denedinizmi, 50 sayılmaz Yorum bağlantısı
Servet Aydın 16 Mart 2015 Paylaş 16 Mart 2015 Hız 80 olacak, bu şekilde denedinizmi, 50 sayılmaz 9 tane fren asistanı olan araçla sadece bas ve abs olan aracı aşık attırmak pek adil olmaz 2 Yorum bağlantısı
Tuna İşgören 16 Mart 2015 Paylaş 16 Mart 2015 Tekerlek kitleniyorsa kesinlikle almiyorum , porsche bi musteri kaybetti 2 Yorum bağlantısı
Hakan Gürsu 17 Mart 2015 Paylaş 17 Mart 2015 Allah'tan evden çıkmadan konuyu görmüşüm yoksa doğuş otodan siparişi vermeye gidiyordum... 1 Yorum bağlantısı
Tuna İşgören 17 Mart 2015 Paylaş 17 Mart 2015 Fiestamin gozunu seveyim esp yok tekerlegim kitlenmiyor bak hata yapip macan alsaydik basimiza kimbilir ne haller gelecekti Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 4 Haziran 2015 Yazar Paylaş 4 Haziran 2015 2012 model Jeep Cherokee devrilme testinden sonra Jeep dersine çalışmış ve 2014 modellerde sorunu gidermiş. Yorum bağlantısı
Recommended Posts