SEREN AKKAYA 16 Nisan 2015 Paylaş 16 Nisan 2015 Herkese selamlar. 20 Nisan 'da aracım geliyor hayırlısıyla. Araçta başlangıç olarak yapmak istediklerim Ford servisinde yapıyorlar. Sanırım garanti kapsamında. Ama baya pahalıya patlayacak gibi gözüküyor. Trend X model bendeki. Her fikrinize açığım. Teşekkür ederim. İyi Günler. Yorum bağlantısı
SEREN AKKAYA 16 Nisan 2015 Yazar Paylaş 16 Nisan 2015 Herkese selamlar. 20 Nisan 'da aracım geliyor hayırlısıyla. Araçta başlangıç olarak yapmak istediklerim Ford servisinde yapıyorlar. Sanırım garanti kapsamında. Ama baya pahalıya patlayacak gibi gözüküyor. Trend X model bendeki. Her fikrinize açığım. Teşekkür ederim. İyi Günler. Yapmak istediklerim Titanyum Modeldeki dış görünüş (bodykit, sis far vs.) Yorum bağlantısı
Hayrettin Bahadir 16 Nisan 2015 Paylaş 16 Nisan 2015 Modifiye için harcanacak para ile bir üst paket alınabıilir bence. 8 Yorum bağlantısı
Okan Tansel 16 Nisan 2015 Paylaş 16 Nisan 2015 (düzenlendi) Modifiye için harcanacak para ile bir üst paket alınabıilir bence. +100 ve Seren kardeşim aynı araç bende var bence gerek yok ama . hadi olsun dersen sis farı hariç birşeye gerek yok araç zaten dolu geliyor iç aksamdada sadece kolçak takman yeterli gibi bunun yerine güzel bir kendin yapman şartıyla bir boya koruma yap servise alt sıvı meblan ve motor koruması yaptır.ki ben alt hariç gerisin kendim yaptım ve sonrasında keyfle bin araca ve dip not ister kendin 5 TL bir çift t10 dipsiz ampül al ister serviste tanesine 5 tl ver al ayak aydınlatmaların ampülünü taktır. çünkü onlar takılı gelmiyor ve bir çok kullanıcı aydınlatma düğlerin hali hazırda araçta olduğunu bilmiyor. Birde teslim anında lastik basınçlarını kontrol ettir çok yüksek basıyorlar 32 ön 32 arka güzel onlar 40 il 44 basıyorlar araba leylek gibi gidiyor ses ve zıplama fena 16 Nisan 2015 tarihinde Okan Tansel tarafından düzenlendi 2 Yorum bağlantısı
Oğuzhan Tokgöz 16 Nisan 2015 Paylaş 16 Nisan 2015 +100 ve Seren kardeşim aynı araç bende var bence gerek yok ama . hadi olsun dersen sis farı hariç birşeye gerek yok araç zaten dolu geliyor iç aksamdada sadece kolçak takman yeterli gibi bunun yerine güzel bir kendin yapman şartıyla bir boya koruma yap servise alt sıvı meblan ve motor koruması yaptır.ki ben alt hariç gerisin kendim yaptım ve sonrasında keyfle bin araca ve dip not ister kendin 5 TL bir çift t10 dipsiz ampül al ister serviste tanesine 5 tl ver al ayak aydınlatmaların ampülünü taktır. çünkü onlar takılı gelmiyor ve bir çok kullanıcı aydınlatma düğlerin hali hazırda araçta olduğunu bilmiyor. Birde teslim anında lastik basınçlarını kontrol ettir çok yüksek basıyorlar 32 ön 32 arka güzel onlar 40 il 44 basıyorlar araba leylek gibi gidiyor ses ve zıplama fena 195/50/15 teker için lastik havası 36 yanlış biliyorsam kusura bakmayın Yorum bağlantısı
Okan Tansel 16 Nisan 2015 Paylaş 16 Nisan 2015 195/50/15 teker için lastik havası 36 yanlış biliyorsam kusura bakmayın 36 da zıplıyor zaten kapı içindede tek kişi 34 yazıyordu sanırım 32 x 32 formda abilerimiz tecrübelerle idal olduğunu söyledi ve dün lastikçiye gittim vida girmişti ben birşey demeden 32 bastı ve en iyi hava budur arkaya yolcu binerse 2 bar yükselt dedi araç yolda gaymak gibi gidiyor bayıldım 1 Yorum bağlantısı
Çağatay Özsoy 16 Nisan 2015 Paylaş 16 Nisan 2015 dizeller ile benzinlilerin lastik havaları aynı değil sanırım, ama dediğiniz doğru servisde gerçekten çok yüksek hava ile veriyorlar, ben acemiydim aldığımda 1-2 ay öyle 40 hava ile kullanmışım Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 16 Nisan 2015 Paylaş 16 Nisan 2015 bu tip işlemlerin garanti ile bir ilgisi yok ki? 1 Yorum bağlantısı
