erol güngören 17 Nisan 2015 Paylaş 17 Nisan 2015 Merabalar, Aracı çok kullanmadığımız için kışlık lastiklerden yazlık lastiklere daha yeni geçiş yapacağız . Sorum şu , kışlık lastikleri değiştirirken rot-balans ayarlarınında yapılmasını istiyorum . Tahmini toplam ücreti nedir acaba hepsi içerisinde 100 tl diye yapanları duymuştum k.maraş ya da gaziantep de bildiğiniz yer var mı acaba ? Yorum bağlantısı
Hakan Türkoğlu 17 Nisan 2015 Paylaş 17 Nisan 2015 rota gerek yok sadece balans yetiyor ben kışlıkları taktırırken 50 vermiştim iki gün önce baska biryerde yazlıkları taktırırkende 40 verdim Yorum bağlantısı
Serkan Karadağ 17 Nisan 2015 Paylaş 17 Nisan 2015 Burada sök tak ve balans, tanesi 10 liraya yaptırdım. Yorum bağlantısı
Fırat Önal 17 Nisan 2015 Paylaş 17 Nisan 2015 Rot ayarına neden gerek yok? Bilmediğimden soruyorum. Arada bir (yılda 1 kez gibi) rot ayarı yaptırmak iyi değilmidir? Yorum bağlantısı
Hakan Türkoğlu 17 Nisan 2015 Paylaş 17 Nisan 2015 Rot ayarına neden gerek yok? Bilmediğimden soruyorum. Arada bir (yılda 1 kez gibi) rot ayarı yaptırmak iyi değilmidir? çetin hocam gerekli cevabı vermiş Yorum bağlantısı
Ali Uymaz 17 Nisan 2015 Paylaş 17 Nisan 2015 İyidir tabii ama her yıl bozulacak diye bi kural yok. Az kullanılırsa yada düzgün kullanılırsa gerek olmayabilir. araç ok gibi dümdüz gidiyorsa, sağa sola çekmiyorsa, lastiklerde düzgün olmayan, orantısız bi aşınma yoksa yaptırmayada gerek yoktur. Yaptıranın ya parası çoktur yada çok pimpiriklidir arabayı aşırı dinliyordur konusu açılmışken araya soru sıkıştırsam lastikleri ön arka yaptırmak istiyorum galiba direk öndeki jantve lastik bütün olarak arkaya takılıyormuş peki benim rot balans yaptırmama gerek varmı ? teşekkürler. saygılarımla Yorum bağlantısı
Ali Uymaz 17 Nisan 2015 Paylaş 17 Nisan 2015 Rot için aynı şeyler geçerli. Eğer ön arka yaptığın lastikler geçen senenin yazlıklarıysa yani kışlıklar çıkıp yeniden takılacak olan yaz lastikleriyse balansa gerek vardır. Zaten lastikçi janta lastiği taktıktan sonra balansını yapar genelde. Sök tak parasına dahildir balans ücreti, fiyatıda 40-50 tl civarıdır söktak ve balansın. Yani lastikler yer değişince veya başka lastikler takılınca rot ayarı bozulmaz. biz sürekli yazlık kullanıyoz o açıdan sordum lastik janttan ayrılmayacak sanırım teşekkürler... Yorum bağlantısı
Ali Uymaz 17 Nisan 2015 Paylaş 17 Nisan 2015 Rica ederim. O halde rota gerek yok balansada gerek yok ama 90-110 arasında direksiyonda vuruntu, titreme hissederseniz balans yaptırabilirsiniz. Lastiklere yer değiştirtirken ön düzeni kontrol ettirin z rotlarında boşluk falan varsa bozuk yollarda ön düzenden ses geliyorsa z rotlarını değiştirirsiniz. tekrardan teşekkürler hayırlı akşamlar Yorum bağlantısı
Alparslan Coban 17 Nisan 2015 Paylaş 17 Nisan 2015 rot ve balans 4 lastik 60 tl vermiştim Mart ayında Tokat ta Yorum bağlantısı
