İçeriğe Yönlendir

Volvo S60 1.6 D


Misafir

Recommended Posts

Volkan Dinçel

hayırlı olsun..

 

bizim Powershiftlerden farklı sanırım şanzımanı.bizimki kuru tip diye geçiyor..

 

seviyorum Volvo'yu :)

Yorum bağlantısı
Misafir

Hayırlı olsun, güle güle kullanın.

Direksiyona geçip kullanmaya başladığımda sanki yıllardır araba benimmiş hissiyle kolayca kullanmıştım. İnmek istememiştim. Fakat olumsuz bulduğum yönleri; 120 civarı başlayan rüzgar sesi "sen de mi brütüs" dedirtmişti. Bir de, bagaj darlığı ve yedek stepne olmaması. Başka da bir eksisi yok.

Volvo forumlarinda gordum bu ruzgar sesini ama bu bizi rahatsi eder mi gorecegiz. Bazilari icerden dikiz.aynasi kapagini cikararak sunger takviyesi ile kurtulduk diyorlar. Bagaj da kucuk ama s40'a gore daha iyi.

Tesekkur mesajimdan sonra gelen guzel yorumlar icin de tekrar tesekkur ederim.

Saygilarimla.

Yorum bağlantısı
Mahmut Yıldız

Hayırlı olsun Evren Bey. Ben de en çok bagajı ve arka diz mesafesini merak ediyorum. 

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

Hayırlı olsun, güle güle kullanın.

Direksiyona geçip kullanmaya başladığımda sanki yıllardır araba benimmiş hissiyle kolayca kullanmıştım. İnmek istememiştim. Fakat olumsuz bulduğum yönleri; 120 civarı başlayan rüzgar sesi "sen de mi brütüs" dedirtmişti. Bir de, bagaj darlığı ve yedek stepne olmaması. Başka da bir eksisi yok.

fuarda bagajı açıp bakınca vaz geçilen kasa olmuştu. şahsen 1 kez oldu bir daha stepnesize binmem

Yorum bağlantısı
Kubilay Evis

Güle güle kullanın. Ben bayılıyorum s60'a.  :nazar:

Burada da Otopark.Com test videosu bulunmakta. İnceleyebilirsiniz.

Yorum bağlantısı
Mustafa Gökmen

s80 de nasip olsun diyecekken , s60da kalmış aklım,Allah kaza, bela göstermesin.

Yorum bağlantısı
İlker Yüksel

Yolda kaymak gibi akabilen ender araçlardan biri. Konfor yönünden çok güzel bir araç.

Yorum bağlantısı
Misafir
(düzenlendi)

Bugun aksam kullandim araci. Gercekten arac kullanmayi zevkli kilan bir yapisi var. Amortisorleri aracin dengesini korurken yumusak bir surus sagliyor. Aracin otomatik vitesli olmasi; sakin ve agir ilerlemeyi zevkli kilarken, gerekli gucu de gerektiginde verebilecegini hissettiriyor. Aracin performansi konusunda yeterli bir surus yapmadim ama guc konusunda yaris yapmazsak bu kasayi kaldirabilecek gucte.

Aracta ses tikirti yok. Kullandigim en sessiz araclardan. Motor sesi tatli bir homurtu olarak yuksek devirlerde duyuluyor. Direksiyon serce parmakla donmez isaret parmagiyla yon verilebilir yumusaklikta. Tepkiler yerinde. Manevrasi da guzel.

Dışarda cok yagis oldugu aracin simdilik icerden fotograflarini oturdugum yerden alabildim.