Tunahan Şen 16 Nisan 2015 Paylaş 16 Nisan 2015 Uygun basınçlar kapı içinde yazıyor. İlk bir hafta ben de 40-44 civarı binmiştim. Siz hemen ilk benzinliğe çekin aracı. Body kit çok iyi olmuyor demişti aracı satan personel. Onun yerine ST spoiler taktırın daha güzel olur. Plakayı yaptırın. Ben hala ön tarafı yaptıramadım plakalık ile duruyor. Pleksi altlık lazım. Bilen varsa, mesaj atarsa sevinirim. Yorum bağlantısı
Cihan Yetişken2 16 Nisan 2015 Paylaş 16 Nisan 2015 Yapmak istediklerim Titanyum Modeldeki dış görünüş (bodykit, sis far vs.) İşte bütün bunlar hep doğan görünümlü şahinler yüzünden Şaka bir yana,aracınızı güle güle kullanın.Bence bir süre orjinal haliyle binip,sıkıldıkça ufak ufak değişik eklemeler yapabilirsiniz Yorum bağlantısı
Alparslan Coban 17 Nisan 2015 Paylaş 17 Nisan 2015 Hatta sis fari yerine gunduz ledi takiyolar 300 tl galiba bir de kol dayama oldumu mis Yorum bağlantısı
SEREN AKKAYA 17 Nisan 2015 Yazar Paylaş 17 Nisan 2015 Herkese teşekkür ederim. Trend x modelini almış bulundum üst model için geç. Başlangıçta yapmak istediklerim az ve evet zamanla ufak tefek oynamalar olacak sanırım. Sis far için ön altın değişmesi gerekiyor formlardan okuduğum kadarıyla. Spor pedallar olabilir. Bir de arka spoylerleri "ST" de olan gibi büyütülebilir. Şimdilik bu kadar. Yardımlarınızı her zaman açığım. Çünkü ilk araba ve ford fiestalara baktığımda adamlar coşmuş Hayırlısı. Yorum bağlantısı
Okan Tansel 17 Nisan 2015 Paylaş 17 Nisan 2015 Seren kardeşim tekrar hayırlısı olsun düşünceler fene değil bence aracı teslim al biraz bin içine sinsin yavaşyavaş parça parça yaptır keyf alırsın bu arada lastik basınçlarını unutma ve sakın benzinlikteki o makinalara güvenme %99 yanlış çalışıyor. dizeller ile benzinlilerin lastik havaları aynı değil sanırım, ama dediğiniz doğru servisde gerçekten çok yüksek hava ile veriyorlar, ben acemiydim aldığımda 1-2 ay öyle 40 hava ile kullanmışım bir farkı yok kardeşim ikisindede aynı hava değerleri yazıyor kapı içinde baktım Hatta sis fari yerine gunduz ledi takiyolar 300 tl galiba bir de kol dayama oldumu mis +10 İşte bütün bunlar hep doğan görünümlü şahinler yüzünden : Şaka bir yana,aracınızı güle güle kullanın.Bence bir süre orjinal haliyle binip,sıkıldıkça ufak ufak değişik eklemeler yapabilirsiniz +1000 Yorum bağlantısı
SEREN AKKAYA 17 Nisan 2015 Yazar Paylaş 17 Nisan 2015 Seren kardeşim tekrar hayırlısı olsun düşünceler fene değil bence aracı teslim al biraz bin içine sinsin yavaşyavaş parça parça yaptır keyf alırsın bu arada lastik basınçlarını unutma ve sakın benzinlikteki o makinalara güvenme %99 yanlış çalışıyor. bir farkı yok kardeşim ikisindede aynı hava değerleri yazıyor kapı içinde baktım +10 +1000 Teşekkür ederim . Pazartesi gelmez artık ama sabır tabiki Muğla 'da yaşamaya başladım. Sanayide güvenilir Muğla'da klüp üyesi olan ya da tanıdığı olan var mı ? Yorum bağlantısı