Tamer Terzi 17 Nisan 2015 Paylaş 17 Nisan 2015 1 ay önce yeni yazlık lastik aldım. Yeni lastikleri takan arkadaş söktügü kışlık lastiklerı kontrol ederek, lastiklerin bazı kısimlarinın aşırı bozulmuş oldugunu, aracın rot ayarının bozuk olabileceğini, kontrol etirmemi söylede, rotta bozukluk varsa yeni lastiklerinde cabucak deforme olabileceğini soyledi, Ankara da guvendigim bir rot balanscı ya kntorl ettirdigimde rotta ayarsızlik varmış, sagolsunlar düzelttiler, Ankara şasmazda rot 25 tl balans ise lastik başı 7,5 50 tl için lastiklernizin heba etme riskine hiç gerek yok Bence yıllik lastik degısimine rot yaptırmak fayda sağlar, 1 Yorum bağlantısı
Ayhan Onaran 18 Nisan 2015 Paylaş 18 Nisan 2015 Rot ayarı kolay kolay bozulmaz. Bozulduğunu en kolay direksiyon simidinin ortada durmadığından anlayabilirsiniz. En basit kontrol yöntemi budur.Lastikler tam karşıya baktığında simitte sapma varsa rot ayarı bozuktur. Hareket halinde direksiyonu bıraktığınızda sağa sola sapma varsa rot ayarı bozuktur. Eğer bunlar yoksa ayara da gerek yoktur.. Balans yeterlidir. Balans ayarı olmadığı da direksiyon veya araçta ki titremeyle kendini belli eder daha çok.. Yorum bağlantısı
Ali Uymaz 18 Nisan 2015 Paylaş 18 Nisan 2015 bugün rot balansçıya gittim lastikleri ön arka yaptırdım ve balansına bakıldı daha sonra rot ayarına baktılar düzgün dediler deneme sürüşüne çıktık direksiyonun tam düz değil dediler alta inip birşeyleri ayarladılar psikolojik mi bilmem ama sanki araba daha güvenli geldi ücret biraz iyime geldi tüm bu işlemler 25 tl teşekkürler Yorum bağlantısı
Emre Öğüt 18 Nisan 2015 Paylaş 18 Nisan 2015 Lastikçi 100 lira dedi 40 lira verdim ve çıktım[emoji3][emoji3] Yorum bağlantısı
Furkan Avcı 18 Nisan 2015 Paylaş 18 Nisan 2015 Rot ayarı yaptırırken arka rot ayarını da yaptırın 2 Yorum bağlantısı
Ali Uymaz 18 Nisan 2015 Paylaş 18 Nisan 2015 Rot ayarı yaptırırken arka rot ayarını da yaptırın arka rot ayarını duymamıştım abi de benim götürdüğüm yerinde duyduğunu sanmıyorum sanayiye bi gittiğinde sorayım teşekkürler 1 Yorum bağlantısı
Yunus çayırtepe 24 Nisan 2015 Paylaş 24 Nisan 2015 Arkadaşlar petlas pt 515 yada petlas pt 741 hakkında görüşerliniz nedir fiyatları 200 civarı ıkısınınde 215 55 16 yada bu fiyatlara önerceniz lastik varm Yorum bağlantısı
Misafir 24 Nisan 2015 Paylaş 24 Nisan 2015 Rot ayarı zaten 4 lastiğe de yapılması lazım. Yalnızca önlere yapılıyorsa, yapılan işte bir eksiklik vardır. Arka tekerlerden birinde bir kusur varsa o da çekme yapar, sürüş düzenini bozar. Aracın 4 tekeri var. Daima 4 adetli düşünmeliyiz. 2 tekerleğe balans olmaz. 4 tekerleğe de olması lazım. 2 tekerleğe rot ayarı olmaz, 4 tekerleğe de olması lazım. 2 tekerleğe kış lastiği takılmaz 4 tekerleğe de olması lazım. Bu arada diş derinliği fazla, daha yeni, daha iyi durumdaki lastikler aktarma-çekiş nereden olursa olsun arka tarafa takılır. Unutmayın. Yorum bağlantısı
Uğur Bağcı 24 Nisan 2015 Paylaş 24 Nisan 2015 Arkadaşlar petlas pt 515 yada petlas pt 741 hakkında görüşerliniz nedir fiyatları 200 civarı ıkısınınde 215 55 16 yada bu fiyatlara önerceniz lastik varmPetlas pt515 starmaxx novaro st532 ile aynı desenlere sahip starmaxx petlasdan uygun diye aracımı starmaxx taktırdım henüz 100 km civarı oldu fena değil gibi nede olsa 0 lastik Yorum bağlantısı
Recommended Posts