Iste fotograflar...

f73cb7d31bd8bbfd89982435bc2f688a.jpg

8ef82be10c13289a82f7d11792e10c3a.jpg

ff2555feda8032488add1c70e48278ec.jpg

525c524a6afbfbe8ba9640c2237349ae.jpg

e07e6bfc62155b909da0a68390d2e94d.jpg

3ddf8b18058ead0c2e823470b38a3eac.jpg

b19183f551dedc0aae92e168c1ce28f3.jpg

Kör nokta

3ca1224cc45fa6988d1701810ed91ab5.jpg

c6001231bab607f5cb670cecfb557465.jpg

8165dc7358a39d4aba4e07f6bd2296bb.jpg

227cff6e5d2b9e1710bcdc616254e2a8.jpg

a2a4fb7044829e178d1ca2227c0143ce.jpg

6fcbbb558cbc62eba37b82922b81ecee.jpg

17dc1be7d7a4e36e7653334dd2b769b8.jpg

4d478949497a77e88555347b5cb149d5.jpg

1143df5182c961b0236f96ca2616dcf4.jpg

8f5b05f424a5e85f71f239912bae6cc9.jpg

a2da8e68b3a84aff57d500b2223368a6.jpg

0d2f73dcc701b60c167cb2e178ff9cb4.jpg

59e9a6987b3cf59ac6406aa89a2131dd.jpg

75693d6e6fbd09712eea08701701649d.jpg

tarihinde Evren İskent tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Hakan Gürsu

Hayırlı olsun, Volvo Powershift çatır çatır kullanıyor her modelinde Focus'da hak getire, yeni Mondeo'da yanına bile yaklaşmamışlar Powershiftin anlamak mümkün değil.

Yorum bağlantısı
Bünyamin Göksu

Hayırlı olsun.Allah kaza bela vermesin. :nazar:  :nazar:  :nazar:

Yorum bağlantısı
Serhan Gürbüzol

Nedense her zaman Volvo markasına karşı bir sıcaklığım olmuştur ( TIR'larda bile ) Beklentilerinizi fazlası ile karşılayan bir araç olacağını sanıyorum, güle güle kazasız belasız kullansın enişteniz . 41 X :nazar:

Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu

Hayırlı olsun, Volvo Powershift çatır çatır kullanıyor her modelinde Focus'da hak getire, yeni Mondeo'da yanına bile yaklaşmamışlar Powershiftin anlamak mümkün değil.

Yaklaşırlar  merak etme, 4-6 ay sonra esas Mondiler gelsin görürsün :)

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mahmut Yıldız

Evren Bey arka diz mesafesine yorum yapar mısınız.

Yorum bağlantısı
Misafir

Evren Bey arka diz mesafesine yorum yapar mısınız.

 

Eniştemin boyu yaklaşık 1.90. S40'ta kullandığı pozisyonda arkada yetişkin için az yer kalıyordu. Şu anda bu araçta böyle bir sorun yok. Sanki koltuk, diğer araca göre daha fazla geriye kayıyor ekstra olarak buna rağmen en gerideyken daha fazla pay bırakıyor eski araca göre ki, ortalama boy için yeterliden fazla bir boşluk var:)

 

Aslında araç daha çok arka cam eğimi ile seni coupe sedan tarzında. Arka bagj kapağı camla açılabilecek liftback araçlar benzeri bir yapıda. Kotukların rahat yapısı arkada baş tavan mesafesini ferahlatıyor. Aracın içersinde pofuduk ve rahatlık hissiyatı veren koltukların konfor beklentinizi yükseltmesi sözkonusu. Monceo Mk3'e göre çok daha yumuşak yapıda. Örneğin çukurdan geçerken çukuru hissetmiyor değilsiniz ancak çukurla araç arasında yastık var gibi. Sarsılma anlarında gövdenin monoblok hissi vermesinde en büyük etken trim sesleri olmaması. YAni araç sanki esnemiyor, bütün halinde yüzey yapısına uyum sağlıyor. Aracı çok uzun kullanmadım ancak bizim semtimizdeki asfalttan bozma  offroad parkur 2 gün şiddetli yağmurla beraber çok daha derin çukurlarla karşıladı bizi aracı denerken. Bu nedenle detayları bu şekilde verebiliyorum. Genelde asfalt performasnı yeni araçların tümünde başarılı olduğundan S60'ta çok şikayet edilen 120km üsü hızlardan sonra alınacak rüzgar sesinden farklı bir sürpirz olmayacaktır sanırım.

Saygılarımla.

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...