Misafir 17 Nisan 2015 Paylaş 17 Nisan 2015 (düzenlendi) Spor pedal önermem. Güvenlik açısından riskli. Bende düşündüm, fakat sonra vazgeçtim. Spor pedal konusunu biraz araştırmanızı tavsiye ederim. Modifikasyon konusunda ilk yapmanız gerekenler, aracı kozmetik olarak güvene almanızdır. Evvela kaliteli bir boya koruma, koltuk koruma, zevkinize göre cam filmi (llumar tavsiye ederim) ve ön kaput koruma. Yalnız ön kaput koruma konusunda yine llumar tavsiye ederim. Çünkü adi filmler sökülürken boyanın verniğinide sökebiliyor. Yine eğer aracınızda bluetooth paketi yoksa oem double din bir teyp taktırabilirsiniz. Tabi teyp konusunda önemli olan araca tam uyum sağlamasıdır. Bence bu değişimler tampon ve spoiler değişimlerinden önce gelir. Aracınızı mutlu günlerde kullanmanız dileğiyle. 17 Nisan 2015 tarihinde Oğuz Temülken tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Okan Tansel 17 Nisan 2015 Paylaş 17 Nisan 2015 Spor pedal önermem. Güvenlik açısından riskli. Bende düşündüm, fakat sonra vazgeçtim. Spor pedal konusunu biraz araştırmanızı tavsiye ederim. Modifikasyon konusunda ilk yapmanız gerekenler, aracı kozmetik olarak güvene almanızdır. Evvela kaliteli bir boya koruma, koltuk koruma, zevkinize göre cam filmi (llumar tavsiye ederim) ve ön kaput koruma. Yalnız ön kaput koruma konusunda yine llumar tavsiye ederim. Çünkü adi filmler sökülürken boyanın verniğinide sökebiliyor. Yine eğer aracınızda bluetooth paketi yoksa oem double din bir teyp taktırabilirsiniz. Tabi teyp konusunda önemli olan araca tam uyum sağlamasıdır. Bence bu değişimler tampon ve spoiler değişimlerinden önce gelir. Aracınızı mutlu günlerde kullanmanız dileğiyle. çoğu şey aynen katılıyorum şu var camlar arkalar fabrikadan siyah geliyor önlere çektirmenin sağlıklı olduğunu düşünmüyorum ve birde kaput filmi bence faydadan çok zarar gibi tabi tercih diger hususlar iyi fikir Yorum bağlantısı
Misafir 17 Nisan 2015 Paylaş 17 Nisan 2015 çoğu şey aynen katılıyorum şu var camlar arkalar fabrikadan siyah geliyor önlere çektirmenin sağlıklı olduğunu düşünmüyorum ve birde kaput filmi bence faydadan çok zarar gibi tabi tercih diger hususlar iyi fikir Bende kaput filmi yaptırmadım. Llumar kaput filmi bayağı pahalı. 800 TL istiyorlar. Onun yerine ön kaputa seramik boya koruma yapıldı. Öncam filmi tavsiye ederim. Açık renk film hem güneşten korur hemde aracın göğsünü korumanıza yarar Yorum bağlantısı
SEREN AKKAYA 17 Nisan 2015 Yazar Paylaş 17 Nisan 2015 Filmde cezai durumlar var. Ön ve arka 1 , yanlar 2 derece miydi ? Yorum bağlantısı
Okan Tansel 17 Nisan 2015 Paylaş 17 Nisan 2015 (düzenlendi) arkalar zaten siyah camda ön ve ön yanlar 1 galiba 17 Nisan 2015 tarihinde Okan Tansel tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
SEREN AKKAYA 17 Nisan 2015 Yazar Paylaş 17 Nisan 2015 arkalar zaten siyah camda ön ve ön yanlar 1 galiba Teşekkür ederim. Yorum bağlantısı
SEREN AKKAYA 17 Nisan 2015 Yazar Paylaş 17 Nisan 2015 Modeli değiştirdim Titanium X yaptım. Birçok yapmak istediğim otomatik oldu. Arka spoyler dışında tabi . Yorum bağlantısı
Okan Tansel 17 Nisan 2015 Paylaş 17 Nisan 2015 Ellerinde olması ve denk gelmesi şans hayırlı olsun yeniden. lastik basınçlarına dikkat Yorum bağlantısı
SEREN AKKAYA 17 Nisan 2015 Yazar Paylaş 17 Nisan 2015 Ellerinde olması ve denk gelmesi şans hayırlı olsun yeniden. lastik basınçlarına dikkat o aklımda abi Bir de ayak aydınlatması muhabbeti vardı ama hatırlamıyorum. Ellerinde vardı evet büyük şans. Yorum bağlantısı
Okan Tansel 17 Nisan 2015 Paylaş 17 Nisan 2015 (düzenlendi) aralarındaki farklar jant boyu,dijital kılima sis farları,gündüz farları led iç piano black kaplı ,döşeme farklı ,sync sitemi başka neler var kardeşim 17 Nisan 2015 tarihinde Okan Tansel tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Tuluhan Şıpka 17 Nisan 2015 Paylaş 17 Nisan 2015 (düzenlendi) Sync için ek ödeme isteniyor 17 Nisan 2015 tarihinde Tuluhan Şıpka tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Recommended Posts